بلوند کردن رنگ موی مشکی به روش حرفه‌ای‌ها

بلوند کردن رنگ موی مشکی به روش حرفه‌ای‌ها

17 شهریور 1399

تمایل به داشتن موی بلوند می‌تواند هرکسی را در هر زمانی درگیر کند، اگرچه، بلوند کردن موهایی که به صورت طبیعی نسبتاً روشن هستند، بسیار راحت‌تر است اما انجام آن برای موهای مشکی غیرممکن نیست. برای آسیب ندیدن موهایتان باید وقت، صبر و دقت بسیار زیادی به خرج دهید اما نگران نباشد، اینکار قابل انجام است! برنامه‌ریزی کنید که چندین هفته وقت را صرف استفاده از کاندیشنر، دلکره مو و روند بهبودی مو کنید تا موهای تیره خود را وارد قلمرو موهای بلوند روشن کنید.


بخش اول آماده کردن مو


1. قبل از دکلره، موهایتان را هر 2-3 روز یک بار به مدت دو هفته عمیقاً رطوبت‌رسانی کنید

اینکار الزامی نیست اما اگر برای انجان دادن آن صبوری به خرج دهید، برایتان مفید خواهد بود. تبدیل کردن موها از مشکی به بلوند به چندین جلسه دکلره نیاز دارد، زیرا مواد دلکره موهای شما را خشک می‌کند و به آنها آسیب می‌رساند. پیش از انجام اینکار موهای خود را سالم و مغذی کنید تا نتیجه کار بهتر به نظر برسد.

  • همچنین باید چند هفته قبل از دلکره کردن مو، استفاده از وسایل حرارتی که به مو مدل می‌دهند را متوقف کنید تا آسیب‌های ناشی از گرما روی مو را محدود کنید.
  • چگونه در خانه ماسک مو درست کنیم: 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 2 تا 4 قاشق غذاخوری عسل را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. مخلوط را با استفاده از شانه به موهای خشک یا کمی مرطوب خود بزنید. موهای خود را در حوله یا کلاه حمام بپیچید و اجازه دهید موها به مدت 15-30 دقیقه در ماسک غوطه‌ور شوند. ماسک را در حمام بدون شامپو بشویید، به آن نرم کننده بزنید و بگذارید تا خشک شوند.

آغشته کردن مو با نرم کننده 2 بار در هفته

2. در صورت وجود رنگ روی مو از شامپو درخشان کننده برای پاک کردن آن استفاده کنید

لطفا توجه داشته باشید که اگر موهای شما رنگ نشده است، از این مرحله صرفه‌نظر کنید. شامپوی درخشان کننده (Clarifying Shampoo)، رنگ مو را به طور کامل از بین نمی‌برد اما به اندازه‌ای آن را روشن می‌کند که بتوانید راحت‌تر از دکلره استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهید موهای خود را دکلره کنید، از این شامپو برای 2-3 بار استفاده کنید.

  • در روزی که برای اولین بار از دکلره روی موهایتان استفاده می‌کنید، از مصرف شامپو درخشان کننده پرهیز کنید. اینکار می‌تواند باعث خشک شدن بیش از حد موهایتان شود.

شستن مو با شامپو

3. دکلره را روی موهایتان تست کنید تا ببنید که موهایتان چه عکس‌العملی نشان می‌دهد 

این آزمایش به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که برای چه مدت باید دکلره را روی موهای خود بگذارید. همچنین اگر پوست سر شما برای انجام دکلره بیش از حد حساس باشد، اینگونه مشخص خواهد شد. از قسمت کوچکی از مو استفاده کنید که عرض آن حداقل 2.5 سانتی‌متر باشد و می‌توانید آن را به راحتی زیر مابقی موهای خود پنهان کنید.

  • بقیه موهای خود را رو به عقب ببندید تا به طور اتفاقی با دکلره تماس پیدا نکند.
  • دستکش بپوشید و پودر دکلره و اکسیدان را ترکیب کنید. قبل از شستن موها، بگذارید دکلره به مدت 30-45 دقیقه روی موهای شما بماند.
  • اگر پوست سر شما قرمز یا تحریک شد، این امر می‌تواند نشان دهنده حساسیت یا آلرژی به مواد شیمیایی باشد. اگر این اتفاق افتاد، دلکره کردن را ادامه ندهید. به جای اینکار، سراغ یک رنگ‌کار حرفه‌ای بروید تا ببینید در ادامه باید چه اقداماتی انجام دهید.

تست کردن دکلره روی قسمتی از مو

4. موهای خود را با کلیپس یا گیره پلاستیکی به 4 قسمت تقسیم کنید

پس از آماده شدن برای شروع اولین جلسه دکلره، موهای خود را به 4 قسمت مساوی تقسیم کنید: موهای خود را از وسط باز کنید، سپس هر طرف را به 2 قسمت تقسیم کنید، یکی بالا و دیگری پایین. برای جدا نگه داشتن هر قسمت، از کیلیپس یا گیره مو پلاستیکی استفاده کنید.

  • اگر موهای شما زیاد است، ممکن است نیاز باشد که آنها را به دسته‌های بیشتری تقسیم کنید تا دکلره کردن آنها راحت‌تر باشد.

تقسیم کردن مو به 4 قسمت

5. با پوشیدن دستکش و یک تی‌شرت قدیمی از پوست و لباس خود محافظت کنید

دکلره، ماده شیمیایی قوی است و می‌تواند پوست شما را بسوزاند، بنابراین باید میزان تماس آن را پوست محدود کنید. هنگام مخلوط کردن، استفاده و زدن دکلره به موها، یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید. لباس‌های خود را عوض کنید و لباس چسبان و تنگ بپوشید. اگر دکلره را روی پیراهن خود ببریزید، لباس شما لکه‌دار می‌شود.

  • همچنین می‌توانید برای محافظت از فضای کار خود حوله‌های قدیمی را روی زمین پهن کنید.

 پوشیدن دستکش

بیشتر بخوانید: 15 توصیه ساده برای مراقبت از موهای مشکی


بخش دوم دکلره کردن مو


1. اکسیدان و پودر دکلره را در یک کاسه پلاستیکی کوچک مخلوط کنید

هنگام که نوبت به بلوند کردن موی مشکی می‌رسد، بهتر است محصولات مورد نیاز را با دقت بخرید و برای اینکار وقت بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اکسیدانی که باید بخرید به موارد زیر توجه کنید:

  •  اکسیدان 6 درصد موهای شما را 1-2 درجه روشن‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید دکلره را روی موهایی بگذارید که از قبل رنگ شده، آسیب دیده یا خشک هستند، این گزینه انتخاب خوبی خواهد بود.
  • اکسیدان 9 درصد موهای شما را 2-3 درجه روشن‌تر می‌کند. اگر موهای شما طبیعی و بدون رنگ باشند، این گزینه عالی است.
  • اکسیدان 12درصد موهای شما را در حدود 4 درجه روشن‌تر می‌کند اما می‌تواند به موهای شما آسیب زیادی بزند. اگر پوست سر شما حساس است، از مصرف این اکسیدان خودداری کنید، زیرا باعث تحریک بیشتر می‌شود.
  • از آنجایی که موهای شما بسیار تیره است، استفاده از دکلره بهترین گزینه برای روشن شدن موهای شما است. روش‌های دیگر، مانند استفاده از پراکسید یا اسپری روشن کننده مو (Sun-in Spray)، به موهای شما تناژ مسی می‌دهد و هرگز موهای شما را به رنگ مورد نظرتان تبدیل نمی‌کند.
  • هشدار: هرگز از دکلره‌های تجاری برای تمیز کردن و ضدعفونی موهای خود استفاده نکنید. این ماده بسیار قوی است و به احتمال زیاد پوست شما را می‌سوزاند و به موهای شما آسیب می‌رساند. همیشه از پودر دکلره استاندار استفاده کنید.

مخلوط کردن اکسیدان و پودر دکلره در کاسه

2. از انتهای مو شروع کنید و هر دسته را جداگانه دکلره کنید

با دسته پایین مو شروع کنید و گیره یا کلیپس آن را باز کنید. یک تکه مو به اندازه 2.5 سانتی‌متر را جدا کنید و با استفاده از برس مخصوص رنگ، مواد دکلره را از نوک آن تا حدود 2.5 سانتی‌متر به سمت پوست سر بزنید و ریشه‌ها را دست نخورده باقی بگذارید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا کل آن دسته پوشانده شود، سپس دسته بعدی مو را باز کنید و همان کار را انجام دهید تا تمام سرتان (بدون ریشه) را با مواد دکلره بپوشانید. 

  • گرمای پوست سر باعث می‌شود که دکلره سریع‌تر عمل کند که گاهی اوقات منجر به دو رنگ شدن مو می‌شود، به این معنی که ریشه موهای شما به طور قابل توجهی از بقیه موهای شما روشن‌تر خواهد شد.

دکلره کردن انتهای مو

3. به عقب برگردید و دکلره را به ریشه موهایتان بزنید

بعد از اینکه پایین موهایتان را دکلره زدید، وقت آن رسیده که به عقب برگردید و ریشه‌های مو را دکلره کنید. از پشت سر خود شروع کرده و از دسته‌های پشت مو رو به جلو حرکت کنید، مواد دکلره را فقط به آن 2.5 سانتی‌متری که مواد نخورده است بزنید. در پایان اگر می‌خواهید منظم باشید، مشکلی ندارد که هر دسته مو را دوباره با گیره یا کلیپس به سر وصل کنید.

  • اگر در هر مرحله مواد دکلره شروع به سوزاندن پوست سر کرد، بلافاصله آن را بشویید.

دکلره کردن ریشه مو

4. بگذارید مواد دکلره به مدت 30-40 دقیقه روی موهایتان بماند

 تستی که با دکلره روی موهای خود انجام دادید، باید به شما کمک کند بدانید که بعد از چند دقیقه دلکره روی موهای شما اثر خواهد کرد. در این مرحله می‌توانید از یک کلاه حمام استفاده کنید تا مواد دکلره به وسایل خانه یا هر چیز دیگری برخورد نکند.

  • نگذارید مواد دکلره بیش از 45 دقیقه روی موهایتان بماند.
  • فراموش نکنید که این تنها اولین جلسه دکلره شما در این مرحله است. شما حداقل یکبار دیگر باید اینکار را انجام دهید تا به رنگ بلوند مناسب برای موهایتان برسید، بنابراین ناراحت نشوید اگر رنگ موهایتان عالی نشده باشد.

قرار دادن مواد دکلره به مدت 30 دقیقه روی مو

5. دکلره را با آب بشویید، روی موها از شامپو و کاندیشنر استفاده کرده و بگذارید بدون سشوار خشک شود

بعد از اینکه 30-40 دقیقه گذشت، با استفاده از آب ولرم مواد دکلره را بشویید. از شامپو و کاندیشنر آبرسان مخصوص دکلره استفاده کنید که معمولاً در جعبه دکلره خریداری شده وجود دارد. بگذارید موهایتان خودش خشک شود و سعی کنید از سشوار استفاده نکنید. فراموش نکنید که موهای شما مراحل زیادی برای پشت سر گذاشتن دارد بنابراین در حال حاضر محدود کردن استفاده از وسایل حرارتی مثل سشوار بسیار مهم است.

  • اگر موهایتان نارنجی یا مسی به نظر می‌رسد شوکه نشوید. جلسه اول دکلره برای 2-3 درجه روشن کردن موهای شما کافی است اما هنوز نمی‌شود این موها را بلوند در نظر گرفت.

شستن مو زیر دوش آب

6. بعد از 1 تا 2 روز از تونر مو استفاده کنید تا به خنثی شدن تناژ مسی موهایتان کمک کند

شما قرار است که چند هفته با این موهای نصفه نیمه بلوند زندگی کنید پس استفاده از تونر مو در این مرحله به شما کمک می‌کند تا کمی از رنگ نارنجی یا مسی موهایتان را خنثی کنید. از تونر نقره‌ای، مرواریدی یا خاکستری روشن استفاده کنید تا به سرد کردن تناژ موهایتان کمک کند.

  • اگر نمی‌خواهید در این مرحله از تونر استفاده کنید، حداقل از یک شامپو بنفش استفاده کنید که به رفع تناژ قرمز کمک می‌کند و هم ظاهر موهایتان را خاکستری‌تر می‌کند. 

استفاده از تونر مو


بخش سوم جلسه دوم دکلره


1. قبل از استفاده دوباره از دکلره 3 تا 4 هفته صبر کنید

این قسمت مهمترین مرحله برای سالم نگهداشتن مو تا جای ممکن برای تغییر دادن رنگ مو از مشکی به بلوند است. اگر موهای شما خشک و شکننده شده است، جلسه دوم دکلره را 3-4 هفته عقب بیندازید. اگر به نظر می‌رسد که موهایتان به خوبی به درمان‌های کاندیشنر پاسخ می‌دهند، تنها 1-2 هفته صبر کنید.

  • اگر بعد از جلسه دوم دکلره، موهایتان هنوز به اندازه دلخواهتان روشن نیست، 1-2 هفته دیگر صبر کرده و جلسه سوم را انجام دهید. یا حتی ممکن است قبل از آسیب رساندن بیشتر به موهایتان لازم باشد به یک رنگ‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید. 
  • نباید بیشتر از سه جلسه دکلره انجام دهید. برای موهای شما بسیار سخت خواهد بود که بعد از قرار گرفتن در معرض آن همه مواد شیمیایی دوباره به حالت اولیه خود برگردد.

تقسیم کردن مو

2. به مدت 2 الی 4 هفته یک روز در میان موهایتان را به صورت عمیق آبرسانی کنید

در میان فواصل جلسات دکلره، وقت بیشتری را به مراقبت از موهای اختصاص دهید. اگر نمی‌خواهید از فروشگاه محصولی برای اینکار بخرید، می‌توانید روغن نارگیل را به مدت 20-30 دقیقه روی موهایتان بگذارید که به آبرسانی کردن موهای دکلره شده کمک می‌کند.

  • به این ترتیب، در این دوران دفعات استفاده از وسایل حرارتی برای مدل دادن به موهایتان را محدود کنید زیرا گرمای اضافه تنها باعث آسیب زدن بیشتر به موها می‌شود.

استفاده از ماسک مو

3. برای جلسه دوم دکلره از اکسیدان 6 یا 9 درصد استفاده کنید

هنگامی که زمان جلسه بعدی دکلره مو رسید، از همان درصد اکسیدانی که قبلاً استفاده کردید یا اکسیدان با درصد کمتر استفاده کنید. اکسیدان با درصد بیشتر به موهایتان آسیب بیشتری می‌زند.

  • اکسیدان 6 درصد 1-2 درجه دیگر موهای شما روشن می‌کند. با استفاده از تونر موی مناسب، می‌توانید موهایتان را به آن میزان از روشنی که می‌خواستید برسانید.
  • اکسیدان 9 درصد 2-3 درجه دیگر موهای شما روشن می‌کند. اگر موهای شما با جلسه اول دکلره به شدت خشک و شکننده نشده است، این اکسیدان می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

اکسیدان 30 درصد

4. همان مراحل انجام شده برای دکلره در مرحله اول را تکرار کنید

موهای خود را به چهار دسته تقسیم کنید. ابتدا دکلره را به نوک موهایتان بزنید و آن را تا وسط مو ادامه دهید، سپس برگردید و مواد را به ریشه موهایتان نیز بزنید. بگذارید مواد دکلره به مدت 30-40 دقیقه روی موهایتان بماند.

  • فراموش نکنید که هنگام کار با دکلره، دستکش لاستیکی و تی‌شرت قدیمی بپوشید.

دکلره کردن مو و 30 دقیقه زمان انتظار

5. موهایتان را بشویید و به آن کاندیشنر بزنید

 بعد از گذشت زمان لازم، به حمام رفته و تمام مواد دکلره روی مو را بشویید. از یک شامپو با نرم کننده زیاد و کاندیشنر استفاده کنید، سپس بگذارید موهایتان بدون سشوار خشک شود.

  • اگر می‌خواهید از سشوار استفاده کنید، آن را روی کمترین دمای ممکن تنظیم کنید.

شستن مو

6. به موهایتان تونر بزنید تا موهایتان روشن‌تر شود

بدون تونر، موهای بلوند ممکن است قرمزتر از چیزی باشد که می‌خواهید. از تونر 1-2 هفته بعد از تمام شدن جلسه دوم دکلره استفاده کنید، در غیر این صورت تونر می‌تواند موهایتان را کمی بیشتر خشک کند. از تونر بر پایه آمونیاک یا شامپو بنفش استفاده کرده و دستورالعمل موجود روی جعبه را دنبال کنید.

  • شما می‌توانید هر چند هفته یک بار برای سرحال کردن رنگ موهایتان از تونر استفاده کنید اما از استفاده هر روز آن خودداری کنید. اگر به صورت مکرر از تونر استفاده کنید، می‌تواند باعث خشک شدن موهایتان شود.

استفاده از تونرمو


بخش چهارم ادامه دادن به دکلره کردن موی بلوند


1. از شامپو و کاندیشنرهای بنفش مخصوص موهای بلوند استفاده کنید

به دنبال محصولاتی باشید که برای موهای بلوند فرموله شده باشند. شامپوها و کاندیشنرهای با هاله‌ی بنفش می‌توانند به جلوگیری از تبدیل شدن رنگ موهای بلوند روشن به زرد کمرنگ کمک کند.

  • برای کسب بهترین نتیجه، در هفته 1-2 بار از شامپو بنفش استفاده کنید. اگر می‌خواهید موهایتان را بیش از این با شامپو بنفش بشویید باید روزهای دیگر از شامپو با نرم کننده زیاد استفاده کنید.

استفاده از شامپو بنفش

2. استفاده از وسایل‌ حرارتی برای مدل دادن به موهایتان را محدود کنید

سشوار، اتو مو و مو فرکن جهت حالت دادن به مو از گرمای زیادی استفاده می‌کنند و آن گرما حتی می‌تواند بیش از پیش به موهایتان آسیب بزند. اگر به استفاده از این وسایل نیاز دارید، آنها را روی کمترین دمای ممکن تنظیم کنید تا آسیب را به حداقل برسانید.

  • راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید بدون گرما موهای خود را صاف یا فر کنید. ببینید که آیا روش‌های صافی و فر کردن مو بدون گرما برای شما موثر است یا نه.

از سشوار و اتوی مو استفاده نکنید

3. جهت جلوگیری از آسیب بیشتر مو، موهایتان را به صورت دم اسبی یا گوجه محکم نبندید

موهای دکلره شده بیش از موهای دکلره نشده شکننده و آسیب‌پذیر هستند. هر مدلی مویی که به کش پلاستیکی محکم نیاز دارد برای تارهای شکننده مو تهدید به حساب می‌آید و باید حتی الامکان از آنها استفاده نکنید.

  • محصولات بسیار مناسبی برای جلوگیری از آسیب زدن به موهایتان وجود دارد. به دنبال کش موهایی باشید که از پارچه، ساتن یا روبان درست شده یا آنهایی که حالت دایره مارپیچ دارند. 

موهایتان را دم اسبی نبندید

4. هر 4-6 هفته یکبار موهای خود را ریشه گیری کنید تا موهای همیشه بلوند داشته باشد

روند دکلره کردن ریشه‌های مو بسیار شبیه به فرآیند دکلره کردن معمولی است اما نیازی نیست که مواد دکلره را روی کل موهای خود بگذارید. موهای خود را مثل قبل به چهار دسته تقسیم کنید اما مواد دکلره را تنها به ریشه مو بزنید. بگذارید دکلره به مدت 40 تا 30 دقیقه روی ریشه مانده و سپس آن را بشویید.

  • اگر تونر مو جزو روند بلوند کردن موهای شما است، فراموش نکنید که تونر را 1-2 روز بعد از ریشه‌گیری موها استفاده کنید. در غیر این صورت، ریشه موهایتان در مقایسه با پایین موهایتان تفاوت خواهد داشت.
  • نکته: دکلره کردن ریشه مو به شیوه‌ای که رنگ آن مانند پایین موها شود، کار بسیار سختی است. به همین دلیل می‌توانید هر چند وقت یکبار به یک رنگ‌کار حرفه‌ایی مراجعه کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

ریشه گیری مو هر 4 تا 6 هفته یکبار

5. یک بار در هفته از ماسک موی آبرسان استفاده کنید تا موهایتان را سالم نگه دارید

موهایی که دکلره شده‌اند نیاز به مراقبت دارند. به دنبال یک ماسک مو با خاصیت آبرسانی قوی باشید یا خودتان یکی از آنها را در خانه درست کنید.

  • این محصولات اصلاً به موهای شما آسیب نمی‌رسانند، پس اگر احساس می‌کنید که برای موهایتان مفید هستند، می‌توانید از آنها بیشتر از یکبار در هفته استفاده کنید.

استفاده از ماسک مو


سوالات پرتکرار


1. آیا آب لیمو موهای مشکی را روشن می‌کند؟

با استفاده از آب لیمو می‌توانید هایلایت‌های طبیعی به موهای خود اضافه کنید. کافی است آب لیموی تازه را مستقیماً روی موهای خود بمالید و مدتی را بیرون از خونه در معرض نور آفتاب باشید. اسید موجود در آب لیمو همراه با نور شدید خورشید تکه‌های هایلایت طبیعی به موهای شما اضافه می‌کند.

2. آیا می‌توانیم رنگ موهای تیره را با یکبار دکلره کردن به بلوند تغییر دهیم؟

خیر. برای تغییر موهای تیره به بلوند، چندین جلسه دکلره لازم است. 1 یا 2 بار اولی که آنها را دکلره می‌کنید، ممکن است ته‌رنگ نارنجی روی موهای شما باقی بماند. مواد دکلره همچنین برای موهای شما قوی است، بنابراین مهم است که پس از هر بار دکلره کردن مو، آنها را مرطوب و از آنها مراقبت کنید تا از خشک شدن موها جلوگیری شود. اما پس از چند جلسه دکلره، می‌توانید رنگ موهای تیره خود را به روشی سالم به رنگ بلوند تغییر دهید.

3. آیا می‌توانیم موهایمان را بدون دکلره بلوند کنیم؟

اگر می‌خواهید رنگ موهایتان بلوند باشد اما رنگ طبیعی موهای خودتان مشکی است، پس باید از دکلره استفاده کنید. همچنین به احتمال زیاد موهای شما به چندین بار استفاده از دلکره برای بلوند شدن احتیاج دارد. در جلسه اول ممکن است ته‌رنگ نارنجی روی موهای شما باقی بماند اما با مرطوب کردن مناسب مو و چند روش درمانی دلکره، می‌توانید رنگ موهای خود را به بلوند روشن تغییر دهید.

4. اگر موهای دکلره شده مشکی من نارنجی شد، چه اقداماتی باید انجام بدهم؟

شما احتمالاً باید یکبار دیگر از دکلره و همچنین تونر مو استفاده کرده تا قرمزی موهای خود را کمتر کنید. اگر شما قبل از این هم اینکارها را انجام دهید، وقت آن رسیده است تا به یک رنگ‌کار حرفه‌ای مراجعه کنید تا مشخص شود که آیا امکان درست کردن رنگ موهای شما وجود دارد یا نه.

5. آیا می‌توانم از استفاده وایتکس با آب برای تغییر موهای خودم استفاده کنم؟

هرگز از مواد سفید کننده‌ای که مخصوص تمیز و ضدعفونی کردن است روی موهای خود استفاده نکنید. حتی اگر آن را با آب ترکیب کرده باشید، باز هم آن مواد می‌تواند به شدت پوست شما را سوزانده و یا حتی موهای شما را بسوزاند. تنها از سفید کننده و دکلره‌هایی ساخته شده برای اهداف آرایشی استفاده کنید.


نکات


  • اگر برای شما سخت است که خودتان روی موهایتان دکلره بزنید، از دوستتان کمک بگیرید. 
  • هرگز اینکار را قبل از مراسمات مهم انجام ندهید، زیرا انجام آن به صورت کامل چند هفته زمان می‌برد، شما نمی‌خواهید عکس‌های یادگاریتان را با موهای نارنجی خراب کنید!
  • اگر موی سفید بین موهای مشکی دارید و می‌خواهید آنها را بلوند کنید، می‌توانید از رنگ موهای موجود در بازار یا از ترکیب رنگ موی طبیعی با پودر حنا استفاده کنید. 

هشدار


هنگام کار کردن با دکلره مراقب باشید. دستکش بپوشید و از برخورد دکلره با پوست خود جلوگیری کنید. اگر این مواد با چشم‌های شما تماس پیدا کرد، بلافاصله آنها را به مدت 15 دقیقه با آب خنک بشویید. موادی که برای دلکره کردن مو نیاز خواهید داشت:

  • کاندیشنر یا ماسک موی قوی
  • شامپو درخشان کننده مو
  • کاسه پلاستیکی کوچک
  • برس رنگ مو
  • پودر دکلره
  • اکسیدان
  • بلوز قدیمی
  • حوله‌های قدیمی
  • کلیپس یا گیره موی پلاستیکی
  • تونر مو
  • شامپو بنفش
  • کاندیشنر

بیشتر بخوانید: چند وقت یکبار موهایم را بدون آسیب دیدگی رنگ کنم؟

مطالب مرتبط