16 رنگ موی بلوطی مناسب با هر نوع پوست

16 رنگ موی بلوطی مناسب با هر نوع پوست

18 شهریور 1399

بلوطی همیشه تطبیق‌پذیرترین رنگ موی قرمز بوده است. در حالی که رنگ موهای بلوند جالب‌ترین رنگ مو به حساب می‌آیند اما سال 2020 رسماً متعلق به موهای تیره است، بلوطی نیز رنگ مویی است که امسال به اندازه دیگر رنگ موهای تیره لایق توجه است. رنگ موی قهوه‌ای قرمز، کلاسیک و پرجلوه است و اگر به چیزهای بیشتری برای قانع شدن نیاز دارید باید بگوییم که با همه رنگ‌های پوست فوق‌العاده به نظر می‌رسد. دیگر چه چیزی بیشتر از این می‌خواهید؟ آیا در حال فکر کردن به این مسئله هستید که کدام رنگ موی بلوطی برای شما مناسب است؟پس به خواندن این مقاله ادامه بدهید تا در مورد 16 رنگ موی بلوطی بیشتر بدانید.


بلوطی رنگ مویی با تناژ گرم است یا سرد؟


در حالی که رنگ موی بلوطی به دلیل ته‌رنگ آبی کم، گاهی به عنوان رنگ مویی با تناژ سرد در نظر گرفته می‌شود اما این رنگ می‌تواند بسته به رنگ انتخابی شما تناژ سرد یا گرم داشته باشد. اگر رنگ موی بلوطی با تناژ گرم می‌خواهید، رنگی را انتخاب کنید که ته‌رنگ مسی یا طلایی داشته باشد. اگر بیشتر به تناژهای سرد علاقه دارید، همیشه رنگ‌های تیره‌تر و غنی‌تر با ته‌رنگ بنفش را انتخاب کنید.


چگونه از رنگ موی بلوطی مراقبت کنیم؟


هنگامی که هر سایه‌ای از رنگ قرمز را برای موهایتان انتخاب می‌کنید، باید انتظار داشته باشید که روتین مراقبت از موهایتان کمی تغییر کند. اول از همه باید شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با محصولات مخصوص موهای رنگ شده عوض کنید. ما به شما شامپو و کاندیشنر برند بیولاژ مدل Biolage R.A.W Color Care را توصیه می‌کنیم. این محصولات به شما کمک خواهند کرد تا موهای خود را مغذی کرده و از آنها مراقبت کنید، اینگونه می‌توانید جلوه و درخشندگی موهای رنگ شده خود را حفظ کنید. اگر رنگ‌کار شما برای درآوردن رنگ بلوطی دلخواهتان باید موهایتان را دکلره کند، شما نیاز دارید که به صورت هفتگی ماسک مویی مانند ماسک موی برند ردکن مدل Redken All Soft Mega Deep Conditioning Treatment Mask را به روتین مراقبت از موهایتان اضافه کنید. این ماسک دو در یک، هم نرم کننده‌ای قوی دارد و هم دوام رنگ مو را برای موها خشک و شکننده بیشتر می‌کند. این روزها دیگر همه می‌دانند که وسایل حرارتی برای مدل دادن به موها می‌تواند شادابی موهای رنگ شده را از بین ببرد. به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می‌کنیم از محصولات محافظت حرارتی مو مانند اسپری برند پیورلوژی مدل Pureology Colour Fanatic Multi-Benefit Leave-in Spray استفاده کنید. این اسپری پودری سبک، موهایتان را عالی و بی‌نقص کرده و از آن‌ها مراقبت می‌کند، اچون این اسپری حاوی 21 ماده مفید برای موهای رنگ شده است.


بهترین ایده‌های رنگ موی بلوطی 


بلوطی متوسط

نه خیلی تیره و نه خیلی روشن، رنگ موی بلوطی متوسط  جایی میان این دو قرار دارد. اگر شما شیفته رنگ‌های کلاسیک هستید، بلوطی متوسط بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

رنگ موی بلوطی متوسط

شرابی

 اگر شما به دنبال رنگ موی بلوطی با هاله‌ای پررنگ هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم این رنگ موی شرابی را امتحان کنید.

رنگ موی شرابی روی موی فر

بلوطی شکلاتی

بلوطی شکلاتی رنگی است که بیشتر به سمت قهوه‌ای تمایل دارد. به همین دلیل این رنگ، انتخابی عالی برای آن دسته از خانم‌هایی است که می‌خواهند جلوه و بُعدی عمیق به رنگ موهای قهوه‌ای خیلی تیره‌شان بدهند.

رنگ موی بلوطی شکلاتی

هایلایت بلوطی

آیا برای اولین بار است که می‌خواهید وارد قلمرو رنگ موهای بلوطی شوید؟ اگر در حال حاضر به اندازه کافی برای رنگ کردن همه موهایتان آماده نیستید، از رنگ‌کار خود بخواهید تا برای شما هایلایت بلوطی انجام دهد تا بهرنگ  زمینه موهایتان بُعد و جلوه‌ای زیبا داده شود. 

هایلایت بلوطی

آمبره

رنگ موی بلوطی جایی بین قهوه‌ای و قرمز قرار دارد و تقریباً برای انواع رنگ پوست مناسب است. آمبره، رنگی عالی برای ورود به دنیای رنگ موهای بلوطی است زیرا اساساً بهترین رنگ تیره با هاله قرمز است.

 آمبره بلوطی

مسی

بعضی‌ها از رنگ موی بلوطی با تناژ قهوه‌ای لذت می‌برند و بعضی از افراد رنگ‌های پرهیجانی‌تر را ترجیح می‌دهند. برای این افراد رنگ موی مسی مناسب است. این هاله روشن‌تر روی رنگ موی بلوطی، استایلتان را متفاوت‌تر می‌کند. اگر رنگ پوست روشنی دارید، پس این رنگ مخصوص شماست.

رنگ موی مسی

بلوطی آتشین

آیا تا به حال فکر کردید اگر رنگ موی بلوطی تیره را با هاله زنجیلی ترکیب کنید، حاصل آن چه رنگ مویی می‌شود؟ رنگ مویی آتشین و پرجلوه که برای انواع رنگ پوست مناسب است.

ترکیب رنگ موی بلوطی تیره با زنجیلی

رُزگلد

آیا شما به رنگ موهایی با درخشندگی زیاد و پرجلوه علاقه دارید؟ از رنگ‌کار خود بخواهید تا هاله‌ای رزگلد را بین رنگ ‌موهای بلوطی‌تان اضافه کند و به آن درخشش خاصی بدهد.

رنگ موی رزگلد

فندقی

اگر رنگ موهای شما به صورت طبیعی تیره است و به دنبال تغییرات نامحسوس در موهایتان هستید، رنگ موی فندقی را انتخاب کنید. این رنگ مو با تناژ گرم، با هاله قهوه‌ای قرمز بیشتر در دسته رنگ‌های قهوه‌ای قرار می‌گیرد که مقدار کمی رنگ به آن اضافه شده است.

رنگ موی فندقی

زنجبیلی

براساس گفته‌های دنیای مد و فشن، زنجبیلی داغ‌ترین رنگ موی ترند در سال 2020 است. برای داشتن رنگ مویی ترند، کافیست تا این رنگ جیغ با هاله قرمز نارنجی را برای موهای امتحان کنید.

رنگ موی زنجبیلی

آلبالویی

آیا به دنبال رنگ موی بلوطی درخشان و شاداب هستید؟ فرقی نمی‌کند که چه رنگ پوستی دارید، همیشه این رنگ مو به پوست شما خوادهد آمد.

رنگ موی آلبالویی

بلوطی طلایی

رنگ موی قهوه‌ای طلایی و بلوند هر دو در سال 2020 ترند هستند پس چرا رنگ موی قرمز نباید ترند باشد؟ بلوطی طلایی رنگ مویی با تناژ گرم است که برای انواع رنگ پوست‌ها مناسب است و ظاهری هایلایت به موهایتان می‌دهد.

رنگ موی بلوطی طلایی

بلوطی تیره

بلوطی برای خانم‌های با پوست‌ تیره بسیار مناسب است. اگر رنگ پوست شما متوسط یا تیره است، این رنگ مو را امتحان کنید. با داشتن موهایی به این رنگ متوجه خواهید شد که رنگ بلوطی تیره دقیقاً همان چیزی بود که موهایتان برای حیرت‌انگیز شدن نیاز داشته است.

رنگ موی بلوطی تیره

بلوطی توت فرنگی

واقعاً چه کسی می‌تواند رنگ موی توت فرنگی را فراموش کند؟ بلوطی توت فرنگی بین رنگ قرمز، بلوند و قهوه‌ای قرار دارد. به عبارتی دیگر، بلوطی توت فرنگی رنگ مویی تطبیق‌پذیر است که به طیف گسترده‌ای از رنگ‌ پوست‌ها می‌آید.

رنگ موی بلوطی توت فرنگی

ماهاگونی

ماهاگونی در دسته رنگ‌ موهای بلوطی مانند عسلی در رنگ موهای بلوند است: رنگی زیباست که صورت شما را دلنشین کرده و برای انواع رنگ پوست مناسب است.

 رنگ موی ماهاگونی

بلوطی و کاراملی

بیایید با واقعیت روبه‌رو شویم، تنها هایلایت‌های کاراملی بسیار کمی وجود دارند که روی هر رنگ مویی می‌توانند جادو کنند. اگر می‌خواهید گرما و درخشندگی به رنگ موهای بلوطی‌تان اضافه کنید، از رنگ‌کار خود بخواهید تا هایلایت کاراملی را بین موهایتان انجام دهد.

رنگ موی بلوطی و کاراملی

بیشتر بخوانید: 14 رنگ موی قهوه‌ای طلایی که عاشقش میشی!

مطالب مرتبط