14 طرح جذاب و شیک با لاک سفید و مشکی

14 طرح جذاب و شیک با لاک سفید و مشکی

19 شهریور 1399

استفاده از رنگ لاک مشکی و سفید در کنار هم می‌تواند یک طراحی کلاسیک و باکلاس داشته باشد و یا نمایانگر یک شخصیت پیشرو و امروزی باشد. به هر حال هر شخصیتی می‌تواند با استفاده از این دو رنگ لاک خودش را بیان کند. لاک مشکی تقریباً برای هر رویدادی مناسب است، از حضور در دفتر کار گرفته تا یک جشن غیررسمی. در ادامه مطلب ایده‌های مختلفی از طرح‌های با استفاده از لاک‌های سفید و مشکی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که برای هر موقعیت و حالتی مناسب هستند. طرح‌های مشکی و سفید مورد علاقه ما را ببینید و از بین آن‌ها طرحی که بیشتر از همه با شما سازگاری دارد را انتخاب کنید!

طرح چهارخانه با استفاده از لاک مشکی و سفید

طرح‌های چهارخانه ظاهری جذاب و باکلاس دارند و یادآور روزهای خوب گذشته هستند.

دیزاین چهارخانه با لاک سیاه و سفید

طرح روح

اگر می‌خواهید یک ظاهر بامزه و کمی ترسناک را امتحان کنید، می‌توانید از زمینه لاک مشکی و طرح روح سفید بر روی آن استفاده کنید، یا اگر دوست داشته باشید می‌توانید جای رنگ‌های زمینه و طرح اصلی را با هم عوض کنید. به هر حال این طرح‌ها ظاهر انگشتان شما را بانمک می‌کنند و در عین حال برای جشن هالووین هم آماده می‌شوید.

دیزاین روح با لاک سیاه و سفید

خرس‌های پاندا

نگاهی به این طرح‌های خرس پاندا بیاندازید! این طرح‌ها برای کسانی که ناخن‌های کوتاهی دارند فوق‌العاده بانمک هستند.

دیزاین خرس پاندا با لاک سیاه و سفید

استفاده از طرح ماه بر روی لاک زمینه مشکی مات

ما که عاشق این طرح‌های ماه‌های هلال و کامل بر روی زمینه‌ی لاک مشکی مات شده‌ایم! شما با ما موافق نیستید؟!

دیزاین ماه روی لاک مشکی مات

طرح‌های پایه سیاه و سفید

این طرح‌های ناخن که با استفاده از الگوهای پایه پیاده‌سازی شده‌اند، به نظر ما بسیار جذاب و باکلاس هستند. اگر می‌خواهید به این طرح‌ها ظاهر امروزی‌تری بدهید، کافی است بر روی آن‌ها یک دور برق ناخن بزنید.

مانیکور ناخن با لاک سیاه و سفید

طرح تاس

عاشق قمار هستید؟ این طرح‌های تاس که با استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید پیاده‌سازی شده‌اند، برای یک آخر هفته در لاس‌وگاس ایده‌آل هستند!

دیزاین تاس با لاک سیاه و سفید

طرح گل‌های ظریف

آیا شما هم از طرفداران طرح‌های گل‌دار ظریف هستید؟ این طراحی‌های زیبا و دل‌نشین به صرف زمان زیادی نیاز دارند و صبر زیادی می‌طلبند. علاوه بر آن پیاده‌سازی این طرح‌های به مهارت زیادی هم نیاز دارند؛ اما مطمئن باشید نتیجه کار آن قدر زیبا و دل‌نشین است که ارزش این همه دردسر را دارد.

دیزاین گل ظریف با لاک سیاه و سفید

طراحی پزشکی

به این طرح نوار قلب سفید بر روی زمینه دودی مات نگاه کنید! باعث نمی‌شود که قلبتان کمی تندتر بزند؟!

دیزاین نوار قلب با لاک سیاه و سفید

طرح لنگری

اگر عاشق سواحل و اسکله هستید، می‌توانید بر روی انگشت حلقه‌تان از طرح یک لنگر سیاه بر روی زمینه سفید استفاده کنید. برای آن که کمی بیشتر خوش بگذرانید، روی زمینه سیاه ناخن‌های دیگرتان از طرح‌های پولکی یا راه‌راه استفاده کنید.

دیزاین لنگری با لاک سیاه و سفید

ناخن‌های خالدار

طرح‌های ناخن خالدار این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند اما این مانیکور فرانسوی نوک ناخن‌های مشکی که بر روی آن از خال‌های سفید استفاده شده است، این ترند را به یک سطح کاملاً جدید ارتقا می‌دهد!

فرنچ خال خالی با لاک سیاه و سفید

ملودی موسیقی

طرفداران موسیقی از نشان دادن ملودی‌های مختلف در هر جایی لذت می‌برند. شما هم می‌توانید بر روی زمینه سفید ناخن‌هایتان نت‌های مشکی طراحی کنید و یا برعکس، و یا با استفاده از ترکیب هر دوی این موارد یک ملودی کامل بسازید!

دیزاین نت موسیقی با لاک سیاه و سفید

طراحی لباس رسمی

این ناخن‌های سفید و مشکی که بر روی آن‌ها لباس تاکسیدوی رسمی طراحی شده است، ظاهری باکلاس و جذاب ارائه می‌دهد. استفاده از رنگ نقره‌ای برای پاپیون یا کراوات ناخن انگشت --عکس حلقه شما باعث می‌شود که طرح‌ها ظاهر جذاب‌تری هم پیدا کنند.

مانیکور سیاه و سفید با دیزاین سیاه و سفید

عشق در هوا موج می‌زند!

با استفاده از این طراحی‌های روشن و خیره‌کننده حال و هوای رمانتیکتان را به همه نشان بدهید! جذابیت این طرح‌ها زمانی بیشتر می‌شود که از یک قلب قرمز روشن در طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید!

دیزاین فانتزی با لاک سیاه و سفید

طرح‌های ابر و باد با استفاده از لاک سیاه و سفید

به این طراحی‌های مدرن و باکلاس سیاه و سفید نگاه کنید! طرح‌های ابر و باد این روز‌ها بسیار پرطرفدار هستند و استفاده از این طراحی زیبا باعث می‌شود که توجه همه دوستانتان به ناخن‌های شما جلب شود.

دیزاین ابروبادی با لاک سیاه و سفید

از این ایده‌های جذاب که با استفاده از لاک‌های سیاه و سفید پیاده‌سازی شده بودند خوشتان نیامد؟ ما که عاشق آن‌ها شده‌ایم! می‌توانید هر کدام از این ایده‌ها را که دوست داشتید بر روی ناخن‌هایتان پیاده‌سازی کنید و یا از ترکیبی از این ایده‌ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب‌های شما نامحدود هستند و می‌توانید به هر یک از این ایده‌های طراحی، هر عنصر شخصی که دوست داشته باشید اضافه کنید!

بیشتر بخوانید: دیزاین مشکی الهام گرفته شده از کت واک‌های معروف

مطالب مرتبط