5 آرایش چشم، مناسب چشم سبزها

5 آرایش چشم، مناسب چشم سبزها

23 شهریور 1399

در هنگام ورود به سالن مهمانی اصلاً برای یک خانم خوب نیست که از سر تا پا جذاب‌ترین فرد در سالن باشد، جدای پوشیدن چشمگیرترین پیراهنی که دنیای مد و فشن برای دنیا به ارمغان آورده است. هنگامی که وارد سالن مهمانی می‌شوید، مهم است که آن ویژگی از خود را در ذهن داشته باشید که می‌خواهد دیگران روی آن تمرکز کنند. ترجیح شخصی من برای این ویژگی چشم‌ها است. زیبایی یک زن در موها یا میکاپش نیست، بلکه در چشمان او است یا هر جای دیگری که عشق در آن وجود دارد. یک بار یک پینتریست مشهور در پستی نوشت: « چشم‌ها زیبایی افسونگر دارند. نه به دلیل رنگ بلکه به خاطر کلماتی که درون خود نگه می‌دارند.» آنها داستان‌هایی را بازگو می‌کنند که هیچ دهان قادر به تعریف کردن آنها نیست. برای مشخص‌تر کردن چشم‌ها و جلب کردن تمام توجه‌ها به سمت آنها، در ادامه 5 میکاپ را خواهید دید که من به شدت امتحان کردن آنها را توصیه می‌کنم، مخصوصاً اگر چشم‌هایتان سبز است، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

چشمان طلایی

به برخی دلایل، همه عبارت چشمان طلایی را شنیدند. فرقی نمی‌کند که این عبارت را در فیلم یا تئاتر شنیده یا در رمانی خوانده باشید، شما احتمالاً با این ترند آرایشی آشنا هستید. رنگ طلایی زیبایی چشمگیری درون خود دارد. همانطور که خودتان هم متوجه شدید، طلایی رنگی است که همه رنگ‌های موجود در چرخه رنگ را پرجلوه‌تر می‌کند، از آبی گرفته تا سبز، قرمز، بنفش و هر رنگ دیگری اسم آن را بگویید. همین قانون هم برای انواع رنگ‌های چشم صادق است، مخصوصاً چشم سبز. نمی‌دانم چه ویژگی در رنگ طلایی وجود دارد که به همه رنگ‌ها جلوه می‌دهد. تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که این رنگ برای چشمان سبز رنگ جادو می‌کند، مخصوصاً اگر از آن برای مشخص‌تر کردن رنگ‌ها طلایی یا رگه‌ای از رنگ طلایی که گاهی در دریای رقصان چشم‌های سبز رنگ پیدا می‌شود، استفاده کنید. اگر رنگ چشمان شما سبز است و هنوز آرایش چشم طلایی را امتحان نکردید، اینکار را انجام دهید. به شما قول می‌دهم که این آرایش در درخشان کردن چشم‌های شما شکست نخواهد خورد.

میکاپ طلایی

چشمان مسحور کننده

«آن چشمان مسحورکننده، آن درخشان‌ترین لبخند، آن صدای جذاب و آن نگاه نفس‌گیر، کافی است که تو قاتل قلب من باشی و روح من را کاملاً تسکین دهی.» توجه داشته باشید که اولین کلمه توصیفی در این نقل قول چشم‌های مسحور کننده است. قبلاً این را گفتم و باز هم خواهم گفت. چشم‌ها فریبنده هستند. میکاپ کردن چشم‌های سبز با رنگ‌های بنفش، آبی، صورتی، نارنجی یا یک سایه چشم رمزآلود سبز و آبی باعث می‌شود تا چشم‌های شما مسحورکننده شوند. این میکاپ نگاه، صدا و لبخندی ساده را جذاب‌تر و چشمگیرتر می‌کند. اگر چشمانی سبز دارید، این یکی از بهترین آرایش‌هایی است که باید آن را امتحان کنید. به من اعتماد کنید! همچنین، اگر تصمیم دارید این میکاپ را تمرین کنید، سعی کنید از رنگ سایه چشم بنفش استفاده کنید. ناامید نخواهید شد. این را می‌دانم چون خودم از این آرایش ناامید نشدم.

سایه چشم آبی زیر پلک

چشمانی چشمگیر

گاهی تنها کاری که باید انجام دهید، تاکید کردن روی رنگ‌ها چشم‌هایتان است تا به بهترین نحو زیبایی طبیعی خود آنها را پر جلوه کنید. از میان تمام میکاپ‌های امتحان و انجام شده برای چشم‌های سبز، این آرایش از دیگر انواع خود وسوسه کننده و رایج‌تر است، مخصوصاً اگر بخواهید به مراسمی رسمی یا یک گردش شبانه با دوستان خود بروید. می‌توانید از سبزهای تیره یا روشن استفاده کنید. حتی می‌توانید کمی رنگ مشکی، قهوه‌ای، طلایی، نقره‌ای یا سفید به آن اضافه کنید. واقعاً، همه چیز به این بستگی دارد که چگونه می‌خواهید دریای سبز چشمان خود را پرجلوه کنید. از نظر ظاهر آرایش، این یکی از ساده‌ترین آرایش‌هایی است که می‌توانید آن را با چشمهای سبز استفاده کنید. همچنین، این که شما روی رنگ‌های مختلفی در چشمان خود را تاکید نمی‌کنید، به معنای کمتر شدن تأثیرگذاری نمایشی رنگ طبیعی و زیبایی آنها نیست.

سایه چشم سبز تیره

چشمان اسموکی

این آرایش چشم یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای در نظر گرفتن مهمانی شبانه است اما می‌توان آن را برای قرار ملاقات هم در نظر داشت. آرایش چشم اسموکی یکی از میکاپ‌های ترجیحی برای ساده نگهداشتن ظاهر شما است. برخی حتی ترجیح می‌دهند این آرایش چشم را برای ظاهر روزمره خود انجام دهند و چشمان خود را این آرایش زیبا کنند و برایشان هم فرقی نمی‌کند که در خانه بمانند یا به محل کار خود، قرار ملاقات یا تعطیلات بروند. تنوع میکاپ اسموکی چشم بسیار زیاد است: سیاه و نقره‌ای، قهوه‌ای و طلایی، آبی و بنفش و غیره. اما میکاپ اسموکی بنفش انتخاب شخصی من برای چشم‌های سبز است. برای انجام این آرایش می‌توانید از رنگ‌های تیره یا روشن استفاده کنید یا می‌توانید رنگ صورتی، طلایی یا نقره‌ای را در میکاپ اسموکی بنفش چشم خود ترکیب کنید. می‌توانید این میکاپ را ملایم، جیغ، وحشی یا ظریف جلوه دهید. باز هم، همه چیز به شما و اینکه چگونه می‌خواهید چشمهای سبز خود را برای آن روز پر از جلوه کنید، بستگی دارد.

آرایش چشم اسموکی

چشمان طبیعی

در آخر می‌رسیم به چشمان طبیعی. از بین تمام میکاپ‌های آورده شده در این مقاله، این آسانترین آرایش برای انجام دادن است. گاهی اوقات، همانطور که من یاد گرفتم، آرایش نکردن، چه به دلیل تنبلی بیش از حد باشد یا وقت نداشتن یا اینکه تنها به سادگی نخواهید آرایش کنید، بهترین روش برای برجسته کردن چشم‌ها است. با این حال، اگر می‌خواهید کمی آرایش کنید و همچنان ظاهر طبیعی خود را نگهدارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی از سایه چشم برای چشم‌های خود استفاده کنید. سایه چشم شما می‌تواند شفاف، صورتی روشن، طلایی یا رنگی مایل به قهوه‌ای باشد. به سادگی خط چشم نازکی به رنگ مشکی یا قهوه‌ای بکشید و به کمترین میزان ممکن از ریمل استفاده کنید.

میکاپ طبیعی چشم

چیزی که من با آرایش یاد گرفتم این است که هرگز نباید از آن برای پنهان کردن چهره «زشت» استفاده شود. باید از آن برای زیباتر شدن استفاده کرد. هدف از آرایش این است که زیبایی طبیعی شما را افزایش دهد، نه اینکه نقص‌های صورت شما را پنهان و چهرهتان را تبدیل به چیزی دیگر کند. شخصاً معتقدم همه بدون آرایش زیبا هستند. با این حال، من همچنین معتقدم کسانی که آرایش مناسب انجام می‌دهند، می‌توانند اعتماد به نفس، توانایی و قدرت بیشتری داشته باشند. همانطور که شارلوت تیلبری گفت: «زیبایی قدرت است و آرایش چیزی است که باعث افزایش آن می‌شود. این راز یک زن است.»

بیشتر بخوانید: میکاپ ماهرانه به این میگن

مطالب مرتبط