لب‌های شیشه‌ای هم قوانینی دارد

لب‌های شیشه‌ای هم قوانینی دارد

26 شهریور 1399

اخیراً پوست شیشه‌ای کره‌ای تبدیل به یک ترند جدید در دنیای آرایش و مد شده است. منظور از پوست شیشه‌ای یک پوست بی‌نهایت صاف، درخشان و شاداب است که این احساس را به ما می‌دهد که انگار نور را من--عکس می‌کند (درست مانند شیشه) و به دنبال این ترند جدید در زمینه پوست، ترند مشابهی در زمینه آرایش لب نیز به وجود آمده است. منظور از لب‌های شیشه‌ای لب‌هایی است که بسیار صاف، براق و نرم باشند و بافت تقریباً ژله مانندی داشته باشند. آرایش لب شیشه‌ای بسیار ساده بوده و تنها به دو محصول آرایشی نیاز دارد (بله درست است، تنها دو محصول). در ادامه مطلب با راهنمایی آرایشگر سلبریتی‌ها، کیتی جین هاگز، تمام آن چیزی که برای یک آرایش لب شیشه‌ای به دانستن آن نیاز دارید را با شما در میان می‌گذاریم.         

قدم اول؛ از یک برق لب شفاف استفاده کنید         

هاگز برای این که به ما نشان بدهد که چطور یک آرایش لب شیشه‌ای داشته باشیم، کارش را با زدن یک لایه رژ لب صورتی شفاف شروع می‌کند. او می‌گوید: برای این کار ابتدا یک نقطه از رژ لب را روی وسط لب‌هایم می‌گذارم و سپس به آرامی آن را به اطراف لب پخش می‌کنم. با این که هیچ اجباری در کار نیست که شما هم از رنگی دقیقاً مشابه با رنگی که هاگز از انتخاب کرده است استفاده کنید، اما انتخاب یک رنگ از این طیف رنگی صورتی که با رنگ طبیعی لب‌ها همخوانی دارد، کمک می‌کند که آرایش لب‌های شیشه‌ای شما طبیعی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

برق لب

قدم دوم؛ خطوط لبه‌های لب را با استفاده از یک برس محو کنید

از آنجایی که قرار است آرایش لب‌های شیشه‌ای یک ظاهر کاملا طبیعی داشته باشد، پس از آنکه رژ لب زدید، باید با استفاده از یک برس خطوط لبه‌های لب را کاملا محو کنید تا ظاهر لب‌ها طبیعی و ملایم شود و شبیه وقتی نباشد که رژ لب زده‌اید. هاگز می‌گوید: من یک برس برمی‌دارم و خطوط لبه‌های لبم را آنقدر محو می‌کنم که یک ظاهر ابریشمی و ملایم به خود بگیرد. مهم‌ترین تکنیکی که در زمان استفاده از آرایش لب‌های شیشه‌ای باید آن را اجرا کنید، محو کردن خطوط لب با استفاده از یک برس یا پد آرایشی است. نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که کمی بیشتر از حالت عادی رژ بزنید، زیرا در صورتی که رژ لب شما زیادی باشد به راحتی می‌توانید مقدار اضافی آن را پاک کنید، اما اگر مقدار رژ لبتان کم باشد، زدن دوباره رژلب و یکدست کردن آن به این آسانی نیست.       

محو کردن خط لب با براش  

قدم سوم؛ استفاده از یک تاپ کات لب برای درخشندگی         

به یاد داشته باشید که نکته اصلی در این آرایش لب آن است که لب‌ها یک درخشندگی طبیعی و ماندگار داشته باشند، بنابراین برای این قدم از آرایش‌تان مطمئن شوید که از یک برق لب یا تاپ کات لب با کیفیت استفاده می‌کنید. هاگز می‌گوید من ابتدا برق لب را روی یک برس زده و سپس آن را روی رژ لبم می‌زنم. با این کار کیفیت برق لب شما عملاً یک مرحله بالاتر می‌رود. می‌توانید از یک برق لب بدون رنگ شفاف استفاده کنید و یا یک برق لب درخشان از خانواده رنگی رژ لبی که قبلاً زده‌اید را انتخاب کنید.

 تاپ کات لب

قدم چهارم؛ زدن رژ لب بیشتر         

هاگز برای پایان دادن به آرایشش یک بار دیگر از رژ لبی که در قدم اول به لب‌هایش زده بود، استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود که رنگ لب‌ها غلیظ‌تر شده و ظاهر زیباتری به خود بگیرند. بهرحال به یاد داشته باشید که نتیجه نهایی آرایش باید طبیعی باقی بماند. اگر دوست دارید که لب‌هایتان براق‌تر باشند، می‌توانید کمی دیگر برق لب به آن اضافه کنید. انتخاب با شماست و گزینه‌های نامحدودی در اختیار دارید.

زدن رژ لب

بیشتر بخوانید: با این 10 روش، رژلب چشمگیر و جذابی داشته باشید

مطالب مرتبط