از این 3 مدل میکاپ صورتی ایده بگیرید

از این 3 مدل میکاپ صورتی ایده بگیرید

27 شهریور 1399

اگر دوست دارید آرایش صورتتان هماهنگ با فصل بهار باشد، به احتمال زیاد دوست دارید که بدانید کدام میکاپ‌های دوباره ترند شده‌اند. پاییز و زمستان همیشه در مورد رنگ‌های افسرده کننده و پررنگ هستند، در حالی که تابستان عموماً در مورد رنگ‌های محبوب روشن است. اما بهار چگونه است؟ همه رنگ‌های صورتی برای شما مناسب هستند. مهم نیست که زیبایی از نظر شما چگونه است، همیشه راهی وجود دارد تا رنگی صورتی را با روتین زیبایی شما در فصل بهار هماهنگ کرد، چه شما ساده‌گرا یا ماکسیمالیست باشید و یا شخصیتی میان این دو داشته باشید. نگاهی بیندازید به آموزش‌هایی که برای میکاپ‌های صورتی مورد علاقمان گردآوری کرده‌ایم.   

برای ساده‌ پسندا

زدن سایه صورتی به پشت پلک‌هایتان بدون بی روح و کنسل کننده به نظر رسیدن چشم‌هایتان، احتیاج به مهارت دارد. اما اگر از صورتی ملایم و پودری، یعنی مانند همان سایه صورتی که در عکس زیر استفاده شده است، به پشت پلک‌هایتان بزنید، آرایش شما زیبا و زنانه می‌شود، نه رنگ پریده.

میکاپ صورتی برای ساده پسندها

اگر شخصیتی میانه دارید

حالا وقت آن رسیده که نظر شما را به این مدل آرایش صورتی جلب کنیم که به طور خاص شخصیت شما را که نه ساده‌گرا و نه ماکسیمالیست است را نشان می‌دهد. در این میکاپ ترکیبی از قهوه‌ای با تناژ گرم، سایه‌های ارغوانی و قرمز به کار برده شده است تا تاثیری هاله مانند دور چشم ایجاد کند. ظاهر ملایم و محوی که این آرایش به صورت شما می‌دهد، از غلیظ شدن آرایش جلوگیری کرده و بعلاوه سنگ‌های چسبیده به قسمت چسب مژه مصنوعی که در گوشه داخلی چشم استفاد شده است، ظاهر شما را از زیبا تبدیل به خیره کننده می‌کند و همه سرها را به سمت شما برمی‌گرداند.

میکاپ صورتی

برای ماکسیمالیست‌ها

اگر واژه‌های «براق» و «سایه چند رنگ» به خودی خود و به تنهایی شما را نمی‌ترساند، پس بگذارید آنها را در یک جمله به کار ببریم و این ظاهر منحصر به فرد و چشمگیر را به شما نشان دهیم. این میکاپ به طور قطع این تصور دیگران را زیر سوال می‌برد که آرایش صورتی فقط مناسب روز است.

میکاپ صورتی نئونی

بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری میکاپ برای چشم سبز‌ها 

مطالب مرتبط