ناخن‌های صورتی مات که عاشقش می‌شوید

ناخن‌های صورتی مات که عاشقش می‌شوید

02 مهر 1399

در مورد ناخن‌های صورتی مات چه می‌دانید؟ اولین چیزی که به ذهن می‌آید رنگی شاداب و کودکانه است. همچنین اگر چیزی زیادی در مورد نحوه ترکیب استایل و رنگ ندانیم، این ذهنیت به واقعیت تبدیل خواهد شد. امروز می‌خواهیم چند نمونه دیزاین پیچیده و چشمگیر صورتی را مورد توجه شما قرار دهیم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


ناخن‌های صورتی زیبا با دیزاین براق


لاک ناخن صورتی همیشه مانیکوری براق و جیغ به شما نخواهد داد. برای آن دسته از خانم‌هایی که برای ماینکور بعدی خود به دنبال چیزی دلنشین‌تر می‌گردند، این دیزاین‌های صورتی کمرنگ و مات را با نوارهای زیبای براق آماده کردیم.

لاک صورتی مات با نوارهای براق

لاک صورتی مات با دیزاین سنگ

لاک صورتی مات با دیزاین اکلیلی


ایده‌های شیک برای لاک ناخن صورتی کمرنگ


با این ناخن‌های صورتی کمرنگ همیشه مانند یک ملکه شیک به نظر خواهید رسید. این ترکیب ار ناخن با فرم بالرین و لاک مات به طور خارق‌العاده‌ای زیبا است اما این ایده همچنین با وجود دیزاین آینه مانند روی آن نوآروانه است.

لاک صورتی مات با دیزاین هولوگرام

لاک صورتی مات با دیزاین قلب


دیزاین ناخن‌های رنگی و جسورانه دخترک آبنبات فروش


با وجود نزدیک شدن فصل تعطیلات، بسیاری از شماها به سراغ دیزاین‌های می‌روید که دانه‌های براف در آنها کار شده است. اما هیچکس آنقدر شجاع و جسور نیست تا به زمستان با لاک نان صورتی براقی خوش آمد بگوید که روی آن دانه‌های برف دارد، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

لاک صورتی با دیزاین دانه‌های برف

لاک صورتی با دیزاین هندسی

لاک صورتی با دیزاین فرنچ


ناخن‌های صورتی زیبا که عاشق آنها خواهید شد


برای خیلی زیبا و کاملاً وسوسه انگیز به نظر رسیدن به چه چیزی نیاز دارید؟ خب، ما فکر می‌کنیم که جواب این سوال دقیقاً روبه‌روی شماست، یک دیزاین ناخن صورتی روشن و مات در ترکیب با خطی ضخیم از سنگ دقیقاً همان چیزی است در ظاهر خود آن را فراموش کردید.

لاک صورتی با دیزاین سنگ‌های تزیینی


دیزاین ناخن صورتی مات معرکه


گاهی برای خلق چیزی معرکه، باید وقی و تلاشی زیاد به خرج دهید. اما زمانی که به نتیجه آن نگاه می‌کنید، می‌بینید که بی‌شک ارزش آن همه تلاش و وقت را داشته است. هنگامی که ما به این دیزاین ناخن مشکی و صورتی روشن نگاه می‌کنیم، دقیقاً فکر می‌کنیم که ارزشش را داشت.

لاک صورتی با دیزاین پارچه مشکی

لاک صورتی با دیزاین گورخری


دیزاین ناخن صورتی مات ترند و ساده


همیشه برای زیبا و به روز به نظر رسیدن نیاز نیست که چیزی خاص و غیرمعمولی را روی ناخن‌های خود به نمایش بگذارید. وقت‌هایی هست که حتی یک ماینکور تک رنگ با انتخاب رنگ درست می‌تواند آن تاثیر غنی و قدرتمند را داشته باشد. مانند این مانیکور صورتی نود و مات. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

لاک صورتی مات


بهترین ایده‌ها برای لاک ناخن صورتی


خانم‌های با ناخن‌های بلند فضای بسیار زیادی برای نشان دادن خلاقیت خود دارند. تنها یک نگاه به این دیزاین ناخن صورتی خاکی حرف ما را ثابت می‌کند.

لاک صورتی نود با دیزاین سنگ مصنوعی

لاک بژ-صورتی

ناخن‌ بژصورتی مات


ترکیب لاک ناخن صورتی مات با رنگ‌های دیگر


لاک صورتی مات و بنفش

لاک صورتی، ارغوانی، قرمز و آبی مات

لاک مشکی و صورتی مات


دیزاین ناخن با فضای خالی و لاک ناخن صورتی مات


لاک صورتی مات با دیزاین گلدار

دیزاین انتزاعی ناخن به رنگ صورتی

بیشتر بخوانید: با این 27 مدل لاک صورتی در تابستان جلب توجه کنید

مطالب مرتبط