مژه‌های پری دریایی که میگن، اینه!

مژه‌های پری دریایی که میگن، اینه!

03 مهر 1399

از آنجایی که ما یکی از دنبال کننده‌های ترندها و زیبایی‌های دنیای رنگارنگ اسب‌های تک شاخ هستیم که چیزهایی مانند هایلایتر رنگین کمانی، رژلب مایع صورتی اکلیل‌دار و لاک ناخن‌های هولوگرافیک را ترند می‌کنند، باید به شما بگوییم که آخرین ترند الهام گرفته شده از موجودات افسانه‌ای مژه‌های پری دریایی است. این اکستنشن مژه رویایی در رنگ‌های روشن زیبایی موجود است که تصویری جادویی از اقیانوس و زیبایی افسانه‌ای پری دریایی را به شما می‌دهد. مژه‌های رنگارنگ از کت واک‌ها شروع شد اما این مژه‌ها فقط دیگر برای سوپر مدل‌ها و سلبریتی‌ها نیست. شما هم می‌توانید با استفاده از اکستنشن مژه نیمه دائم یا مژه مصنوعی‌های چسبی، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید آنها را نگهدارید، برای چشمان خود مژه‌های رنگارنگ پری دریایی درست کنید.

1. رنگ‌ها را با دقت انتخاب کنید

همه زیبایی مژه‌های پری دریایی در مورد اضافه کردن رنگ به مژه‌هایتان است. مژه‌های پری دریایی مرسوم دارای چند رنگ است که معمولاً شامل ارغوانی، صورتی، سبز و آبی می‌شود و ظاهری رویایی و چشمگیر به چشم‌هایتان می‌دهد. هرچند، شما می‌توانید هر رنگی را از میان آنها یا تمام آنها را انتخاب کنید، این تصمیم بستگی به ظاهری دارد که برای مژه‌های پری دریایی خود در نظر دارید. اگر شما تصمیم دارید که از مژه‌های رنگین کمانی دور بمانید و تنها یک رنگ را برای مژه‌های خود انتخاب کنید، سعی کنید رنگی را امتحان کنید که تکمیل کننده رنگ پوست طبیعی خودتان است. اگر تنها دانشی پایه در مورد مسائل زیبایی داشته باشید، احتمالاً پیش از این هم می‌دانستید که اگر برای ابرو و خط چشم خود رنگ مناسبی انتخاب کنید، آنها خواهند توانست که رنگ چشم‌های شما را مشخص‌تر کنند. مژه پری دریایی هم می‌تواند تاثیری مانند آن داشته باشد. مژه‌های صورتی چشمان سبز را درخشان‌تر می‌کنند. ارغوانی و سبز چشم‌های آبی را عمیق‌تر نشان می‌دهند و رنگ آبی چشم‌های قهوه‌ای رنگ را زیباتر می‌کند.

مژه مصنوعی رنگین کمانی

2. از مژه‌های نیمه دائم استفاده کنید

اکستنشن مژه‌ پری دریایی نیمه دائم رنگ‌های الهام گرفته شده از این مدل مژه را تا پنج هفته روی مژه‌های شما نگه می‌دارد. می‌توانید این مژه‌ها را با قیمت‌های متفاوتی در بازار پیدا کنید. قیمت این مژه‌ها ممکن است نامعقول باشد اما نتیجه آنها فوق‌العاده خواهد بود، یک ردیف از مژه‌های بلند رنگارنگ که به صورت طبیعی میان مژه‌های شما ترکیب شده و به صورتی که ممکن است حتی نتوانید خودتان را قانع کنید که پری دریایی نیستید. مژه کاران حرفه‌ای از روش مژه‌های تکی و نازک به جای یک ردیف مژه مانند مژه مصنوعی استفاده می‌کنند. آنها از چسبی بسیار قوی استفاده می‌کنند تا با دقت هر مژه را در ردیف خط مژه خودتان به طریقی بچسبانند که با مژه‌های طبیعی خود شما ترکیب شود. برای مژه‌های پری دریای که به نظر طبیعی برسند و تا جای ممکن دوام داشته باشند، اسکتنشن نیمه دائم بهترین راه است.

مژه مصنوعی رنگین کمانی

3. از مژه مصنوعی موقتی استفاده کنید

اگر نمی‌خواهید که این مژه‌های رنگارنگ برای هفته‌ها میان مژه‌های شما وجود داشته باشد، به جای راه قبل یک جفت مژه مصنوعی موقتی بخرید. اکستنشن نیمه دائم مژه پری دریایی بسیار محبوب‌تر و رایج‌تر از نسخه مژه مصنوعی چسبی آن است اما از زمانی که این مژه‌های پری دریایی در ابتدای لیست ترندها قرار گرفتند، برندهای لوازم آرایشی و زیبایی متفاوتی مژه مصنوعی‌های الهام گرفته شده از مژه پری دریایی را وارد بازار کردند که می‌توان آنها را به عنوان انتخابی جایگزین در نظر گرفت. برند لوازم آرایشی تارت (Tarte) مژه‌های پری دریای را وارد بازار کرده که ترکیبی از رنگ‌های ارغوانی، صورتی، آبی و سبز در ترکیب با یکدیگر هستند. این مژه پری دریایی موقت در بازار موجود است. شما می‌توانید آنها را کاملاً مانند هر نوع دیگری از مژه مصنوعی با میزان کمی چسب به خط مژه‌های خود بچسبانید. اگر مژه مصنوعی‌های پری دریای باب میل شما نبودند، شما می‌توانید خودتان در خانه این ظاهر را برای مژه‌هایتام درست کنید. تنها کافیست تا از ریمل‌هایی به رنگ‌های ارغوانی، صورتی، سبز یا آبی جهت رنگدار کردن مژه‌های خود استفاده کنید تا در آخر مژه‌های مدل پری دریای ظریف و طبیعی داشته باشید.

مژه مصنوعی برند تارت

بیشتر بخوانید: با این 5 روش مژه‌هایتان را بلند و پرپشت کنید

مطالب مرتبط