این رنگ مو به چشم قهوه‌ای‌ها میاد!

این رنگ مو به چشم قهوه‌ای‌ها میاد!

06 مهر 1399

در دنیایی که همه می‌خواهند منحصر به فرد باشند، رنگ چشم‌هایی مانند آبی و سبز اغلب بی‌نظیر در نظر گرفته می‌شوند این در حالی است که به چشم‌های قهوه‌ای هیچ توجهی نمی‌شود! ما فکر می‌کنیم بالاخره وقت آن رسیده است که خانم‌های چشم قهوه‌ای هم آن توجهی که لایق آن هستند را داشته باشند. چه راهی بهتر از رنگ مویی محشر برای به نمایش گذاشتن چشمان قهوه‌ای چشمگیر خود و زیباتر کردن آنها می‌شناسید؟ اگر شما به دنبال این هستید که رنگ مو خود را با رنگی جدید به روز کنید که به صورت کامل چشمان قهوه‌ای زیبای شما را کامل کند، پس جای درستی آمدید. ما 20 رنگ مو که اساساً برای چشم‌های قهوه‌ای ساخته شده است را در این مقاله گردآوری کردیم. از موی قهوه‌ای تیره گرفته تا رنگ‌های روشن، رنگ‌کارتان از شما ممنون خواهد شد که با چنین الهامات محشری به سالن آرایشگاه می‌روید.


چه رنگ‌هایی چشمان قهوه‌ای شما درخشان می‌کنند؟


زیبایی رنگ قهوه‌ای به خنثی بودن است بنابراین آنها به زیبایی می‌توانند با هر رنگی ترکیب شود! هرچند، اگر واقعاً می‌خواهید رنگ چشم‌های قهوه‌ای شما بدرخشد، باید از رنگ‌های شادی مانند ارغوانی، سبز و طلایی استفاده کنید که آن تضاد لازم را با چشم‌های خیرکننده قهوه‌ای تیره را به شما می‌دهد.


بهترین رنگ‌های مو برای چشم قهوه‌ای‌ها 


قهوه‌ای شکلاتی

حتماً نباید رنگ چشم و موهای شما از دو سر متضاد طیف رنگ باشند تا جذاب و چشمگیر به نظر برسید. در واقع، ما عاشق سِت کردن چشم‌های قهوه‌ای با رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی تیره برای دو برابر کردن تاثیر رنگ شکلاتی هستیم. چون اگر بخوایم روراست باشیم، همه عاشق شکلات بیشتر و بیشتر هستند.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

یاسی

اگر پوست خیلی روشنی دارید، ممکن است لازم باشد تا از امتحان کردن رنگ موهای تیره خودداری کنید اما این بدان معنی نیست که رنگ بلوند تنها انتخاب شماست. اگر شما به دنبال رنگ مویی جالب هستید که بتوانید آن را با رنگ پوست روشن و چشم‌های قهوه‌ای سِت کنید، مو یاسی همان چیزی خواهد بود که شما دنبالش هستید.

رنگ موی یاسی

بلوند طلایی

قهوه‌ای شاید دلنشین‌ترین چیزی نباشد که شنیدید اما تنها دلیل آن این است که این رنگ نشان دهنده هیچ طیف رنگی نیست که ممکن است در چشم‌های نفسگیر شما پیدا شود. موهای خود را به صورت کامل طلایی کنید و ببینید که چشم‌های قهوه‌ای شما بلافاصله درخشندگی طلایی به خود خواهد گرفت.

رنگ موی بلوند طلایی

قهوه‌ای قارچی

اگر شما عاشق رنگ‌های با تناژ سرد هستید اما هنوز آماده نیستید که در رنگ مو بلوند شیرجه بزنید، این رنگ موی قهوه‌ای قارچی را در نظر داشته باشد. این رنگ مو تیره با تناژ خاکستری می‌تواند به چشم‌های قهوه‌ای شما کمک کند تا روش‌تر از قبل به نظر برسند.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی

مسی

همه ما می‌دانیم که چشم‌های قهوه‌ای ته‌رنگ طلایی چشمگیری دارند اما ته‌رنگ قرمز چشمگیر آنها معمولاً نادیده گرفته می‌شود. درخشندگی یاقوت قرمز چشمان خودتان را با این رنگ مو مسی خیره کننده بیشتر کنید.

رنگ موی مسی

بلوطی

اگر رنگ مو مسی برای شما بیش از حد روشن است، این رنگ بلوطی که به همان اندازه نفسگیر است را در نظر داشته باشید.

رنگ موی بلوطی

صورتی میلنیال

صورتی میلنیال به یک دلیل خوب هیچوقت از مد نمی‌رود و آن دلیل چیزی نیست جز اینکه فارغ از رنگ پوست و مو، این رنگ به همه می‌آید. با این رنگ صورتی آدامسی همیشه به روز بمانید و چشمان خود را درخشان کنید.

رنگ موی صورتی میلنیال

بلوند یخی

اگر شما آماده هستید تا خودتان را با مراقبت از نگهداری رنگ مو بلوند یخی به چالش بکشید، جایزه شما داشتن رنگ مویی خواهد بود که سرها را به سمت شما برمی‌گرداند و چشمان شما را بیشتر از همیشه خیره کننده می‌کنند.

رنگ موی بلوند یخی

مشکی پرکلاغی

هر کسی که به شما گفته است رنگ مشکی و قهوه‌ای به یکدیگر نمی‌آیند، سخت در اشتباه است. شاید این رنگ‌ها مشابه به یکدیگر باشند اما این دقیقاً همان دلیلی است که مو مشکی پرکلاغی برای خانم‌های با چشم‌های قهوه‌ای عالی است. تفاوت بسیار کم میان این رنگ‌ها باعث می‌شود چشمان شما به گونه‌ای بدرخشد که حتی فکرش را هم نمی‌کردید.

رنگ موی مشکی پرکلاغی

مگنتا

بهترین قسمت داشتن چشم‌هایی که رنگ آنها نسبتاً خنثی است، این است که شما می‌توانید آنها را تقریباً با هر رنگ مویی سِت کنید و هیچوقت آنها با یکدیگر در تضاد نخواهند بود، به همین دلیل است که ما عاشق این رنگ مو مگنتا شدیم. این رنگ مو صورتی پررنگ به شما اجازه می‌دهد تا تمام رویاهای داشتن رنگ مو فانتزی خود را زنده کنید و چشمان خود را نیز درخشنده کنید.

رنگ موی مگنتا

هایلایت کاراملی

اگر شما به دنبال راهی سریع و آسان هستید تا چشمان فندقی خودتان را زیباتر کنید اما نمی‌خواهید ظاهر خود را به صورت کامل تغییر دهید، هایلایت کاراملی را انتخاب کنید. رنگ مو کاراملی ته‌رنگ طلایی چشمان شما را مشخص‌تر کرده و در حالی که هنوز رنگ طبیعی موهای خودتان را دارید، بلافاصله صورت شما درخشان می‌شود. ممکن است هایلایت به اندازه مو کامل رنگ شده به مراقبت نیاز نداشته باشد اما اگر می‌خواهید موهای تازه هایلایت شده شما تا حد ممکن براق و درخشان باشد، باید در روتین مراقبت مو خود تغییراتی ایجاد کنید. یک روز در میان، شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با شامپو و کاندیشنر برند ماتریکس مدلMatrix Total Results Brass Off عوض کنید. این مدل شامپو از مراقبت‌های حرفه‌ای در سالن به حساب می‌آید که تناژ قرمزی موها شما را خنثی کرده و تناژ سرد موهای شما تازه می‌کند. این محصولات برای خانم‌های که رنگ موهای تیره خود را به روشن تغییر دادند عالی است، شامپو با وارد کردن رنگدانه‌های آبی-بنفش به مو تناژ قرمز آن را کاهش می‌دهد.

رنگ موی هایلایت کاراملی

ارغوانی

رنگ‌های ارغوانی و قهوه‌ای با یکدیگر مانند کره و مربا هستند. اگر به دنبال امتحان کردن رنگی فانتزی هستید، رنگ مو ارغوانی رنگی مکمل و عالی برای هر کسی است که چشم‌های قهوه‌ای دارد.

رنگ موی ارغوانی

سبز

مانند رنگ ارغوانی، سبز هم یکی از آن رنگ‌هایی است که واقعاً باعث درخشندگی چشم‌های قهوه‌ای شما می‌شود! اگر شما از تغییر کامل رنگ موهای خود نمی‌ترسید، سبز ممکن است همان رنگ مورد نیاز شما باشد.

رنگ موی سبز

هایلایت مسی

اگر شما برای تغییر رنگ همه موهای خود آماده نیستید اما به دنبال راهی هستید تا چشم‌های خود مرکز توجه قرار دهید پس هایلایت مسی را در نظر داشته باشید. رنگ مسی گرما و جلوه را به رنگ چشم و موهای شما به ارمغان خواهد رود.

هایلایت مسی

مانی پیس

سایه چشم آسان‌ترین راه برای در مرکز توجه قرار دادن چشم‌هایتان است اما چه کسی حوصله دارد که هر روز انقدر برای آرایش صورتش زمان بگذارد؟ اگر به دنبال دادن کمی به جلوه به چشم‌هایتان هستید، روش هایلایت مانی پیس را انتخاب کنید. مانی پیس در حالی که رنگ مو و ویژگی‌های چهره شما را برجسته می‌کنند، به موهایتان رنگ و جلوه نیز اضافه می‌کند.

هایلایت مانی پیس

بیشتر بخوانید: رنگ موی چشم ببری

مارون

اکنون دیگر می‌دانیم که رنگ مو قرمز و ارغوانی با چشم‌های قهوه‌ای عالی به نظر می‌رسد پس چرا ترکیب این دو رنگ نباید مانند آنها عمل کند؟ اگر شما به دنبال رنگ مویی با جلوه واقعی برای چشمان قهوه‌ای خود هستید، دیگر لازم نیست بیشتر از این به جست و جوی ادامه دهید.

رنگ موی مارون

آبی

به دنبال راهی ترند برای تغییر رنگ مو خود و درخشان کردن چشم‌هایتان هستید؟ لازم نیست به دنبال هیچ رنگی به جز آبی کلاسیک باشد. این رنگ مو در سال 2020 قرار است که همه جا دیده  شده و مورد استقبال قرار بگیرد.

رنگ موی آبی

رنگین کمان

قهوه‌ای یکی از معدود رنگ‌های چشمی است که با همه رنگ موهای موجود سِت می‌شود پس چرا وقتی می‌تواند همه رنگ‌ها را روی موی خود داشته باشید، تنها خودتان را محدود به یک رنگ کنید؟

رنگ موی رنگین کمانی

بلوند کره‌ای

شاید خانم‌های چشم آبی فکر کنند که بازار رنگ موهای بلوند را انحصاری خودشان کردند اما تضاد میان رنگ مو بلوند روشن و چشم‌های قهوه‌ای تیره ترکیبی چشمگیر به شما می‌دهد. اگر نگران هستید که مو بلوند شما را رنگ و رو رفته نشان دهد، این رنگ بلوند گرم و کره‌ای را انتخاب کنید.

رنگ موی بلوند کره‌ای

خاکستری

فرقی نمی‌کند که شما موهای به صورت طبیعی خاکستری شده خود را با آغوش باز قبول کنید یا به سالن آرایشگاه برای خاکستری کردن رنگ موهایتان بروید، موهای خاکستری قطعاً با چشم‌های قهوه‌ای تیره چشمگیر به نظر خواهد رسید.

رنگ موی خاکستری

بیشتر بخوانید: با رنگ موی قهوه‌ای خاکستری خودتان را زیبا کنید

مطالب مرتبط