این مدل‌های آرایشی را در دوران قرنطینه امتحان کنید

این مدل‌های آرایشی را در دوران قرنطینه امتحان کنید

12 مهر 1399

روزهای من در دوران قرنطینه ترکیبی از همه چیز بود، از به چالش کشیدن خودم و یادگیری انواع دستور پخت غذاها گرفته تا تمیز کردن خانه، دوباره چیدن وسایل خانه (بارها و بارها)، مرتب کردن ذهنم و امتحان کلاس‌های آنلاین و ورزش در هر گوشه از خانه کوچکم. در حال حاضر، من از هر زمان دیگری خلاقیت بیشتری به خرج می‌دهم. همچنین از آنجایی که میکاپ یکی از عشق‌های واقعی من است، من وقت زیادی را در جهت بهبود روش‌های جدید آرایش و امتحان کردن ترندهای جدید صرف کردم. من همه چیز را امتحان کردم، از آزمایش کردن محصولات جدید گرفته تا استفاده از انواع متفاوت مژه مصنوعی‌، ترکیب رنگ‌های مختلف و آنها را با تماس‌های تصویری متعدد به رخ دوستان و خانوادم در شهرهای مختلف ‌کشیدم. فکر می‌کنم که شرایط کنونی غیرعادی فرصتی عالی برای همه ما فراهم کرده است تا روش‌های فعلی آرایش کردمان را بهبود بخشیم یا یاد بگیریم که چگونه باید چیزهای کاملاً جدید و هیجان انگیز را امتحان کنیم، مانند ترند جدید خط چشم گرافیکی یا اینکه چطور از اکلیل و سنگ استفاده کنیم. این دو آرایش در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند اما ماهر شدن در انجام آنها خیلی راحت نیست و برای صورت همه مناسب نیست. حالا وقت آن فر رسیده است تا ببینیم که چگونه باید آنها را مناسب صورت خود کنید! جهت اینکه کار شما را آسان‌تر کنیم، یک لیست از 5 آرایش ترند برای امتحان کردن آماده کرده و چند نکته و مرحله به آن اضافه کردم تا بتوانید آنها را آسان‌تر دنبال کنید. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


 

5 میکاپ ترند برای امتحان کردن در دوران قرنطینه


ترند شماره 1: استایل کنفرانس

این آرایش یکی از بهترین ترندهای میکاپ برای امتحان کردن ظاهری مرتب و شیک است که برای قرارهای کاری بسیار مناسب است. این آرایش همچنین برای تماس‌های تصویری بسیار عالی است!

  1. پوست خود را تمیز کرده و آن را با استفاده از مرطوب کننده و پرایمر آماده کنید. این مراحل به شما کمک می‌کنند تا بی‌نقص و زیبا به نظر برسید، بعلاوه میکاپ شما در طول روز دوام بیشتری خواهد داشت.
  2. از فاندیشن و کانسیلری با رنگ مناسب استفاده کرده و هر گونه ایراد یا بی‌رنگی پوست را برطرف کنید. فراموش نکنید که باید فاندیشن و کانسیلری را امتحان کنید که برای نوع پوست شما مناسب باشند.
  3. با استفاده از یک براش گرد و نرم، پودری بی‌رنگ را جهت فیکس کردن فاندیشن و کانسیلر به پوست صورت خود بزنید. مهم است که از این پودر به طور خاص روی نواحی استفاده کنید که بیشتر به چرب شدن تمایل دارند.
  4. جهت کانتور و مشخص کردن استخوان گونه‌ها، می‌تواند از برنزری مات استفاده کنید.
  5. جهت داشتن درخششی زیبا، از هایلایتر روی مرتفع‌ترین قسمت‌های گونه استفاده کنید.
  6. رژگونه‌ای هلویی یا قرمز کمرنگ معدنی برای گونه‌های خود انتخاب کنید.
  7. رنگ روی پلک‌ها را روشن نگه دارید. سایه چشم روشن قهوه‌ای به چین چشم خود بزنید تا به آنها جلوه و بعد طبیعی بدهید و از هایلایتر یا سایه چشم براق خود در مرکز پلک استفاده کرده تا آرایش چشم شما درخشان شود.
  8. یک یا دو لایه ریمل به مژه‌های خود بزنید. من ریمل حجم دهنده برند آر ام اس بیوتی را ترجیح می‌دهم.
  9. با استفاده از محصول مورد علاقه خود به ابروهایتان حالت بدهید. این مرحله برای قاب گرفتن چشم‌ها و فوق‌العاده کردن ظاهر آنها کلیدی است! کشیدن خط‌های کوچک را از قسمت داخلی ابرو شروع کرده و سپس کار خود را به سمت وسط (قوس ابرو) و دم آن ادامه بدهید.
  10. رژ لبی قرمز و غلیظ برای به پایان رساندن این میکاپ لازم است. آن رنگی را پیدا کنید که به رنگ پوست شما می‌آید اما مطمئن شوید که رنگ آن طبیعی است! من به شما توصیه می‌کنم که از خط لب برای برجسته‌تر کردن لب استفاده کنید.

محصولات مورد علاقه من: باکس بیک برند اینیکا حاوی تقریباً هر چیزی است که برای این آرایش نیاز دارید! این برند لوازم آرایشی طبیعی به طور تخصصی لوازم آرایش، براش، بی‌بی کرم، رژگونه، برنزر، پرایمر، فاندیشن، هایلایتر، پودر... ارگانیک و تقریباً همه چیزهای مورد نیاز این میکاپ را تولید می‌کند.

میکاپ مناسب قرارهای کاری

ترند شماره 2: چشم‌های اکلیلی

این میکاپ سرگرم کننده است! همچنین برای شب‌های خاص یا مراسم‌های خاص که می‌خواهید لباسی زیبا بپوشید، مناسب است. ابتدا، دستور‌العمل‌های بالا را برای صورت و گونه‌های خود انجام دهید. سپس دستورالعمل‌های پایین را برای چشم‌های خود انجام دهید:

  1. پلک‌های خود را با استفاده از کانسیلری بدون روغن یا پرایمر مخصوص چشم آماده کنید.
  2. با استفاده از سایه چشمی روشن با مواد کرمی یا پودر فیکس برای پلک‌های خود زیرسازی انجام دهید.
  3. اکلیلی پیدا کنید که سمی و پلاستیکی نباشد و کار خود را با زدن لایه‌ای نازک از آن روی پلک شروع کنید. شما می‌توانید اکلیل را به آرامی با ضربه‌های ملایم از قسمت وسط پلک به داخل و گوشه بیرونی چشم‌ها پخش کنید.
  4. اکلیل دومی را انتخاب کرده و آن را روی اکلیل‌های قبلی بزنید اما این بار روی مرکز پلک تمرکز کنید، سپس کار خود را به سمت پالا و چین‌ پلک و گوشه بیرونی چشم ادامه دهد، اینکار به چشم‌ها بعد و جلوه می‌دهد.
  5. هر چقدر که دلتان می‌خواهد خلاقیت به خرج دهید. می‌توانید این مراحل را تکرار کرده، مقداری اکلیل زیر خط مژه پایین اضافه کرده و با استفاده از چسب مژه تعدادی سنگ نیز به چشم‌ها اضافه کنید.
  6. با استفاده از محصول مورد علاقه خود به ابروهایتان حالت بدهید. این مرحله برای قاب گرفتن چشم‌ها و فوق‌العاده کردن ظاهر آنها کلیدی است! کشیدن خط‌های کوچک را از قسمت داخلی ابرو شروع کرده و سپس کار خود را به سمت وسط (قوس ابرو) و دم آن ادامه بدهید.
  7. سپس نوبت به رژلب می‌رسد. سعی کنید رنگی زیبا و خنثی انتخاب کنید.
  8. برای این آرایش شما می‌توانید انتخاب کنید که از ریمل یا مژه استفاده نکنید. بستگی به این دارد که چقدر بخواهید متفاوت باشید و چیزهای جدید را امتحان کنید.

محصولات مورد علاقه من: سایه اکلیلی از برند لیچ لندن مدل Glitterati by Bleach London سایه چشمی معدنی است که نه تنها دوستدار طبیعت و غیرسمی بلکه قابل بازیافت نیز هست!

سایه چشم اکلیلی

ترند شماره 3: خط چشم گرافیکی

به نظر نمی‌رسد که این ترند خیال رفتن از دنیای مد و فشن را داشته باشد! انجام آن خیلی ساده است. آن را در خانه امتحان کنید تا ببینید برای صورت شما مناسب است یا نه. چرا عکسی از آن نمی‌گیرید و در اینستاگرام خود نمی‌گذارید؟ باز هم، مراحل ذکر شده در ترند شماره یک را برای آماده کردن صورت انجام داده و سپس به سراغ دستورالعمل‌های زیر برای آرایش چشم‌ها بروید.

  1. پلک‌های خود را با استفاده از کانسیلری بدون روغن یا پرایمر مخصوص چشم آماده کنید.
  2. با استفاده از سایه چشمی روشن با مواد کرمی یا پودر فیکس برای پلک‌های خود زیرسازی انجام دهید.
  3. کار خود را با رنگی خاص شروع کنید. خط چشمی مدادی یا ژلی دارای براش نازک و زاویه‌دار را انتخاب کنید، کشیدن خط چشم را برای خط مژه بالا از گوشه بیرونی چشم شروع کرده و آن را به طرف گوشه داخلی چشم ادامه دهید.
  4. مشخص کنید که آن را تا کجا می‌خواهید ادامه دهید. براش زاویه‌دار یا مداد خود را برداشته و مشخص کنید که تا کجا باید خط چشم را ادامه دهید. براش یا مداد را روی لبه خارجی سوراخ بینی نگهداشته و آن را به سمت گوشه خارجی ابرو حرکت داده و خط چشم را تا همان نقطه ادامه دهید تا ظاهری متعادل داشته باشید.
  5. یک خط نازک مورب کشیده و سپس با کشیدن خطی به سمت چین پلک آن را ادامه دهید. با استفاده از نوک گوش پاک کن لبه‌های و اطراف آن را تمیز و مرتب کنید.
  6. یک یا دو لایه ریمل به مژه‌های خود بزنید. من ریمل حجم دهنده برند آر ام اس بیوتی را ترجیح می‌دهم.
  7. با استفاده از محصول مورد علاقه خود به ابروهایتان حالت بدهید. این مرحله برای قاب گرفتن چشم‌ها و فوق‌العاده کردن ظاهر آنها کلیدی است! کشیدن خط‌های کوچک را از قسمت داخلی ابرو شروع کرده و سپس کار خود را به سمت وسط (قوس ابرو) و دم آن ادامه بدهید.
  8. این آرایش را با زدن رژ تمام کنید. فکر می‌کنم که رژلبی پررنگ به بهترین نحو مکمل کننده این میکاپ خواهد بود.

محصولات مورد علاقه من: پالت سایه برند واندرس مدل Wanderess Seascape است که رنگ‌های غلیظی را برای شما فراهم می‌کند. سایه های ضد چروک آنها با عصاره گیاه خولان دریایی و روغن دانه آفتابگردان ساخته شده است تا پوست چشم شما را آبرسانی کرده و فواید آنتی اکسیدانی داشته باشد. این پالت سایه هیجان انگیز در عرض چند دقیقه انواع آرایش‌های طبیعی و جسورانه را به شما می‌دهد!

خط چشم گرافیکی

ترند شماره 4: آرایش چشم اسموکی

آرایشی کلاسیک و همیشه به روز که برای قرارهای شبانه مناسب است. این یکی از آن میکاپ‌های ترند است که باید زمانی که وقت زیادی دارید، آن را امتحان کنید. این ظاهری بسیار جذاب و وسوسه کننده است اما نمی‌خواهم دروغ بگویم، برای درست انجام دادن آن باید تمرین زیادی انجام دهید. از این زمانی که در دوران قرنطینه دارید، استفاده کرده و در انجام این آرایش ماهر شوید.

  1. پلک‌های خود را با استفاده از کانسیلری بدون روغن یا پرایمر مخصوص چشم آماده کنید.
  2. با استفاده از سایه چشمی روشن با مواد کرمی یا پودر فیکس برای پلک‌های خود زیرسازی انجام دهید.
  3. درست کردن این رنگ را با استفاده از سایه چشمی به رنگ ارغوانی روشن یا خاکستری مایل به قهوه‌ای از روی پلک به سمت چین پلک شروع کنید. شما می‌توانید خلاق باشید و همچنین رنگ‌های شاد روشنی مانند آبی روشن و زمردی انتخاب کنید.
  4. خط چشمی تیره‌تر را روی خط مژه خود استفاده کرده و اینکار را از گوشه بیرونی شروع کنید. از خط چشمی استفاده کنید که محو کردن آن راحت‌تر باشد.
  5. خط چشم را به آرامی در راستای خط مژه خود محو یا پخش کنید.
  6. از مقداری اکلیل یا سایه براق استفاده کنید تا چشمانتان را پرجلوه و بُعددار کنید، از آن درست وسط پلک خود استفاده کنید. می‌توانید اینکار را با استفاده از انگشت خود یا براشی مرطوب انجام داده و به آرامی آن را وسط سایه چشم خود با ضربات ملایم بزنید.
  7. با استفاده از محصول مورد علاقه خود به ابروهایتان حالت بدهید. این مرحله برای قاب گرفتن چشم‌ها و فوق‌العاده کردن ظاهر آنها کلیدی است! کشیدن خط‌های کوچک را از قسمت داخلی ابرو شروع کرده و سپس کار خود را به سمت وسط (قوس ابرو) و دم آن ادامه بدهید.
  8. سپس برای خط مژه پایین خود با استفاده از خط چشم مدادی یا براشی زاویه‌دار و نازک به آرامی خط بکشید. خط را داخل چشم خود نکشید مگر اینکه به دنبال ظاهری بسیاری اسرار آمیز و دراماتیک باشید.
  9. یک یا دو لایه ریمل به مژه‌های خود بزنید. من ریمل حجم دهنده برند آر ام اس بیوتی را ترجیح می‌دهم.
  10. رژلبی با رنگ خنثی یا نود انتخاب کنید و با برنزری مات استخوان‌های گونه خود را برجسته‌تر نشان دهید.

محصولات مورد علاقه من: مژه‌های مصنوعی برند این ووگ فوق‌العاده است و می‌تواند هر میکاپ چشمی را فوق‌العاده کند. اگر از آنها به خوبی استفاده کنید، حتی قابلیت چند بار استفاده را دارند.

----آرایش چشم اسموکی----

ترند شماره 5: رنگ‌های خنثی

این یکی از بهترین میکاپ‌های ترند برای داشتن آرایشی روزانه است که می‌توانید آن را امتحان کنید. این میکاپ ملیح و کلاسیک است و برای انواع تناژ پوست مناسب است. یک بار دیگر، تمام مراحل آماده سازی صورت در ترند شماره یک را دنبال کنید سپس دستورالعمل‌های زیر را برای آرایش چشم انجام دهید:

  1. سایه‌ای با رنگ روشن یا براق را انتخاب کنید تا چشمان خود را درخشان کنید.
  2. با استفاده از براش محو کننده آن را به وسط پلک خود بزنید.
  3. جهت دادن بُعد و جلوه به چشم‌ها، از یک رنگ خنثی استفاده کرده و آن را روی چین چشم خود بزنید، اینکار را از گوشه بیرونی شروع کرده و آن را به صورت حرکت‌های دورانی کوچک انجام دهید. چین پلک شما به صورت طبیعی رنگی تیره‌تر از خود پلک دارد بنابراین هدف شما باید این باشید که این تضاد را کمی بیشتر کنید. سایه چشم را به سمت بالا محو و به سمت دم ابروهای خود محو کنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید.
  4. براشی نازک و زاویه‌دار و همان رنگ سایه که روی چین پلک استفاده کردید را بردارید.
  5. خطی نازک روی خط مژه‌های پایین خود بکشید و اینکار را از گوشه بیرونی به سمت داخل چشم انجام دهید. این خط تعادلی عالی برای چشم شما ایجاد کرده و به شما کمک می‌کند تا چشم‌هایتان درشت‌تر نشان داده شوند.
  6. چند لایه ریمل بزنید. من دوست دارم به مژه‌های بالا و پایین ریمل بزنم. ریمل حجم دهنده آر ام اس بیوتی را امتحان کنید.
  7. حالا وقت رژ زدن است. رنگ رژ شما باید زیبا و طبیعی مانند رنگ رژ باتر لندن باشد.

محصولات مورد علاقه من: کیت براش آرایشی سو اِکو همه وسایل مورد نیاز آرایش‌های لیست شده در این مقاله را دارد. از شانه برای مژه‌های و ابروهای شما گرفته تا براشی پُر برای خط چشم و براشی نازک برای ابرو، این کیت براش پُر استفاده برای خانم‌های علاقه‌مند به آرایش کاملاً ضروری است!

میکاپ با رنگ نود و خنثی

بیشتر بخوانید: 49 نکته آرایشی که خانم‌ها باید بدانند

مطالب مرتبط