دیزاین نوبرانه آلبالویی برای ناخن : رنگ خوشِ لحظه‌ها

دیزاین نوبرانه آلبالویی برای ناخن : رنگ خوشِ لحظه‌ها

12 مهر 1399

ناخن‌های آلبالویی رنگ راهی عالی برای نشان دادن شخصیتتان است. این رنگ قطعاً دستان شما را شیک کرده و به عنوانی رنگی تیره دست‌های شما را جا افتاده نشان می‌دهد. رنگ آلبالویی این روزها بسیار مد شده است و دلیل‌های زیادی برای آن وجود دارد. اول اینکه رنگی کلاسیک و همیشه ترند است. دوم، دیزاین‌های بسیاری با این رنگ سِت شده که می‌توانند تمام پتاسیل‌های این رنگ را به  نمایش بگذارند. اما بهترین قسمت در مورد این رنگ سِت شدن راحت آن با دیگر رنگ‌ها است. نکته این است که در زمینه رنگ آلبالویی رنگ قرمز و هاله‌ای از قهوه‌ای دارد که آن را تیره‌تر می‌کند. همچنین رنگ قرمز قطعاً به همه می‌آید. شما همیشه با استفاده از رنگ آلبالویی یا قرمز به هدف می‌زنید. به خواند مقاله ادامه بدهید تا بهترین ایده‌ها و دیزاین‌های ست شده با رنگ آلبالویی را ببینید.

دیزاین طلایی معرکه

ترکیب ناخن طلایی با رنگ آلبالویی هیچوقت قدیمی نمی‌شود و این مانیکور تنها متعلق به فصل تعطیلات نیست. رنگ آلبالویی به تنهایی خاص و زیباست اما نباید از اضافه کردن کمی درخشندگی به آن بترسید. تنها نکته اصلی این است که از استفاده در رنگ طلایی زیاده‌روی نکنید. این قانون همچنین برای اضافه کردن اکلیل طلایی به ناخن‌های بورگاندی صادق است که محبوبیتی بی‌پایان دارد.

مانیکور آلبالویی با دیزاین طلایی

مانیکور آلبالویی با دیزاین طلایی

ناخن‌های آلبالویی مات با سنگ

لاک ناخن آلبالویی تقریباً به هیچ چیز احتیاج ندارد تا بیشتر از این خاص به نظر برسد. گاهی تنها تاپ کاتی مات و خطی ظریف از سنگ همه چیزی است که شما نیاز دارید. تاپ کات مات رنگ آلبالویی ناخن‌های شما را شیک می‌کند. فوق‌العاده است، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

مانیکور آلبالویی مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی

مانیکور آلبالویی مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی

مانیکور آلبالویی مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی

فرنچ طلایی

ناخن‌های آلبالویی با نوک طلایی تعریفی از شیک بودن هستند. اینطور نیست؟ مانیکور فرنچ شده یکی دیگر از ترندهای جاودان است. ترکیب کردن رنگ آلبالویی و طلایی به صورت مانیکور فرنچ شده ایده‌ای معرکه خواهد بود. برای خلاقانه کردن مانیکور خود نوک آنها را به صورت تیز فرنچ کنید.

فرنچ آلبالویی ناخن با دیزاین اکلیلی

مانیکور پلنگی جذاب که عاشقش می‌شوید

طرح پلنگی روی ناخن‌های شما بسیار جسورانه است و دست‌های شما را جذاب می‌کند. چند راه برای ترکیب کردن آن با مانیکور آلبالویی وجود دارد. می‌توانید اینکار را با اضافه کردن نقاط مشکی به زمینه آلبالویی ناخن‌های خود انجام دهید. راه دیگر این است که رنگ نود را به عنوان زمینه به ناخن‌های خود زده و طرح پلنگی مات را روی آنها اضافه کنید. به این صورت، شما مانیکوری معرکه خواهید داشت که کاملاً برای استفاده روزانه مناسب است.

مانیکورآلبالویی با دیزاین پلنگی

دیزاین هنری

طرح‌های انجام شده با دست برای رنگ آلبالویی بسیار مناسب است. مخصوصاً اگر تصمیم به ترکیب آن با رنگ مشکی یا سفید بگیرید. بعضی الگوهای پیچیده روی ناخن‌های آلبالویی تیره این تاثیر را خواهند داشت که چیزی در عمق آنها پنهان است. بهتر است که شما معما را حل کنید!

مانیکور آلبالویی با دیزاین هنری

مانیکور آلبالویی با دیزاین هنری

دیزاین فویل

این روزها فویل یکی از ترندترین تزئینات ناخن است. اگر هنوز آن را امتحان نکردید، قطعاً در حال از دست دادن مانیکور زیبایی هستید. این دیزاین روی ناخن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بهترین راه برای زمینه آلبالویی ناخن این است که فویل را به صورت تزئین روی آن انجام دهید و نه یک مانیکور پر از فویل. جزئیات ملیح با فویل ما را به یاد دیزاین سنگ با مرمر می‌اندازد. این دیزاین به شما اطمینان می‌دهد که ناخن‌هایتان در مرکز توجه است.

مانیکور آلبالویی با دیزاین فویل

دیزاین زیکزاکی

دیزاین زیکزاکی یک زمانی محبوب بودند و حالا در حال برگشتن به دنیای دیزاین ناخن هستند. و دلیلی عادلانه‌ای نیز برای آن وجود دارد. دیزاین زیکزاکی الگویی بسیار ساده دارد که امکان ترکیب کردن آن را با هر نوع دیگری از دیزاین به شما می‌دهد. همچنین از آنجایی که این روزهای دیزاین ناخن نوعی هنر به حساب می‌آید، این ویژگی بسیار پراهمیت است. با ترکیب کردن الگوی زیکزاک به ناخن‌های آلبالویی خود، بومی عالی برای خود فراهم می‌کنید تا روی آن کار کرده و خلاقیتتان را نشان دهید.

مانیکور آلبالویی با دیزاین زیکزاکی

مانیکور آلبالویی با دیزاین زیکزاکی

دیزاین کروم

ناخن‌های کروم اکنون محبوب هستند. رنگ لاک کروم در ترکیب با رنگ آلبالویی، شیک و معرکه به نظر می‌رسد.

مانیکور آلبالویی با دیزاین کروم

مانیکور آلبالویی با دیزاین کروم

مانیکور آلبالویی با دیزاین کروم

دیزاین گل

در واقع، هیچ چیز بیشتر از گل حس زنانگی ندارد. پس چرا مانیکور روزمره خود را با الگوی گل‌های کوچک تزئین نمی‌کنید؟ خیلی زیبا و دخترانه می‌شود!

مانیکور آلبالویی با دیزاین گل

مانیکور آلبالویی با دیزاین گل

مانیکور آلبالویی با دیزاین گل

دیزاین آمبره با رنگ‌های مشکی و آلبالویی

مشکی و آلبالویی به دلایل بسیاری بهترین ترکیب رنگ به حساب می‌آیند. اول از همه، مشکی ته‌رنگ عمیق موجود در رنگ آلبالویی را بیرون می‌آورد. دوم اینکه آنها به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده و تاثیری محو و یک دست روی ناخن‌های شما خواهند داشت. بنابراین، چرا از مزایای آن استفاده نکرده و مانیکور ناخن خود را با استفاده از روش آمبره در رنگ‌های مشکی و آلبالویی تزئین نمی‌کنید؟ از اینکه چقدر این مانیکور می‌تواند تطبیق پذیر باشد، شگفت زده می‌شوید زیرا می‌تواند جهت انجام روش آمبره را تغییر داده و ظاهر آخر مانیکور را با تغییر تزئینات و دیزاین عوض کنید.

مانیکور آلبالویی و مشکی با دیزاین آمبره

مانیکور آلبالویی و مشکی با دیزاین آمبره

مانیکور آلبالویی و مشکی با دیزاین آمبره

ناخن‌های آلبالویی با رنگ نود

اگر فکر می‌کنید که به دلیل درماتیک بودن رنگ آلبالویی تنها باید آن را با رنگ‌های تیره و پررنگ ترکیب کنید، ما اینجا هستیم تا به شما ثابت کنیم که اشتباه فکر می‌کنید. آلبالویی با رنگ‌های روشن و نود نیز جذاب به نظر می‌رسد، مخصوصاً هنگامی که به عنوان رنگ برای تزئین کردن باشد. گزینه‌های انتخابی شما آنقدر گسترده است که به راحتی می‌توانید رنگ و دیزاین ترجیحی و هماهنگ با لباس خود را پیدا کنید.

مانیکور آلبالویی و نود

مانیکور آلبالویی با دیزاین گل

مانیکور آلبالویی و نود با دیزاین سنگ‌های تزیینی

بیشتر بخوانید: طراحی ناخن گُل گُلی: زیبا، دوست‌داشتني و شیک

مطالب مرتبط