12 میکاپ طبیعی که ارزش امتحان کردن را دارد

12 میکاپ طبیعی که ارزش امتحان کردن را دارد

19 مهر 1399

صبح‌های بسیار زیادی وجود داشته که من روتین آرایشم را شروع کرده اما انگیزه و انرژی انجام دادن یک میکاپ کامل را نداشته‌ام. بعلاوه، واقعاً هر روز بیشتر و بیشتر جذب آرایش‌های طبیعی می‌شوم. من واقعاً عاشق آن دسته از آرایش‌هایی هستم که تنها برای برجسته‌تر کردن ویژگی‌های صورتم کافی هستند. همچنین آرایش طبیعی واقعاً می‌تواند با همه چیز خوب به نظر برسد. راه‌های مختلف بسیار زیادی برای انجان دادن آرایش طبیعی وجود دارد و به همین دلیل است که آرایش کردن کاری فوق‌العاده است! شما می‌توانید آنها را به روشی که دوست دارید و دوست ندارید، روی صورت خود بازسازی و امتحان کنید. میکاپ‌های صورت بسیار زیادی وجود دارند که انجام دادن آنها بسیار سخت است و همیشه به خرابکاری ختم می‌شوند اما نتیجه میکاپ‌های طبیعی همیشه به عالی به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که اخیراً به آرایش‌های طبیعی علاقه‌مند شدم. اگر شما هم مانند من هستید اما نمی‌دانید که از کجا باید شروع کنید، دیگر نگران نباشید. ما در این مقاله دوازده میکاپ طبیعی را گردآوری کردیم که هر روز صبح می‌توانید از آنها به عنوان روتین آرایشی استفاده کنید، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کک مکی

ترند آرایشی اخیر و محبوب کک مک‌های مصنوعی است که شما می‌توانید آنها را به آرایش خود اضافه کنید. کک مک واقعاً بامزه است اما با آرایش دیگر مشخص نخواهد بود زیرا با میکاپ پوشیده می‌شوند. برای داشتن آرایشی واقعاً طبیعی و درست، کمی روی کک مک‌های خود را پررنگ کنید. مانند عکس زیر، جای مناسب برای اضافه کردن کک مک‌های مصنوعی زیر چشم‌ها و روی بینی است. آن قسمت‌ها دقیقاً همان جاهایی هستند که مردم به صورت طبیعی کک مک دارند اما شما می‌تواند تعدادی کک مک نیز روی پیشانی و چانه خود بگذارید تا آرایش کک مکی کاملی داشته باشید. از مقداری هایلایت برای برجسته کردن درخشندگی صورت استفاده کنید و آرایش شما دیگر تمام شده است!

میکاپ کک مکی

ارغوانی روشن و درخشنده

هنگامی که به سراغ میکاپ‌های طبیعی می‌روید، مشکلی ندارد اگر از کمی اکلیل استفاده کنید. سایه ارغوانی روشن اکلیل‌دار راهی عالی برای برای اضافه کردن کمی رنگ به آرایشی طبیعی بدون زیاده‌وری کردن است. تنها به میزان کمی از ریمل استفاده کنید. نباید به آن روشی که با سایه اکلیلی از خط چشم و مژه مصنوعی استفاده می‌کنید، توجه‌های را به سمت چشمان خود ببرید. این میکاپ طبیعی یکی از آن آرایش‌هایی است که می‌توانید در حالی که هنور ظاهر طبیعی خود را نگهداشتید، آن را برای قرار ملاقات یا جایی کمی رسمی‌تر انجام دهید. همچنین اکلیل‌ و درخشنگی موجود در این میکاپ باعث می‌شود تا کمی ظاهر شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.

میکاپ ارغوانی روشن

اسموکی صورتی

چشم‌های اسموکی ترندی بزرگ هستند. یک راه وجود دارد که در هنگام تلاش برای انجام آرایش طبیعی، چشم‌های اسموکی نیز داشته باشید. جهت داشتن این میکاپ طبیعی، سعی کنید از اکلیل استفاده نکنید، در غیر این صورت آرایش شما کمی بیش از حد به نظر خواهد رسید. رنگ آن را صورتی مات نگهدارید. سایه‌ چشمی که در عکس زیر می‌بینید تا زیر ابروها ادامه پیدا کرده است، استفاده از سایه به این صورت شما را از داشتن آرایشی طبیعی دور می‌کند پس اگر واقعاً می‌خواهید میکاپتان طبیعی به نظر برسد، سایه چشم اسموکی صورتی را تنها روی پلک خود انجام دهید. ادامه دادن سایه صورتی به زیر چشم آرایش شما را بیشتر اسموکی می‌کند اما باز هم سعی کنید که میکاپ خود را تا جای ممکن مینیمال نگهدارید زیرا در غیر این صورت آرایش شما ممکن است غلیظ به نظر برسد. رژگونه و هایلایتر خود را نیز مینیمال نگهدارید تا چشم‌هایتان مرکز توجه قرار بگیرد.

میکاپ صورتی

بیشتر بخوانید: طبیعی آرایش کنید تا زیباتر دیده شوید!

خط چشم صورتی

این آرایش طبیعی به احتمال زیاد یکی از میکاپ‌های مورد علاقه من خواهد شد زیرا تنها چیز متمایز در این آرایش خط چشم صورتی است. یکی از کارهایی که باید در هنگام انجام میکاپ طبیعی انجام دهید، این است که یکی از ویژگی‌های صورت خود را که می‌خواهید مرکز توجه میکاپ باشد را انتخاب کرده و آن را کمی بیشتر آرایش کنید. بنابراین برای این میکاپ باید تمرکز خود را مانند اغلب اوقات روی چشم‌های بگذارید. از سایه چشمی بسیار ملایم استفاده کنید که روی رنگ پوست شما محو می‌شود یا اینکه اصلاً از آن استفاده نکنید. سپس از خط چشمی با رنگی بسیار زیبا استفاده کنید، البته حتماً لازم نیست صورتی باشد، و آن را کمی به حالت موج‌دار، اما نه خیلی، روی خط مژه بالایی خود بکشید. اگر تصمیم گرفتید که اینکار را با رنگ صورتی انجام دهید، می‌توانید یک رژ صورتی روشن برای لب‌های خود انتخاب کنید تا مکمل چشم‌های شما باشد.

خط چشم صورتی

ریمل کم

هنگامی که نوبت به میکاپ طبیعی می‌رسد، حتماً باید اطمینان حاصل کنید که از لوازم آرایش خود حداقل استفاده را می‌کنید. باید از هایلایتر، برنزر، سایه چشم و ریمل به میزان خیلی کمی استفاده کنید. به جای استفاده از مژه مصنوعی برای برجسته‌تر کردن چشم‌ها تنها کمی از ریمل روی مژه‌های واقعی خود استفاده کنید تا آرایش خود را طبیعی نگهدارید. برای آرایش طبیعی حتی استفاده کم هم می‌تواند زیاد باشد، پس از ریمل خیلی کم استفاده کنید، تنها به اندازه‌ای که کمی مژه‌های شما را بالا ببرد. اگر واقعاً می‌خواهید که یکی از ویژگی‌های صورت شما برجسته و در مرکز توجه باشد، می‌توانید مانند عکس زیر با اضافه کردن رژی زیبا توجه‌ها را به سمت لب‌های خود ببرید. این میکاپ یکی از آرایش‌های طبیعی عالی است زیرا در آن خبری از یک خلوار اکلیل نیست. تنها قسمت هایلایت شده نوک بینی است که نگاه‌های را به سمت پایین و لب‌های شما می‌آورد.

میکاپ طبیعی

نارنجی محو

هنگامی که می‌خواهید میکاپی طبیعی انجام دهید، استفاده از رنگ‌های گرم سایه چشم به شما کمک خواهد کرد تا آرایش طبیعی خود را کامل کنید. بنابراین رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی و قهوه‌ای انتخاب کنید تا بتوانید آنها را به زیبایی با انواع رنگ پوست ترکیب کرده و به پوست خود آن درخشندگی کمی که می‌خواهید را بدهید. در عکس زیر، سایه چشمی زیبا و کمرنگ روی پلک وجود دارد که با رنگ نارنجی روی لب‌ها کامل شده است. هر دو آنها در کنار یکدیگر آرایشی طبیعی را به وجود می‌آورند. خطی نازکی به عنوان خط چشم بکشید تا تنها کمی چشم‌های شما برجسته شود. از مژه مصنوعی استفاده نکنید زیرا باعث زیاده‌وری در آرایش می‌شود.

میکاپ هلویی

چشم‌های اسموکی طبیعی

اگر می‌خواهد آرایش چشمی اسموکی و طبیعی داشته باشد، حتماً رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد تا مطمئن باشید که سایه چشم روی پوست شما محو شده و آرایش اسموکی چشمانتان بسیار ملایم می‌شود. برای داشتن میکاپی مانند عکس زیر، سایه چشم صورتی کمرنگ را به سمت شقیقه و ابروها محو کنید. سایه چشم تیره‌تر که رنگ آن ارغوانی است را در نزدیک خط چشم خود استفاده کنید. در وسط پلک، درست بالای چشم، از کمی رنگ صورتی روشن استفاده کنید. از آن رنگ تیره‌تر ارغوانی زیر چشم‌ها استفاده کنید تا میکاپ اسموکی چشم‌هایتان منسجم شود. اگر آرایش اسموکی چشم را ملایم نگهدارید، مژه مصنوعی‌های ساده می‌توانند تنها کمی باعث برجسته شدن چشم‌ها شود اما آنقدری میکاپ شما را غلیظ نمی‌کند که ظاهر طبیعی آرایشتان خراب بشود.

سایه چشم‌ اسموکی با رنگ‌های خنثی

خط چشم

از آنجایی که نباید زیاد از لوازم آرایش چشم برای داشتن آرایشی طبیعی استفاده کنید، باید بدانید که خط چشم هم به گونه‌ای مانند ریمل است. اگر برنامه دارید که از سایه چشم استفاده کنید، حتماً از آن کم استفاده کرده و سایه چشم خود را ملایم نگهدارید زیرا مرکز توجه اصلی میکاپ خط چشم خواهد بود. از خط چشم نیز زیاد استفاده نکنید و خط را تا آنجایی که می‌توانید نزدیک خط مژه خود بکشید.

خط چشم گربه‌ای

اکلیل

برخلاف اکلیل قبلی، این اکلیل طلایی است و به زیبایی روی بسیاری از رنگ‌های پوست محو می‌شود. هنگامی که نوبت به اکلیل می‌رسد، من معمولاً از اکلیل‌های بی‌رنگ بدون هیچ سایه چشم رنگی دیگری استفاده می‌کنم تا میکاپ را ساده نگهدارم. از هیچ هایلایتری اطراف چشم استفاده نکنید زیرا با اینکار تاثیر درخشندگی اکلیل‌ها را از بین خواهید برد. تنها از ریمل روی مژه‌های طبیعی خود استفاده کنید و تا سایه چشم مرکز توجه میکاپ شما باشد.

سایه چشم اکلیلی

هایلایتر

من به همین تازگی استفاده از هایلایتر را شروع کردم و واقعاً شیفته آن شدم. برای انجام آرایش واقعاً طبیعی برای خودم، معمولاً از فاندیشن روی صورتم استفاده می‌کنم، کمی رژگونه، ریمل و هایلایتر می‌زنم. هایلایتر آن درخشندگی که دنبالش بودم را به میکاپم می‌دهد، این در حالی است که فاندیشن پوشش مورد نظر را به پوستم می‌دهد و ریمل باعث می‌شود تا چشم‌هایم کمی برجسته شوند. اینگونه آرایشی کاملاً طبیعی و بسیار ملیح برای خوردم انجام می‌دهم که می‌توانم آن را برای محل کار و دیگر موقعیت‌های غیررسمی استفاده کنم.

استفاده از هایلایتر روی گونه

درخشش صورتی

به نظر من رنگ صورتی یکی از آن رنگ‌های گرمی است که قبل‌تر در مورد آنها صحبت کردم، شما همچنین با استفاده از رنگ صورتی می‌توانید این درخشش صورتی را به پوست خود داده و آرایشی طبیعی و معرکه برای خود درست کنید. از سایه چشمی با رنگ صورتی ملایم استفاده کنید و آن را به سمت داخل و بیرون محو کنید. بگذارید داخل پلک‌هایتان روشن‌تر از دیگر قسمت‌ها باشد تا به نوعی آرایش چشم‌هایتان اسموکی شود. تنها از کمی ریمل استفاده کنید تا سایه چشم مرکز توجه میکاپ باقی بماند.

میکاپ صورتی

لب‌های براق

زدن رژ روی لب‌ها یکی از قسمت مورد علاقه من برای انجام آرایش است اما هنگام انجام آرایش طبیعی، سعی می‌کنم که حتماً از برق لب یا رنگی بسیار روشن استفاده کنم. اگر بخواهید لب‌ها را مرکز توجه آرایش خود قرار دهید، من به شدن به شما برق لب را توصیه می‌کنم. برق لب با همه میکاپ‌های طبیعی زیبا به نظر می‌رسد و کمی توجه‌ها را به لب‌های شما جلب می‌کند اما به صورت کامل توجه‌ها را از دیگر قسمت‌های صورت نمی‌گیرد.

رژلب براق

بیشتر بخوانید: چگونه می‌توان با برنزر براق کننده، میکاپ طبیعی داشت؟

مطالب مرتبط