بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا را بشناسید

بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا را بشناسید

23 مهر 1399

با وجود تنوع مارک‌­های مختلف مواد آرایشی، انتخاب کردن مورد مناسب اغلب دشوار یا طاقت­‌فرسا است. از داروخانه‌ها با قیمت­‌های مناسب و مقرون به صرفه گرفته تا گران‌­قیمت و لوکس، در ادامه 10 مارک آرایشی عالی آورده شده است که کاملاً باید در مورد آنها بدانید!

برند نارس (NARS)

NARS سالهاست که یک مارک آرایشی مورد علاقه گروه‌­های مختلفی از افراد است و این امر، دلیل خوبی هم دارد. این برند توسط آرایشگر فرانسوی فرانسوا نارس در سال 1994 تاسیس شد و به محصولات با کیفیت بالا متعهد است و محصولاتی را ارائه می­‌دهد که رنگارنگ، سرگرم­‌کننده و همچنین کاملاً متنوع است که بتوان از آن­ها هر روز استفاده کرد. مشهورترین سری لوازم آرایشی آنها مجموعه "Orgasm" است، که مجموعه‌­ای از رژگونه و رژلب است که در طیف رنگی صورتی خنثی قرار می­گیرند که ظاهراً برای انواع رنگ پوست مناسب و جالب توجه است. آنها همچنین یک کانسیلر برنده جایزه به نام "Radiant Creamy Concealer" و یک بنیاد محبوب به نام "Sheer-Glow Foundation" را ارائه می­‌دهند که در بیش از 16 طیف رنگی متنوع ارائه می‌­شوند. با داشتن بسیاری از محصولات عالی در مجموعه آنها، مطمئنا محصولی را پیدا خواهید کرد که عاشق آن خواهید بود!

لوازم آرایشی برند نارس

برند بنفیت (Benefit)

این مارک دارای مزیت شگفت­‌انگیزی است! محصولات آن­ها نه تنها زیبا، سرگرم­‌کننده و مقرون به صرفه هستند، بلکه این برند محصولات طبیعی را ارائه می‌­دهد که می­توان آنها را به صورت روزمره مورد استفاده قرار داد. آنها همچنین در تهیه محصولات عالی برای ابرو تخصص دارند و بوتیک­‌های حضوری آنها خدمات ابرو سفارشی و حرفه‌­ای را نیز ارائه می­دهند تا مطمئن شوند که این برای ابروهای مشتری، مناسب هستند!

لوازم آرایشی برند بنفیت

برند کالرپاپ (ColourPop)

ColourPop محصولات با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ارائه می­‌دهد. علاوه بر این، آنها همچنین به داشتن جسارت در تولید محصولات خود افتخار می‌کنند. محصولات آنها در طیف گسترده­‌ای عرضه می­شوند و رنگارنگ، سرگرم­کننده و متنوع هستند. محصولات آنها را می­‌توانید به صورت جداگانه و با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید (مانند سایه چشم­‌های تک)، یا می­توانید محصولات آنها را به صورت ست و کامل خریداری کنید. حتی در صورت تمایل، به شما اجازه می‌­دهند پالت‌­های سایه چشم خود را شخصی­ سازی و منحصر به خود کنید! از "آرایش بدون آرایش" گرفته تا چشمان بی­‌نظیر، دامنه تولید محصولات آنها، امکان تهیه این مواد را برای همه افراد فراهم می­کند.

لوازم آرایشی برند کالرپاپ

برند کلارنس (Clarins)

Clarins یک برند فرانسوی است که در زمینه محصولات پوست برنده چندین جایزه شده است. این برند فرانسوی، هم محصولات مراقبت از پوست و هم لوازم آرایش تولید می­‌کند. این مارک فقط از محصولات طبیعی در محصولات خود استفاده می­کند و توسط متخصصین پوست مورد آزمایش قرار گرفته است، بنابراین می‌­توانید مطمئن باشید که محصولات آنها باعث آسیب رسیدن به پوست شما نمی­شود. Clarins یک مارک عالی برای مراقبت از پوست و مواد آرایشی است که اگر شما  دارای پوستی حساس هستید، یا به دنبال یک مارک آرایشی با قیمت مناسب و یا ارزان­‌قیمت و با کیفیت هستید، باید آن را در در لیست خود قرار دهید.

لوازم آرایشی برند کلارنس

برند توفیسد (TooFaced)

TooFaced یکی دیگر از مارک­‌های آرایش است که باید به صورت کامل این محصولات را شناخته و از فواید و مضرات آن آگاه شوید. محصولات آنها بدون مواد شیمیایی خشن بوده و فقط با مواد طبیعی و مناسب و سازگار با پوست ساخته می­‌شوند. تنوع رنگی بالایی دارد و دارای بسته­‌بندی­های جذاب و خیره­‌کننده هستند. بسته­‌بندی محصولات این برند، ممکن است یادآور دوران کودکی باشد، اما با این وجود هیچ وقت کیفیت را فدا نمی­‌کند. دارای طیف وسیعی از پایه‌­ها، ریمل­‌ها و پالت­‌های صورت می‌­باشد که انتخاب را برای شما راحت­‌تر کرده و با اطمینان از پایداری آرایش در طول روز همراه شما خواهد بود.

لوازم آرایشی برند توفسید

برند ژوئه (Jouer)

Jouer Cosmetics برندی است که بهترین محصولات مراقبت از پوست را با محصولات آرایشی ترکیب می­کند تا به شیک­‌ترین و زیباترین ظاهر ممکن برسید. همچنین محصولات این برند بدون داشتن مواد شیمیایی مضر و با استفاده از مواد گیاهی و طبیعی ساخته می‌­شوند. تنوع انواع لوازم آرایشی این برند، باعث می­‌شود که شما ظاهر خوب و زیبایی داشته باشید و در عین حال احساس خوبی نسبت به آرایش خود داشته باشید. همچنین، این برند یک مارک زیبایی در داروخانه محسوب می­‌شوند و این بدان معنی است که قیمت محصولات آنها بسیار مقرون به صرفه و مناسب با کیف پول شماست!

لوازم آرایشی برند ژوئه

برند اربن دیکی (Urban Decay)

به عنوان یک مارک، Urban Decay، مدرن، جوان­‌پسند و کاملاً طبیعی است. Urban Decay در رده‌­های بالای محصولات آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته می­‌شود، اما به عنوان یک مارک لوکس یا مطرح شناخته شده نیست. محصولات آنها همیشه از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و پایدار و ماندگار هستند. برخی از مشهورترین محصولات آنها "پالت‌­های سایه چشم با رنگ‌های طبیعی"، "کانسیلر کاملا پوشش‌­دهنده با رنگ‌های طبیعی" و "ریمل جذابیت طبیعی" است. اگر به دنبال محصولات با کیفیت بالایی هستید که به شما ظاهری جسورانه و زیبا بدهند، Urban Decay می­تواند بهترین گزینه برای شما و انتخاب مناسبی باشد.

لوازم آرایشی برند اربن دیکی

برند گلوسیر (Glossier)

Glossier یک مارک دیگر است که شامل ترکیبی از محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی به طور همزمان است و آنها به دلیل استفاده آسان از محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی طبیعی "براق" شناخته می‌­شوند. تمامی محصولات آنها طبیعی و پاک است و روی پوست حس لطافت ایجاد می­کند. محصولات مراقبت از پوست آنها به حفظ زیبایی طبیعی پوست کمک می­‌کند، در حالی که محصولات آرایشی آنها زیبایی را به طبیعی‌­ترین شکل ممکن به شما می­‌دهد. محصولات آنها ساده و بدون عارضه هستند تا به شما کمک کنند که احساس زیبایی داشته باشید، در عین حال به شما این امکان را می­‌دهد که در پوست طبیعی خود راحت باشید. محصولات آنها پوشش کامل ندارند، بنابراین اگر می­خواهید صورت شما حالت طبیعی خود را حفظ کند و یا به آرایش بدون آرایش دست پیدا کنید، این مارک انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

لوازم آرایشی برند گلوسیر

برند کوساس (Kosäs)

Kosäs یک مارک آرایشی و بهداشتی کمتر مطرح شده است که لوازم آرایشی متناسب با شعار شرکت‌شان ارائه می­دهند: "آرایشی که شما را بالا می برد و ناامیدتان نمی‌­کند". Kosäs یک نام تجاری بهداشتی و زیبایی است، به این معنی که فقط از مواد طبیعی بی­‌خطر، بدون آسیب رساندن و مغذی برای پوست استفاده می­کند. محصولات آنها بدون پاراگون، فتالات، پروپیلن گلیکول و سایر مواد شیمیایی کاملاً فرموله شده­‌اند. محصولات آنها کاملاً طبیعی و بسیار عالی است. آنها طیف کاملی از محصولات از جمله مراقبت از لب، سایه چشم، پایه، ست کامل لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست را ارائه می‌­دهند. محصولات آنها مقرون به صرفه، با کاربرد آسان، در یک طیف رنگی بسیار متنوع هستند که عیوب موجود در سطح پوست را به طور کامل پوشش می­دهند. Kosäs یک مارک آرایشی عالی است که اگر به دنبال محصولات بهداشتی و زیبایی منحصر به فرد هستید، می­توانید آن را جزو محصولات انتخابی خود قرار دهید.

لوازم آرایشی برند کوساس

برند تارت (Tarte) 

Tarte یکی از مطرح‌­ترین مارک­‌های آرایش در حال حاضر است که باید درباره آن بدانید. آنها انواع مختلفی از محصولات با کیفیت را برای هر نوع ظاهری دارند. محصولات این برند بدون مواد شیمیایی مضر و کاملاً طبیعی هستند. این مارک تقریباً در هر دسته از محصولات خود، جزو پرفروش­ترین­‌ها است، از سری محصولات آرایشی "پالت سایه ملایم" و "جنگل بارانی و آب دریا" گرفته تا "کانسیلر نواری شکل". اگرچه قیمت آنها متوسط رو به بالا است، اما با توجه به کیفیت، طیف رنگی و مواد تشکیل ­دهنده آنها، نتیجه نهایی ارزش پولی که صرف آن می­‌کنید را دارد. از طبیعی و اورگانیک بودن محصولات که بگذریم، باز هم این برند که دارای متنوع­‌ترین و زیباترین سایه‌­ها است، همچنان توجه مشتریان را به خود جلب می­کند. انتخاب مارک­‌ها و محصولات آرایشی مناسب گاهی اوقات گیج­ کننده است. عواملی مانند قیمت، کیفیت و ایمنی از عواملی هستند که باید هنگام خرید آرایش جدید، مورد توجه قرار گیرند. با این حال، این 10 مارک آرایشی، مارک‌­های عالی‌­ای هستند که باید در مورد آنها بدانید! همه آنها محصولات پاک، با کیفیت و سرگرم­کننده ارائه می­دهند که مطمئناً تمام نیازهای آرایش را برآورده می­کنند!

لوازم آرایشی برند تارت

بیشتر بخوانید: 17 مدل آرایش که دوباره مد شدند!

مطالب مرتبط