با این دیزاین‌های‌ ناخن، درجه یک باش!

با این دیزاین‌های‌ ناخن، درجه یک باش!

30 مهر 1399

ناخن‌های درجه یک قطعاً برای هر خانمی ضروری است. اما، این روزها که تنوع طراحی ناخن بیشتر از هر زمان دیگری است، انتخاب يك طرح خاص و شيك سخت‌تر می‌شود. چيزهايي وجود دارد که در عين ساده بودن، باعث مي‌شود ظاهر شما باکلاس به نظر برسد. در ادامه ما به شما اين فرصت را داده‌ايم كه به سادگي طرح‌هايي را انتخاب كنيد كه براي هر شرايطي كاملاً مناسب به نظر مي‌رسند. اما، برخلاف منابع دیگر، اين اطمینان را داريم که با طراحی‌های ما، ناخن‌های شما نه تنها باکلاس، بلکه مطابق با مد هم به نظر می‌رسد. مدل‌های متنوعی که در ادامه مطلب برای‌تان جمع‌آوری شده‌اند را حتماً ببینید!

ناخن‌های باکلاس طبیعی با رنگ‌های اکلیلی 

اگر می‌خواهید ناخن‌های شما بسیار زیبا به نظر برسند، ما یک ایده در ذهنمان براي شما داریم. ترکیب ناخن‌های طبیعی با رنگ‌هاي اكليلي مي‌تواند شما را متفاوت نشان دهد!

لاک نود با دیزاین اکلیلی

لاک صئرتی نود با دیزاین اکلیلی

لاک نود با دیزاین اکلیلی

لاک نود با دیزاین اکلیلی

لاک نود با دیزاین اکلیلی

کنتراست رنگ‌های تیره و روشن با طرح‌هاي براق 

برای کسی پوشیده نیست که تركيب رنگ‌های متضاد باعث ایجاد یک هنر مانيكور کامل می‌باشد. اما اگر تركيب كردن رنگ‌هاي تيره و روشن هنوز هم به نظر شما ناقص است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با اضافه كردن کمی رنگ‌هاي براق، آنها را جذاب‌تر کنید.

لاک نود و مشکی با دیزاین اکلیلی

لاک نود و مشکی با دیزاین اکلیلی

لاک نود و مشکی با دیزاین اکلیلی

لاک نود و زرشکی

طراحی استثنایی ناخن فرانسوي 

درست است که وقتی صحبت از کلاسیک می‌شود، اولین چیزی که به ذهن ما می‌رسد، مانیکور فرانسوی است. با این حال، شما می‌توانید با کمی خلاقیت مثلاً اضافه کردن سنگ‌های تزئینی به مانیکور فرانسوی، طرحی جذاب را به دستتان بدهید.

فرنچ لاک نود با دیزاین اکلیلی

فرنچ نود با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌های باکلاس با نوارهای جذاب 

طراحی‌های زیادی برای ناخن‌های کوتاه وجود دارد، اما اگر شما به دنبال یک طرح زیبا و همزمان جذاب هستید، ما به شما طرح‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم. خودت نگاه کن!

لاک نود با دیزاین نوارهای مشکی

لاک نود با دیزاین نوارهای مشکی

لاک نود با دیزاین نوارهای مشکی طلایی

مانیکور ظریف با طرح‌ پلنگی 

بیشتر وقت‌ها تصور می‌شود که استفاده از طرح و چاپ نقش حیوانی، فقط با ایده‌های جسورانه یا مانیکور جسورانه متناسب است. ما خلاف این فکر می‌کنیم و به این نتیجه رسیده‌ایم که الگوهای حیوانی می‌توانند طرح‌های عالی و در عین حال ملایم و ظریف را برای ما داشته باشند.

لاک نود با دیزاین پلنگی

لاک مشکی با دیزاین پلنگی

طراحی ناخن با سنگ‌های تزئینی ظریف 

همانطور که قبلاً هم گفته شد، برای داشتن ظاهر باکلاس شما به چیز زیادی احتیاج ندارید. برای این کار، پایه مات و ملایم مانیکورتان را با سنگ‌های تزئینی ساده و ظریف ترکیب کنید. این طراحی بسیار عالی به نظر می‌رسد. این نکته را فراموش نکنید که با طیف رنگ‌ها بازی کنید!

لاک نود با دیزاین سنگ‌های تزئینی

لاک نود با دیزاین سنگ‌های تزئینی

الگوی هندسی شگفت‌انگیز 

مانیکور با طرح‌های هندسی هرگز از مد نمی‌افتد. این طراحی‌های هنری ناخن، بدون حد و مرز و کاملاً منحصر به فرد و چشم‌نواز به نظر می‌رسند. شما می‌توانید به دنبال شکل‌های انتزاعی بروید و یا شکل‌های خاصی را انتخاب کنید. در هر صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که مانیکور شما همواره مورد توجه قرار خواهد گرفت.

لاک نود با دیزاین هندسی

لاک نود با دیزاین هندسی

لاک نود با دیزاین هندسی

لاک آبی کاربنی با دیزاین هندسی

طرح سنگ مرمر شیک و برازنده 

برای اینکه مانیکور شما شیک و پیچیده به نظر برسد، آن را با الگوی سنگ مرمر تزئین کنید.

دیزاین مرمری ناخن

لاک نود با دیزاین سنگ مرمر

طراحی ناخن شیک و زیبا برای ناخن‌های کوتاه 

هنوز تعجب می‌کنید که چگونه ناخن‌های کوتاه دست را طراحی کنیم؟ نگاهی به این ترکیب عالی و زرق و برق‌دار که از یک رنگ ملایم برای پایه با طرح سیاه و سفید که با کریستال‌ها آراسته شده، بیندازید!

لاک نود با دیزاین گل مشکی

طراحی زیبا با رنگ صورتی

اگر طرفدار طرح‌های ملایم هستید، مطمئناً این مانیکور قلب شما را تسخیر خواهد کرد. شما می‌توانید از صورتی روشن شروع کرده و به صورتی تیره برسید و با سنگ‌های ظریف اما دلنشین آنها را تزئین کنید. این نوع مانیکور دقیقاً همان جزئیاتی است که این ایده را باکلاس می‌کند.

لاک صورتی نود با دیزاین آبرنگی

طرح‌های ساده و انتزاعی

اگر به دنبال یه طرح ساده اما شیک و ظریف برای ناخن‌هایتان هستید، ممکن است این کار ساده به نظر نرسد. با این حال، ما موفق به ارائه یک طرح جالب شدیم. ترکیب پایه سیاه و سفید همیشه جالب و خیره‌کننده است، اما آنچه این طرح را منحصر به فرد می‌کند مطمئناً این طرح انتزاعی غیر معمول است.

لاک نود با دیزاین انتزاعی

کنتراست هیپنوتیزم‌کننده

وقتی صحبت از طراحی ناخن‌های کوتاه می‌شود، به هیچ وجه از آزمایش این طرح نترسید. از سایه‌های کنتراست برای برتری خود استفاده کنید و از نتیجه جالب آن لذت ببرید.

لاک صورتی و زرشکی

هنر مهر زدن بر روی ناخن ساده

همیشه انتظار بر آن است که یک طراحی ساده و متین فاقد جزییات پیچیده باشد. شما برای این کار به یک رنگ ملایم برای پایه نیاز دارید که به درستی انتخاب شده باشد و یک الگوی مهر زنی که با آن ترکیب کنید. به همین سادگی!

لاک نود با دیزاین ساده

ناخن‌های زرد رنگ با طرح سیاه

طرح‌های ناخن باکلاس می‌توانند بسیار زیبا و درخشان باشند. این ترکیب زرد روشن همراه با طرح‌های سیاه بهترین اثبات برای این ایده است.

لاک زرد با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های زیبا و باکلاس با تصویرهای کوچک

ممکن است گاهی اوقات انتخاب یک طراحی مناسب برای ناخن‌های کوتاه به نظر دشوار برسد. اما ما فکر می‌کنیم که این ترکیب ساده از تصاویر کوچک برای هر مناسبت و مراسمی ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

لاک نود با دیزاین قلب

مانیکور ظریف با خط طلایی

اگر شما بیشتر به رنگ‌های تیره و مخملی علاقه دارید، ما طرح منحصر به فرد و در عین حال زیبایی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رنگ مایل به قرمز شرابی که با خط طلایی تزئین شده است، یک طراحی نفیس و خیره‌کننده را نشان می‌دهد.

لاک نود با خط طلایی

هنر طراحی ناخن‌های آبی پاستلی با طرح برگ

اگر می‌خواهید مانیکور شما بر شخصیت دوست‌داشتنی و عاشقانه شما تأکید کند، می‌توانید به ایده ناخن‌های آبی پاستلی با طرح برگ فکر کنید. اگر طرح مانیکور شما یکی از موارد لباستان را تکرار کند، مطمئناً تحسین‌برانگیز و شیک به نظر می‌رسید.

لاک آبی پاستیلی با طرح برگ

ناخن‌های خیره‌کننده براق با شکل ستاره

ناخن‌های با لاک کرومی با وجود آنکه از ترندهای مانیکور برندهای جدید نیستند، اما هنوز هم باعث می‌شوند که ظاهر شگفت‌انگیز و متفاوتی داشته باشیم. به لطف توانایی انعکاس نور، بدون هیچ زحمتی نگاه‌های تحسین‌برانگیز را به خود جلب کنید، حتی اگر رنگ‌های ملایم و طراحی ناخن کلاسیک ساده را انتخاب کنید. در صورت ترجیح دادن هنر بسیار برجسته ناخن، مانند ستاره‌های نقره‌ای که روی پایه صورتی‌ کم‌رنگ کشیده شده‌اند، می‌توانید از رنگ لاک کروم برای برجسته‌سازی ناخن انگشت کوچک‌تان استفاده کنید.

لاک صورتی نود با دیزاین ستاره

ناخن‌های باکلاس با رنگ زرشکی تیره

آیا می‌توانید لاک ناخن‌های باکلاس از رنگ زرشکی تیره را تصور کنید؟ این رنگ به قدری همه‌کاره است که می‌توان از آن هم در ناخن‌های کوتاه و هم بلند، و با هر لباسی استفاده کرد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از این مانیکور خود را به سطح کاملا جدیدی از ظرافت و زنانگی برسانید.

لاک زرشکی

بیشتر بخوانید: 15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

مطالب مرتبط