برای شیک بودن، این نکات استایلی را آویزه گوشتان کنید!

برای شیک بودن، این نکات استایلی را آویزه گوشتان کنید!

30 مهر 1399

لباس‌هایی که می‌پوشید با صدای بلند در یک نگاه شخصیت شما را فریاد زده و به بالا بردن اعتماد به نفس شما کمک می‌کنند. به همین دلیل است که باید با استایل شخصیتی خود هنگام انتخاب کردن لباس و اکسسوری برای خودتان روراست باشید. شما می‌توانید با توجه کردن به ترندها اخیر و اضافه کردن آنها به کمد لباس خود به استایلتان حال و هوایی تازه بدهید، سعی کنید ترجیحات و راحتیتان را در ذهن داشته باشید. اما در دنیای سریع امروزی مد و فشن که ترندهای استایلی در حال پیشرفت هستند، انجام اینکار می‌تواند سخت باشد، مخصوصاٌ اگر بخواهید زیبا و در عین حال متفاوت از دیگران و خاص باشید. متفاوت بودن و خاص کردن استایل پیچیده به نظر می‌رسد اما ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که اینکار غیرممکن نیست. شما ممکن است عادت کرده باشید که هنگام بیرون رفتن از خانه خیلی به لباس‌های خود دقت نکرده و یا آنقدر برنامه شلوغ و فشرده‌ای دارید که از توجه روزانه به لباس‌های خود بازماندید. نگران نباشید، در این مقاله ترفند و نکات ساده‌ای وجود دارد که اگر درست از آنها پیروی کنید، می‌توانند همان قدری که نیاز دارید، استایل شما را خاص کنند. با ایجاد تغییرات ساده و قابل مدیریت، شما می‌توانید با هر لباس ساده‌ای تیپ زده و سرها را به سمت خود بچرخانید. آیا شما فردی تازه وارد به دنیای مد و فشن هستید یا می‌خواهید استایل خودتان را به روز کنید؟ آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید تعادلی عالی میان داشتن تیپی مناسب و متفاوت از دیگران برای خودتان ایجاد کنید؟ این شما و این نکات برتر ما که الهام بخش شما خواهند بود و تیپ هر روز شما را خاص می‌کنند.

1. تی‌شرتی خاص انتخاب کنید

تی‌شرت همان لباس همیشه به روزی است که با گذشت سال‌ها هنور هم جزئی از کمد لباس ما باقی‌مانده است. شما می‌توانید آن را برای ظاهرهای متنوع تطبیق پذیر بسیاری به صورت رسمی یا غیررسمی بپوشید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تی‌شرتی خاص را انتخاب کنید که به تیپ شما عمق می‌دهد. در حال حاضر تی‌شرت‌ها با طرح چند رنگ بسیار ترند هستند پس پوشیدن تی‌شرت داری رنگ‌های شاد با طرح‌های و الگو‌های دایره‌ای رنگی می‌تواند شما را از دیگران متفاوت کند. اگر شما به دنبال لباسی ساده‌تر اما تاثیرگذار هستید، به دنبال تی‌شرت‌های گرافیکی با طرح‌های جسورانه باشید یا تی‌شرتی انتخاب کنید که به دیگران حس «من می‌توانم حتی با یک تی‌شرت هم معرکه به نظر برسیم» را القاء کند. با استفاده از لوگوها و نوشته‌های مختلف، چنین تی‌شرت‌هایی تبدیل به لباسی خاص برای پوشیدن شده است که شما از طریق آنها می‌توانید شخصیت خود را نشان داده و همچنین آنها به شما کمک می‌کند که به بهترین راه ممکن از دیگران متفاوت باشید. شما می‌تواند آنها را با شلوار جین فیت پوشیده یا جهت داشتن ظاهری خاص که هم برای شب و هم روز مناسب باشد، آن را با شلوار جین پاره سِت کنید.

2. از امتحان کردن رنگ‌های متفاوت خجالت نکشید

یکی از راه‌های آسان برای خاص کردن هر استایلی اضافه کردن مقداری رنگ به آن است. پالت رنگ‌های روشن، جیغ و شاداب برای خاص کردن استایل عالی هستند و می‌توانند بدون هیچ دردسری هر استایلی را از عادی به معرکه تبدیل کنند. اگر احساس می‌کنید که بیشتر به رنگ‌های خنثی و پاستیلی علاقه دارید، می‌تواند تیپی را انتخاب کنید که در آن رنگ‌های ملایم دیده می‌شود. از آنجایی که تنها اضافه کردن کمی رنگ به استایل می‌تواند تغییر بزرگی ایجاد کنند، می‌توانید کار خود را با استفاده از کمی رنگ شروع کنید. می‌تواند با اضافه کردن یک لباس با رنگ‌های آبی لاجوردی یا زرد روشن شروع کنید. اضافه کردن یک لباس رنگی می‌تواند به شما کمک کند تا تیپی داشته باشید که بدون هیچ تضاد رنگی به زیبایی با استایل شما ترکیب می‌شود. تیپ ساده‌ای را تصور کنید که از ترکیب بلوز ساده‌ای خال خالی و دامن آبی لاجوردی تشکیل شده است. یا کت نارنجی جیغی را تصور کنید که روی لباس‌هایی با رنگ سفید یک دست پوشیده شدند. به نظر ساده می‌رسد اما نتیجه کلی این ترکیب‌ها ظاهری به یاد ماندنی خواهد شد. شما همچنین می‌تواند از طریق اکسسوری به استایل خود رنگ اضافه کنید. گردنبندهای خاص نئون رنگ یا گوشوراه‌های رنگ روشن می‌تواند ظاهر شما را هیجان انگیز کنند. شما همچنین می‌توانید یک جفت کفش پاشنه بلند با رنگ شاد را زیر پیراهنی ساده برای داشتن هاله‌ای از شکوهمندی بپوشید تا به زیبایی از دیگران متفاوت باشید.

3. اکسسوری خود را چشمگیر کنید

قانون طلایی برای دستیابی به ظاهری معرکه دقت کردن به جزئیات است که به معنی ضرورت چشمگیر کند اکسسوری‌هاست. شما می‌تواند با استفاده از مقداری زیورآلات و درخشندگی یک تیپ را منسجم کنید. اگر خودتان را در حالی پیدا کردید که در حال استفاده از لباس‌های تکراری هستید، می‌توانید با استفاده از اکسسوری‌های متفاوت همه چیز را تغییر داده و استایل خود را جدید کنید. برای مثال، گردنبندهای ضخیم راهی عالی برای با شکوه کردن هر بلوز ساده‌ای است. شما حتی می‌توانید از روسری با رنگ روشن برای تیپ خود استفاده کنید. هنگامی که نوبت به استفاده از اکسسوری می‌رسد، زیاده‌روی کردن در آن بسیار راحت است که باعث می‌شود ظاهر شما گیج کننده شود پس توصیه ما این است که هر چه کمتر بهتر. شما هم می‌توانید اکسسوری خاصی پیدا کنید که با آن راحت هستید و آن را با لباس‌های روزمره خود ست کنید، هم می‌توانید از زیورآلات کوچک و ظریف مانند انگشترهای چندتایی، دکمه سردست و گوشواره‌های خاص استفاده کنید. گذشته از زیورآلات، شما قطعاً می‌توانید با کیفی که انتخاب می‌کنید، سرها را به سمت خود برگردانید. به دنبال کیف روشانه‌ای بزرگ و با رنگ روشن و یا کیف کوچک دستی باشید اما به یاد داشته باشید که سِت مناسب می‌تواند ظاهر معمولی شما را تبدیل به ظاهری زیباتر کند.

4. فراموش نکنید که اعتماد به نفس عامل اصلی است

هنگامی که صحبت از تیپ زدن می‌شود، اعتماد به نفس همه چیز است. شما باید لباس که می‌پوشید را با اعتماد به نفس خود پرجلوه کرده و خودتان را از دیگران متفاوت کنید، به همین دلیل است که شما باید آن لباسی را بپوشید که در آن راحت هستید و نشان دهنده شخصیتتان است. هنگامی که استایل شخصی و تصویری که می‌خواهید از خودتان به دنیا نشان دهید را پیدا کردید، فقط باید صبر کرده و معجزه آن را تماشا کنید. شما هر روز با قدم‌های پر اعتماد به نفس و لبخند درخشان از خانه بیرون رفته و تا جایی که می‌تواند خودتان را به دیگران نشان می‌دهید. شما می‌تواند تا جای ممکن از ترفندهای استایلی استفاده کنید اما تا زمانی که اعتماد به نفس خود را بالا نبرید، از دیگران متمایز نخواهید شد. پس اگر شما از تیپ زدن برای موقعیت‌های مختلف لذت می‌برید، معطل نکنید و بدون در نظر گرفتن اینکه مراسم در روز برگزار می‌شود یا شب، لباس‌های زیبا و جسورانه خود را انتخاب کنید. اگر حساس می‌کنید با لباس‌های سبک ورزشی احساس راحتی بیشتری می‌کنید پس بهترین ست ورزشی خود را بپوشید. اینگونه نه تنها شما با استایل شخصی خود روراست و به آن متعهد هستید بلکه به بهترین روش ممکن از دیگران متمایز خواهید شد.


کلام آخر


مد و فشن هنری زیبا و عالی برای بیان کردن خودتان است. اینکه بدانید که هر روز باید چگونه لباس بپوشید تا احساس و ظاهری خوب داشته باشید، ممکن است به کمی تمرین نیاز داشته باشد اما نگران نباشید، با ترکیب و سِت کردن ترندهای متفاوت جهت رسیدن به تعادلی عالی و تغییر استایل خود اینکار به مرور زمان برای شما آسان‌تر خواهد شد. امیدورایم که الهام بخش شما برای استفاده از این نکات بوده باشیم تا بتوانید لباس‌های خود را چشمگیر کرده و متمایز از دیگران به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: 12 اکسسوری ترند و پرطرفدار در سال 2020

مطالب مرتبط