14 رنگ موی قهوه‌ای طلایی که عاشقش میشی!

14 رنگ موی قهوه‌ای طلایی که عاشقش میشی!

04 آبان 1399

اگر به دنبال تغییر دادن رنگ مو خود هستید اما نمی‌توانید تصور کنید که از رنگ مو قهوه‌ای تیره خود جدا شوید، ما دقیقاً رنگ مناسب شما را داریم و آن چیزی نیست جز رنگ مو قهوه‌ای طلایی. استایلیست‌ها پیش از این نیز رنگ قهوه‌ای طلایی را به عنوان یکی از داغ‌ترین رنگ‌های سال در نظر داشتند، تنها کافی است که یک بار این رنگ طلایی را روی زمینه مویی با رنگ کلاسیک ببینید تا دلیل آن را بفهمید.


ترند رنگ مو قهوه‌ای طلایی چه رنگی است؟


رنگ مو قهوه‌ای طلایی اساساً متضاد رنگ مو طلایی قهوه‌ای است. در رنگ قهوه‌ای طلایی به جای اینکه رنگ مو بلوند به صورت ماهرانه با لولایت‌های قهوه‌ای ترکیب شده باشد، این زمینه قهوه‌ای مو است که با هایلایت‌های طلایی گرم ترکیب می‌شود. این رنگ به شما اجازه می‌دهد که تمام رنگ‌های قهوه‌ای تیره‌ای که می‌شناسید را برای ترکیب شدن با رنگ بلوند تیره بدون نیاز به نگهداری زیاد روی زمینه موهای خود داشته باشید. دقیقاً مانند رنگ مو طلایی قهوه‌ای، هدف از داشتن رنگ مو قهوه‌ای طلایی نیز داشتن رنگ موهایی طبیعی است که ظاهری گرم و پرجلوه داشته باشد اما نگهداری از آنها آسان باشد و در آمدن ریشه مو مشکل ساز نشود. برای دستیابی به این رنگ، آرایشگر شما به سادگی هایلایت‌های طلایی را روی زمینه تیره موهای شما به گونه‌ای در می‌آورد تا موهای شما هنوز به صورت مشخصی تیره باشد.


چگونه از رنگ موهای تیره قهوه‌ای طلایی مراقب کنیم؟


درست است که رنگ موهای قهوه‌ای طلایی اساساً نیاز به مراقبت زیادی ندارد اما شما هنوز هم باید تغییراتی در روتین مراقبت از موهای خود ایجاد کنید. اول از همه، ما به شما توصیه می‌کینم که شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با محصولاتی عوض کنید که برای محافظت از رنگ مو ساخته شدند. ما به شما محصولات ردکن را پیشنهاد می‌دهیم. شامپو و کاندیشنری که رنگدانه وارد موهای شما می‌کنند می‌تواند به شما در خنثی کردن رنگ گرم و خلاص شدن از قرمزی‌های ایجاد شده در رنگ مو قهوه‌ای به وسیله هایلایت یا بالیاژ کمک کنند. سپس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کاندیشنری که عمیقاً موهای شما مغذی می‌کند را به روتین مراقبت مو هفتگی خود اضافه کنید. درست است که بلوند رنگ مو اصلی شما نیست اما آرایشگر شما به احتمال زیاد برای دستیابی به هایلایت‌های طلایی مجبور می‌شود که از دکلره استفاده کنید. مهم است توجه داشته باشید که دکلره کردن همیشه به مو آسیب می‌زند اما مراقبت حرفه‌ای از مو می‌تواند به شما در کم کردن ظاهر و حس آسیب دیده موها کمک کند. ما ماسک مو معجزه‌گر برند ماتریکس را به شما توصیه می‌کنیم. مواد این ماسک مو به شدت مغذی است و موهای شما را تنها در 60 ثانیه قوی می‌کند. زیبایی رنگ موهای با نگهداری کم این است که از شما انتظار نمی‌رود تا اغلب اوقات برای ریشه گیری موهایتان به سالن آرایشگاه برگردید اما این بدان معنی نیست که به صورت کامل می‌توانید برنامه مراجعه به سالن آرایشگاه خود را نادیده بگیرید. به جای هر شش یا هشت هفته مراجعه به سالن آرایشگاه برای ریشه گیری، ممکن بتوانید نوبت خود را به چیزی میان 12 تا 16 هفته برسانید. استایلیست شما مناسب‌ترین برنامه برای نگهداشتن رنگ موهایتان در بهترین حالت ممکن را در نظر خواهد گرفت.


چگونه رنگ مو قهوه‌ای طلایی در بهترین حالت خود به نظر خواهد رسید؟


بهترین چیز در مورد رنگ مو قهوه‌ای طلایی این است که هدف آن بهبود بخشیدن به رنگ موهای طبیعی شماست، این بدان معنی است که شما برای زیبا کردن این رنگ مو مجبور نیستید هیچ تغییر در مدل مو فعلی خود که عاشق آن هستید، ایجاد کنید. اما اگر به دنبال این هستید که بیشتر از طریق کوتاهی موهایتان جسور به نظر برسید نه رنگ موهایتان ما به شما مدل مو شگ که دارای تکه‌های کوتاه بلند است را توصیه می‌کنیم.


ایده‌های رنگ مو قهوه‌ای طلایی که باید آنها را امتحان کنید


قهوه‌ای طلایی

این ظاهر کلاسیک ایجاد شده روی ترند رنگ مو قهوه‌ای طلایی راهی عالی برای روشن کردن موهای تیره شما در فصل تابستان است.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی

قهوه‌ای طلایی ملایم

اگر شما هنوز آماده متعهد شدن به رنگ مو روشن نیستید، از آرایشگر خود بخواهید تا اضافه کردن چند هایلایت طلایی را میان موهای شما در نظر بگیرد. این چند هایلایت برای به روز کردن موهای شما بدون تغییر رنگ کامل آنها کافی خواهد بود.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی

قهوه‌ای طلایی با هایلایت ضخیم

اگر شما به دنبال داشتن ظاهری نمایشی‌تر برای موهای قهوه‌ای طلایی خود هستید، ما به شما هایلایت ضخیم را توصیه می‌کنیم. این هایلایت‌های تکه‌ای بزرگ نسخه 2019 هایلایت‌های تکه‌ای هستند که زمانی عاشق آنها بودید.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با هایلایت تکه‌ای

قهوه‌ای طلایی با هایلایت‌های طلایی شکلاتی

لازم نیست برای برخورداری کامل از ترند قهوه‌ای طلایی کاملاً موهای خود را بلوند کنید. اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را اندکی تیره‌تر نگهدارید، از آرایشگر خود بخواهد تا لولایت‌های قهوه‌ای شکلانی با پایین کمی روشن برای شما انجام دهد. این رنگ همان تمایزی که می‌خواهید را با کمترین میزان دکلره به شما می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با هایلایت‌ طلایی شکلاتی

قهوه‌ای طلایی بلوطی

آیا به دنبال این هستید که بیشتر از رنگ موهای قبلی به موهای خود جلوه دهید؟ از استایلیست خود بخواهید که تکه‌های بلوطی رنگ را میان موهای تیره شما برای داشتن رنگ مویی گرم و مناسب ساحل در نظر داشته باشد.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با هایلایت بلوطی

قهوه‌ای طلایی روی موی فر

اگر شما فکر کردید که نمی‌توانید رنگ مو قهوه‌ای طلایی را روی موهای را داشته باشید، ما اینجا هستیم تا به شما ثابت کنیم که اشتباه می‌کنید. تکه‌های طلایی موجود در این رنگ به شما واقعاً کمک می‌کند تا فر موهای خود را چشمگیر کنید.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی روی موی فر

قهوه‌ای طلایی رو موی پیکسی

شما برای امتحان کردن رنگ مو قهوه‌ای طلایی به مو بلند احتیاج ندارید. تنها چند تکه رنگ طلایی کافی است تا مدل مو پیکسی شما معرکه شود.

مدل موی پیکسلی با رنگ قهوه‌ای طلایی

قهوه‌ای بلوند خاکستری

رنگ مو کلاسیک قهوه‌ای طلایی همیشه در مورد رنگ گرم طلایی است اما اگر به دنبال رنگ مویی معرک هستید می‌توانید رنگ مو قهوه‌ای بلوند خاکستری را انتخاب کنید.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با هایلایت خاکستری

قهوه‌ای طلایی آمبره

اگر شما می‌خواهید که نگهداری از رنگ مو قهوه‌ای طلایی خود را حتی آسان‌تر هم کنید، رنگ مو قهوه‌ای طلایی آمبره را انتخاب کنید. با تمرکز هایلایت‌های طلایی روی وسط و پایین مو، دیگر لازم نیست در مورد رشد کم ریشه موهای خود نگران باشید.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با تکنیک آمبره

قهوه‌ای طلایی میدلایت

روش میدلایت توسط مَت رِز، استایلیست برند ردکن، به وجود آمده است که یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به رنگ مویی با ظاهری طبیعی است. ما عاشق روشی هستیم که میدلایت به صورت یک نواخت و یک دست هایلایت‌های طلایی را در زمینه مو قهوه‌ای تیره محو می‌کند.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با تکنیک میدلایت

قهوه‌ای طلایی مگنتا

رنگ مو قهوه‌ای طلایی غالباً هایلایت‌های بلوند طلایی روی زمینه مو با رنگ تیره است اما چه کسی گفته که رنگ موهای شما باید رایج و معمول باشد؟ هنگامی که کار در آوردن هایلایت‌های بلوند تمام شد از آرایشگر خود بخواهید تا رنگ‌های مختلفی از صورتی و ارغوانی را به صورت هایلایت برای داشتن ظاهری رنگارنگ روی این رنگ مو ترند برای موهای شما استفاده کند.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با هایلایت مگنتا

نسکافه‌ای تیره و کرمی

اگر رنگ موهای شما واقعاً تیره است، لازم نیست تا تنها به هایلایت‌های بلوند برای دادن جلوه بیشتر به موهایتان متکی باشید. از آرایشگر خود بخواهید تا ترکیبی هایلایت‌های بلوند و قهوه‌ای روشن را برای رنگ مو نهایی شما در نظر بگیرد که مانند ترکیبی از شیر و قهوه به نظر می‌رسد.

رنگ موی قهوه‌ای طلایی با هایلایت نسکافه‌ای و کرمی

بیشتر بخوانید: 10 روش برای هایلایت قهوه‌ای تیره

مطالب مرتبط