41 مانیکور شیک برای روزهای پاییزی!

41 مانیکور شیک برای روزهای پاییزی!

06 آبان 1399

درست است که رنگ ناخن‌های پاییزی طيف‌هاي منحصر به فردی دارند و هر ساله در حال تغيير هستند. از آنجا که تابستان رو به اتمام است، و زمان آن مي‌رسد كه شما خود را برای استقبال از فصل پاييز با تغيير در پوشش لباس‌تان آماده کنید، ناخن‌های مانيكور شده شما، نباید از این قاعده مستثنی باشند. به همین دلیل است که ما در اینجا جدیدترین طيف‌های مانيكور ناخن پاییزی را مطابق با مدل‌هاي 2020 و برخی از ایده‌های طراحي ناخن تند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. ادامه مطلب را بخوانید، لذت ببرید و از آنها ايده بگيريد! براي داشتن ناخن‌های پاییزی، رنگ‌هاي بسیار زیادي وجود دارد، و بهترین راه برای موفقیت در مانیکوري جذاب، ترکیب و تطابق رنگ‌ها است. ما قصد داریم چند ایده مرسوم و مد روز را به شما پیشنهاد كنيم تا مناسب‌ترين آنها را انتخاب کنید.

ناخن‌های خاکستری مايل به قهوه‌اي از روشن تا تیره

رنگ‌هایی که برای مانیکور پاییزی خود استفاده می‌کنید، لزوماً نباید متضاد هم باشند. شما می‌توانید به راحتی با کمک رنگ‌های مختلفي از يك خانواده رنگ، طراحي شيك و جذابي را براي ناخن‌تان ایجاد کنید. تركيبي از رنگ‌های خاكستري مايل به قهوه‌اي روشن و تیره باعث درخشش ناخن شما شده و یک ترکیب هميشه برنده برای مانیکور پاییزی به حساب مي‌آيد.

لاک خاکستری مايل به قهوه‌اي روشن تا تیره

تركيب سبز ملايم همراه با ناخن‌های رنگ طبيعي 

در صورتی که شما به دنبال یک طراحی ناخن درخشان و در عين حال ملايم هستید، ما يك ایده‌ی شایسته و خيره‌كننده را به شما يادآوري مي‌كنيم. پایه لاک ناخن سبز و ملايم همراه با رنگ‌های طبيعي و الگوی مینیمالیستی مرسوم، یک طرح عالی برای ناخن‌های شما خواهد بود.

لاک سبز با دیزاین هندسی

لاک سبز با دیزاین آبرنگی

لاک سبز با دیزاین برگ

لاک سبز با دیزاین آبشاری

رنگ ناخن پاييزي با آبي اقيانوسي تیره 

اگر نمي‌خواهيد ناخن تمام انگشتانتان را به رنگ آبي اقيانوسي تيره دربياوريد، دو ناخن با رنگ بسیار تیره و مابقي را با رنگ مكمل رنگ‌آميزي كنيد و ناخن‌هايتان را منحصر به فرد طراحي کنید.

لاک سورمه‌ایی با دیزاین سنگ مرمر

لاک سورمه‌ایی با دیزاین انتزاعی

لاک سورمه‌ایی با دیزاین گل

ناخن‌های محبوب خردلي 

خردلي یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های حال حاضر، به ویژه در فصل پاییز مي‌باشد. علیرغم اینکه اين رنگ معمولاً بحث‌برانگيز است، ولي ترندي و مد روز و شیک به نظر می‌رسد. با رنگ‌آمیزی ناخن‌های خود به این رنگ گرم، جلوه‌ای از آرامش را به ظاهرتان ببخشيد.

لاک خردلی با دیزاین هندسی

رنگ ناخن مناسب برای پاییز 

اگر براي مانيكورتان طرحي را مدنظر نداريد، همیشه ایده خوبی است که آن را از طبیعت بگيريد. از رنگ برگ‌های پژمرده، مانند زرد و سبز، روی ناخن‌های خود کپی کنید و همه را با طراحی ناخن مینیمالیستی کنار هم بکشید.

لاک سورمه‌ایی مات با دیزاین گل

مانیکور ناخن با دیزاین انتزاعی

ناخن‌ها بنفش و مهره‌هاي شيشه‌اي

رنگ‌های پودری لزوماً نباید فقط در ماه‌های گرم استفاده شوند. آنها متناسب با هر آب و هوا و فصلی از جمله پاییز خواهند بود. براي اين كار سایه بنفش را انتخاب کنید و آن را با مهره‌هاي شيشه‌اي، جذاب و منحصر به فرد كنيد.

لاک بنفش با دیزاین شيشه‌اي

طلايي برای پاییز - بهترین انتخاب

به سختی می‌توانیم گزینه‌ای بهتر از رنگ طلايي، برای مانیکور پاییزی در نظر بگیریم. نه تنها با رنگ بلکه با بافت اين فصل نیز متناسب است. رنگ طلایی را در نوک ناخن‌هایتان طراحي كنيد كه یادآور پژمردگی برگ‌های پاییزي است. شما به چیز دیگری نیاز نداريد.

لاک نود با دیزاین پتینه

استفاده از چند رنگ لاک ناخن در یک مانیکور

زياد اتفاق می‌افتد كه نمی‌توانید فقط یک رنگ لاك را براي مانیکورتان انتخاب كنيد. در مواقعی از این دست، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که رنگ‌هاي‌ پاییزی را به مانیکور خود اضافه کنید، رنگ‌هايي كه با هم مطابقت داشته باشند. به عكس زير نگاه كنيد!

مانیکور چند رنگ

مانیكور دو رنگ با رنگ‌های پاستیلی

خیلی اوقات، فكر مي‌كنيم كه در فصل پاییز بيشتر بايد به سمت رنگ‌هاي تيره برويم. درحالي كه اين روش خوبي نيست، مخصوصاً اگر طرفدار رنگ‌هاي پاستلی یا روشن براي ناخنتان هستید. حتی یک تك رنگ آبی، جذابیت بی‌نظیری به مانیکور شما می‌بخشد، خودتان ببینید!

مانیكور صورتی آبی پاستیلی

مانیکور شرابي تیره مات با رنگ طبيعي و براق

به درستي كه رنگ شرابي تیره در تمام جهان زيبا و جذاب است، با استفاده از اين رنگ، هنر ناخن پاییزیتان را به بهترين شكل نشان دهيد. برای تأکید بر عمق این رنگ، تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که به ناخن‌هایتان كمي رنگ طبيعي و براق اضافه کنید. علاوه بر این، استفاده از سنگ‌هاي تزئيني به باشكوه نشان دادن ناخن‌هايتان كمك شاياني مي‌كند.

لاک شرابی تیره با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌های مشکی مات با طرح فضای منفی

ترکیب رنگ‌های مشکی و خنثی همیشه جذاب می‌شود، و نیازی به یادآوری نیست که این ترکیب جهانی و باکلاس است. با این حال، برای اینکه طراحي را به سطح کاملاً جدیدی برسانید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم كه يك انگشت را با طرح فضای منفی به مانیکور خود اضافه کنید و برای بهتر نشان دادن آن، از الگوهای زیباي تزئیني استفاده کنید.

ناخن‌های مشکی مات با دیزاین خطوط

ناخن‌های سیاه مات و بنفش

رنگ‌های بنفش این روزها در اوج محبوبیت قرار دارند، به همین دلیل است كه ناخن بنفش در اين فصل ترندي شده است. با این حال، اگر می‌خواهید طرح جدیدی را امتحان کنید، به شما توصیه می‌کنیم که به تركيبي از رنگ‌هاي بنفش و سیاه توجه کنید. براي اين كار شما می‌توانید از طيف براق یا مات استفاده کنید، در هر دو صورت (مات يا براق)، اين ایده کاملاً خيره‌كننده است.

آمبره ناخن مشکی و بنفش مات

ناخن‌های رنگی پاییزی

ناخن‌های مات همیشه ترندي هستند، به همین دلیل (بهترین روش برای کشتن دو پرنده با یک سنگ) ترکیب جلوه مات با رنگ براق است. خودت نگاه كن !

مانیکور چند رنگ

ناخن‌هایي به رنگ خاكستري مات

مد رنگ‌هاي مات، مدت‌هاست که مورد توجه بوده و به نظر نمي‌رسد كه به اين زودي‌ها از رده خارج شود. به همین دلیل است که هنگام شروع فصل پاييز، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم كه رنگ‌های پاییزی را با یک روکش مات ترکیب کنید، و نتیجه‌ي خارق‌العاده آن را ببينيد!

لاک خاکستری مات با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های سياه و رنگ‌هاي طبيعي

رنگ سیاه را می‌توانيد با يك رنگ طبيعي تركيب كنيد و از اين طراحي كامل براي مانيكور خود در فصل پاييز استفاده کنيد. يكي از ناخن‌هایتان را با يك رنگ طبيعي مات پوشش دهيد و برای نتیجه مطلوب‌تر، مقداری سنگ تزئيني به آن اضافه کنید.

لاک نود با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌هاي شکلاتی

رنگ‌های قهوه‌ای بهترین نماینده براي فصل پاییز هستند. با این حال، وقت آن رسيده كه رنگ قهوه‌ای معمولی و کمی مات را تغيير دهيم، هم اكنون زمان آزمایش است. از نظر ما پایه شکلاتي با طراحي زرق و برق‌دار، دقیقاً همان چیزی است که شما باید انتخاب کنید.

لاک شکلاتی

مانیکور به رنگ قرمز براق

قرمز رنگي كلاسيك و ظریف است که همه ما اين را می‌دانیم. علاوه بر این، آنقدر جهانی است که در هر فصلی متناسب و ترندي به نظر مي‌رسد. گاهی اوقات، تنها چیزی که به آن نياز داريد، اضافه كردن یک الگوی هندسی زیبا و جذاب است.

لاک قرمز

رنگ‌های بنفش یاسي

رنگ‌های بنفش بسیار زیبا و متنوع هستند. برای نتیجه‌ای خارق‌العاده، رنگ‌های مورد علاقه خودتان را تركيب كنيد و از نتايج آن شگفت‌زده شويد!

لاک بنفش یاسي

رنگ زرشكي براي فصل پاييز

مانيكور فصل پاییز با رنگ‌های زرشكي کاملا عالی هستند. به همین دلیل است که ما این رنگ لاك را براي شما در اين فصل پيشنهاد مي‌كنيم. اين مانیکور مناسب هر لباس یا مناسبتی خواهد بود.

لاک زرشكي

زرد لیمویی مانند رنگ ناخن پاییزي ملايم

معمولاً رنگ‌هایی وجود دارد که بدون توجه به فصل ترندي هستند و مطمئناً زرد یکی از آن رنگ‌هاست. با این حال، اضافه کردن روکش مات و برخی از الگوهای طراحی دست‌ساز، ناخن‌های شما را با توجه به ترند ناخن‌های پاییزی، افسانه‌اي نشان می‌دهد. هنگام برگ‌ريزان فصل پاییز آن را امتحان کنید!

لاک زرد لیمویی با دیزاین سنگ مرمر

مانیکورهاي گل‌دار با رنگ زرد سیلان

اغلب اوقات فكر مي‌كنيم كه تمام رنگ‌های روشن لاک ناخن برای فصل تابستان مناسب هستند. در حالي كه این رنگ زرد سيلان را فراموش كرده‌ايم كه مي‌توانيد با اضافه كردن طرح بعضي از گل‌ها، آن را براي فصل پاييز مناسب كنيد. اگر حس مي‌كنيد دچار يكنواختي شده‌ايد – رنگ زرد سیلان را به مانيكورتان اضافه كنيد!

لاک زرد با دیزاین گل

زیتوني مارتینی - رنگي باشکوه برای ناخن‌های پاییزی

بسته به موقعيت و شرايط، مارتینی ایده خوبی است، اما با اضافه کردن رنگ‌های زيتوني به طراحی‌های ناخن شما، مطمئناً جذابيت بيشتري خواهيد داشت. ادغام كردن يك طرح طلایی درخشان می‌تواند مانند ريختن ادويه در غذا، مانيكور شما را منحصر به فرد كند!

لاک زیتونی

كانون توجه با رنگ زرد برای مانیکور پاییزی

رنگ‌ زرد لاک ناخن به تنهايي جذاب است و مورد توجه قرار مي‌گيرد، اما ممكن است كه مانند بعضي از رنگ‌هاي پاییزی، به اندازه كافي روشن نباشد. با این حال، این بدان معنی نیست که افسانه‌ای يا زيبا نباشد. شما مي‌توانيد با كشيدن طرح‌هاي دست‌ساز سطح کاملاً جدیدی را به نمايش گذاشته و آن را فانتزی كنيد.

لاک زرد با دیزاین برگ پاییزی

نارنجی حنايي - رنگ کدو تنبل روشن برای ناخن‌های شما در هالووین

فصل پاییز يادآور تعطیلات و کدو تنبل و هالووين است، به همین دلیل است که رنگ نارنجی حنايي یکی از بهترین رنگ‌ها برای رسیدن به اين فصل مي‌باشد. آنقدر شاداب و ظریف است که مقاومت در برابر آن واقعاً دشوار است!

لاک مشکی با دیزاین کدو تنبل

بنفش فوق‌العاده – محبوب‌ترین رنگ سال

برای کسی پوشیده نیست که رنگ‌های بنفش، امسال بدون توجه به اينكه در كدام فصل هستيم، در اوج محبوبيت هستند. به همین دلیل است که ما به شما پيشنهاد می‌کنیم این هنر ناخن گل فرابنفش را برای استقبال از فصل پاييز طراحي كنيد. بهترين به چشم بياييد!

لاک بنفش با دیزاین گل

طراحي با رنگ‌هاي ملايم و ظريف

بعضي از خانم‌ها ایده‌های ناخن با رنگ‌هاي ملایم را در تمام طول سال ترجیح می‌دهند، اگر شما يكي از آنها هستيد، ما شما را سرزنش نمی‌کنیم. اگر تصميم داريد كه طرح تازه‌ای را برای فصل بعدي‌تان انتخاب كنيد، این طراحي ظريف و بسيار دوست‌داشتني ممكن است كه برايتان مفید واقع شوند.

لاک یاسی

آبي ابري - سایه روشن برای ناخن‌های فصل پاییز

رنگ‌های پر جنب و جوش ناخن پاییزی مانند این آبی ابري، برای تمامي فصول مناسب است، به خصوص اگر آن را با برخی از طرح‌های هنری ست کنید. فقط یکي از ناخن‌هايتان را طراحي كنيد، تا مانیکور رنگ آبی شما منحصر به فرد و خيره‌كننده به نظر برسد!

لاک آبی کلاسیک

ناخن‌های پاییزی خیره‌کننده با استفاده از رنگ سبز

به نظر می‌رسد رنگ‌های متاليك را مي‌توان در هر فصلي از سال استفاده كرد. با این حال، رنگ‌های ترندي و مد روز همان چیزی است که شما برای جذابيت و منحصر به فرد بودن به آن نياز داريد. این مانیکور سبز زمردی علی‌رغم تنوع رنگ، بسیار ساده است. اين طور فکر نمی‌کنید؟

لاک سبز با دیزاین سنگ‌های تزیینی

آبي اقيانوسي براي دوست‌داران اين رنگ

ما نتوانستیم به راحتی از کنار این ایده عالی طراحی ناخن عبور کنیم. مسئله این است که گاهی اوقات همه آنچه شما نیاز دارید یک رنگ ثابت است و فقط اضافه كردن يك طرح، مانیکور شما را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند. این رنگ پر زرق و برق آبی دقیقاً همان چیزی است که ما در ذهن داریم!

لاک آبي اقيانوسي با دیزاین انتزاعی

توفو - سایه سفید و جدید برای يك طرح ناخن لطیف

رنگ‌های سفید همیشه لطیف و ظریف هستند، و همیشه راهی برای اضافه كردن چاشني به آن وجود دارد. آنچه كه ما در ذهن داریم، افزودن طرح گل به ناخن‌های سفید شماست و سایه توفو بهترین گزینه برای موفق شدن در این شاهکار است.

مانیکور سفید با دیزاین گل‌های بهاری

بهترین تركيب بژ طبيعي با رنگ بادامي

مانیکورهاي به رنگ طبيعي نیز هر از گاهی نياز دارند كه به يك نسخه مدرن تبديل شوند. براي رسيدن به اين هدف، ما ایده کاملی در ذهن داریم. آيا می‌توانید برخی از الگوهاي هندسی را به پایه بژ طبيعي خود اضافه کنید؟ ما فکر می‌کنیم فوق‌العاده به نظر می‌رسد!

لاک بژ با دیزاین هندسی

مانیکور مینیمالیستی بی‌عیب و نقص با رنگ خاکستری ملايم

کسانی که به ایده‌های مانیکور مینیمالیستی علاقه‌مند هستند، مطمئناً از این رنگ خاكستري لاک ناخن در بین تمام رنگ‌های ناخن پاییزی استقبال خواهند کرد. افزون بر این، همیشه راهی برای گرم کردن اين مانيكور، با الگویی مینیمالیستی اما پیچیده وجود دارد!

لاک طوسی با دیزاین گلبرگ

ناخن صورتی آبرنگي

بهترین راه برای رسیدن به فصل، ترکیب رنگ‌های ترندي و مد روز و و استفاده از الگوهای مرسوم در مانیکور شماست. طرح‌هاي آبرنگي و ابر و بادي براي مانيكور ناخن‌های پاییزی شما واقعاً خيره‌كننده به نظر مي‌رسند!

لاک صورتی با دیزاین آبرنگی

ناخن‌های مات با طرح‌هاي براق و درخشان

پاییز یک فصل عالی برای بازی با رنگ‌ها است، نه تنها با رنگ‌های مختلف بلکه با بافت و پوشش‌های مختلف. ناخن‌های بژ مات را با طرح‌های پر زرق و برق ترکیب کنید و یک مانیکور متعادل و مناسب برای پاییز ایجاد کنید.

لاک بژ مات برای فصل پاییز

ايجاد فضای منفی با خطوط راه‌ راه

بدون شک طراحی ناخن با فضای منفی هيچ وقت از مد نمی‌افتد. برای ایجاد آن می‌توانید در وسط ناخنتان خطوط راه‌راه رنگارنگي را روي پايه طبيعي نقاشی کنید. بهتر است برای ایجاد کنتراست بیشتر، بقیه ناخن‌ها را به رنگ تیره رنگ کنید.

دیزاین راه‌ راه

رنگ‌های ناخن پاییزی بسیار پر جنب و جوش و همه‌کاره هستند، و وقت آن است که شما در مورد آنچه که قرار است در اين فصل استفاده كنيد، چيزهاي زيادي یاد بگیرید. ما می‌توانیم به شما اطمینان بدهیم که در میان این رنگ‌هاي مد روز و طرح‌های مرسوم پاییزی، مانيكورهاي خاصی برای شما وجود دارد!

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره مانیکور شلاک (Shellac) بدانید

مطالب مرتبط