چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

چطوری برای هر موقعیتی ترنچ کت بپوشیم؟

07 آبان 1399

همه ما خوب می‌دانیم که ترنچ کت انتخاب اول بیشتر مردم است. احتمالاً به همین دلیل است که برای بیشتر مواقع سال مناسب است. بنابراین امروز ما در این مقاله می‌خواهیم در مورد چگونه پوشیدن ترنچ کت با همه لباس‌ها و برای همه موقعیت‌های صحبت کنیم. در ادامه شما تیپ‌های بسیار زیادی با ترنچ کت خواهید دید که قطعاً الهام بخش شما هستند و دفعه برای پوشیدن ترنچ کت ایده آماده و دست به نقد خواهید داشت، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تیپ روزمره

یکی از راه‌های مناسب برای پوشیدن ترنچ کت این است که آنها را جلوی در خانه خود آویزان کنید تا بتوانید آن را به راحتی روی هر لباس که برای بیرون رفتن در نظر گرفتید، بپوشید. این کت به بیشتر تیپ‌های غیررسمی می‌آید و گاهی حتی باعث می‌شود تا آنها شیک‌تر به نظر برسند.

استایل خیابانی با ترنچ کت

تیپ غیررسمی مناسب عصر

نمی‌دانم چرا وقتی به عصرانه خوردن فکر می‌کنم یاد رنگ زرد، دامن و عینک آفتابی میافتم. بنابراین این تیپ اساساً برای عصرانه خوردن با دوستانتان بسیار مناسب است. ترنچ کت با دامن عالی، بسیار شیک و راحت به نظر می‌رسد و راهی عالی برای تبدیل کردن تیپ روز به شب است. همچنین اگر بلندی دامن و ترنچ کت شما یک اندازه باشید، شیکی این استایل بیشتر خواهد شد.

استایل غیررسمی با ترنچ کت

تیپ رسمی یا کاری

من این تیپ یک رنگ مگان مارکل را خیلی دوست دارم. این ظاهر برای قرارهای کاری یا موقعیت‌های رسمی عالی است. اگر شما دوست ندارید که با ترنچ کت پیراهن بپوشید، می‌توانید یک دامن یا شلوار رسمی انتخاب کنید. ترنچ کت‌ها برای تیپ رسمی عالی هستند زیرا در عین شیک و زیبا بودن بسیار راحت و بی‌دردسر نیز هستند.

استایل رسمی با ترنچ کت

قرار ملاقات‌های شبانه

من عاشق کفش پاشنه بلند استیلتو برای قرارهای شبانه هستم و این نوع کفش یکی از گزینه‌های عالی برای سِت شدن با ترنچ کت است. پوشیدن ترنچ کتی که در ناحیه کمر کمربند آن بسته شده، واقعاً شیک و برای ظاهری شبانه عالی است، مخصوصاً اگر شما آن را با جواهرات و کیف مناسب بپوشید.

استایل مجلسی با ترنچ کت

ترنچ کت با لباس شب

همه خانم‌ها همیشه با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند که وقتی هوا سرد است باید با لباس شب خود چی بپوشند. اگر شما بتوانید ترنچ کتی خاص مانند این عکس پیدا کنید، می‌توانید با پوشیدن آن روی هر لباسی شبی ظاهر خود را واقعاً زیبا کرده و به طور خاصی آن را شیک کنید. هرچند، ترنچ کت‌های ساده نیز روی پیراهن‌های شب واقعاً شیک به نظر می‌رسند. تنها لازم است آن کتی را پیدا کنید که اندازه و بلندی مناسبی برای پیراهن شما دارد. اگر پیراهن شما کوتاه است، هیچ مشکلی نیست، هر ترنچ کتی مناسب آن خواهد بود. اگر پیراهن شما بلند است و نمی‌خواهید که پایین پیراهن از زیر کت شما بیرون بزند، پس باید آن مدل ترنچ کتی را پیدا کنید که بلندی آن تا روی زمین است. هرچند، بیرون زدن تور پیراهن از زیر ترنچ کت واقعاً معرکه به نظر می‌رسد.

استایل مجلسی با ترنچ کت

چگونه پوشیدن ترنچ کت در تابستان

تا آنجایی که من می‌دانم، افرادی بسیاری به دنبال راهی برای پوشیدن ترنچ کت در تابستان هستند. هنگامی که این تیپ را دیدم، فهمیدم که مناسب‌ترین استایل را برای اینکار پیدا کرده‌ام. این تیپ برای ماه‌های گرم‌تر سال، در حالی که هنوز شما می‌خواهید زیبا و شیک به نظر رسیده و از گرمای کم ترنچ کت نیز استفاده کنید، عالی است. شما می‌توانید آن را روی بلوزی سفید و شلوارک یا حتی روی پیراهن تابستانه بپوشید. شما همچنین می‌توانید برای بیشتر تابستانه کردن استایل خود آستین‌های را تا روی آرنج خود جمع کنید.

ست کردن ترنچ کت با پیراهن

ترنچ کت برای لباس‌های حاملگی

شما همیشه باید در دوران بارداری خود احساس راحتی کنید و به همین دلیل است که اکثر خانم‌های باردار عاشق پوشیدن پیراهن هستند. ترنچ کت واقعاً برای پوشیدن روی لباس‌های حاملگی عالی است زیرا بعضی از کت‌ها واقعاً می‌توانند برای استفاده در دوران حاملگی بسیار سنگین باشند اما ترنچ کت سبک و راحت است و وزن آن را روی بدن خود احساس نخواهید کرد. و البته که آنها با پیراهن فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

پوشیدن ترنچ کت در دوران بارداری

چگونه پوشیدن ترنچ کت برای خانم‌ها ریز اندام

دختر خانم‌ها ریز اندام باید بدانند که اگر به دنبال داشتن ظاهری گشاد و لَش نیستند باید حتماً مطمئن شوند که بلندی ترنچ کت آنها دقیقاً تا زیر زانوهای آنهاست. ترنچ کتی که بلندی آن تا زیر زانو است، قد شما را کوتاه نشان نمی‌دهد اما در مقابل ترنچ کت بسیار بلند شما را خود پنهان می‌کند. پس داشتن ترنچ کتی تا زیر زانو برای شما عالی است. شما همچنین می‌تواند روی قسمت کمر کت خود کمربند بسته تا به آن بعد و جلوه بدهید. اگر می‌خواهید جلوی آن را باز بگذارید، بهتر است زیر آن لباس تنگ بپوشید و اگر می‌خواهید زیر آن دامن بپوشید، بهتر است دامنتان از ترنچ کت کوتاه‌تر باشد. 

استایل خیابانی با ترنچ کت

نکات بیشتر: آن دسته از خانم‌های که فرم بدن سیب یا مثلث شکل دارند، برای داشتن بدنی منحنی و متمایزتر می‌توانند روی قسمت کمر کت خود کمربند ببندند.

استایل خیابانی با ترنچ کت

 ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

استایل خیابانی با ترنچ کت

بیشتر بخوانید: 20 آیتمی که هرگز از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

مطالب مرتبط