دیزاین گل گلیِ جذاب و دلفریب ناخن: برای همه‌ی فصل‌ها

دیزاین گل گلیِ جذاب و دلفریب ناخن: برای همه‌ی فصل‌ها

08 آبان 1399

این طرح‌های گل برای کسانی که می‌خواهند ناخن‌های زیباي خود را در این فصل به نمایش بگذارند، بسیار مناسب است! از عكس‌ها و طرح‌هايي كه در ادامه برايتان جمع‌آوري كرده‌ايم، برای هنر ناخن گل ايده بگيريد و فراموش نکنید که آنها را با دوستان‌تان به اشتراك بگذاريد.

ناخن‌هاي گل‌دار با تركيب رنگ بنفش 

این لاک براق و خيره‌كنننده بنفش یکی از زیباترین طيف‌های بنفش تیره است که تاکنون دیده‌اید. طراحی ظریف گل باعث می‌شود كه ظاهري زیبا، در عین حال کاملاً دخترانه داشته باشيد.

لاک بنفش با دیزاین گل

لاک بنفش با دیزاین گل

هنر ناخن گل‌دار همراه با خطوط راه‌راه 

این الگوی راه‌راه آبی و سفید براق، جذاب و شیک مي‌باشد. اما اگر می‌خواهید بيشتر زنانه و ظريف به نظر برسد، چند گل زیبا صورتی را روی ناخن‌تان طراحي کنید.

لاک صورتی نود با دیزاین گل و خطوط راه راه

لاک نود با دیزاین گل و خطوط راه راه

ناخن‌های جذاب سفید با گل‌های بنفش

این رنگ بنفش كمرنگ روی پایه سفید برای تابستان بسیار زیبا و شكيل است. شما می‌توانید از سنگ‌های تزئيني طلايی ریز در طراحي‌تان استفاده کنید، تا ظاهر جذاب‌تري داشته باشید.

لاک سفید با دیزاین گل‌های بنفش

لاک سفید با دیزاین گل‌های بنفش

ناخن‌های آبي اقيانوسي با طرح گل 

ناخن‌های خود را با پایه ساده رنگ کنید. سپس طرح‌های گل را با رنگ آبی تیره رنگ‌آميزي كرده و اگر تمایل داشتيد مي‌توانيد از برق‌ناخن برای جلوه نوراني ناخن‌تان استفاده کنید.

لاک آبي اقيانوسي با دیزاین گل 

لاک آبي اقيانوسي با دیزاین گل 

گل‌های ظريف توری سفید 

مدل‌های توری بسیار زنانه و ظريف هستند. چند گل را روی یک یا دو انگشت خود نقاشی کنید، تا ناخن‌هايتان رمانتيك‌تر و عاشقانه‌تر ديده شوند.

لاک نود مات با دیزاین گل‌های توری

لاک نود مات با دیزاین گل‌های توری

طراحي ناخن‌ گل‌دار با رنگ‌هاي آبی و مشکی 

تركيب این طرح‌های گل آبی‌ كمرنگ و رنگ سیاه، بسیار جذاب و دلفريب هستند!

لاک آبی و مشکی با دیزاین گل

لاک آبی و مشکی با دیزاین گل

گل‌هاي سفيد محبوب برای ناخن‌هاي شما 

این گل‌های سفیدرنگ بسیار زیبا هستند. با اضافه كردن برق ناخن، اين گل‌هاي زيبا، بيشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

لاک نود با دیزاین گل آفتابگردان

لاک نود با دیزاین گل

ناخن‌های جذاب با گل آفتابگردان 

گل‌های آفتابگردان بسیار شاد و روشن هستند. این آفتابگردان‌های زرد روی پایه مات، مقداری از درخشش آفتاب را به زمينه‌ي رنگ مات شما اضافه می‌کنند.

لاک نود با دیزاین گل آفتابگردان

لاک نود با دیزاین گل آفتابگردان

ناخن آمبره با طرح گل 

این محو شدن آمبره، بسیار رنگارنگ به نظر مي‌رسد. گلبرگ‌هایي به رنگ سیاه به آن درخشش و تلألويي خاص اضافه كرده است.

مانیکور آمبره با دیزاین گل

مانیکور آمبره با دیزاین گل

گل‌های رز زیبا برای طراحی ناخن 

اگر عاشق گل رز هستید، به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه این خطوط راه‌راه بسیار زیبا و طرح گل رز را روی ناخن‌های سفید يا رنگ‌هاي ساده حتماً امتحان کنید.

لاک نود با دیزاین گل رز

لاک نود با دیزاین گل رز

الگوی گل صورتی و سفید 

این پایه صورتی مات فوق‌العاده شیک به نظر مي‌رسد. گل‌های سفید ظریف را با طرح نقطه‌های پولک مانند نقاشی کنید، تا ظاهری کاملاً خيره‌كننده و در خور ستایش داشته باشيد!

لاک صورتی با دیزاین گل

چاپ گل استوایی 

گل‌های هاوایی فوق‌العاده زیبا و رنگارنگ هستند. این لاک نرم هلويي، با گل هاوایی واقعاً خیره‌کننده به نظر مي‌رسد!

مانیکور با دیزاین گل استوایی 

مانیكور گل‌گلی رنگارنگ 

همه هنر گل را دوست دارند، و این طراحی ناخن بسیار رنگارنگ و درخشان، از این قاعده مستثنی نیست!

مانیكور ناخن با دیزاین گل‌ گلی

گل‌های پاییزی 

طرح‌هاي گل‌ فقط مناسب استفاده در فصل تابستان نیستند. از این گل‌های رنگارنگ در هر فصلي استفاده كنيد. اين طراحي براي هر شرايط و مناسبتي پذيرفته شده است!

مانیکور ناخن با دیزاین گل

هنر گل‌هاي آبرنگي 

با این الگوی گل‌هاي ساده و زيباي آبرنگي، طراحي‌تان را به سطح بالاتري برسانید.

مانیکور ناخن با دیزاین گل‌ آبرنگي 

رنگ‌هاي زیباي پاستلی 

این پایه پاستلی سبز نعنایی واقعاً آرامش‌بخش است و چاپ گل‌هاي پاستلی صورتی و بنفش، آرامش بيشتري را به این رنگ می‌بخشد.

مانیکور ناخن با دیزاین گل

طوسی گل‌دار 

این لاک خاکستری کمرنگ برای ايجاد یک فضای پیچیده، فوق‌العاده است. برای داشتن ظاهری که باکلاسي و ظرافت را فریاد بزند، چند گل قرمز با طرح‌های نقطه‌ای و راه‌راه را به طراحي‌تان اضافه کنید.

لاک طوسی با دیزاین گل رز

سیاه تجملي و هنر طراحي گل‌هاي طلايی

ترکیبی از رنگ سیاه و طلايی همیشه خيره‌كننده به نظر می‌رسد. یک چاپ طلایی گل‌دار، روی پایه مشکی قرار دهید، ناخن‌های شما فوق‌العاده خواهند بود.

مانیکور مشکی با دیزاین گل‌هاي طلايی

طرح گل دوست‌داشتني برای ناخن‌های دلفريب

ناخن‌های شما می‌توانند مانند یک اثر هنری به نظر برسند. طراحي گل‌هاي دست‌ساز، مي‌تواند ظاهر زیبا و ظریف شما را در پايان، به نمايش بگذارد!

مانیکور سفید با دیزاین گل

طرح قاصدک‌های شگفت‌انگیز برای ناخن‌هاي تابستانی دوست‌داشتني

قاصدک نمادی از روزهاي آفتابي فصل تابستان است. طراحي این گل روی ناخن‌های شما جالب به نظر می‌رسد.

لاک صورتی با دیزاین قاصدک

هنر شیک و جذاب 3 بعدي طراحي گل

طرح‌های 3 بعدی ناخن، جلوه‌ای لوکس و شیک را براي شما ایجاد می‌کنند.

لاک نود با دیزاین گل 3 بعدي

تركيب طرح‌هاي سنتي با طرح گل

آیا شما مي‌خواهيد امتحان كنيد؟ سعی کنید چند سبک مختلف را در یک مانیكور تركيب کنید تا به یک طراحی ناخن منحصر به فرد و برجسته دست پیدا کنید. همانطور كه گفته شد، سعی کنید طرح‌های سنتي را با كشيدن الگوي گل روي ناخنتان ترکیب کنید، زیرا اين دو کاملاً با يكدیگر همخواني دارند.

مانیکور ناخن با دیزاین سنتی

محو شدن طرح فرانسوی با هنر ناخن گل رز 3 بعدی

امروزه معمولاً مانیكور به سبك فرانسوی را به روش سنتی آن استفاده نمی‌كنند. شما برای اینکه ناخن‌های زيبايتان را همراه با مد نگه دارید، مي‌توانيد طرح فرانسوي را در پايه لاك‌تان محو كنيد. با انجام اين كار، یک بوم مناسب برای طراحي‌تان ایجاد می‌کنيد. حال اگر خودتان مهارت داريد مي‌توانيد انگشتان حلقه را با هنر ناخن 3 بعدی برجسته کنید. طرح گل رز در این مورد کاملاً خيره‌كننده خواهد بود.

لاک نود با دیزاین گل رز 3 بعدی

طرح گل خشخاشی شیک همراه با سنگ‌هاي تزئيني

اگرچه برخی از مردم خشخاش را جزء گل‌های خیلی ساده می‌دانند، اما اين امر باعث نمي‌شود كه از جذابیت آنها كاسته شود. علاوه بر این، روش‌های زیادی وجود دارد كه ظاهر آنها را از سادگي درآوريد و آن را به طرحي جذاب و شيك تبديل كنيد، به عنوان مثال اضافه‌ كردن بعضي از سنگ‌هاي تزئيني به مانيكورتان.

لاک سفید با دیزاین گل خشخاشی

الگوی گل با رنگ‌هاي متاليك

اگر رنگ‌هاي متاليك را براي مانیکورتان انتخاب كرده‌ايد، بدانيد كه انتخاب خوبي داشته‌ايد. براي اين كار لاک مشکی مات با طيف نقره‌ای آينه‌اي کاملاً متعادل به نظر مي‌رسد. اگر می‌خواهید مانیكورتان را برجسته كنيد، چند ناخن را با طرح گل تزیین کنید.

لاک نود با دیزاین گل

هنر طراحي ناخن با گل و رنگ پلنگي

این طراحي برای خانم‌های باهوش كه دوست دارند زندگي پرتحركي داشته باشند، ايده بسيار مناسبي خواهد بود. همزمان مي‌توانيد دو طرح مرسوم و مد روز را يك جا داشته باشيد: چاپ گل و طرح‌هاي پلنگي. به عنوان یک قاعده کلی اين را بدانيد كه طرح گل‌ را روي زمينه پلنگي استفاده نكنيد، تا ظاهري درهم ايجاد نشود(معمولاً روي يك زمينه لاك ساده خيلي جذاب‌تر ديده مي‌شود).

لاک پلنگی با دیزاین گل

هنر ناخن با رنگ بنفش کمرنگ

آیا می‌خواهيد مانیكورتان، طبیعت ظريف و زيباي شما را نشان دهد؟ براي اين كار رنگ بنفش دوست‌داشتني و لطیف را روی پایه صورتی شفاف استفاده كنيد، تا همه چيزي كه مي‌خواهيد را به شما بدهد. لازم نيست كه زیاد طراحي کنید، فقط دو ناخن را تزئین کنید و بقیه را با رنگ ناخن صورتی شفاف پاستلي رنگ‌آميزي كنيد.

مانیکور بنفش کمرنگ با دیزاین گل

هنر طراحي ناخن با گل‌های سبز رنگ

چرا براي زندگي بخشيدن به ناخن‌هايتان، مقداری رنگ سبز به طراحي خود اضافه نمی‌کنید؟ براي اين كار خلاق باشيد و از قوه تخیل‌تان استفاده كنيد. این گل‌هاي نیمه که روی ناخن‌های مجاور نقاشی شده‌اند، با در کنار هم قرار گرفتن آنها، یک تصویر خارق‌العاده را تشکیل می‌دهند.

لاک سفید با دیزاین گل آبی سبز

طرح ناخن شکوفه‌های گیلاس

آيا كسي را پيدا مي كنيد كه از ديدن شکوفه‌های گیلاس مسحور نشده باشد؟ چگونه می‌توانید اين گل‌های کوچک و زیبا كه عطر و بویی نفس‌گیر دارد، را براي مانيكورتان انتخاب نكنيد؟ ما مطمئن هستیم که شما هم به اندازه ما آنها را دوست خواهيد داشت. بنابراین، رنگ‌آمیزی آنها روی ناخن‌هایتان، ایده‌ای فوق‌العاده خواهد بود.

لاک سفید با دیزاین شکوفه‌های گیلاس

الگوي مانيكور ناخن با طرح گل‌هاي وحشي

به نظر می‌رسد مادر طبیعت همه چیز را در مورد خلاقیت‌های زیبایی می‌داند. گل‌های وحشی بی‌نظیر و تحریک‌کننده هستند، بنابراین یک گزینه عالی برای هنر زیبا و ناخن به حساب مي‌آيند. با چنین مانیکوري، مطمئناً چشمان همه را به ناخن‌هایتان خيره خواهيد كرد.

لاک سفید با دیزاین گل‌هاي وحشي

طراحي گل به سبك فرانسوي

مانیکور به سبك فرانسوی واقعا متنوع است، بنابراین مطمئن هستيم كه قادر خواهید بود گزینه‌ای را پیدا کنید که مطابق با سليقه شما باشد. به عنوان مثال، با استفاده از طراحي گل‌هاي ظريف به سبك فرانسوی در لبه‌ يا بيخ ناخن‌تان، مانيكوري زیبا و چشم‌نواز را خلق كنيد.

لاک نود با دیزاین گل یاسی

به نظر شما، این طرح‌های گل برای داشتن ناخن‌هايی زیبا و ظريف، قابل ستایش نیستند؟ شما می‌توانید طرحي مطابق ميل و سليقه‌تان را از بين آنها انتخاب كرده و مورد استفاده قرار دهيد.

بیشتر بخوانید: 15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

مطالب مرتبط