ترندهای دنیای مد و فشن برای پاییز و زمستان 2020

ترندهای دنیای مد و فشن برای پاییز و زمستان 2020

11 آبان 1399

همانطور که می‌دانید که ما عاشق دنبال کردن ترندهای مد و فشن قبل از راه پیدا کردن به فروشگاه‌ها هستیم. در حالی که ما استقبال کردن از فصل پاییز را شروع می‌کنیم، می‌خواهیم شما را در جریان ترندهای پاییز/زمستان 2020/2021 دیده شده در کت واک‌ها نیز بگذاریم. مطمئنیم که همه شما عاشق این 8 ترند خواهید شد، پس نگاهی به آنها بیندازید و هنگام خرید و انتخاب لباس آنها را فراموش نکنید.

ترند شیک بوهو

من به شخصه، طرفدار دو آتیشه استایل بوهو در ماه‌های سردتر سال هستم. فکر می‌کنیم در این فصل این استایل را در بسیاری از فروشگاه‌ها خواهیم دید. اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم، ترند امسال با پارچه‌های طرح‌دار و الگودار که در این لباس‌ها می‌بینید، حال و هوایی بوهویی خواهد داشت. ما عاشق نحوه سِت شدن این استایل با کت و شنل هستیم که در کنار یکدیگر شیک و زیبا به نظر می‌رسند. ما همچنین دیدم که آنها را کلاه‌ها یا کمربندهای زیبا نیز می‌پوشند.

استایل بوهو

ترند ریش ریش

مدل ریش ریش همچنان به امسال هم راه پیدا کرده است و شما لباس‌های زیادی از ژاکت، دامن گرفته تا پیراهن و حتی لباس شب را خواهید دید که با این ترند تزئین شدند. برخلاف ظاهر ساده این ترند، آنها به تیپ شما عنصری از جسورانگی را اضافه می‌کنند که واقعاً استایل شما را محشر می‌کند.

لباس‌های ریش ریشی

ترند مخمل

اگر شما عاشق پارچه مخمل هستید، امسال نیز واقعاً خوشحال خواهید بود. این ترند مدتی است که در دنیای مد و فشن دیده می‌شود، پارچه مخمل با مورد استفاده قرار گرفتن در دامن، شلوار، پالتو و کت و شلوار، در حال قو‌ی‌تر کردن حضور خود است. بهترین نکته در مورد پارچه مخمل این است که آنها واقعاً گرم هستند و در سرما جدای از زیبا به نظر رسیدن، شما را نیز گرم نگه می‌دارند.

لباس‌های مخملی

ترند پالتو پشمی

همه ما پالتویی داریم که همیشه در زمستان از آن استفاده می‌کنیم. یک پالتو پشمی را به عنوان لباس همیشگی خود برای زمستان در نظر بگیرید، در این صورت خواهید دید که هرگز نمی‌توانید بدون آن در زمستان بیرون بروید. پالتو‌های پشمی واقعاً عالی و برای زمستان کاربردی هستند، در عین حال واقعاً شیک نیز به نظر می‌رسند. آنها واقعاً در کت واک‌ها با انواع رنگ‌های متنوع خنثی مانند مشکی، خاکستری، بژ و قهوه‌ای چشمگیر به نظر می‌رسیدند. آنها همچنین در بلندی‌های متفاوت دیده شدند، بعضی از آنها تا روی زانو بودند، بعضی دیگر کوتاه‌تر از آن، حتی نمونه‌های بسیار بلند آن تا پایین قوزک پا نیز وجود داشت.

پالتو پشمی زنانه

ترند کت و شلوار

فکر می‌کنم کت و شلوار یکی از آن لباس‌هایی است که این روزها در کمد هر خانمی پیدا می‌شود. آنها دوباره در کت واک امسال به صورت قدرتمندی ظاهر شدند. آنها با دیزاین‌ها و رنگ‌ها خاصی در پارچه‌های ساتن، طرح‌دار و دیگر انواع پارچه دیده شدند. بهترین چیز در مورد کت و شلوار این است که بسته به نوع استفاده شما از اکسسوری می‌توان آن را به روش‌های متفاوتی برای موقعیت‌های متفاوت پوشید.

کت و شلوار زنانه

ترند آستین پفی

ترند آستین پفی نه تنها قرار نیست هیچ جا برود بلکه هر دقیقه بیشتر و بیشتر در حال محبوب شدن است. شما می‌توانید ببینید که این آستین‌ها در پیراهن، ژاکت و پالتو استفاده می‌شوند. شما همچنین می‌توانید میزان پف آستین‌ها را بر اساس ظاهر دلخواه خود به صورت پف زیاد و نمایشی یا پف کم و ملایم‌تر انتخاب کنید.

لباس‌های آستین پفی

ترند جامپسوت چرمی

چرا در این فصل از جامپسوت چرم استفاده نمی‌کنید؟ این نوع جامپسوت می‌تواند به عنوان لباسی جذاب و قدرتمند به کلکسیون شما اضافه شود. این لباس را می‌توانید به عنوان لباسی غیررسمی اما با ظاهری متفاوت بپوشید. تا قبل از پوشیدن در مورد آن قضاوت نکنید، این چامپسوت واقعاً می‌تواند به زیبایی روی اندام شما بنشیند.

جامپسوت چرمی

ترند پیراهن پشمی

لباس دیگری که می‌تواند واقعاً شما را گرم نگهدارد، پیراهن پشمی است، شما می‌توانید این پیراهن را در زمستان پوشیده و علاوه‌ بر شیک بودن، گرم نیز بمانید. برای اینکه با یک تیر دو نشان بزنید، مدلی از این پیراهن را بخرید که دارای آستین پفی است.

پیراهن پشمی

بیشتر بخوانید:  این ترندهای اکسسوری، استایل شما را زیباتر می‌کند

مطالب مرتبط