طراحی ناخن گُل گُلی: زیبا، دوست‌داشتني و شیک

طراحی ناخن گُل گُلی: زیبا، دوست‌داشتني و شیک

13 آبان 1399

داشتن ناخن‌هایی با طرح گل‌های زیبا همان چیزی است که هر دختری باید حداقل یک بار آن را امتحان کند. زیبا، دوست‌داشتني و شیک. براي این كار می‌توانید هر طرح گلي را انتخاب کنید. تکنیک‌های مختلف و متنوعي وجود دارد که شما باید آنها را امتحان کنید. پس اگر ديزاين ناخن با طرح گل مورد علاقه شماست، به سختي طراحي فكر نكنيد. اگر تكنيك مناسب اين مورد را پیدا کنید که با روح و روان شما بازي كند، خواهيد ديد كه بارها و بارها از اين طراحي استفاده مي‌كنيد. به ما اعتماد کنید، در گالری طرح‌های ديزاين ناخن گل، آنقدر انتخاب عالی و متنوع وجود دارد که شما را دچار شگفتي خواهد كرد. شما می‌توانید از ابزار مهر زنی، نقاشی دستی، استفاده از برگردان آب، گل خشک یا طرح‌های سه بعدی، استايل بعدي خود را انتخاب کنید. ما می‌خواهیم چند نوع هنر گل به شما ارائه دهیم که با انجام این تکنیک‌ها در خود احساس جذابيت، ظرافت و اعتماد به نفس ایجاد کنید. با ايده‌هاي ما، شما قادر خواهید بود ديزايني كه دوست داريد، را انتخاب کنید.

هنر مهر زنی سریع و آسان با گل‌های زیبا 

هنر مهر زني ناخن روشی است که نه تنها در بین متخصصان بلکه در بین علاقه‌مندان به طراحي ناخن بسیار محبوب است. شما می‌توانید این کار را به راحتی و بدون صرف هزینه زیاد در سالن‌های زیبایی انجام دهید. ناخن‌هایی با گل‌های زیبا از این طریق، حتی در خانه نیز به راحتی قابل انجام است. مهر زنی ناخن چگونه کار می‌کند؟ خب، شما فقط یک صفحه فلزی با طرح گلي که مورد علاقه‌ي شماست، را بردارید، لاک ناخن خود را به آن بمالید و این طرح را به مهر و موم خود برسانید. بعد از آن به راحتی طرح‌های گل را به ناخن‌های خود منتقل کنید. بیشتر افرادی که یک بار اين تكنيك را امتحان کرده‌اند، ديگر نمی‌توانند بي‌خيال آن شوند. بنابراین، با مانیکور به شيوه مهرزني، در پايان طراحي زيبا و جذابي را خواهيد داشت. تصور کنید که دستیابی به یک تصویر دقیق و ظريف از گل روی ناخن با اين متد چقدر آسان است.

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

نقاشی با دست روي ناخن براي داشتن گل‌های زیبا 

نقاشی با دست ممکن است برای بعضي از افراد کمی دشوار باشد، ولي اين را بدانيد كه تمام وقت صرف شده برای مانیكور با گل‌های زیبا، ارزشش را دارد. استفاده از طرح گل ساده روي ناخن، حتی می‌تواند شما را به چالش بكشاند، اما نگران نباشید. اگر نظر ما را بخواهيد، چند نکته مهم برای شما داریم که چگونه می‌توانید طراحی ناخن دست خود را به بهترین شکل نشان دهید. اولین مورد عجله نکردن است. هیچ کس به دنبال شما نمی‌دود، بنابراین وقت خود را فقط به طراحي اختصاص دهید و تمام مراحل لازم را با دقت تمام انجام دهید. همیشه یادتان باشد که اگر نمی‌خواهید طرح شما آبکی به نظر برسد، زیاد لاک ناخن نزنید. توصیه‌هاي ما را به كار بگيريد، كه اين واقعاً به نفع شما خواهد بود. اگر در ابتدا به كار بردن اين تكنيك را سخت و دشوار مي‌بينيد، وحشت نکنید. تمرین کنید و بكشيد و بكشيد، تا نقاشی شما از طرح‌های گل بهتر و بهتر بشود. هنر گل زیبا است اما به تلاش و صبر شما نیز نیاز دارد. با این حال، تصور کنید که به محض این که این مهارت را به دست آوردید، چقدر می‌توانید با طرح‌های گل كه به صورت دستي كشيده‌ايد، خارق‌العاده و چشم‌گير باشید.

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

مانیکور قاصدک با تکنیک مهرزنی

مانيكور ناخن با طرح‌های گل با عکس‌برگردان و برچسب 

برای کسانی که بیشتر براي ديزاين ناخن‌شان طرح گل را ترجيح مي‌دهند، اين تكنيك خيلي به كار مي‌آيد. عكس‌برگردان و برچسب‌ها، بهترین طراحي ناخن با شكل‌هاي متنوع گل، برای مبتدیان است. می‌خواهی بدانی چرا؟ چون آنها را به راحتي خودتان می‌توانید انجام دهید و برای استفاده از آنها روی ناخن‌ها به زمان و تلاش زیادی احتیاج ندارید. وقتی صحبت از گل‌ها می‌شود، باید در طرحی که منتقل می‌کنید دقت لازم را داشته باشید و این تکنیک دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن می‌گردیم. تصویر روی برگه‌های چاپی شما چاپ شده است، بنابراین تا آنجا که ممکن است طبیعی به نظر می‌رسد. در ادامه نحوه کار این تکنیک آمده است. گلبرگ گلدار خود را برای چند ثانیه در آب خیس کنید، کاغذ را از روی آن برداريد، طرح را بر روی ناخن‌های خود قرار دهید و چند لایه لاک برق ناخن بر روی آن بكشيد تا از طراحي شما محافظت كند. آیا منتظر ايده‌های بیشتری هستید؟ پس شك نکن، چون با استفاده از اين تكنيك و تنوع زياد در طرح‌ها، مي‌توانيد از طرح‌هاي گل زيبا و آسان، لذت ببريد.

مانیکور گل آبی با تکنیک مهرزنی

گل‌های خشک شگفت‌انگیز روی ناخن‌های شما 

طرح‌های گل زیبا هم اکنون ترندي شده‌اند، و با ایده‌های بیشتری برای استفاده از آنها در ناخن‌های شما ظاهر می‌شوند. انتقال گل‌های خشک یکی از درخشان‌ترین روش مانيكور با طرح گل است. اينطور فکر نمی‌کنی؟ مي‌توانيم نتایجی را که پس از استفاده از این روش به دست خواهید آورد را اینگونه توصيف كنيم، آسان، طبیعی، زیبا و رمانتیک. چند گل کوچک را که واقعاً دوست دارید خشک کنید و آنها را با کمک هر چیز سنگینی فشار دهید (به عنوان مثال یک کتاب). بعد از آنكه صاف و خشک شدند، آن را به دقت بگیرید و روی ناخن خود که با رنگ لاک انتخابي شما پوشانده شده قرار دهید. واقعاً عالی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ سپس اطمینان حاصل کنید که به خوبی به لاک چسبیده و مقداری از لاک برق ناخن را روی آن بزنيد. مردم از چنین شیوه ابتکاری که شما برای ساختن طرح گل استفاده کرده‌اید شگفت‌زده خواهند شد. وقتی صحبت از این تكنيك مي‌شود، به شما توصيه مي‌كنيم كه آن را ناديده نگيريد، زیرا مطمئناً در تابستان مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.

مانیکور گل خشک با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل با تکنیک مهرزنی

هنر طراحي ناخن با گل‌هاي 3 بعدي 

هنر ديزاين ناخن با طرح‌هاي گل داراي تنوع زيادي مي‌باشد كه هر كدام با ديگري كاملاً متفاوت هستند و این تکنیک زیباي گل 3 بعدي اثبات خوبی بر آن است. خلاقیت بهترين کلمه است که این تكنيك استفاده از طرح گل را توصیف می‌کند. آیا شما از طرفداران طرح‌هاي خارق‌العاده هستيد؟ پس گل دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را به صورت طراحي 3 بعدي ناخن استفاده كنيد. هنگام كار گذاشتن آن بسیار احتیاط کنید، با استفاده از موچین آن را روي ناخن‌تان گذاشته و چند لایه برق ناخن روي آن بزنید، تا مطمئن شوید دوام زیادی دارد. اگر از دستورالعمل‌ها پیروی کنید نتیجه چشمگیر خواهد بود. متفاوت و واقعاً شگفت‌انگیز. اگر از هنر ديزاين 3 بعدي گل استفاده كرده‌ايد، تجربه‌هايتان را براي ديگران بازگو كنيد.  این تكنيك قطعاً در میان ساير روش‌هاي مانيكور ناخن با طرح گل، برجسته و جذاب است، پس به شما توصيه مي‌كنيم كه جرأت کنید و آن را امتحان کنید و مطمئن باشيد كه پشیمان نمي‌شويد.

مانیکور گل 3 بعدی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل 3 بعدی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل 3 بعدی با تکنیک مهرزنی

طراحی ناخن‌ شیب‌دار با گل‌هایی برای خُلق و خوی رمانتیک

طرح‌های شیب‌دار ناخن این روزها همه حا هستند، اما مطمئنیم که تا به حال با طرحی به این شگفت‌انگیزی برخورد نکرده‌اید! ترکیب رنگ‌های متضاد، شیب معجزه‌آسا، و الگوی گل‌ها فوق‌العاده معرکه است!

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

ناخن گل رز صورتی روشن دوست‌داشتني

اكثر دختران عاشق رنگ‌های صورتی هستند و آن را به هر رنگي ترجیح می‌دهند، اما دختران جذاب و باكلاس می‌دانند كه يك رنگ به  تنهايي کافی نیست. برای اینکه به ناخن‌هایتان ظاهری فوق‌العاده و دوست‌داشتني ببخشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با رنگ‌های درخشان و همچنين اضافه كردن گل رز به مانيكورتان، امتحان کنید.

مانیکور گل رز با تکنیک مهرزنی

ناخني‌هايی با گل‌هاي بنفش، محبوب دختران طرفدار مد

شاید شما اين را بدانید که بنفش رنگ ترندي سال است، اما فقط رنگ بنفش به تنهايي براي داشتن ظاهري جذاب و باكلاس کافی نیست. چیزهاي زيادي برای تنوع و خلاقيت وجود دارد. اضافه كردن دو طرح کاملاً ملایم گل به مانیكور بنفش، چیزی فراتر از ایده‌آل است و مي‌تواند شما را تبديل به يك افسانه كند!

مانیکور گل بنفش با تکنیک مهرزنی

ناخن‌های فرانسوی کلاسیک با گل‌های زیبا

همه علاقه‌مندان به داشتن ظاهري ظريف، مطمئناً خوشحال مي‌شوند اگر بدانند كه با اضافه كردن گل‌های ظريف و زیبا، راهی ویژه برای رسيدن به استايل جديدي از مانيكور به سبك فرانسوي وجود دارد! آن را امتحان کنید و مطمئن هستيم كه عاشق این ایده خواهید شد!

مانیکور فرنچ با دیزاین گل و تکنیک مهرزنی

ناخن‌هایي با گل‌هاي ساده برای هر زمان

در صورتی که نمی‌خواهید طراحي ناخن‌تان خيلي شلوغ به نظر برسد ولي همچنان می‌خواهید زیبا و مد روز باشيد، یک راه ساده وجود دارد. چرا پایه آبی هولوگرافی را با برخی از گل‌های ریز و کوچک در سراسر ناخن‌های خود ترکیب نمی‌کنید؟ ما فکر می‌کنیم نتیجه كاملاً خيره‌كننده و منحصر به فرد خواهد بود، به طوري كه شما را به حيرت مي‌اندازد!

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

مانیکور گل گلی با تکنیک مهرزنی

بیشتر بخوانید: دیزاین صورتیِ نود، همیشه و در همه فصل‌ها ترند است

مطالب مرتبط