4 نکته آرایشی معرکه برای سِت کردن میکاپ با پیراهن زرد

4 نکته آرایشی معرکه برای سِت کردن میکاپ با پیراهن زرد

14 آبان 1399

آیا می‌خواهید برای جشن عروسی یکی از بستگان خود پیراهن زرد بپوشید و نمی‌دانید که چگونه باید میکاپتان را با آن سِت کنید؟ هیچ لباس مجلسی بدون آرایش کامل نخواهد بود. چند ایده وجود دارد که شما می‌توانید با به کارگیری آنها ظاهر خود را خاص کرده و شیکی و منحصر به فرد بودن خودتان را از طریق آن نشان بدهید. به برخی از آنها در ادامه پرداخته شده پس با ما همراه باشید. آماده باشید تا با تغییر آرایش خود برای مناسب شدن با پیراهن زردتان مانند عروسک بدرخشید!


 

ست کردن آرایش صورت با لباس زرد


زمینه آرایش مناسب با پیراهن زرد باید طبیعی و ملایم باشد. سعی نکنید در آرایش خود درخشندگی پیراهنتان را منعکس کنید، نتیجه آن فاجعه‌ای اکلیلی و زننده می‌شود. آرایشی ملایم و ملیح روی صورتتان خواستنی خواهد شد زیرا زرد رنگی گرم است. جهت بی‌نقص بودن در عین طبیعی به نظر برسید، کار خود را بهترین دوستتان یعنی کانسیلر شروع کنید. لکه‌های صورت خود را پوشانده و آن را با انگشت روی پوست محو کنید. برای فاندیشن، آن برندی را انتخاب کنید که به راحتی جذب پوست شما شده و هیچ ردی قابل مشاهده‌ای از خود به جا نمی‌گذارد. اگر نمی‌توانید آن رنگ فاندیشنی را پیدا کنید که دقیقاً رنگ پوست شما باشد، دو فاندیشن را با یکدیگر ترکیب کنید (یک تیره و یک روشن) تا به رنگ دلخواه خود برسید. آن را به صورت یک دست با یک اسنفج آرایشی روی صورت خود پخش کنید. شما می‌توانید به جای فاندیشن، مرطوب کننده‌ای رنگدار و با کیفی انتخاب کنید.


ست کردن آرایش گونه با لباس زرد


اگر شما یکی از آن خانم‌های خوش شانسی هستید که می‌خواهد با لباسی زرد بدرخشد، حتماً باید میکاپی انجام دهید که متعلق به خانواده رنگ‌های گرم باشد. در حالی که زیرسازی آرایش شما ملایم است، به گونه‌های خود اجازه دهید تا گرما و درخشندگی سالم پوست شما را نشان دهد. روژگونه‌ای کرم مانند و مایع برای این کار مناسب است. پودر برنزه نیز به خوبی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. حالا به نحوه زدن برنزر یا رژگونه بر اساس ویژگی‌های صورت شما و چگونه استفاده کردن از هایلایتر می‌پردازیم. اگر می‌خواهید گونه‌هایی به رنگ قرمز کمرنگ داشته باشید که تقریباً مانند قرمز شدن طبیعی صورت است، باید رژگونه را روی سیب گونه‌های خود بزنید. اگر می‌خواهید استخوان گونه خود را هایلایت کنید پس تنها آن را زیر گونه خود زده و هایلایتر را با براش به سمت شقیقه خود محو کنید. با پیراهن زرد رژگونه‌هایی به رنگ هلویی، مرجانی، صورتی‌های گرم و نارنجی زیبا به نظر می‌رسد.


ست کردن آرایش چشم با لباس زرد


فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید پیراهن زرد خود را برای یک مراسم غیررسمی یا جشن عروسی بپوشید، آرایش کردن چشم‌ها بسیار مهم است. میکاپ‌های متنوع بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها چشمان خود را مناسب با پیراهن زرد آرایش کنید. در حالی که آرایش اسموکی چشمگیر است و با هر چیزی خوب به نظر می‌رسد اما شما می‌توانید روی لب‌ها و کشیدن مقداری سرمه در چشم‌های خود نیز تمرکز کنید. برای آرایش چشم‌ها با سرمه، کار خود را با پوشاندن پلک خود با سایه چشمی مایع و متالیک به رنگ خنثی یا قهوه‌ای روشن شروع کنید. با مداد چشم خیلی تیره خطی باریک و تیره دور مژه‌های خود بکشید. با سرمه دوباره روی آن خط ها بکشید تا چشمانتان چشمگیر شود. برای انجام آرایش اسموکی چشم ابتدا پلک خود را با سایه چشمی کرمی رنگ بپوشانید. سایه چشم قهوه‌ای را  داخل چشم خود کشیده و روی خط مژه خود از رنگ ذغالی استفاده کرده و آن را پخش کنید. با استفاده از براشی زاویه‌دار و سایه چشم مشکی مات یک حالت هفت شکل برای دم سایه چشم خود ایجاد کنید و آن را تا تا بالا و خط مژه پایین خود پخش کنید. کار خود را با خط چشم مشکی تمام کنید. برای زیباتر کردن میکاپ چشم‌ اسموکی مقداری اکلیل شامپاینی به وسط پلک بالایی و نزدیک غده اشکی خود بزنید.


ست کردن آرایش لب با لباس زرد


اگر می‌خواهید میکاپ چشم‌های خود را اسموکی انجام دهید، بهترین کار این است که رنگ لب‎های خود را خنثی نگهدارید. شما می‌توانید برای لب‌ها رنگ صورتی یا نارنجی را در نظر داشته یا می‌توانید رژ لبی با رنگ صورتی نود یا قرمز کم رنگ بزنید. پیراهن زرد با میکاپ قرمز یکی از آن ترکیب‌هایی است که باید از آن دوری کنید. ممکن است با ترکیب زرد کره‌ای و قرمز روشن مانند شستی ملتهب و قرمز در جمعیت خودنمایی کنید! اگر چشم‌ها و گونه‌های شما آرایشی طبیعی دارد، می‌توانید با استفاده از رژلبی قرمز و جسورانه آرایش خود را چشمگیر کنید. اینگونه شما ظاهری جسورانه با دو رنگ گرم و روشن خواهید داشت. اما باید اطمینان حاصل کنید که برای چشم‌هایتان خط چشم گربه‌ای نکشیده یا سایه تیره به پلکتان نمی‌زنید. به این صورت می‌توانید توجه‌ها را به پیراهن و رژلب قرمز خود جلب کنید. کار خود را با کشیدن خط لبی صورتی یا هلویی دور لب خود شروع کنید. حالا یک رژ قرمز قهوه‌ای که رنگی گرم و دلپذیر دارد انتخاب کرده و لب‌های خود را با آن بپوشانید. رژ اضافی را با دستمال کاغذی پاک کرده و دیگر شما برای مهمانی رفتن آماده هستید! رنگ زرد گرما و درخشش رنگ‌ها را چند برابر می‌کند. میکاپ و اکسسوری‌های خود را تا آنجایی که می‌توانید مینیمالیستی نگهداشته و اعتماد به نفس و شیکی خود را به رخ دیگران بکشید.

بیشتر بخوانید: 10 میکاپ که با لباس قرمز فوق‌العاده به نظر می‌رسند

مطالب مرتبط