داشتن استایلی شیک با مدل موی کج | ویژه‌ی آقایان

داشتن استایلی شیک با مدل موی کج | ویژه‌ی آقایان

14 آبان 1399

مدل مو کج مردانه (Side Swept) شیک و غیررسمی است و مدل موهای بسیار کمی وجود دارند که با آن قابل مقایسه باشند. در طول سال‌ها مدل مو کج ثابت کرده است که بسیار خاص و پرطرفدار است، اخیراً این مدل به همراه موی دور کوتاه یا محو شده نیز محبوب شده است. مدل مو کج که ترند و مدرن است از فرق کج شروع شده و به سمت عقب کوتاه‌تر می‌شود، همچنین می‌توان آن را با انواع بلندی برای روی مو، از کوتاه گرفته تا متوسط و بلند، انتخاب کرد. این مدل مو همچنین به نام مدل مو یک طرفه (one side hairstyle) شناخته می‌شود، هنگامی که موهای حجم داده شده به سمت یک طرف کج باشد، این مدل مو به دست می‌آید. جهت راهنمایی برای پیدا کردن بهترین کوتاهی مو، به خواندن مقاله ادامه دهید تا با بهترین راه‌های داشتن این مدل مو مردانه آشنا شوید. فرقی نمی‌کند که موهایتان صاف، ضخیم، نازک، فر یا حالت‌دار باشد، این مدل موهای کج مردانه با کناره‌های محو و کوتاه همان جذابیتی که می‌خواهید را به شما می‌دهند.


مدل موی کج چه مدلی است؟


برای داشتن مویی با مدل کج باید موها در کناره‌ها و پشت سر کوتاه و روی مو بلندتر باشد. مرکزیت و اصل مدل مو کج این است که تمایز بالا، پشت و کناره‌های آن همیشه آشکار و مشهود باشد. محبوب‌ترین مدل‌های آن معمولاً شامل مو محو شده یا کوتاه در کناره‌ها است که بلندی موهای پشت آن میان کوتاه و متوسط و موهای بالای سر بلند است. برای داشتن ظاهری جذاب‌تر، این مدل می‌تواند با مو بلند نیز انجام شود.

مدل موی کج

در آخر، برای داشتن مدل مویی یک طرفه کج و زیبا، باید جلوی موها که بلند است را با فرق کج به سمت یک طرف ببرید. این مدل مو مردانه که برای انواع نوع مو مناسب است، تطبیق‌پذیر و زیبا نیز هست.

مدل موی کج و یک طرف محو شده


چگونه مدل موی کج داشته باشیم؟


راحت‌ترین راه برای داشتن مدل مو کج این است که از آرایشگر خود بخواهید تا کناره‌های موهای شما را کوتاه کرده اما روی آن را بلندتر نگه دارد. هر چقدر که می‌خواهید روی موهای کوتاه‌تر باشد باید به همان نسبت از آرایشگر خود بخواهید تا کناره‌ها و پشت آن را نیز کوتاه‌ کند.

مدل موی کج با کناره‌های کوتاه

مقدار محو شدن کناره‌های مدل مو کج نیز می‌تواند متفاوت باشد، انجام انواع آن باید برای آرایشگری ماهر آسان باشد. با وجو انواع مدل‌های محو در کناره‌های مو، آقایان می‌تواند میزان محو شدگی آن قسمت را میان کم، متوسط و زیاد انتخاب کنند.

مدل موی کج

برای داشتن ظاهری نوآورانه، برخی آقایان محو شدگی متوسط یا زیاد را برای کناره‌های مو ترجیح می‌دهند. کناره‌های مو تقریباً تا پوست سر محو می‌شود تا روی موهای کوتاه‌تر باشد. در غیر این صورت، محو کلاسیک و معمولی نیز مناسب است.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

برای داشتن مدل کوتاهی شیک‌تر، کناره‌های مو را کامل محو کرده و روی مو را بلند بگذارید. کناره‌های ماشین شده مو می‌تواند به صورت بسیار کوتاه یا از بالای سر به صورت آهسته به طرف پایین سر کوتاه شود تا در آخر کناره‌های موهایتان ظاهری محو داشته باشد.

مدل موی کج با کناره‌های کامل محو شده

یکی از دلایل محبوبیت زیاد مدل مو کج با کناره‌های کوتاه این است که برای داشتن این مدل مو، روی موها می‌تواند هر اندازه‌ای از کوتاه تا خیلی بلند باشد. از آنجایی که این مدل مو انواع مختلفی دارد، همه آقایا می‌توانند آن را امتحان کنند.

مدل موی کج جاستین بیبر


مدل موهای کج


با محو کم

مدل مو کج با کناره‌های کوتاه از محبوب‌ترین انواع مو کج به حساب می‌آید که در آن موهای بلند از فرق کناره‌های سر با موهای کوتاه پایین‌تر آن ترکیب می‌شود. این مدل مو می‌تواند به صورت کوتاهی نامتصل یا محو کلاسیک انتخاب شود و اکثر آقایان برای این مدل جلو موهای خود را بلندتر می‌گذارند تا موهایشان ظاهری نامتقارن داشته باشد.

مدل موی کج با کناره‌های کمتر محو شده

این مدل مو مردانه جدید، نیارزی به نگهداری زیاد برای همیشه مرتب نگهداشتن آن ندارد. در این مدل مو مدرن و زیبا، برای داشتن ظاهری جذاب باید بلندی روی موها را چیزی میان متوسط تا بلند نگهدارید.

مدل موی کج

فرقی نمی‌کند که شما آن را بهم ریخته، در هم پیچیده و تنها با دسته‌ای موی بلند در جلو رها کنید یا همه موهای بلندتان را به یک طرف شانه کنید، انتخاب با خودتان است.

مدل موی کج

با کناره‌های محو شده

مدل مو کج با کناره‌های محو شده ترندی است که به شما ظاهری جذاب، متناقض و جسورانه می‌دهد. کناره‌ها و پشت این مدل باید محو بشود و روی موها به صورت کوتاه یا بلند می‌تواند با هر استایلی هماهنگ شود.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

میزان کوتاهی که برای خط کنار سر انتخاب می‌کنید، چه بلند باشد، چه متوسط یا کوتاه، میزان کوتاهی ماشین شده پایین آن را مشخص خواهد کرد. این مدل هماهنگ شده با موهای تراشیده شده در کناره‌ها باعث می‌شود تا همه نگاه‌ها به روی موهای شما باشد.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

این مدل هم جدید و شیک است و هم تطبیق پذیری آن به شما اجازه می‌دهد تا در طول هفته مدل آن را هر طور که می‌خواهید عوض کنید. برای داشتن خط مویی تمیز موهای خود را مرتب کرده و مقداری ریش بگذارید تا جذاب شوید.

مدل موی کج با کناره‌های محو شده

با محو زیاد

این مدل مو کج با محو زیاد همچنان یکی از ترندهای مدل مو در آرایشگاه‌های مردانه تمام دنیاست. با ترکیب کردن محو زیاد مو در کناره‌ها و پشت با مو کج، این مدل مو به نوجوانان، آقایان جوان و مسن برای رقابت کردن با یکدیگر ظاهری کلاسیک اما در عین حال ترند می‌دهد.

مدل موی کج با محو زیاد

با محو زیاد تا پوست

مدل مو کج با محو زیاد به شما اجازه می‌دهد تا مدل مویی با پشت یا کناره‌های بسیار کوتاه داشته باشید که روی آن متمایز و کج است. شما می‌توانید قبل از تصمیم گرفتن برای انجام محو کردن کناره‌ها تا پوست سر، ابتدا از آرایشگر خود یک مدل مو کج با کناره‌های کوتاه معمولی بخواهید. این مدل مو را به زیبایی با محصول مویی مات مدل بدهید تا موهایتان ظاهری حجیم به خود بگیرد، همه موهای خود را به سمت یک طرف کج کرده یا برای داشتن ظاهری متفاوت آنها را به سمت عقب شانه کنید.

مدل موی کج با محو زیاد

با کناره‌های کوتاه

مدل مو کج کوتاه برای آن دسته از آقایانی مناسب است که مدل مویی شیک با نیاز به مراقبت کم می‌خواهند. به عنوان مدل مویی با نیاز به مراقبت کم، شما باید مدل مویی با محو کم یا کوتاه در کناره‌های سر داشته باشید تا به میزانی کافی روی موهای خود تضاد ایجاد کنید. هنگام مدل دادن به آن، موهای قسمت بالا باید حجیم، لایه لایه و شانه شده به سمت یک طرف باشد.

مدل موی کج با کناره‌های کوتاه

مدل مو کج کوتاه که مرتب و برای تابستان مناسب است، برای آن دسته از آقایانی توصیه می‌شود که مدل مویی کوتاه اما شیک، ساده و جذاب می‌خواهند.

مدل موی کج با کناره‌های کوتاه

با کناره‌های بلند

اگر می‌خواهید مقداری بلندی روی موهای خود را نگهدارید، پس مدل مو کج با کناره‌های بلند همان چیزی است که شما نیاز دارید. فرقی نمی‌کند که موهای شما تنها چند سانت و تا شانه بلند باشد یا موهای واقعاً بلندی داشته باشید، مدل موهای کج آورده شده در ادامه موهای شما را واقعاً زیباتر کرده و همه نگاه‌ها را به سمت شما جذب می‌کند.

مدل موی کج با کناره‌های بلند

برای دستیابی به این مدل مو می‌توانید یا ابتدا همه موهای خود را بلند گذاشته و سپس کناره‌ها و پشت آن را محو کنید یا می‌توانید هر دفعه که برای مرتب کردن موهای خود می‌روید، جلو موهای خود را بلند نگهداشته تا در آخر روی موهایتان بلند و کج شود. از اسپری مو نمک دریایی روی موهای نمدار خود استفاده کنید تا برق طبیعی آنها را نگهدارید. اگر می‌خواهید یکی از آن آقایان جذاب با موهای بلند باشید، این استایل مناسب شماست.

مدل موی کج با کناره‌های بلند

دو طرف کوتاه

اگر به دنبال مدل مویی با استایل لایه لایه و حجیم می‌گردید پس مدل مو کج دو طرف کوتاه برای شما ایده‌ال است. در حالی که مو کوتاه در کناره‌های سر همیشه برای شما آقایان به معنای محو یا ماشین کردن است اما باید بدانید که اگر کناره‌های مو را با قیچی محو و کوتاه کنید، موهای آن قسمت بلندتر خواهد بود.

مدل موی کج دو طرف کوتاه

این مدل مو کلاسیک معمولاً با مو متوسط یا کوتاه برای قسمت روی سر دیده می‌شود. معمولاً دادن ظاهری بهم ریخته با موهایی بلندی که در جلوی صورت شما رها هستند، ظاهری مانند پسرهای شیطان به شما می‌دهند.

مدل موی کج دو طرف کوتاه

موی کج حالت‌دار

مو کج حالت‌دار موهای شما را به صورت معرکه‌ای حجیم می‌کند و آقایان بسیار کمی بدون مو حالت‌دار می‌توانند آن را داشته باشند. در حالی که مدل دادن به موهای صاف و ضخیم می‌تواند آسان باشد اما مو کج حالت‌دار بسیار جذاب است. حتماً باید برای مدل دادن به موهایتان از محصولاتی مانند واکس، موس یا کرم استفاده کنید تا در حالت دادن به موهایتان به شما کمک کرده و نگذارد آنها به شما غلبه کنند.

مدل موی کج حالت‌دار

موی کج فر

مو کج فر نیز یکی از آن مدل‌هایی است که حتی در حال محبوب‌تر شدن است. همانطور که آقایان دارای موهای فر نیز تصدیق می‌کنند، مدیریت و مدل دادن به موهای فر می‌تواند سخت باشد. یکی از راه‌حل‌ها مدل دادن به آن، مویی کوتاه با جلو بلند است که باید آن را به صورت کج به سمت یک طرف مدل دهید. داشتن مدل مویی با کناره‌های کوتاه به شما اجازه می‌دهد تا تنها روی مدل دادن به موهای بالای سر خود به صورت کج تمرکز کنید.

مدل موی کج حالت‌دار

چتری کج برای آقایان

فرقی نمی‌کند که در چه موقعیتی باشید، چتری کج شیک و جسورانه است. مدل مو با چتری کج به آقایان اجازه می‌دهد تا کناره‌های مو خود را محو یا کوتاه کرده در حالی که مقداری بلند جلوی موهای خود را نگهداشته‌اند. با وجود انتخاب‌های وسیع برای مدل مو، چتری زاویه‌دار به راحتی می‌تواند با هر استایل، جنس و بلندی مو هماهنگ شود.

مدل موی چتری کج

چتری بلند با کناره‌های محو شده

یکی از مدل‌های کوتاهی مویی که میان آقایان به روز متدول شده، این مدل چتری بلند با کناره‌های محو است. به صورت کلی، چتری بلند به شما ظاهری متمایز و خاص می‌دهد. محو کردن کناره‌های مو آن قسمت‌ها را ساده و بی‌دردسر نگهداشته و شما می‌توانید روی استایل دادن به قسمت بالایی موها تمرکز کنید.

مدل موی چتری بلند با کناره‌های محو شده

چتری کج با کناره‌های شیو شده

مدل مو کج با کناره‌های شیو شده یکی از جسورانه‌ترین انواع مدل مو است. با شیو کردن یک طرف یا هر دو طرف مو و کج کردن موهای قسمت بالا سر خود به یک طرف، شما استایلی جذاب خواهید داشت. ریشی بلند گذاشته و ااز ستایل جذاب و چشمگیر خود لذت ببرید.

مدل موی چتری کج با کناره‌های شیو شده

بیشتر بخوانید: بهترین استایل‌های تابستانی مردانه


چگونه موی کج را حالت بدهیم؟


شما حتماً از اینکه بدانید چندین روش مختلف برای استایل دادن به مدل موهای کج آقایان وجود دارد، شگفت شده خواهید شد. هنگامی که مدل مو مناسب و محصولات مو با کیفیت داشتید، باید به سرعت و آسان موهای خود را به سمت یک طرف کج کرده و به آن استایل بدهید. برای استایل دادن به مدل مو کج، کار خود را با استفاده از مقداری محصولات مو خوب شروع کرده و آن را به تمام موهایتان بزنید. برای داشتن مدل مویی حجیم، لخت و دارای درخشش طبیعی، باید پماد، واکس یا موس مویی مات با خاصیت نگهدارندگی متوسط به موهایتان بزنید. برای موهای ضخیم که مدیریت و کنترل کردن آنها سخت است، باید از محصولات مو با خاصیت نگهدارندگی بالا استفاده کنید.

مدل موی کج

برای درست کرن ظاهری کلاسیک و مرتب، موهای خود را به سمت یک طرف برس کرده یا شانه بکشید. اگر شما استایلی بهم ریخته و غیررسمی را ترجیح می‌دهید، موهای خود را با دست و انگشتانتان به یک سمت کج کنید. هر چه موهای قسمت بالا بلندتر باشد، بیشتر می‌توانید به آن استایل‌های متفاوت بدهید. اگر موهایتان لایه‌های بیشتری داشته باشد قسمت بالا، پشت و کناره‌ها مو حجم و تمایز بیشتری نسبت به یکدیگر خواهند داشت.

مدل موی کج

اگر روی موهایتان کوتاه است و چتری بلند دارید، باید با استفاده از پماد مویی قوی چتری‌ها را به یک سمت کج کنید.

مدل موی کج


بهترین محصولات مو برای آقایان


محصولات مو را دست کم نگرفته و مطمئن شوید که مناسب‌ترین آنها را در اختیار دارید. شاید آرایشگر شما بتواند بهترین کوتاهی را روی موهای شما انجام دهد اما بدون محصولات مو با کیفیت شما نمی‌توانید مدل مو مناسب را برای خود درست کنید. پماد‌های مو بهترین محصولات با خاصیت نگهدارندگی بالا هستند. این محصول مدل دهنده مو برای حجیم کردن موهایتان به مدتی طولانی عالی است. برعکس پماد یا واکس مو، کرم خاصیت نگهدارندگی کم تا متوسط دارد و بیشتر برای دادن ظاهری طبیعی به مو مناسب است. برای مدیریت و کنترل کردن موهای حالت‌دار و فر بدون بهم چسباندن آنها نیز ایده‌آل است. موس که با نام فوم مدل دهنده مو برای آقایان شناخته می‌شود، می‌تواند به عنوان محصولی برای حجم دادن به موها مورد استفاده قرار گیرد. موس برای زمانی ایده‌آل است که بلندی موهای شما متوسط تا بلند باشد.

بیشتر بخوانید: درمان شوره سر با استفاده از سرکه

مطالب مرتبط