چه میکاپی به لباس مرجانی بیشتر میاد؟

چه میکاپی به لباس مرجانی بیشتر میاد؟

15 آبان 1399

آیا شما می‌خواهید این تابستان ظاهر خود را با پیراهنی شیک به رنگ مرجانی دگرگون کنید؟ خب شما باید این پیراهن زیبا را با آرایشی بی‌نقص تزئین کنید. بهترین نکته در مورد پیراهن مرجانی این است که مکمل کننده انواع رنگ پوست و مو است. هر چند جهت داشتن ظاهری زیبا با این پیراهن تطبیق پذیر باید کمی تغییر در میکاپ خود ایجاد کنید. از آنجایی که رنگ پیراهن خودش به تنهایی خاص است، آرایش شما باید ملایم و ملیح انجام شود. اما این بدان معنی نیست که شما نمی‌توانید کمی هایلایتر و اکلیل به آن اضافه کنید. آیا مشغول فکر کردن به این مسئله هستید که چه میکاپی برای پیراهن مرجانی شما بهترین است؟ لازم نیست نگران باشید!

1. زیرسازی ملایم

از آنجایی که پیراهن مرجانی کامل کننده رنگ پوست بدن و صورت شماست، آن را زیر لایه‌های ضخیم فاندیشن و پرایمر پنهان نکنید. کانسیرلی که به رنگ پوست شما نزدیک است را برای استفاده در زیر چشم‌ها، روی جوش یا لک‌ها تیره صورت انتخاب کنید. با انگشت خود آن را پخش و روی پوست خود محو کنید. روی کانسیر مقداری مرطوب کننده رنگدار بزنید. مطمئن شوید که رنگ مرطوب کننده به گونه‌ای است که روی صورت شما هیچ ردی از خود باقی نمی‌گذارد. اگر پوست شما روشن است و احساس می‌کنید که ممکن است صورتتان رنگ پریده به نظر برسد، می‌توانید از فاندیشنی با رنگ تیره‌تر جهت گرم کردن رنگ پوست خود استفاده کنید. زیرسازی آرایش خود را با پودر فیکس بی‌رنگی ثابت کنید که ظاهری شاداب و درخشان به شما می‌دهند.

2. درخشش طبیعی

هنگام پوشیدن پیراهن مرجانی خود، باید جهت چشمگیر کردن ظاهر صورت خود به آن درخشندگی اضافه کنید. اگر رنگ صورت شما روشن است، رژگونه‌ای‌ پودری به رنگ زردآلویی طلایی دارای رگه‌های طلایی روی سیب گونه‌های خود بزنید. با براشی بزرگ همان رژگونه را کمی روی شقیقه‌ها بزنید تا درخششی طلایی به صورت خود بدهید. شما همچنین می‌توانید به کمک هایلایتر صورت خود را کانتور کنید. اگر می‌خواهید از برنز استفاده کنید، کمی از پودر برنزر را زیر استخوان گونه خود زده و آن را با براش محو کنید.

3. چشم‌های متالیک

سِت کردن پیراهن مرجانی خود با چشم‌هایی آرایش شده و نمایشی شما را بیش از پیش باشکوه می‌کند. چشم‌های اسموکی با هایلایت طلایی واقعاً عالی می‌شود. برای شروع آرایش چشمان خود برای پیراهن مرجانی، سایه چشم صورتی را به صورت نقطه‌ای روی تمام پلک خود با انگشت پخش کرده سپس با استفاده از براشی پرزدار آن را محو کنید. حالا سایه چشمی صورتی-هلویی با درخشش طلایی را روی تمام پلک خود بزنید. جهت دادن ظاهری اسموکی به چشمان خود، با استفاده از براش کمی سایه چشم قهوه‌ای را روی چین پلک خود زده و آن را محو کنید. برای گوشه بیرونی چشم خود، با استفاده از براشی زاویه‌دار، حالتی هفت شکل با سایه چشم بورگاندی تیره بکشید. سپس آن را با سایه چشم قهوه‌ای به سمت وسط پلک محو کنید. با استفاده از براشی نازک سایه چشم مشکی را به صورت محو شده زیرا مژه کشیده و آن را به حالت هفتی شکل کشیده شده با سایه چشم بورگاندی ختم کنید. برای هایلایت کردن آرایش چشم، مقداری سایه چشم شامپاینی با اکلیل طلایی نزدیک غده اشکی بزنید. فیروزه‌ای نیز با مرجانی زیبا به نظر خواهید رسید پس از سایه چشم متالیک فیروزه‌ای و اکلیل‌دار نیز می‌توانید استفاده کنید. حالا با استفاده از خط چشمی مدادی بالای خط مژه خود کمی خط چشم بالدار کشیده و سپس روی آن خط چشم مایع نیز بکشید. چند لایه ریمل به مژه‌ها بزنید تا پرپشت شوند. حالا با استفاده از مژه مصنوعی و کمی مهارت چشمان اسموکی خود بیش از پیش چشمگیر کنید. مژه مصنوعی‌ها را نصف کرده و آنها را به گوشه بیرونی چشم و بالا آن بچسبانید. اینکار به مژه‌ها حجم می‌دهد. بار دیگر از خط چشم مایع استفاده کرده تا مطمئن شوید که مژه‌های مصنوعی شما با مژه‌هایتان یک دست می‌شود.

4. لب‌های نود یا مرجانی

برای لب‌ها می‌توانید از رژلب نود یا مرجانی استفاده کنید تا مقداری رنگ بیشتر به آرایش شما اضافه شود. بالم لب زده و روی خط بیرونی لب خود خط لب نود بکشید. داخل آن را با رژلب انتخابی خود پر کنید.

بیشتر بخوانید: کدام رنگ لباس بیشتر به پوستم میاد؟

مطالب مرتبط