به این نکات آرایشی برای صورت‌های بیضی توجه کنید!

به این نکات آرایشی برای صورت‌های بیضی توجه کنید!

17 آبان 1399

میکاپ یکی از بهترین دوستان خانم‌ها است. اما در صورت زیاده‌روی، این دوست به راحتی می‌تواند به یک دشمن تبدیل شود! برخی از مراحل اساسی آرایش وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید تا به ظاهری ایده‌ال دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید، اصول میکاپ صحیح به نوع پوست، رنگ پوست و فرم صورت شما بستگی دارد. فرم صورت شما بیضی شکل است؟ آیا از ایده‌های یک‌نواخت آرایشی برای فرم صورت خود خسته شده‌اید؟ آیا انتخاب ابزارهای اولیه آرایشی برای شما کابوس است؟ خانم‌ها دیگر نگران نباشید، کمک در دسترس است! ما بهترین نکات مربوط به میکاپ را در ادامه جمع‌آوری کرده‌ایم که مطمئناً به زیبایی و جذابیت صورت بیضی شکل شما اضافه خواهد کرد!

فاندیشن طبیعی

هر بار که در اینترنت به دنبال پایه‌ای مناسب برای صورت بیضی می‌گردید، پیدا کردن یک ایده کاملاً جدید برای فاندیشن واقعاً ملال‌آور است. ادعاهای نصفه و نیمه را قبول نکنید! به هیچ وجه نمی‌توانید با تغییر اساسی و بنیادی که در حال حاضر برای فاندیشن‌تان از آن استفاده می‌کنید، ظاهر کلی خود را تغییر شکل دهید! اگر صورت بیضی دارید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که فاندیشنی را انتخاب کنید که نزدیک‌ترین رنگ به پوست شما را دارد. بله، پایه‌ای که استفاده می‌کنید به رنگ پوست صورت شما بستگی دارد نه به فرم صورت. همه مارک‌هایی که ادعایی خلاف این دارند، فقط باعث سردرگمی شما می‌شوند!

لب

آیا تا به حال کسی به شما گفته است که اگر صورت شما بیضی شکل است، لب‌های خود را برجسته نکنید؟ آیا شما به دلیل آرایش لب‌هایی که غیرطبیعی و بیش از حد بزرگ در صورت شما به نظر می‌رسند، با انتقاداتی روبرو شده‌اید؟ اگر بله، پس فقط می‌توانید جواب آرایش کامل لب برای شکل صورت بیضی را در اینجا پیدا کنید! چشم‌ها و لب‌های شما مکمل یکدیگر هستند و از برجسته‌‌سازی همزمان هر دو خودداری کنید. در میکاپ چشم‌ها و لب‌هایتان بیش از حد افراط نکنید که این امر ظاهر کامل صورت شما را خراب می‌کند. اگر مطمئن هستید که می‌خواهید از رنگ‌های رژلب تیره استفاده کنید، از براق‌کننده‌های جذاب برای ایجاد درخشش و ظرافت به لب‌های خود کمک بگیرید. تنها نکته‌ای که باید همواره به خاطر بسپارید، ساده نگه داشتن آرایش چشم در حالی که لب‌هایتان را تیره‌ کرده‌اید، است.

چشم‌ها

صورت بیضی شکل می‌تواند هر مدل خط چشمی را با نهایت ظرافت و جذابیت نشان دهد. اگر مانند اکثر خانم‌ها عاشق آرایش چشم هستید، ایجاد یک سایه با رنگ‌های کرمی و مژه‌های ضخیم خارق‌العاده خواهد بود. اگر تا به حال به دلیل آرایش چشم که خیلی مرکز توجه قرار گرفته، با خجالت روبرو شده‌اید، هیچگاه تقصیر را بر فرم صورت‌تان نیندازید. احتمالاً  لب‌ها و چشم‌های خود را خیلی تیره کرده‌اید، آن هم به صورت همزمان. همانطور که در بالا هم گفته شد، انتخاب کنید چشم‌ها یا لب‌تان، کدام بیشتر دیده شود. اما سعی نکنید همزمان با هر دو جادو کنید!

گونه

در کتاب‌های راهنمایی‌های میکاپ برای فرم بیضی شکل صورت استفاده از رنگ‌های برنزی، هنری است که شما را به اوج خلاقیت و خارق‌العاده دیده شدن می‌رساند. شما ممکن است که از رنگ‌های ساده‌تری استفاده کنید و یا عاشق رنگ‌های تیره باشید، اما این نکته را به خاطر داشته باشید که لازم است مقدار کمی از پودر برنزه در آرایش‌تان استفاده کنید. کشیدن لایه‌های ضخیم برنزی از کیت کانتور، ظاهر شما را کاملاً خراب می کند. در صورت‌هایی با فرم بیضی، فقط کافی است که کمی به گونه‌ها توجه کنید. سعی کنید به مقدار کم و محوی از برنزر استفاده کنید، و به تأثیر بزرگی که ایجاد می‌کند توجه داشته باشید. از آنجایی که استخوان گونه وسیع‌ترین قسمت صورت بیضی را به خود اختصاص می‌دهد، توجه به این نکته می‌تواند بزرگترین عامل پیروزی و داشتن ظاهری خیره‌کننده و همچنین شکست شما در میکاپ و ظاهر کلی‌تان باشد.

ترکیب مناسب رنگ‌ها

هرگز از رنگ برنز و هایلایتر یکسان برای صورت با فرم بیضی استفاده نکنید. اگر از برنز تیره استفاده می‌کنید، آن را با هایلایتر روشن و بالعکس تکمیل کنید. سایه هایلایتر و برنز یکسان به صورت همزمان، چهره و میکاپ‌تان را تیره و زننده نشان می‌دهد که مطمئناً علاقه‌ای به آن نخواهید داشت! پس این نکته را رعایت کنید.

پیش به سوی رژگونه

این نکته آرایشی فقط مختص زیبایی صورت‌های بیضی شکل نیست، بلکه برای همه افرادی است که عاشق آرایش هستند. بازی با رژگونه مرجانی ملایم و صورتی روشن می‌تواند زیبایی خیره‌کننده‌ای به صورت شما ببخشد. فراموش نکنید که برای تکمیل آرایش صورت از رژگونه صورتی (بسیار ملایم) استفاده کنید.

برق لب

براق‌کننده لب در مقایسه با تمام رنگ‌های رژ لب دارای تأثیر بالاتری بوده و در صورت بیضی شکل جادو به پا خواهد کرد. صورت بیضی با براق‌کننده‌های لب جلای زیبایی می‌گیرد. اگر شما می‌توانید سایر اجزای صورت و نکات میکاپ را در آنها رعایت کنید، با زدن برق لب به گفته‌های ما ایمان می‌آورید. اگر دوست دارید که از آرایش تیره برای چشم‌هایتان استفاده کنید (به عنوان مثال آرایش چشم گربه)، تنها از یک رژلب کم‌رنگ و ملایم به همراه براق لب بهره گرفته و برای مهمانی‌های عصرانه عروسکی دیده شوید! صورتی به فرم بیضی، ممکن است شکل مناسبی روی کاغذ باشد، اما این فرم از صورت (همراه با صورت‌های قلبی شکل) به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد تا ظاهری جذاب و دلخواه را بدست آورید. اما هیچ چیز برای خوانندگان ما خیلی سخت نیست، درست است! فقط این نکات را دنبال کنید و مطمئناً قلب‌های زیادی را به آتش خواهید کشید!

بیشتر بخوانید:  لب‌های شیشه‌ای هم قوانینی دارد

مطالب مرتبط