پیشنهادات جذاب برای سِت کردن رنگ نارنجی

پیشنهادات جذاب برای سِت کردن رنگ نارنجی

20 آبان 1399

ما در این هفته بسیار هیجان‌زده هستیم. همانطور که می‌دانید، ما عاشق یک رنگ محبوب هستیم.  وقتی شما وبسایت ما را انتخاب کردید تا در مورد چگونگی پوشیدن لباس به رنگ نارنجی در تعطیلات آخر این هفته با هم صحبت کنیم، واقعاً ما را خوشحال کردید. به همین خاطر ما شروع به جستجوی ایده‌هایی در مورد ترکیب رنگ نارنجی کردیم و اینکه چه رنگی با لباس نارنجی مطابقت دارد، تا گزینه‌های بسیار زیبایی را برایتان جمع‌آوری کنیم. 

لباس‌های نارنجی لطیف و ساده

شما برای پوشیدن لباس نارنجی لازم نیست به دنبال ایده‌های خیلی شلوغ و جسورانه باشید. شما می‌توانید با یک ظاهر ساده و کم‌نظیر ظاهر شوید، در حالی که با یک ترکیب متناسب با رنگ نارنجی می‌توانید بترکانید. به عنوان مثال یک ژاکت نارنجی را روی شلوارهای تیره، رنگ‌های روشن و یا حتی شلوار جین بپوشید. می‌توانید یک ژاکت با رنگی تیره را روی ژاکت یا بلوز نارنجی خود بپوشید تا رنگ نارنجی روشن شما در آن میان بدرخشد. همچنین، می‌توانید شلوار نارنجی بپوشید و بقیه لباس‌ها را با رنگ‌های کاملاً روشن انتخاب کنید.

استایل خیابانی با لباس‌های نارنجی

چگونه لباس نارنجی تک رنگ بپوشیم؟

انتخاب این مدل، کمی جسارت می‌خواهد اما واقعاً خیره‌کننده و خاص به نظر می‌رسد. با انتخاب رنگ نارنجی مناسب برای خودتان، می‌توانید این ظاهر مدرن و تک رنگ را بسازید. اگر نگران هستید لازم نیست که به سراغ نارنجی خیلی براق و جیغ بروید، تنالیته‌های دیگری هم وجود دارد. شما می‌توانید کل ظاهر خود را از یک رنگ انتخاب کنید، یا رنگ‌های مختلف نارنجی را مثلاً بلوز نارنجی روشن با ژاکت و شلوار نارنجی تیره هماهنگ کنید، مانند لباس عکس وسط. همچنین، اگر احساس می‌کنید که زیادی نارنجی شده‌اید، می‌توانید رنگ نارنجی را با یک کیف یا کفش از رنگ دیگری، مانند عکس سمت چپ، ست کنید.

استایل مونوکروم نارنجی

چه رنگ‌های روشنی را می‌شود با نارنجی ست کرد؟

اگر عاشق تمام رنگ‌ها هستید و دوست دارید آنها را با هم بپوشید، ما فکر می‌کنیم که رنگ نارنجی یک رنگ برنده برای این کار است. در بالا گفتیم که می‌توانید آن را با رنگ‌های تیره و روشن بپوشید، و الان به شما می‌گوییم که می‌توانید با رنگ‌های دیگری هم آن را ست کرده و کاملاً متفاوت و منحصر به فرد به نظر برسید، و این خاص بودن تنها به این امر بستگی دارد که چه رنگی را با آن ست کرده‌اید. می‌توانید آن را با رنگ‌های خاصی از قرمز، سبز، بنفش و صورتی امتحان کرده و هر کدام که حس خوبی به شما بخشید را برای استایل بعدیتان انتخاب کنید.

ست کردن رنگ نارنجی با رنگ‌های روشن برای لباس

استفاده از کیف و کفش نارنجی

همچنین، اگر عاشق رنگ نارنجی هستید، ولی نمی‌خواهید در رنگ لباس‌تان از آن استفاده کنید، نگران نباشید، هنوز هم می‌توانید از رنگ زیبا و گرم نارنجی در لوازم تزئینی خود استفاده کرده و از آنها لذت ببرید. برای این منظور می‌توانید کیف، کفش یا حتی گوشواره نارنجی روشن را امتحان کنید.

ست کردن کیف و کفش نارنجی در استایل

بیشتر بخوانید: اصول ست کردن رنگ قرمز را یاد بگیرید

مطالب مرتبط