زیباترین طرح‌های ناخن برای خانم‌های شیک و امروزی

زیباترین طرح‌های ناخن برای خانم‌های شیک و امروزی

20 آبان 1399

ناخن‌های دوست‌داشتنی همیشه ترندی هستند. از یک مانیکور سنتی فرانسوی گرفته تا طرح‌های زیبا با گل، هنر ناخن در طول سال‌ها پیشرفت بسیار زیادی کرده است. مانیکورهای زیبا و متنوعی وجود دارند که برای تعطیلات یا ظاهر جذاب فصلی مورد توجه قرار می‌گیرند. این طراحی‌های ساده ناخن برای دیزاین روتین و هر روز شما در نظر گرفته شده است تا برای داشتن ظاهری جذاب و زیبا لازم نباشد که زیاد وقت صرف کنید. طراحی‌های خیره‌کننده ما را برای استایل بعدی مانیکورتان بررسی کنید.

هنر ناخن انتزاعی با تزئینات زیبا

هنر انتزاعی ناخن هرگز از مد نمی‌افتد، زیرا مزایای زیادی نسبت به سایر طراحی‌های ناخن دارد. اولین و مهمترین مزیت این سبک این است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا یک مانیکور یکدست و منحصر به خودتان را داشته باشید، زیرا هر الگو و طرح آن واقعاً بی‌نظیر و خیره‌کننده است. علاوه بر این، نیازی به صرف وقت زیاد و تلاش بسیاری ندارید، شما می‌توانید یک طراحی ناخن پیچیده و چشم‌نواز بدست آورید.

مانیکور ناخن با دیزاین انتزاعی

نهایت زیبایی با کمترین تزئینات

این مانیکور مینیمالیستی برای بانوانی ساخته شده است که عاشق ترند و مد روز هستند. برای ایجاد این طرح، نیازی نیست که شما مهارت خاصی داشته باشید. با این حال، نتیجه نهایی خوش‌سلیقه‌گی شما را می‌رساند و  در عین حال پیچیده به نظر می‌رسد، که شما می‌توانید آن را با هر لباسی ست کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین مینیمالیست

ناخن‌های شطرنجی ترندی

اگر از ما بپرسید که کدام ترند در طراحی ناخن هیچ‌گاه درخشش و زیبایی خود را از دست نمی‌دهد، بدون شک، طرح‌های شطرنجی اولین مانیکوری است که به ذهن ما خطور می‌کند. این طراحی ناخن کلاسیک همواره در مد ظاهر می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که با هر استایلی، ظاهر خود را با آن تکمیل کنید. همچنین، به ندرت ممکن است که از این طرح خسته شوید، زیرا به راحتی می‌توانید با ترکیب رنگ‌های مختلف، هر بار یک مانیکور کاملاً جدید را به رخ همگان بکشید.

مانیکور ناخن با دیزاین شطرنجی

چاپ طرح پوست حیوانات روی ناخن‌های شما

چاپ طرح پوست حیوانات یکی از آن گرایش‌هایی است که گاهی اوقات مرکز توجهات قرار گرفته و گاهی مقداری فاصله می‌گیرند، با این حال، هرگز به طور کامل کنار گذاشته نمی‌شوند. بنابراین، اگر تصمیم گرفته‌اید که ناخن‌های خود را با طراحی چاپ حیوانی تزیین کنید، می‌توانید مطمئن باشید که مانیکور شما رو به ترند خواهد بود یا حتی از آن هم جلوتر پیش می‌رود، اما هرگز عقب نخواهد ماند.

مانیکور ناخن با دیزاین پوست حیوانات

همیشه محبوب – ناخن‌هایی با طرح‌های هندسی

مطمئن باشید که با انتخاب مانیکور با طرح‌های هندسی هیچ وقت اشتباه نکرده‌اید، زیرا به نظر می‌رسد که هیچ‌گاه محبوبیت خودش را از دست ندهد. علاوه بر اینکه همه کاره است، ایجاد یک مانیکور هندسی بسیار آسان است، بنابراین حتی کسی که مهارت طراحی روی ناخن را ندارد هم می‌تواند از عهده این کار برآید. علاوه بر این، طرح‌ها و رنگ‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها الهام بگیرید.

مانیکور ناخن با دیزاین هندسی

ناخن‌های متالیک جذاب

چیز واقعا جذابی در مورد ناخن‌های متالیک وجود دارد. شاید به خاطر شیوه‌ای باشد که نور را منعکس می‌کنند و یا به خاطر آن باشد که به نظر دلهره‌آور و شاید کمی خطرناک می‌رسند. به هر حال اگر تصمیم بگیرید که یک لاک ناخن متالیک را امتحان کنید، در پایان با یک نتیجه جذاب و باکلاس کارتان را تمام خواهید کرد. فقط رنگی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با شما داشته باشد و آماده آن باشید که نگاه‌های تحسین‌آمیز دیگران را به خودتان جلب کنید.

مانیکور متالیک ناخن با دیزاین سنگ تزیینی

ناخن‌های جادویی کهکشانی

ناخن‌های کهکشانی یک اثر خیلی منحصر به فردی دارند که هیچ طراحی ناخن دیگری این قابلیت را ندارد. ممکن است پیاده‌سازی آنها در ابتدا کاملاً دشوار به نظر برسد، اما این یک برداشت اشتباه و گمراه‌کننده است و در نهایت خواهید دید که ارزشش را داشت. نکته رمزآلود این طراحی این است که از ترکیب صحیح رنگ‌های مخلوط شده روی پایه تیره یا سیاه استفاده کنید. این را به یاد داشته باشید که از براق‌کننده‌ها و اکلیل برای تداعی حالت چشمک‌زدن ستاره‌ها استفاده کنید!

مانیکور ناخن با دیزاین کهکشانی

هنر ناخن رنگین کمانی

این هنرهای رنگین کمان برای ظاهری جالب خصوصاً در فصل تابستان بسیار زیبا هستند. می‌توانید پایه را با رنگ دلخواه خود رنگ‌آمیزی کنید و سپس روی هر ناخن خطوط ریز به رنگ‌های رنگین کمانی ایجاد کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین رنگین کمانی

پرندگان بانمک روی ناخن‌های شما

این لاک سفید، رنگی بسیار ظریف و جذاب است، و ترکیب این پرندگان سیاه و سفید بر روی انگشتان شما جلوه‌ای ماندگار  و خاص به آنها می‌بخشند.

مانیکور ناخن با دیزاین پرنده

مانیکور ناخن با قلب‌های دوست‌داشتنی

ناخن‌های انگشتان‌تان را به جز یکی، همه را با لاک قرمز رنگ کنید و سپس طرح قلب‌های ریز و قرمز رنگ را روی انگشت خود ایجاد کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین قلب

ناخن‌های نیروی دریایی

اگر عاشق رنگ سرمه‌ای هستید، این الگوی راه‌راه سفید و سرمه‌ای واقعاً چشم‌گیر است. لنگر طلایی مینیاتوری روی ناخن باعث می‌شود این طراحی وطن‌پرستانه باشد.

مانیکور ناخن با دیزاین نیروی دریایی

مانیکور فرانسوی مورب

این مانیکور زیبا و رنگارنگ کمی متفاوت از سبک فرانسوی می‌باشد. به جای نوک صاف، یک زاویه مورب برای ایجاد یک اثر پیچیده اضافه کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین فرنچ مورب

ناخن‌های آبی براق با طرح فویل

این پایه آبی براق بسیار لطیف و جذاب است. الگوی فویل روی نوک ناخن‌ها، به آن حالتی مبهم و پیچیده و در عین حال منحصر به فرد می‌بخشد.

مانیکور ناخن با دیزاین فویل

ناخن‌های براق و دوست‌داشتنی دخترانه

این تزئینات پرزرق و برق روی پایه هلویی کمرنگ کاملاً دخترانه و شیک به نظر می‌رسد!

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های مشکی مات با نوک طلایی

این هلال‌های طلایی در نوک ناخن روی پایه مات مشکی فوق‌العاده ایده‌آل و خیره‌کننده به نظر می‌رسند.

لاک مشکی مات ناخن با دیزاین فرنچ اکلیلی

طرح ناخن‌های آبی آسمانی

به این ناخن‌های دوست داشتنی نگاه کنید! این چرخش‌های زیبا و سفید و آبی دقیقاً مانند آسمان به نظر می‌رسند!

لاک آبی ناخن با دیزاین انتزاعی

ناخن رنگین کمان پاستلی

به راحتی می‌توانید این محو شدن زیبا از پاستل‌ها با راه‌راه‌های نازک را برای استایل بعدی مانیکورتان انتخاب کنید. این ظاهر لطیف و جذاب، برای فصل بهار یا عید پاک بسیار مناسب و برازنده است.

مانیکور ناخن با دیزاین رنگ‌های پاستیلی

شراره‌های آتشی روی ناخن‌های شما

با یک پایه زرد شروع کنید و سپس رنگ‌های قرمز روشن و نارنجی را برای ایجاد اثر شعله‌های آتشی که داغ داغ است، اضافه کنید!

مانیکور ناخن با تکنیک آمبره

مانیکور قرمز و نقره‌ای

این مانیکور ساده برای کریسمس یا روز ولنتاین شما عالی عمل می‌کند. همین طور برای کسانی که عاشق رنگ قرمز هستند. پایه ناخن‌تان را به رنگ قرمز براق رنگ کنید. سپس یک هلال ماه براق نقره‌ای را برای تزئین اضافه کنید و ظاهری کاملاً زیبا و متناسب با هر موقعیتی را به دست آورید.

مانیکور قرمز و نقره‌ای ناخن با دیزاین اکلیلی

ناخن کوتاه با طراحی زیگ زاگ

این الگوی خیره‌کننده و جذاب به شکل زیگ زاگ، به راحتی با نوارهای چسبی به ناخن و 2 رنگ لاک مکمل، قابل انجام است.

مانیکور ناخن با دیزاین زیگ زاگ

بیشتر بخوانید: دیزاین نوبرانه آلبالویی: رنگ خوشِ لحظه‌ها

مطالب مرتبط