8 نکته کاربردی آرایشی برای کوچک‌تر نشان دادن پیشانی

8 نکته کاربردی آرایشی برای کوچک‌تر نشان دادن پیشانی

26 آبان 1399

همه محصولات زیبایی به ما کمک می‌کنند صورت و ظاهر خود را که به طور طبیعی با آن متولد شده‌ایم، اصلاح کرده و به بهترین شکل آن را نشان دهیم. این محصولات همچنین قسمت‌هایی که می‌خواهیم برجسته‌تر نشان داده شوند، را نمایش می‌دهند. بنابراین در اینجا این جمله وجود دارد: «وانمود کن که هستی تا زمانی که آن را درست کنی». اگر می‌خواهید لب‌های پرتری داشته باشید، آنها را برجسته کنید. ابروهای جسورتر می‌خواهید، آنها را ایجاد کنید و یک پیشانی کوتاه‌تر، آن را کانتور کنید! پیشانی بزرگ یک ویژگی جالب است، اما اغلب به عنوان یک نقص جزئی در زیبایی دیده می‌شود. نمی‌دانید چگونه می‌توان پیشانی را کوچک‌تر نشان داد؟ امروز در استایلی، ما 8 نکته و ترفند برتر میکاپ را ارائه داده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند اگر پیشانی بزرگ و برجسته دارید، آن را کوتاه و کوچک‌تر نمایش دهد. اگر می‌خواهید پیشانی بزرگ را برای مدت کوتاهی پنهان کنید، در اینجا ترفندهایی داریم که به شما کمک می‌کند تا زیباتر به نظر برسید.

1. تذکر در مورد رژگونه

برای دور شدن توجهات از پیشانی شما، می‌توانید از رنگ رژگونه روشن استفاده کنید. همچنین استفاده از رژگونه‌های براق و درخشان یک ترفند موثر است که باعث می‌شود نور روی گونه‌های شما منعکس شود و در نتیجه توجه را به سمت مرکز صورت شما جلب کند.

  1. مقداری رژگونه صورتی یا هلویی را روی استخوان گونه‌های خود بکشید.
  2. رژگونه را به سمت بالا محو کنید تا کمی اثر لیفتینگ داشته باشد.

2. فاندیشن تیره‌تر

این ترفند میکاپ، برای عکس‌ گرفتن بسیار عالی عمل می‌کند. اگر می‌خواهید پیشانی برجسته شما، کوتاه‌تر و کوچک‌تر دیده شود، از فاندیشن تیره‌تری روی شقیقه‌ها و خط رویش مو استفاده کنید. استفاده از این ترفند، زاویه ساختار استخوان گونه شما را افزایش داده و حالت گردی صورت را به حداقل می‌رساند.

  1. برای میکاپ صحیح و پوشش‌دهی کامل فاندیشن، اطمینان حاصل کنید که تمام موهایتان را بسته‌اید و در صورت شما پخش نیستند.
  2.  سپس یک کانسیلر یا فاندیشن مات انتخاب کنید که از رنگ طبیعی پوست شما پنج درجه تیره‌تر باشد.
  3. اکنون با یک قلم‌موی مسطح یا گنبدی شکل، به اندازه کافی کانسیلر یا فاندیشن را به پیشانی زده و ترکیب آن با پوست‌تان را در اطراف پیشانی شروع کنید.
  4. ترکیب صحیح، کلیدی برای هر نوع میکاپ است. مهم‌ترین و اساسی‌ترین نکته برای داشتن یک ظاهر موفق در صورت، یک زیرسازی مناسب روی پوست می‌باشد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تا زمانی که به یک نتیجه بی‌عیب و نقص برسید، مواد را روی صورت‌تان محو کنید.
  5. کانتور باید حالت طبیعی داشته و بدون خط و خطوط به نظر برسد.
  6. در پایان از پودر برنزه استفاده کنید تا اثر، قوی‌تر و واضح‌تر به نظر برسد.

3. هایلایتر

استفاده از هایلایتر روش ساده‌ای است که باعث می‌شود توجه به سمت نوری که از مرکز پیشانی شما منعکس شده، جلب شود و در نتیجه نگاه‌ها از پیشانی بزرگ شما دور شود. این تکنیک باعث می‌شود که عرض پیشانی شما کمتر نشان داده شده و کوچک‌تر دیده شود.

  1.  یک پودر برجسته و براق انتخاب کنید و آن را به مرکز پیشانی، دقیقاً بین ابروهای خود بمالید و آن را به سمت خارج محو کنید.
  2. همچنین می‌توانید هایلایتر را روی پل بینی خود بزنید تا فرم صورت‌تان را بلندتر نشان دهید.

3. گونه‌ها

گونه‌های لاغرتر به شما در جلب توجه به مرکز صورت کمک می‌کنند و در نتیجه باعث دور شدن توجه از پیشانی می‌شوند. این روش میکاپ را معمولاً به اسم "صورت ماهی" می‌شناسیم و می‌توانید با توخالی نشان دادن زیر استخوان گونه، با استفاده از محو کردن پودر برنزه به وسیله قلم‌مو، آن را به دست بیاورد. توصیه اکید ما به شما این است که مواد را کاملاً در هم محو کنید!

  1. برای این کار کافی است از پودر برنزر استفاده کنید که 3 تا 4 درجه از رنگ طبیعی پوست شما تیره‌تر باشد.
  2. آن را به صورت مورب از مرکز گونه به سمت گوش خود بکشید.

4. برنزر

ساده‌ترین راه برای کوتاه جلوه دادن سریع پیشانی، استفاده از برنزر است. یک برنزر باید فرمول مات داشته باشد و حداقل 3 درجه از رنگ طبیعی پوست شما تیره‌تر باشد تا جلوه آن کاملاً نمایان شود. به سادگی مقداری پودر برنزه، روی یک برس رژگونه مخروطی زده و سایه را در شقیقه‌ها و اطراف خط رویش موها ترکیب و محو کنید. این ترفند باعث می‌شود که استخوان گونه‌ی شما بیشتر در مرکز دید و توجه قرار بگیرد و به سادگی به شما کمک می‌کند تا پیشانی بزرگ شما کوچک‌تر به نظر برسد.

5. چشم‌ها

آرایش چشم جذابی را انجام دهید تا تمرکز روی چشم‌های شما باشد و توجه هر بیننده‌ای را از روی پیشانی‌تان منحرف کند. آرایش چشم شما می‌تواند خیلی سریع تغییرات مثبتی را در فرم صورت شما ایجاد کند.

6. تمرکز روی لب‌ها

اگر می‌خواهید فقط در عرض چند ثانیه، صورت‌تان را به بهترین شکل نشان دهید، کارآترین و ساده‌ترین ترفند این است که لب‌هایتان را بیشتر در معرض دید قرار دهید. یک رژلب صورتی روشن یا مرجانی به لب‌های خود بمالید و فوراً متوجه خواهید شد که تأکید زیادی روی لب‌های شما شده است، در نتیجه توجه همه را از پیشانی بزرگ خود دور خواهید کرد! تنها چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که میکاپ سایر اعضای صورت‌تان را ساده نگه دارید.

7. مدل مناسب ابرو

ابروها نقش مهمی در دستیابی به ظاهر جذاب و جوان صورت شما دارند. آنها به قاب‌بندی ساختار کلی صورت شما کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید پیشانی خود را کوتاه‌تر نشان دهید، شکل ابرو را به حالت زاویه‌دار یا اصطلاحاً هشتی درآورید.

بیشتر بخوانید: کدام شکل ابرو، مناسب فرم صورت‌تان است؟

مطالب مرتبط