پرطرفدارترین ترندهایِ برتر ناخن که باید امتحان کنید!

پرطرفدارترین ترندهایِ برتر ناخن که باید امتحان کنید!

03 آذر 1399

ما در زمانی زندگی می‌کنیم که بی‌نقص به نظر رسیدن کار راحتی نیست. شرایط به اینگونه است که ما برای زیبا به نظر رسیدن دسترسی به همه چیزهای لازم را نداریم، در واقع آنقدر ترندهای ناخن زیادی برای دنبال کردن وجود دارد که اگر یک ترند مورد علاقه خود را پیدا نکردید، این مسئله نباید برای شما به معنی عقب نشینی باشد. در میان همه ترندها، ترندهای ناخن با سرعت نور تغییر می‌کنند و اگر شما هنوز خودتان می‌توانید برای رنگ احتمالی لاک ناخنتان تصمیم بگیرید، احتمالاً انتخاب دیزاین مناسب برای آن موفقیت آمیز نخواهد بود. باید بگوییم که ایده‌های کلاسیکی وجود دارند که برای همه زمان‌ها و مکان‌ها مناسب هستند. اما همه علاقه به دنبال کردن چنین ایده‌های ندارند، درست است؟ به همین دلیل است که ما بعد از چند ثانیه تمرکز به این نتیجه رسیدیم که لیستی پر از دیزاین ناخن‌هایی برای شما گردآوری کنیم که در طول سال 2019 از پر طرفدارترین‌ها بوده‌اند. هنگامی که نگاهی به این مجموعه خاص ما بیندازید، دیگر مهم نیست که کدام دیزاین را انتخاب می‌کنید، ناخن‌های شما هرگز قدیمی به نظر نخواهند رسید پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

دیزاین ناخن با خط

دیزاین ناخن‌های زیادی وجود دارند که می‌توانند در عین ساده بودن شیک هم به نظر برسند. این ترکیب شیک از لاک ناخن سفید و طلایی اکلیلی هم شیک و هم خلاقانه است. هرچند، باید به یاد داشته باشید که طراحی ناخن با خط است که این دلفریبی خاص را به مانیکور شما می‌دهد.

لاک سفید با دیزاین اکلیل

دیزاین ناخن مستطیلی

دیزاین ناخن مستطیلی ترندی است که در حال محبوب شدن است. نکته اینجاست که هیچ چیز پیچیده‌ای در مورد آن وجود ندارد. اگر شما به دنبال ایده مانیکوری هستید که برای انجام دادن بسیار راحت، زیبا و به روز نیز باشد، این دیزاین ناخن احتمالاً برای شما مناسب است! تنها کافیست تا یک نوار چسب را روی سه چهارم زمینه ناخن خود گذاشته و رنگ لاک مورد علاقه خود را به باقی ناخن بدون چسب بزنید و دیگر کار دیزاین ناخن شما تمام شده است. فوق‌العاده‌ست، اینطور فکر نمی‌کنید؟

لاک سفید با دیزاین مستطیلی

دیزاین ناخن هلال ماه

مدتی است که از ترند شدن دیزاین ناخن هلال ماه می‌گذرد و برخی از شما ممکن است کمی از آن خسته شده باشید، به همین دلیل است که ما ایجاد تغییر در آن را به شما توصیه می‌کنیم! به جای اینکه به دنبال دیزاین‌ها فضای خالی و تاپ کات‌های براق باشید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که زمینه مات خنثی را با هلال ماه سفید و خط‌‌های صورتی دور آن امتحان کنید. نمی‌توانم باور کنم که عاشق این دیزاین نشده باشید!

دیزاین هلال ماه روی لاک صورتی

دیزاین ناخن مشکی و ساده

ناخن‌ها یا تزئینات ساده این روزها در حال محبوب شدن هستند. تنها به همین دلیل است که ما موضوع آن را پیش کشیدیم. اما چیز دیگری وجود دارد که باید اضافه کنیم. این تزئین مینیمالیستی ناخن از آن دسته دیزاین‌هایی است که حتی افراد تازه وارد به دنیای ناخن نیز می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. این دیزاین را حتماً امتحان کنید.

دیزاین مشکی روی لاک صورتی

دیزاین ناخن فرنچ خاص

زمان‌هایی وجود دارد که هیچ چیز جز دیزاین ناخن فرنچ را برای مانیکور روزانه خود نمی‌خواهید. ما برای آن زمان‌های خاص نیز ایده‌ای داریم، به این سادگی ناامید نشوید. همیشه می‌توانید با کمی سنگ مصنوعی ظریف و کوچک دیزاین ناخن خود را جالب کنید. ما مطمئن هستیم که اضافه کردن چند سنگ براق این دیزاین ناخن کلاسیک را پر جلوه‌تر می‌کند!

دیزاین فرنچ روی لاک صورتی

دیزاین ناخن فویلی طلایی یا مشکی

گاهی خانم‌های دارای ناخن بلند با این مشکل روبه‌رو می‌شوند که قادر به پیدا کردن دیزاینی بی‌نقص برای ناخن‌هایشان نیستند. خب ما اینجا هستیم تا دیزاین ناخن فویلی طلایی یا مشکی را به شما معرفی کنیم که هم ترند و هم بسیار ساده است. دیگر از حالا به بعد مشکل خود را حل شده در نظر بگیرید. تنها کافیست تا زمینه ناخن‌های خود را مشکی کرده و روی آن دیزاین فویلی انجام دهید که بسیار ساده و زیباست!

دیزاین ناخن با فویل طلایی

دیزاین ناخن اکلیل کامل – ترندی جدید برای چهار فصل

اگر شما خبرهای هفته مد را دنبال می‌کنید، احتمالاً پیش از این هم می‌دانستید که این روزها اکلیل با قدرت زیادی بازگشته است. همانطور که مشخص شده است، اگر از اکلیل به روش هوشمندانه استفاده کنید، اصلاً چیزی به اسم استفاده بیش از حد از اکلیل وجود ندارد. شما می‌توانید از این دیزاین به عنوان مرحله ابتدایی مانیکور خود استفاده کنید.

دیزاین ناخن با اکلیل

دیزاین ناخن سنگ مرمری روزمره

از آنجایی که ما پیش از این دیزاین ناخن‌های ترند سال 2018 را لیست کردیم، پس وظیفه داریم که از دیزاین سنگ مرمری نیز نام ببریم. به طور قطع در تمام فشن‌های ناخن دیزاین سنگ مرمر ترند است. به همین دلیل است که شما طرفداری این الگو سنگ مرمر هستید، قطعاً این دیزاین پیچیده مناسب برای استفاده روزانه را تحسین خواهید کرد.

دیزاین سنگ مرمری ناخن

دیزاین ناخن متالیک جالب

احتمالاً می‌توان گفت که رنگ‌های متالیک این روزها بسیار پرطرفدار هستند اما هنگامی که مدتی به آن فکر می‌کنید، تصمیم گیری برای رنگ متالیک کمی سخت به نظر خواهد رسید. خب واقعیت این است که رنگ‌های طلایی و نقره‌ای در صدر لیست قرار دارند اما ترندهای دیزاین ناخن هیچگاه ثابت نخواهند ماند. به همین دلیل است که باید به تمام رنگ‌های متالیک موجود در بازار دقت کنید. به نظر شما رنگ دارچینی برای تغییر در مانیکور متالیک چطور خواهد بود؟

دیزاین ناخن با لاک قرمز متالیک

لاک ناخن کروم براق

اغلب اوقات لاک ناخن‌های کروم بسیار جسورانه و جیغ به نظر می‌رسند. به همین دلیل است که خانم‌ها خیلی به آنها علاقه ندارند. هرچند زمان آن فرا رسیده است تا در مورد آنها تجدید نظر کنید زیرا این لاک ناخن ملایم براق قطعاً دل همه را خواهد ربود.

لاک آبی کروم

ناخن‌های مشکی مات و جسورانه

برای آن زمان‌هایی که وقت زیادی برای گذراندن در سالن ناخن ندارید اما مشتاق خاص بودن هستید، ایده‌ای در سر داریم. مانیکور مشکی مات با استامپ‌های انتزاعی قطعاٌ ارزش امتحان کردن را خواهد داشت! این ترند واقعاً جالب است.

مانیکور مشکی مات

مانیکور قرمز برای خانم‌های شیک

اگر شیک کلمه‌ای است که شما را توصیف می‌کند پس این مانیکور قرمز خونی دقیقاً همان چیزی است که برای کامل کردن ظاهر خود به آن نیاز دارید. مهم نیست کجا می‌روید، همیشه با این مانیکور در معرض توجه خواهید بود.

مانیکور قرمز

مانیکور با رنگ نود طبیعی

مهم نیست که در چه سالی هستیم، رنگ‌های نود همیشه جایگاه خود را در دنیای دیزاین ناخن دارند. اگر شما از طرفداران رنگ‌های طبیعی هستید پس این لاک ناخن مرواریدی به کلکسیون شما اضافه خواهد شد.

مانیکورناخن با رنگ نود

دیزاین ناخن با طرح ساده تاتو

آیا شیفته دیزاین‌های مینیمالیستی هستید یا وقت کافی ندارید؟ شما می‌توانید این دیزاین ناخن ساده و ترند را با برچسب‌های تاتو انجام دهید.

دیزاین ناخن با برچسب‌های تاتو

دیزاین ناخن اکلیلی آمبره

برای داشتن دیزاین ناخنی براق، به دیزاین ناخنِ کلاسیک ِفرنچ اکلیل اضافه کنید.

دیزاین آنبره ناخن با اکلیل

سنگ بزرگ، ترند جدید دیزاین ناخن

از ترند شدن دیزاین ناخن با سنگ مدتی می‌گذرد. ایده جدید و جالب برای این ترند استفاده از سنگ‌های بزرگ است. این ایده را امتحان کنید.

دیزاین ناخن با سنگ‌های تزیینی

دیزاین ناخن رنگارنگ و جالب

آیا نمی‌توانید تنها یک رنگ را برای مانیکور خود انتخاب کند؟ اگر می‌توانید چند رنگ را انتخاب کنید، پس چرا تنها باید خودتان را به یکی از آنها مقید کنید؟

دیزاین ناخن با چند رنگ لاک

بیشتر بخوانید: دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

مطالب مرتبط