آرایش چشم اسموکی به سبک کیم کارداشیان!

آرایش چشم اسموکی به سبک کیم کارداشیان!

10 آذر 1399

کیم کارداشیان را برروی فرش قرمز جشنواره 2016 کن به خاطر می‌آورید؟ آرایش دودی چشم‌هایش را چطور؟ آیا مشتاق نیستید همان سبک آرایش چشم را روی چشمان خود پیاده کنید. پس در ادامه مقاله با ما باشید تا به راحتی بتوانید به ظاهری مسحور کننده و چشم‌گیر دست پیدا کنید. کیم کارداشیان روی فرش قرمز جشنواره کن خوش درخشید. او با بر تن داشتن جوراب شلواری‌هایی به رنگ ملایم و خیره کننده، موهای ابریشمی دم اسبی و آرایشی مسحور کننده در جشنواره حضور یافت. آرایش چشم  دودی خارق العاده‌اش که از عهده کمتر کسی جز ماریو ددیوانوویچ بر می‌آمد او را کماکان در مرکز توجه قرار داد. ماریو با هنر دست خود  چهره کیم را در جشنواره با زیبایی هم چه تمام‌تر جلوه داد. خوشبختانه صفحه محبوب من در یوتیوب (Nikkietutorials) با تبحر کامل، بازسازی چنین میکاپی را به خوبی به تصویر کشیده است.

گام اول؛ استفاده از پرایمر برای پلک‌های بالایی و پایینی

از پرایمر سایه چشم برای پلک‌های بالایی و پایینی استفاده کنید تا میکاپ شما زیباتر و ماندگارتر جلوه کند. در این فیلم آموزشی، نیکی از پرایمرMAC Paint Pot  و براشSigma 3DHD  استفاده کرده است.

پرایمر سایه چشم

گام دوم؛ فیکس کردن پرایمر

هر گاه از محصولی بر پایه کرم استفاده می‌کنید، لازم است آن را با پودر همراه کنید تا از جابجا شدن، خط افتادن و بد شکل شدن آن جلوگیری شود. پرایمر را به همراه پودری با تناژ رنگی مات استفاده کنید.

گام سوم؛ استفاده از رنگ زیرساز

از رنگی با سایه روشن برای زیرساز بهره بگیرید. به این ترتیب خطوط اطراف چشم شما بهتر پوشیده خواهد شد. نیکی در این مرحله از سایهColoured Raine  و براشMorphe M504  استفاده کرده است.

سایه چشم

گام چهارم؛ افزودن رنگ روی پلک‌ها

ابتدا از یک چسب زیرساز براق نظیر Violet Voss به عنوان پایه استفاده کنید. سپس روی آن را با سایه روشن براق یا متالیک بپوشانید. فراموش نکنید که سایه را باید به صورت ضربه‌ای روی پلک زد، نه مالشی. یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای سایه، مارک Coloured Raine مدل Champagne Life می‌باشد.

استفاده از چسب زیر ساز سایه

گام پنجم؛ مشخص کردن گوشه‌های بیرونی پلک

از یک سایه قهوه‌ای برای جدا کردن و مشخص کردن گوشه بیرونی چشم خود استفاده کنید. فراموش نکنید که رنگ را به سمت بیرون یک چرخش ملایم دهید.

سایه قهوه‌ای اسموکی

گام ششم؛ دودی کردن خط مژه

با رنگ سیاه از همین مارک سایه (Coloured Raine Eyeshadow) قسمت داخلی خط مژه را با براش مدادی تیره کنید. از قسمت داخلی چشم شروع کنید و به سمت گوشه خارجی حرکت کنید.

گام هفتم؛ هایلایت

برای برجسته‌ترکردن غدد اشکی و استخوان ابرو از سایه سفید براق مثل رنگ مرواریدی سایه Raine استفاده کنید.

گام هشتم؛ خط اشک (خط مژه)

از مداد چشم مشکی برای تیره کردن خط مژه (واترلاین) استفاده کنید.

گام نهم؛ مژه مصنوعی

در صورت تمایل می‌توانید از مژه مصنوعی بهره بگیرید.

استفاده از مژه مصنوعی

آرایش چشم اسموکی

بیشتر بخوانید: 12 میکاپ طبیعی که ارزش امتحان کردن را دارد

مطالب مرتبط