مانیکورهایی با شاهکار هنری و خلاقانه!

مانیکورهایی با شاهکار هنری و خلاقانه!

11 آذر 1399

واقعیت این است که امروزه مانیکور و طراحی ناخن جزو یکی از قابل توجه‌ترین مسائل برای خانم‌هاست. لذا در این مقاله قصد دارم توجه شما را به چندین ایده طرح ناخن لوکس جلب کنم. کافی است به سلامت و زیبایی ناخن‌های خود اهمیت داده و با استفاده از هنر طراحی ناخن، یکی از طرح‌های لوکس پیشنهادی زیر را انتخاب کنید تا زیبایی فوق‌العاده و خیره کننده‌ای را به دستان خود هدیه دهید. مطمئن هستم با دیدن آنها به منحصر به فرد بودن و زیبایی بی‌نظیرشان پی خواهید برد. ضمن این که در می‌یابید برای رسیدن به ظاهری زیبا لازم نیست خودتان را به آب و آتش بزنید و زحمت زیادی برای خود بخرید. پس در ادامه با ما باشید.

ناخن‌های لوکس کروم 

مدتی است که پودر‌های کروم وارد میدان طراحی ناخن شده و به محبوبیتی بالا رسیده‌اند، ضمن این که ظاهرا قرار است همچنان جزو طرح‌های پرطرفدار و ماندگار باشند. با یک نگاه به نمونه‌های شاهکاری که می‌توان با استفاده از این پودر خلق کرد، به زیبایی خیره کننده آن پی خواهید برد. حتما امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

لاک سفید و کروم با دیزاین نگین

لاک مشکی و کروم با دیزاین نگین

ناخن‌های لوکس فرانسوی براق 

در مورد جذابیت مانیکور‌های فرانسوی زیاد صحبت شده و جالب اینه که همچنان روز به روز جذاب‌تر و مسحور کننده‌تر می‌شوند. اما آنچه یک طرح ناخن را واقعاً لوکس نشان می‌دهد، وجود قدری درخشندگی و براقیت در آن است، بخصوص اگر از ایده فرنچ ناخن (سر ناخن سفید) هم بهره بگیرید که دیگر معرکه می‌شود.

فرنچ صورتی با دیزاین نگین

فرنچ رنگی ناخن با دیزاین نگین

فرنچ سفید و اکلیل نقره‌ایی با دیزاین مروارید

فرنچ ناخن با دیزاین مروارید

فرنچ اکلیل نقره‌ایی با دیزاین نگین

بیشتر بخوانید: 27 ایده جذاب از طراحی ناخن که دلتان را می‌برد!

ناخن‌هایی با رنگ ملایم و مزین به تکه سنگ‌های براق و زینتی 

شاید در نگاه اول به نظر برسد که ناخن‌های با رنگ ملایم اصلا جزو مدل‌های لوکس به حساب نمی‌آیند. اما اشتباه نکنید! با نگاهی به طرح‌های ملایم زیر که با تکه سنگ‌های براق و زینتی تزیین شده است نظرتان عوض قطعا خواهد شد.

لاک بنفش پاستیلی با دیزاین سنگ‌های زینتی

آمبره سفید صورتی با دیزاین اکلیلی

لاک کروم با دیزاین نگین

فرنچ ناخن با دیزاین سنگ‌های زینتی

طراحی فوق‌العاده با کمک فویل ناخن 

نکته بسیار مثبت استفاده از فویل در این است که ضمن داشتن زیبایی خیره کننده، با هر طرحی نیز سازگار است. در تصاویر زیر نیز می‌بینید که طراحی فویل با هر سایه رنگی می‌تواند همخوانی داشته باشد و ناخن‌های زیبای شما را به ناخن‌های بسیار لوکس تبدیل کند.

لاک مشکی مات با دیزاین فویل طلایی

مانیکور صورتی با دیزاین فویل طلایی

مانیکور آبی با دیزاین فویل طلایی

فرنچ ناخن با دیزاین فویل نقره‌ایی

قدرت جادویی طرح‌های براق و تکه سنگ‌های زینتی بر لوکس شدن ناخن 

به جرات می‌توان گفت زمانی که طراحی‌های پر زرق و برق با استفاده از تکه سنگ‌های زینتی همراه شود، ناخن به صورت اعجاب‌آوری جذاب‌تر و لوکس‌تر به نظر می‌رسد. وجود این دو عامل می‌تواند معمولی‌ترین مانیکورها را به بهترین‌ها تبدیل کند. 

مانیکور سفید با دیزاین سنگ مرمر و نگین

مانیکور سفید با دیزاین سنگ‌های تزیینی

فرنچ ناخن با دیزاین اکلیل و سنگ‌های تزیینی

مانیکور صورتی با دیزاین اکلیل

مانیکور نود با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌های آمبره فوق‌العاده زیبا با استفاده از سنگ ریزه‌های زینتی 

واضح است که طرح آمبره خود به تنهایی به دلیل کنتراستی که ایجاد می‌کند جذابیت بسیار زیادی دارد. اما کافی است از طرح سنگ ریزه‌های زینتی نیز بهره بگیرید تا ناخن خود را به معنای واقعی لوکس جلوه دهید. ناخن‌های با سایه رنگ تیره یا حتی ملایم می‌تواند با استفاده از این تکنیک به سطح بالاتری از زیبایی و خیره‌کنندگی برسد. کافی است سنگ ریزه‌های متناسب با طرح فعلی ناخن خود را پیدا کنید و زیبایی و شکوه ناخن را از آنچه که هست بسیار بیشتر کنید.

آمبره صورتی ناخن با دیزاین اکلیل و سنگ‌های تزیینی

آمبره قرمز با دیزاین اکلیل

ناخن‌های لوکس و ظریف با استفاده از طرح‌های نواری 

واقعیت این است که لزوما همه افراد از طرح‌های زرق و برق‌دار و سنگ‌های زینتی استقبال نمی‌کنند. چنانچه شما هم جزو این دسته هستید، نگران نباشید. ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. کافی است نوارهایی از برش طلا یا نقره را به مانیکور خود اضافه کنید و از زیبایی خارق‌العاده آن لذت ببرید.

مانیکور سفید با دیزاین اکلیل و نوارهای نقره‌ای

مانیکور سنگ مرمر با دیزاین نوار طلایی

مانیکور نود با دیزاین نوارهای طلایی

ناخن‌هایی با طراحی سنگ مرمر 

طراحی با سنگ مرمر در آستانه محبوبیت قرار دارد. با این حال زمانی که می‌خواهید جلوه‌ای لوکس و چشم‌نواز به مانیکور ناخن خود بدهید می‌توانید با خیال راحت از این نوع طراحی استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم سایه‌هایی از طرح‌های براق را هم با آن همراه کنید تا مانیکور شما به جذابیت فوق العاده‌ای برسد.

مانیکور سنگ مرمر با دیزاین اکلیلی

مانیکور سنگ مرمر

طرح ناخن مات و جذاب 

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای لوکس کردن طرح ناخن این است که در نهایت از یک پوشش مات برای سطح ناخن بهره بگیرید. به این ترتیب فارغ از این که از چه رنگی استفاده کرده‌اید ناخن شما دارای ظاهری مخملی و بسیار با شکوه خواهد شد. هر چند این طرح به تنهایی بسیار جذاب و چشم‌نواز است اما چنانچه آن را با سنگ‌های زینتی و طرح‌های براق همراه کنید، جذابیت آن چند برابر خواهد شد.

لاک قرمز مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌های لوکس تزیین شده با قطعه‌های بزرگ سنگ‌های زینتی 

برای داشتن ناخن‌های لوکس گاهی لازم است از تزیینات مختلفی استفاده کنید. پس گاهی می‌توانید از سنگ‌های قیمتی برای این منظور بهره ببرید. وقتی بحث اندازه و بزرگی سنگ‌ها به میان می‌آید اصلا خود را محدود نکنید. هر چقدر سنگ بزرگتر باشد ناخن شما لوکس‌تر به نظر خواهد آمد. اما چنانچه نگران هستید که مبادا جلف به نظر آیید می‌توانید فقط به دنبال یک ناخن برجسته باشید و سایر تزیینات را به حداقل برسانید.

مانیکور آبی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌های لوکس با طرح‌های گربه‌ای (پلنگی) 

طرح حیوانات بر روی ناخن ایده جدیدی نیست. این نوع طراحی‌ها گاهی متداول‌تر و گاهی کمتر متداول می‌شود اما به هر حال همیشه مطرح بوده و اگر هم چند صباحی خبری از آن نباشد اما خیلی زود به صحنه طراحی ناخن باز می‌گردد و با هر بازگشت حرف جدیدی برای گفتن دارد. به روزترین مدل آن البته طرح گربه‌ای (پلنگی) است. این طراحی بسیار چشمگیر و جذاب است به طوری که هر جا بروید ناخن شما توجه دیگران را به خود جلب می‌کند. ضمن آن که با هر رنگ ناخنی سازگار است، از ناخن بی‌رنگ گرفته تا رنگ‌های ملایم و تیره.

مانیکور قرمز و دیزاین پلنگی

مانیکور صورتی با دیزاین پلنگی

لاک مشکی و دیزاین پوست ماری ناخن

ناخن‌هایی با طرح چشم گربه مغناطیسی 

بسیاری از افراد تصور می‌کردند طرح‌های مغناطیسی خیلی زود از مد می‌افتد. اما بر خلاف تصور ایشان این نوع طراحی‌ها همچنان جزو محبوب‌ترن و به‌روزترین‌ها می‌باشد. طرح‌های چشم گربه بسیار زیبا، جذاب و مسحور کننده هستند. در واقع به خودی خود آنقدر چشم نوازند که به هیچ تزیین اضافه‌ای نیاز ندارند. 

مانیکور یاسی با دیزاین مغناطیسی بنفش

دیزاین مغناطیسی ناخن

مانیکور بنفش مغناطیسی ناخن

ناخن‌های لوکس با طرح برندهای معروف 

شاید به جرات بتوان گفت هیچ طرحی به اندازه استفاده از لیبل برندهای معروف چشمگیر نیست. برای داشتن ناخن‌های لوکس می‌توانید از طرح‌های هنری یکی از برندها استفاده کنید. تنها کافی است از یک یا چند طرح به طور همزمان  بهره ببرید. برای تاثیر گذاری بیشتر می‌توانید از ملزومات دیگری نظیر کیف، کفش، کمربند یا جواهراتی با همان برند استفاده کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین گوچی

ناخن‌های لوکس با رنگ‌های ترکیبی 

استفاده از رنگ‌های ترکیبی تکنیکی است که همیشه به روز بوده و هرگز از مد نمی‌افتد. برای ایجاد یک نمای شیک و جذاب به دنبال طرح‌هایی با رنگ‌های ترکیبی بروید. این گونه طرح‌ها ضمن این که ظرافت بالا و ابهت ویژه‌ای دارند، بسیار هم چشم نواز، محبوب و شیک می‌باشند.

مانیکور ناخن با دیزاین ترکیبی

ناخن‌های لوکس با جواهرات زینتی 

تزیین با جواهرات یکی از اساسی‌ترین روش‌های طراحی ناخن به صورت لوکس است که جلوه‌ای بسیار شیک، جذاب و زیبا به ناخن‌های شما می‌دهد. پس اگر در صدد داشتن ناخن‌های بسیار جذاب و چشم‌نواز هستید دست به کار شوید و نگاه تحسین برانگیز دیگران را به خود هدیه دهید. فارغ از طرحی که انتخاب می‌کنید، حتی اگر تنها محدود به یکی دو ناخن باشد، این سبک بسیار خیره کننده و با شکوه است.

مانیکور آبی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ایده‌های طرح لوکس ناخن چیزی نیست که عینا به شما دیکته شود. قطعا با سلیقه و ابتکار خود می‌توانید هزاران طرح جذاب و چشمگیر جدید ایجاد کنید. ما اینجا تنها به شما چند ایده ارائه کردیم . مابقی کار بستگی به خلاقیت و نوآوری خودتان دارد. پس نترسید و دست به کار شوید. مطمئن باشید قادر خواهید بود لوکس‌ترین مانیکورها را طراحی کنید.

بیشتر بخوانید:  دیزاین‌های چشمگیر ناخن، از ارغوانی روشن تا ارغوانی جیغ

مطالب مرتبط