طرح‌های جذابِ ناخن با لاک مات که شما را به وجد می‌آورد

طرح‌های جذابِ ناخن با لاک مات که شما را به وجد می‌آورد

13 آذر 1399

 

بیطرح‌های ناخن با لاک مات کاملاً مشهور هستند. به این دلیل است که زنان، مانیکور زیبا و در عین حال جهانی را دوست دارند. اگر ایده‌هایتان را با طراحی ناخن با لاک مات جمع آوری شده در این مقاله کامل کنید، همیشه در اوج محبوبیت و توجه خواهید بود. برای مانیکورهای شیک آماده شوید!

دیزاین ناخن با لاک آبی سلطنتی مات و سنگ‌های تزئینی

ناخن‌های مات، این روزها مورد توجه قرار گرفتند و جای تعجب نیست چرا که همیشه به‌روز هستند و این مانیکور حسی به زیبایی لمس مخمل به شما می‌دهد. با این حال، ناخن‌های آبی مات درخور و شایسته توجه هستند، به ویژه هنگامی که با سنگ‌های تزئینی ترکیب شوند و حالتی سلطنتی به وجود آوردند.

مانیکور آبی مات با دیزاین سنگ‌های تزئینی

ناخن‌هایی به رنگ نود با نوارهای عمودی

ناخن‌های مات نود، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. نکته این است که چنین مانیکوری همیشه و برای هر موقعیت و مناسبتی، زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.

مانیکور نود مات با دیزاین نوارهای عمودی

ناخن‌های مات و برجسته با طرح پلنگی

اگر به دنبال یک دیزاین ناخن هستید که هم بسیار شیک و هم زنانه باشد، هیچ طرحی بهتر از ترکیب رنگ زرشکی - مشکی با الگوی پلنگی نیست.

مانیکور زرشکی مات با دیزاین پلنگی

ناخن هلویی مات با سنگ‌های تزئینی

استفاده کردن از یک طرح روی ناخن این روزها یک ایده‌ جذاب است. حتی یک دیزاین ناخن معمولی با اضافه کردن سنگ‌های تزئینی بسیار شیک می‌شود!

مانیکور هلویی مات با دیزاین سنگ‌های تزئینی

ناخن‌های سبز مات با طرح گل و اکلیل

اگر استفاده از رنگ‌های تیره را دوست دارید، مطمئناً این مانیکور نفیس، به ذائقه شما خوش می‌آید. نکته این است که ناخن‌های سبز با روکش مات، به خودی خود زیبا هستند. با اضافه کردن طرح گل و اکلیل براق، این زیبایی و ظرافت را خیلی بیشتر ‌کنید. نتیجه‌اش را ببینید!

مانیکور سبز مات با دیزاین گل و اکلیل

ناخن‌های صورتی مات با طرح‌های هندسی 

ناخن‌های صورتی مات و کم‌رنگ، بسیار ملایم و خاص به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید رنگ‌های روشن را امتحان کنید، برایتان یک ایده جذاب داریم. حقیقت این است که الگوی هندسی درخشان که به این دیزاین ناخن اضافه شده است، همه چیز را آنقدر زیبا می‌کند که مقاومت در برابر آن واقعاً سخت است!

مانیکور صورتی مات با دیزاین هندسی 

دیزاین توری برای ناخن‌های مات 

 استفاده از طرح‌های زیبا، ناخن‌هایتان را متفاوت‌تر می‌کند. با این حال، اگر مایلید دیزاین‌ ناخن‌تان را به‌روزتر کنید، بهتر است الگوی توری را امتحان کنید. 

مانیکور بنفش مات با دیزاین توری

ناخن قهوه‌ای دو رنگ مات با طراحی ستاره‌

بعضی وقت‌ها گفته می‌شود که رنگ‌ قهوه‌ای کسل‌کننده به نظر می‌رسند و در واقع نمی‌توان زیاد آنها را امتحان کرد. ما اینجا هستیم تا ثابت کنیم این حرف اشتباه است. مسئله این است که ناخن‌های مات قهوه‌ای دو رنگ با اضافه شدن طرح ستاره براق، کسل‌کننده به نظر نمی‌رسند!

مانیکور قهوه‌ای مات با دیزاین ستاره‌

ناخن بنفش با طرح نقره‌ای 

مواقعی پیش می‌آید که نیازی نیست چیزهای زیادی را استفاده کنید تا ناخن‌هایتان نفیس و ترندی جلوه کنند. تمام آنچه که شما به آن نیاز دارید یک رنگ بنفش محبوب، کمی اکلیل نقره‌ای و یک روکش مات است. پیش به سوی طراحی!!

مانیکور بنفش مات با دیزاین اکلیلی

دیزاین ناخن با رنگ‌های متضاد 

برخی می‌گویند که رنگ‌هایی وجود دارند که با یکدیگر سازگار نیستند. ما می‌گوییم تمام آنچه شما باید بدانید یک روش مناسب برای ترکیب کردن آنهاست. این مانیکور منحصر به فرد و کاملاً متضاد، بهترین اثبات برای این موضوع است، این طور فکر نمی‌کنید؟

مانیکور ناخن با لاک‌های مات و متضاد

دیزاین ناخن‌های مشکی مات 

به راحتی می‌توان گفت که ناخن‌های مشکی مات همیشه جسورانه هستند. شما می‌توانید با طراحی مینیمالیستی به رنگ مشکی، یک دیزاین منحصر به فرد خلق کنید.

مانیکور مشکی مات با دیزاین ساده

دیزاین یاسی کم رنگ با طرح ظریف گل رز

امروزه هیچ رنگی مانند رنگ‌ یاسی کم‌رنگ دنیای مد ناخن را تکان نمی‌دهند. در واقع جای هیچ تعجبی نیست، زیرا این مانیکور کم‌رنگ با طرح ظریف گل رز که با ابزار مهر زنی طراحی شده، کاملاً این موضوع را اثبات می‌کند!

مانیکور یاسی کم رنگ مات با دیزاین گل رز

دیزاین ناخن‌ مشکی و قرمز با خطوط راه‌ راه

اگر جزو کسانی هستید که عاشق دیزاین‌های کلاسیک هستید ولی هنوز هم مایلید از مانیکور کمتری استفاده کنید، جای درستی را انتخاب کرده‌اید. ناخن‌های قرمز مات در کنار رنگ‌های سیاه و سفید شاید به تنهایی خیلی باکلاس به نظر نرسند، اما با زرق و برق‌دار کردن و استفاده از خطوط راه‌ راه، می‌توانید مانیکور مدرن داشته باشید. 

مانیکور مشکی و قرمز مات با دیزاین راه‌ راه

ناخن‌های بنفش یاسی با دیزاین ساده

گیرایی خاصی در مورد رنگ‌های پاستیلی وجود دارد. مثلا این مانیکور یاسی با استفاده کردن از طرح‌های مینیمال و سنگ‌های تزئینی، در عین سادگی به آن ظاهری مجلل و باشکوه بخشیده است!

مانیکور بنفش یاسی مات با دیزاین ساده

ترکیب لاک تیره و روشن با فویل طلایی 

کنار هم قرار دادن رنگ‌های تیره و روشن در دیزاین ناخن همیشه خاص هستند. تنها چیزی که نباید فراموش کنید این است که فویل طلایی را در طراحی فراموش نکنید.  

مانیکور بنفش مات با دیزاین فویل طلایی 

دیزاین ناخن با لاک صورتی مات

صورتی، دخترانه‌ترین رنگی است که وجود دارد. اگر به دنبال چیزی فراتر از باور جذاب و فانتزی هستید، این دیزاین صورتی مات با سنگ‌های تزئینی را فراموش نکنید. 

مانیکور صورتی مات با دیزاین سنگ تزیینی

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل برای انواع مانیکور

دیزاین ناخن طوسی مات با رنگ‌های پاستیلی

چه کسی می‌گوید لاک طوسی کسل‌کننده است؟ امروزه آنقدر لوازم هنری برای دیزاین ساده‌ترین مانیکورها وجود دارد که هیچ‌گاه خسته نخواهید شد.

مانیکور طوسی مات با دیزاین دیزاین هنری

ناخن‌های سورمه‌ایی مات

آیا مهمانی مهمی در پیش رو دارید؟ پس قطعاً مانیکور سورمه‌ایی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. جالب، غیرمنتظره و فوق‌العاده ترندی!

مانیکور سورمه‌ایی مات با دیزاین نوارهای براق

ناخن‌های شرابی سلطنتی مات

لاک شرابی آنقدر جذاب است که می‌توانید بدون هیچ طرح خاصی از آن استفاده کنید. اما برای جلوه دادن بیشتر به آن، می‌توانید از بدلیجات استفاده کنید.

لاک شرابی مات

ناخن‌های مات مشکی همیشه ترند

پایه مشکی، بوم خوبی برای امتحان کردن است. شما می‌توانید از تصویر زیر برای ناخن‌های مات مشکی‌تان استفاده کنید. 

مانیکور مشکی مات با دیزاین اکلیلی

بیشتر بخوانید: بیش از 30 مدل ترکیبی برای کاشت ناخن کوتاه

مطالب مرتبط