۲۰ استایل زمستانه فوق‌العاده با کاپشن‌های پفی

۲۰ استایل زمستانه فوق‌العاده با کاپشن‌های پفی

09 دی 1399

امسال زمستان ترندی‌ترین ژاکت‌ها، راحت‌ترین و بغلی‌ترین ژاکت‌های موجود در بازار هستند. با آن که مدت‌ها بود که کت‌های پفی طرفداران زیادی نداشتند، اما زمستان امسال به لطف طراحان و مدل‌هایی که از استایل‌های خیابانی الهام گرفته‌اند، این ژاکت‌ها دوباره بسیار پرطرفدار و محبوب شده‌اند و تقریباً با هر تیپی هماهنگ می‌شوند، از انواع شلوار جین گرفته تا پیراهن‌های بلند. اما به این معنی نیست که پوشیدن کاپشن پفی به شکل مناسب کار راحتی است. به دلیل داشتن لایه‌های متعدد و همچنین ظاهر نسبتاً ورزشی این کاپشن‌ها، باید حتماً بدانید که چطور و در کجا از آن‌ها استفاده کنید تا ظاهرتان ترکیب و هماهنگی درستی داشته باشد. برای آن که در انجام این کار به شما کمک کنیم، در ادامه مطلب استایل‌های خیابانی به‌روز شده و مدرن با استفاده از کاپشن‌های پفی را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا برای تیپ‌زمستانی‌تان از آن‌ها الهام بگیرید.

آن را با شلوار جین پاچه کوتاه بپوشید

امسال زمستان بهترین انتخاب برای بالاپوش برای انواع و اقسام شلوار‌های جین، یک ژاکت ورزشی الهام گرفته شده از ورزش اسکی است. ما عاشق این استایل خیابانی شدیم که برای فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مناسب است و در آن از یک شلوار جین پاچه کوتاه به همراه یک کاپشن پفی نواری خاکی رنگ استفاده شده است که به آن جزئیات طراحی دلنشینی هم اضافه شده است. به دنبال یک ایده نبوغ‌آمیز هستید؟ کافی است یکی از رنگ‌های استفاده شده در کاپشن‌تان را انتخاب کنید و کیف دستی و بوت‌های تا بالای مچ پای‌تان را با آن رنگ ست کنید.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار جین کوتاه

تیپ خانومانه با ژاکت نقره‌ای پفی

وقتی به دنبال آن هستید که برای تعطیلات آخر هفته ظاهر متفاوتی داشته باشید اما حوصله آن را ندارید که کل ظاهرتان را تغییر بدهید، یک روش ساده برای ایجاد یک ظاهر دلنشین و جذاب وجود دارد. برای این کار کافی است که یک کاپشن پفی نقره‌ای رنگ را بر روی شلوار جین تنگ و بوت‌های تخت مورد علاقه‌تان بپوشید. کافی است یک کیف دستی زنانه خوش استایل به تیپ‌تان اضافه کنید تا ظاهری داشته باشید که برای هر چیزی در آخر هفته مناسب باشد، از یک خرید مفصل و طولانی گرفته تا قرار بعدازظهر‌تان برای نوشیدن شکلات گرم.

ست کردن کاپشن پفی نقره‌ایی با شلوار جین

کاپشن پفی روی پیراهن مینی ژوپ و جوراب شلواری توری

اگر آنقدر جسور هستید که جرات آن را دارید که در هوای سرد، پیراهن مینی ژوب و جوراب شلواری بپوشید، بهترین گزینه آن است که از یک کاپشن پفی با اندازه تا بالای زانو استفاده کنید که تا حد امکان بدن شما را گرم و راحت نگه دارد. ما همچنین عاشق این جوراب شلواری‌های توری شدیم که همان طور که در تصویر می‌بینید، به ظاهر کلی مدل، جلوه‌های بصری جالبی اضافه کرده است.

ست کردن کاپشن پفی با جوراب شلواری توری

صورتی فکر کنید

استفاده از یک ژاکت پفی رنگی بهترین روشی است که می‌تواند ظاهر زمستانی شما را چشمگیر کند. برای شروع کار می‌توانید رنگ شلوار‌تان را با رنگ ژاکت‌تان ست کنید. این تیپ سر تا پا صورتی آبنباتی ظاهر بسیار با نمک و دلنشینی دارد که تقریباً برای همه جا مناسب است، از پیاده روی به سمت باشگاه گرفته تا کلاس درس و حتی قرار‌های روزانه.

کاپشن پفی صورتی

یک جلیقه پفی را روی کت و شلوار بپوشید

امسال زمستان ژاکت‌های پفی در مدل‌های بدون ‌آستین و جلیقه‌‌ای ارائه شده‌اند که کار آماده شدن برای حضور در محل کار را برایتان راحت‌تر می‌کند. در این استایل الهام‌بخش، از یک جلیقه‌ی پفی سفید رنگ بر روی یک دست کت و شلوار زنانه جذاب استفاده شده است تا یک ظاهر شیک و امروزی پیدا کند. 

ست کردن جلیقه پفی با کت و شلوار

کمی جزئیات امروزی را به ظاهر کلاسیک‌تان اضافه کنید

کاپشن‌های پفی هم درست مانند ژاکت‌های پر زرق و برق، روی هر لباسی که پوشیده شده باشند، آن را چشمگیر می‌کنند؛ بنابراین انتخاب یک کاپشن پفی دلنشین بهترین روشی است که می‌توانید با استفاده از آن، ظاهر کلاسیک و همیشگی‌تان را مدرن‌تر و به روز‌تر کنید. در این تصویر می‌بینیم که این ظاهر کلاسیک که از یک شلوار جین پاچه کوتاه مشکی تنگ، یک بلوز سفید و یک جفت کفش پاشنه بلند قرمز تشکیل شده است، با اضافه شدن کاپشن پفی قهوه‌ای رنگ به یک ظاهر امروزی و مدرن جذاب تبدیل شده است.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار جین مشکی

آن را بر روی لباس‌های گلدار بپوشید

چه کسی می‌گوید که نمی‌توانید‌های کاپشن‌های پفی را بر روی لباس‌های پرزرق و برقی مانند لباس‌های گلدار بپوشید؟ ما عاشق این استایل چشمگیر هستیم که در آن یک کاپشن پفی قرمز همراه با سویشرت هم رنگ خودش و بر روی شلوار‌ گشاد و گلدار جسورانه پوشیده شده است و همه این موارد در ترکیب با هم یک حس امروزی، مدرن و جذاب را ایجاد کرده است.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار گلدار

کاپشن پفی با استایل ورزشی اسکی برای محل کار

اگر می‌خواهید در عین حال هم ظاهری رسمی و مناسب محل کار داشته باشید و هم وجهه زیبایی دوستانه شخصیت‌تان را به نمایش بگذارید، می‌توانید امسال زمستان از یک کاپشن پفی استایل اسکی بازی بر روی ظاهر کلاسیک ترکیب بلوز سفید یقه‌دار بر روی شلوار جین تنگ مشکی استفاده کنید. یک کمربند طراحی شده این راه را تکمیل می‌کند. امسال زمستان می‌توانید از این استایل دلنشین برای حضور در محل کارتان استفاده کنید و اگر دوست دارید آن را کمی مدرن‌تر و خلاقانه‌تر کنید، کافی است آن را با یک جفت بوت پاشنه بلند تا روی ساق پا همراه کنید.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار جین

کاپشن پفی با کمربند

یکی از ایرادهای کاپشن‌های پفی آن است که ظاهر طبیعی اندام را نشان نمی‌دهند، بنابراین اگر شما از جمله کسانی هستید که دوست دارید انحناهای بدن‌تان را به نمایش بگذارید، بهترین گزینه استفاده از یک کمربند بر روی کاپشن پفی‌تان است. یک کمربند کشی که متناسب با اندازه کاپشن و سایز کمرتان کش می‌آید به شما کمک می‌کند که در زمان استفاده از این کاپشن‌های پفی جذاب، ظاهر طبیعی اندامتان را نیز به نمایش بگذارید.

بستن کمربند روی کاپشن پفی

کاپشن پفی‌تان را همراه با لباس‌هایی با رنگ متناسب بپوشید

یک کاپشن پفی مشکی براق ترندی، جذاب‌ترین گزینه‌ای است که امسال زمستان می‌توانید آن را بر روی لباس‌های دیگر بپوشید؛ اما اگر می‌خواهید یک ظاهر خیابانی مدرن و جذاب داشته باشید، یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید آن را امتحان کنید آن است که از یک سویشرت رنگ روشن و شلوار مشکی که نوار‌های همرنگ با سویشرت‌تان دارد را استفاده کنید، مانند این ترکیب مشکی و زرد خیره‌ کننده. برای تکمیل کار کافی است از یک عینک آفتابی با رنگ متناسب با بقیه لباس‌هایتان استفاده کنید.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار ورزشی

همراه کردن کاپشن پفی با لباس‌های رنگین‌کمانی

این استایل یک ورژن شلوغ‌تر از استایل قبلی است، اما ظاهر روزمره‌تر و راحت‌تری دارد و برای آخر هفته‌هایی مناسب است که می‌خواهید در عین راحت بودن، همچنان خوش استایل بوده و ظاهر به‌روزی داشته باشید. این شلوارهای الهام گرفته شده از استایل رترو با نوارهای رنگین کمانی دو طرفش به خوبی با آستین‌های نواری کاپشن پفی و کفش ورزشی‌های سفید رنگ هماهنگ شده‌اند.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار ورزشی

با یک کاپشن پفی رنگین کمانی ظاهر جسورانه داشته باشید

از یک کاپشن پفی پر رنگ و لعاب و خیره‌کننده حرف می‌زنیم که در یک روز خاکستری زمستانی، مانند یک تابلوی خوشامدگویی عمل می‌کند. این کاپشن‌های پفی چشم‌نواز با همه رنگ‌های لباس‌های شما همخوانی دارند و در عین حال که ظاهری مدرن و امروزی دارند، برای همه ما نوستالژیک هم هستند (کافی است زمانی را به یاد بیاورید که همه ما رنگ‌های ساده و اصلی را میپوشیدیم).

کاپشن پفی رنگین کمانی

لباس‌های سر تا پا یک رنگ

ترند لباس‌های تک رنگ، که به معنای آن است که از سر تا پا در تمام لباس‌های‌تان تنها از یک رنگ استفاده شده باشد، زیاد برای فصل زمستان مناسب نیست؛ اما روشی وجود دارد که می‌توانید این کار را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و جالب برای فصل زمستان انجام دهید. به این منظور کافی است یک کاپشن پفی نسبتاً بلند را روی سویشرت و شلوار هم رنگ خودش و همراه با بوت‌های تا مچ پای مشکی رنگ بپوشید.

استایل مونوکروم با کاپشن پفی

تیپ قرار زمستانی

به یک قرار زمستانی دعوت شده‌اید؟ ما در اینجا ایده یک تیپ جذاب زمستانی داریم که برای همه چیز در این فصل مناسب است، از رفتن به سینما و پیاده روی‌های بلند گرفته تا نوشیدن شکلات گرم در یک کافه. پیشنهاد ما پوشیدن یک بلوز زنانه است که پایین آن را در شلوار جین‌تان فرو کرده باشید و بر روی آن، یک کاپشن پفی کلاسیک و یک کلاه بانمک کاموایی بپوشید.

ست کردن کاپشن پفی با شومیز

تیپ کاری زمستانی شیک

می‌توانید از یک کاپشن پفی مشکی رنگ کوتاه بر روی لباس‌های محل کارتان استفاده کنید تا در عین حال هم گرم باشید و هم ظاهری مدرن و امروزی داشته باشید. در اینجا می‌بینیم که یک کاپشن کوتاه پفی مشکی به زیبایی با ظاهر کاری شیک و امروزی همراه شده است، یعنی یک تاپ سفید، شلوار مشکی نسبتاً گشاد و کیف و کفش چرمی خیره‌کننده.

ست کردن کاپشن پفی با شلوار پارچه‌ای

لباس شب همراه با کاپشن پفی براق

یک کاپشن نسبتاً بلند پفی به همان اندازه که با شلوارهای جین و روزمره راحت همخوانی دارد، می‌تواند با لباس شب ظاهر پر زرق و برق هم همراه شود. نکته کار آنجا است که کاپشن پفی باید کمی براق باشد تا بتوانید آن را با لباس‌های پرزرق و برق‌تان به خوبی منطبق کنید، برای مثال یک پیراهن دوخته شده از پارچه براق همراه با بوت‌های ساق بلند چرمی مشکی. میتوانید زیر کاپشن پفی سایز بزرگتان، یک بلوز زنانه با کمربند بپوشید تا علاوه بر نمایش تناسب اندامتان، زنانگی ظاهرتان نیز حفظ شود.

ست کردن کاپشن پفی با لباس شب

کاپشن پفی با تیپ سر تا پا لی

لباس‌های سر تا پا لی در ماه‌های زمستان هم همچنان محبوب استایل‌های خیابانی هستند، به خصوص اگر بتوانید از لوازم جانبی و تزئیناتی اضافه کنید که روزمرگی آن‌ها را کمتر کنند. در اینجا اضافه شدن یک کاپشن پفی به ظاهر سر تا پا لی تشکیل شده از راکت لی جلو بسته، شلوارهای راسته و یک جفت کفش خیره ‌کننده پاشنه بلند، باعث شده است که این تیپ راحت آخر هفته‌ای، ظاهر مدرن‌تری به خود بگیرد.

ست کردن کاپشن پفی با بلوز شلوار جین

کاپشن پفی همراه با دامن چرمی

استایل آخر هفته‌ای هر روز جالب‌تر می‌شود. می‌توانید یک کاپشن پفی امروزی را بردارید و آن را با لباس‌های قدیمی‌تان (برای مثال دامن چرمی و کفش‌های ورزشی سفید) بپوشید و کاری کنید که لباس‌های قدیمی موجود در کمدتان ظاهر جدیدتر و تازه‌ای به خود بگیرند. در اینجا یک دامن چرمی شرابی رنگ و جوراب شلواری‌های مشکی به خوبی با یک کاپشن قرمز چشم‌نواز همراه شده‌اند.

ست کردن کاپشن پفی با دامن چرمی

ظاهر شیک مناسب اوقات فراغت با استفاده از رنگ صورتی گُلبهی

زمستان امسال، استفاده کردن از یک کاپشن پفی می‌تواند باعث شود که حتی یک شلوار راحتی هم ظاهری ترندی به خود بگیرد. در اینجا یک کاپشن پفی کوتاه صورتی رنگ را می‌بینیم که بر روی یک شلوار راحتی با نوارهای صورتی پوشیده شده است و برای تکمیل ظاهر کلی، از لوازم جانبی طراحی شده استفاده شده است. این یک مثال عالی از تیپ‌ مناسب اوقات فراغت است که در عین حال ظاهری طبق مد و امروزی دارد.

کاپشن پفی صورتی گُلبهی

ست کردن کاپشن و کفش‌های پاشنه بلند

این ترفند در واقع از ایده قدیمی سِت کردن کفش‌های پاشنه بلند و رنگ رژ لب الهام گرفته شده است. در این ورژن به‌روزرسانی‌شده، یک کاپشن پفی قرمز رنگ با کفش‌های خیره‌ کننده قرمز ست شده است تا از بالا تا پایین، یک ترکیب رنگی چشم‌نواز و با نمک را ایجاد کنند. نوارهای قرمز رنگ کار شده بر روی کیف دستی هم کمک می‌کنند که این ارتباط رنگی بهتر برقرار شود.

ست کردن کاپشن پفی با کفش پاشنه بلند

بیشتر بخوانید: معرفی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

مطالب مرتبط