۱۵ رنگ موی زیبا و جسورانه مناسب چشمان خاکستری

۱۵ رنگ موی زیبا و جسورانه مناسب چشمان خاکستری

11 دی 1399

با آن که اغلب گفته می‌شود که رنگ چشم آبی یا سبز نادر‌ترین رنگ‌های چشم هستند، اما واقعیت آن است که رنگ چشم خاکستری نادرترین رنگ چشم در تمام دنیا است. بله رنگ چشم خاکستری واقعاً وجود دارد اما کمتر از یک درصد از جمعیت دنیا چشمان خاکستری رنگ دارند و برای کسانی که می‌خواهند رنگ خاکستری چشمانشان جلوه داشته باشد، انتخاب رنگ مو کار چندان آسانی نیست. اگر به دنبال پیدا کردن رنگ موی مناسب برای چشمان خاکستری رنگ هستید، جستجوی شما به پایان رسیده است! در ادامه مطلب با ۱۵ رنگ موی مختلف که برای رنگ چشمان خاکستری مناسب هستند را با شما به اشتراک می‌گذاریم، از رنگ موی بلوند گرفته تا رنگ موی شرابی.


چه رنگ مویی باعث درخشش بیشتر رنگ چشم خاکستری می‌شود؟


خاکستری یک رنگ خنثی است و تقریباً با هر رنگ مویی که انتخاب کنید هم‌خوانی دارد؛ اما اگر می‌خواهید زمینه دودی خاکستری تنالیته رنگ چشمانتان جلوه بیشتری داشته باشد، بهتر است از رنگ موهایی استفاده کنید که تنالیته دودی خاکستری مشابهی داشته باشند؛ اما اگر می‌خواهید رنگ موهای روشن‌تر را امتحان کنید، رنگ‌هایی مانند قرمز، شرابی، مسی، برنزی و آبی انتخاب‌های مناسبی هستند.


بهترین رنگ موها برای چشمان خاکستری


مشکی

پیشنهاد ما به شما انتخاب یک رنگ موی واقعاً دراماتیک است به حدی چشم‌نواز است که همه گزینه‌های دیگر را از دور خارج می‌کند. ترکیب رنگ موی مشکی و چشمان خاکستری همان اثری را ایجاد می‌کند که آرایش چشم دودی خاکستری ایجاد می‌کند: جسورانه، اثرگذار و خیره‌ کننده! ترفند حرفه‌ای: موهای مشکی زمانی بیشترین جذابیت را دارند که درخشان باشند بنابراین اگر انتخاب شما داشتن رنگ موی مشکی است، حتماً از یک سرم درخشان کننده موی سر استفاده کنید.

رنگ موی مشکی

قهوه‌ای تیره

صرفه‌نظر از رنگ چشمانتان، انتخاب رنگ موی قهوه‌ای تیره همیشه یک گزینه امن و جذاب است. متخصص رنگ مویتان می‌تواند به شما کمک کند که تنالیته‌ای را انتخاب کنید که بیشترین میزان همخوانی با رنگ پوستتان را داشته باشد. به یاد داشته باشید که ماندگاری تنالیته‌های تخصصی رنگ موی قهوه‌ای تیره بسیار کم است.

رنگ موی قهوه‌ای تیره

قهوه‌ای متوسط

اگر رنگ پوست متوسطی دارید، شاید بهتر باشد از رنگ موی قهوه‌ای تیره پرهیز کنید، زیرا باعث می‌شود که ظاهرتان بی‌روح به نظر برسد. در عوض رنگ موی قهوه‌ای متوسط را امتحان کنید که باعث می‌شود همخوانی دلنشینی بین رنگ مو و رنگ پوست و چشمان خاکستری‌تان ایجاد شود.

رنگ موی قهوه‌ای متوسط

بلوند پلاتینه

اگر به دنبال رنگ مویی هستید که بیشترین میزان همخوانی با تنالیته رنگ پوست سرد و چشمان خاکستری داشته باشد، امکان ندارد گزینه‌ای مناسب‌تر از بلوند پلاتینه پیدا کنید. این رنگ موی بلوند پلاتینه خاکستری یخی باعث می‌شود که تعادل زیبایی بین رنگ چشمان و رنگ موهایتان ایجاد شود. برای آن که تنالیته سرد موهای بلوند پلاتینه‌تان در فاصله قرارهای مراجعه به آرایشگاه از بین نرود، بهتر است از شامپو و حالت ‌دهنده حاوی ذرات بنفش استفاده کنید. استفاده از این شامپوها و نرم‌کننده‌های تخصصی باعث می‌شود که رنگ موی شما تنالیته گرم و یا زرد رنگی به خود نگیرد.

رنگ موی بلوند پلاتینه

صورتی آدامس بادکنکی

به نظر ما استفاده از رنگ موی صورتی هرگز نمی‌تواند انتخاب اشتباهی باشد. به خصوص اگر قصد دارید رنگ خاکستری چشمانتان روشن‌تر به نظر برسد، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ موی صورتی آدامس بادکنکی است.

رنگ موی صورتی آدامسی

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس پوست و چشم

طوسی قهوه‌ای

ترکیب تنالیته خاکستری و قهوه‌ای در این رنگ مو باعث می‌شود که رنگ زمینه چشمان شما نمود بیشتری پیدا کند، اگر تنالیته رنگ پوستتان سرد باشد.

رنگ موی طوسی قهوه‌ای

بلوند خاکستری تیره

با آن که پیش‌تر گفتیم که بیشترین میزان همخوانی با رنگ چشم خاکستری به رنگ موی بلوند پلاتینه تعلق دارد، اما ترکیب این بلوند خاکستری تیره‌تر با زنگ چشمان خاکستری هم می‌تواند به همان اندازه تأثیرگذار باشد.

رنگ موی بلوند دودی تیره

مسی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در رنگ چشمان خاکستری‌تان رگه‌هایی از رنگ آبی وجود دارد، انتخاب رنگ موی مسی می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. از آنجایی که رنگ‌های نارنجی و آبی مکمل هم هستند، رنگ موی مسی می‌تواند ظاهر شما را بسیار ویژه و جذاب کند.

رنگ موی مسی

هلویی

اگر رنگ موی مسی برای شما خسته‌ کننده به نظر می‌رسد و به دنبال رنگ جسورانه‌تر و مدرن‌تری هستید، می‌توانید رنگ موی هلویی را انتخاب کنید. این رنگ موی خیره ‌کننده و چشم‌نواز باعث می‌شود که رنگ آبی چشمان خاکستری‌تان نمود بیشتری پیدا کند.

رنگ موی هلویی

بنفش شرابی روشن

اگر خاکستری چشمان شما از آن دسته رنگ‌ها است که رگه‌های سبز رنگی در خود دارد، بهتر است از رنگ مویی استفاده کنید که تنالیته‌ای از خانواده رنگی قرمز یا بنفش داشته باشد. این رنگ موها باعث می‌شوند که رنگ چشمانتان جوری به نظر برسد که تا پیش از آن هرگز ندیده‌اید. برای مثال این رنگ موی بنفش شرابی روشن یک انتخاب بسیار مناسب است که با همه تنالیته‌های رنگ پوست هم همخوانی دارد.

رنگ موی بنفش شرابی روشن

قرمز شرابی

ما هرگز به رنگ قرمز شرابی نه نمی‌گوییم، به خصوص اگر به اندازه این عکس زیبا باشد. از متخصص رنگ مویتان درخواست کنید که موهایتان را به رنگ قرمز شرابی در بیاورد تا با تنالیته سبز چشمان خاکستری‌تان تعادل دلنشینی ایجاد شود.

رنگ موی قرمز شرابی

خاکستری

برای آنکه چشمان خاکستری‌تان جلوه‌ی زیبایی داشته باشد مجبور نیستید حتماً از رنگ‌های مکمل استفاده کنید. می‌توانید رنگ موی خاکستری یا نقره‌ای را انتخاب کنید. تنها نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید آن است که از شامپو و حالت‌ دهنده مناسب استفاده کنید تا تنالیته رنگ مویتان از بین نرود.

رنگ موی دودی

آبی خاکستری

برای اصلاح رنگ موی خاکستری ساده‌تان می‌توانید هایلایت‌هایی از رنگ آبی پاستیلی به آن اضافه کنید. این رنگ مو برای پوست‌های معمولی معرکه می‌شود.

رنگ موی آبی خاکستری

سبز اقیانوسی

اگر رنگ خاکستری چشمان شما تیره است، بهتر است رنگ مویی را انتخاب کنید که باعث شود چشمانتان روشن‌تر به نظر برسند. ما عاشق تضاد رنگی هستیم که در هنگام کنار هم قرار گرفتن رنگ موی سبز اقیانوسی و چشمان خاکستری تیره ایجاد می‌شود. در اینجا هم باید به یاد داشته باشید که ماندگاری رنگ موی سبز اقیانوسی بسیار کم است و استفاده از شامپو و نرم‌کننده مناسب به رنگ موی شما کمک می‌کند که مدت زمان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

رنگ موی سبز اقیانوسی

رنگین‌کمانی

از آنجایی که رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است، با همه رنگ‌های مو همخوانی دارد. معنی این حرف آن است که اگر وسوسه شده‌اید رنگ موی رنگین‌کمانی را امتحان کنید، منتظر چه هستید؟ می‌توانید همین الان و بدون نگرانی، این ترند جذاب و خیره‌کننده را امتحان کنید!

رنگ موی رنگین‌ کمانی

بیشتر بخوانید: ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد

مطالب مرتبط