این شما و این هم 23 لباس زمستانی با کت خز مصنوعی

این شما و این هم 23 لباس زمستانی با کت خز مصنوعی

16 بهمن 1399

در فصل سرد زمستان چه چیزی می‌تواند گرم‌تر و مد روزتر از یک کت پشمی راحت و نرم باشد؟! دوست عزیز! چه به دنبال کت‌‌های خز مصنوعی فوق‌العاده لوکس و گران باشید و چه در پی کت‌های خز با رنگ‌های تند و طرح‌های چاپی، امسال زمستان نیز از طرف دنیای مد پیشنهاد‌های زیادی در انتظار شماست. همین که کت خز مصنوعی مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، به یک عالمه ایده برای ست کردن آن با دیگر لباس‌های خود نیاز دارید. ما اینجا چندین نمونه از سبک‌های خیابانی را در اختیار شما می‌گذاریم تا بتوانید از آنها الهام بگیرید و امسال نیز همچنان بدرخشید.

کت خز سر شانه

یک کت زمستانی براق و کار ‌شده با نوعی خز جذاب در قسمت سر شانه، ایده‌ای فوق العاده برای گرم و راحت بودن در روزهای سرد زمستان است. حالا اگر با زنجیر کلید به کیف دستی چرم خود یک توپ پوم پوم با جنس و رنگی از همان خز هم وصل کنید که دیگر معرکه است.

کت با سرشانه خز

کت خز ملکه

در این سبک خیابانی، به شما نشان می‌دهیم که یک کت پشمی چطور می‌تواند نقش ملکه کمد لباس‌هایتان را ایفا کند. در این جا کت خز منقش به طرح جذاب پوست حیوانات با یک پیراهن سفید ساده ست شده است. برای رسمی‌تر شدن این سبک، از یک کیف دستی چرم و یک جفت کفش کلاسیک استفاده کنید و اگر خواستید غیر رسمی‌تر به نظر برسید آنها را با یک کیف ساده‌تر و یک جفت صندل براق جایگزین کنید.

کت خز پلنگی

کت تمام خز

کت بلند با رویه تمام خز چیزی است که هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم نهایت زیبایی را به شما می‌‌بخشد. برای رسمی‌تر شدن می‌توانید مانند عکس، این کت زیبا را با دامن و ژاکت همراه کنید و برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های کمتر رسمی، از لباس‌های معمول‌تر خود استفاده کنید.

کت تمام خز- کت تدی

کار شده با خز

می‌توان کت را که با کمک تزیین‌هایی از جنس خز نواری آبی با رنگ آبی زمستان هماهنگ کرد. کافی است درز‌های لبه آستین و یقه کت چرم جیر را با خز مصنوعی آبی نوار دوزی کنید و بیش از پیش بدرخشید.

کت کار شده با خز

کت پشمالوی صورتی

روی پیراهن نازک خود کتی به سبک یتی بپوشید (درست شبیه پوشش غول‌های برفی یا همان آدم‌نماهای پشمالو). در مورد این مدل، رنگ صورتی شما را بسیار جذاب و دوست‌داشتنی نشان خواهد داد.

کت تمام خز صورتی

طرح پلنگی

امسال نیز طرح پلنگی بسیار طرفدار دارد. کافی است آن را با تیشرت و شلوار جین ساده ست کرده، خود را آماده خرید، صرف ناهار یا قهوه با دوستان کنید و تحسین آنها را بر انگیزید.

کت خز پلنگی

یک جفت کفش خز جذاب

به این عکس نگاه کنید. کت خز و دامن جین اسپرت که با یک جفت کفش خز ست شده است. البته اگر نمی‌خواهید تا این حد لوکس و گران به نظر برسید می‌توانید آن را با یک جفت پاپوش ساده خز به رنگی ملیح و چشم نواز جایگزین کنید و همچنان جذاب و شیک به نظر برسید.

کفش پاشنه بلند خزدار

کت خز تور

کت تور! آن هم در فصل سرد زمستان! عجیب نیست؟! البته که نیست. کافی است این کت تور را با لباس‌هایی گرم و تیره‌ رنگ همراه کنید. مثل این عکس که در آن از تونیک و شلوار سبز تیره زمردی استفاده شده است. لباس‌هایی به رنگ سبز تیره، شرابی یا سورمه‌ای در فصل زمستان با چنین کت‌هایی محشر خواهند شد و در عین این که شما را جذاب و زیبا نشان می‌دهند، نوعی گرما و راحتی مطبوع را برایتان به ارمغان می‌آورند.

کت خزدار

سفید و مشکی، جذاب و شیک

پوشش سفید و مشکی در فصل زمستان به شما زیبایی خیره‌کننده‌ای می‌دهد. در این عکس یک کت خز سفید را می‌بینید که با شلوار مشکی گشاد همراه شده. اضافه کردن جوراب و صندل بند‌ دار هم که دیگر کار را تمام کرده است.

کت سفید- کت تدی

راه راه بپوشید

به این تصویر نگاه کنید. کت راه ‌راه خز کوتاه و شیک که با تیشرت طرح‌دار، شلوار وینیل و یک جفت کفش قرمز نوک‌تیز همراه شده است خیلی زیباست. شما هم می‌توانید چنین کتی را با بسیاری از لباس‌های خود ست کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

کت خز راه راه

آستین گشاد

امروزه آستین‌های گشاد بخصوص در فصل سرد سال بسیار محبوب شده‌اند. این تصویر یک کت ابریشمی ظریف را نشان می‌دهد که بخشی از آستین‌های آن با پارچه خز طرح پلنگی کار شده، و چیزی که آن را جذاب‌تر هم کرده یک جفت کفش پاشنه بلند با همان طرح پلنگی است. زیبایی ترکیب رنگ‌های زرد خردلی و سبز زمردی با رگه‌هایی از المان‌های مشکی به نظر خیره ‌کننده است.

کت آستین خزدار

لباس‌های اسپرت با کت خز

در گذشته زنان لباس‌های اسپرت را فقط محدود به زمان حضور در باشگاه ورزشی یا انجام تمرینات بدنی می‌دانستند. اما آن زمان‌ها دیگر گذشته و امروزه کاربرد چنین پوشش‌هایی بسیار فراتر رفته، به طوری‌ که می‌توان از آنها برای زمان کار، تفریح، استراحت و حتی مهمانی استفاده کرد. در این تصویر می‌بینید که چطور شلوار طرح ورزشی با کت خز و کیف دستی چرم براق ست شده و یک زیبایی بی‌نظیر را خلق کرده است.

کت با یقه خزدار

کیف دستی خز مصنوعی

از منطقه امن خود بیرون بیایید و ایده‌های جدید را امتحان کنید. امروزه کیف‌های خز در دنیای مد بسیار مطرح هستند و در گستره وسیعی از طرح‌ها و قیمت‌ها ارائه می‌شوند. نظرتان در مورد این تصویر چیست؟ یک کیف با طرح پوست مار که دسته آن از خز چند رنگ ساخته شده. ما که نه تنها مجذوب این کیف شده‌ایم، بلکه به نظرمان آن عینک بامزه و دامن کوتاه پر خیره‌ کننده نیز در این سبک خیابانی بی‌نظیر است.

کیف دستی با بند خز

کت خز و دامن پلیسه

همواره کت خز با دامن پلیسه یک ایده فوق‌العاده بوده. این پوشش در عین این که جذاب است، برای بسیاری از موقعیت‌ها نیز مناسب می‌باشد. کافی است تغییر کوچکی در کیف و کفش خود بدهید و این پوشش را برای مکان‌ها و موقعیت‌های متفاوتی نظیر مهمانی شام، دور همی‌های دخترانه و ... متناسب کنید.

ست کردن کت خز با دامن پلیسه

سبز باشید!

گاهی بد نیست که خیلی نیز هم‌رنگ جماعت نشوید. مثلا در یک روز زمستانی سرد که همه در لاک سیاه و سفید و بژ خود فرو رفته‌اند، پوشیدن کت خز سبز و همراه کردن آن با شلوار و کیف و کفش متناسب یا همرنگ، ایده بسیار جالبی است که نگاه‌ها را به سمت شما برمی‌گرداند. این پوشش نه تنها جذاب است و حس اعتماد به نفس می‌دهد، بلکه این جسارت را به شما می‌دهد که از محدوده پوشش روتین و معمول زمستانه خارج شوید و رنگ‌های چشم نواز دیگر را هم تجربه کنید.

استایل مونوکروم سبز با کت خز

دختر نیلی

کت‌های خز بسته به طرح و رنگ خود، هر کدام جذابت ویژه‌ای دارند. در این تصویر شاهد یک کت خز زمستانی شیک و ضخیم به رنگ نیلی تیره هستید که با زیبایی هر چه تمام با شلوار بادمجانی، چکمه‌های پوست ماری و کلاه پشمی زمستانی هماهنگ شده است. مطمئنا با استفاده از چنین پوششی حتی در میان افرادی با زیباترین پوشش‌‌ها نیز خواهید درخشید.

کت خز دار سورمه‌ایی

مشکی در مشکی

پوشیدن کت خز مشکی به همراه شلوار لگ چرم مشکی یک ایده فوق‌العاده است. کافی است این ست زیبا را با کفش‌های پاشنه بلند یا چکمه‌های ساق کوتاه سفید همراه کنید و حس اعتماد به نفس خود و البته تحسین دیگران را بر انگیزید.

کت خز مشکی

قرمز و جذاب

خب، چرا رنگ ویژه و جذاب قرمز را انتخاب نکنید؟ تصور کنید، یک پالتو خز بلند قرمز که با کیف و کفش و بلوز و شلوار مشکی یا جین همراه شده، درست مثل تصویر پایین. فوق‌العاده است! این طور نیست؟!

کت خز قرمز

پالتو خز طرحدار

بسیاری از خانم‌ها به دلیل این که دوستدار طبیعت و جانوارن هستند ترجیح می‌دهند از خز مصنوعی به جای خز طبیعی برای پوشش خود استفاده کنند. اما علاوه بر دلیل فوق، دلایل بسیار دیگری هم هست که این میل را تقویت می‌کند. نظیر مقرون به صرفه‌تر بودن خز مصنوعی و همین طور امکان ایجاد طرح‌های جالب و جذاب بر روی آن، طرح‌هایی که به خودی خود در طبیعت وجود ندارند. مثل این عکس که یک کت خز را با طرح جالب ستاره به تصویر کشیده و می‌بیند که چقدر هم زیبا با شلوار لگ جین و بوت مشکی ست شده است.  

کت خز ستاره دار

لباس‌های فصلی دیگر

یک پیراهن شیک خنک و تابستانه دارید که در فصل سرد زمستان هوس پوشیدن آن به سرتان زده؟ خب چه اشکالی دارد؟ کافی است آن را با بالاپوشی از یک خز مصنوعی جذاب همراه کنید و در عین زیبایی، گرم و راحت بمانید.

کت خز شیری

زرد براق

یک کت زرد زیبای براق در عین این که به پوشش شما جلوه‌‌ای جذاب و خیره کننده می‌دهد، جو سرد و خاکستری زمستان در اطرافتان را از رخوت و خمودگی خارج می‌کند. با این پوشش ضمن این که گرم می‌مانید، می‌توانید با حس شادابی و سرزندگی و اعتماد به نفس کامل در میان دوستان خود ظاهر شوید.

کت خز زرد

یقه خز لوکس

کت و شلوار اسپرت و ساده‌ای بر تن دارید و حالا قرار است در یک مکان لوکس و نسبتا رسمی ظاهر شوید؟! با یک یقه‌ جدای خز که البته خیلی هم گران نیست، اما جذاب و زیباست، ظاهر خود را متناسب با موقعیت جدید کنید و از بودن در کنار دیگران با این پوشش احساس  لذت، آرامش و شیک بودن نمایید.

کت با یقه خز

کت خز نقره‌ای

کت خز نقره‌‌ای نه تنها زیبا و خیره کننده است، بلکه به هر آنچه همراه با آن بپوشید هم زیبایی می‌بخشد. درست مثل این تصویر که در آن کت نیمه‌ بلند نقره‌ای از جنس خز مصنوعی روباه با شلوار براق طرح پوست مار همراه شده و این دو زیبایی یکدیگر را به معنای واقعی کلمه تقویت می‌کنند.

کت خز نقره‌‌ای

بیشتر بخوانید: معرفی 23 استایل زمستانه برای روزهای سردِ سال

مطالب مرتبط