کفش‌های کتانی سفید را چگونه بپوشیم؟

کفش‌های کتانی سفید را چگونه بپوشیم؟

17 اسفند 1399

در یکی دو سال اخیر کفش‌های کتانی سفید محبوبیت روزافزونی به دست آورده‌اند و هم زنان و هم مردان، آن‌ها را با انواع تیپ‌ها و لباس‌های باب مد می‌پوشند. در حال حاضر، این کفش‌ها پرکاربردترین و خوش‌پوش‌ترین کفش‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را همراه با هر استایل و تیپی که بخواهید، بپوشید. با این حال، تغییرات بسیار وسیع استایل‌ها و لباس‌های باب مد در سال اخیر باعث شده است که زنان زیادی سردرگم شوند و برایشان این پرسش مطرح شود که چگونه، و با چه لباس‌هایی، همچنان می‌توانند از کفش‌های کتانی سفید مورد علاقه‌شان استفاده کنند. بنابراین ما این راهنمای کامل را تدارک دیده‌ایم که با شما به اشتراک بگذاریم. این راهنما شامل همه انواع تیپ‌های مختلف است، از جمله شلوارهای جین گشاد، شلوارهای دمپاگشاد و شلوارهای راسته. علاوه بر این، در این راهنما به پرسش‌های شما در رابطه با این که آیا می‌توانید کفش‌های کتانی سفید را با دامن‌های تنیس، لباس‌های مهمانی یا ژاکت‌های باب مد بپوشید؟ و این که آیا پوشیدن کفش‌های کتانی سفید با کت‌های بلند کار درستی است؟ هم پاسخ می‌دهیم. این یک راهنمای جامع و عملی است که به شما نشان می‌دهد چطور تیپ‌های مناسب برای فصل‌های زمستان، بهار و تابستانی را با لباس‌های مختلف و کفش‌های کتانی سفید همراه کنید:

کفش‌های کتانی سفید و لگ‌های چرمی و چرم مصنوعی

این روزها غیرممکن است که شلوارها و لگ‌های چرمی و چرم مصنوعی را کنار گذاشت. هر دوی این موارد ظاهر شما را کاملا به روز و مدرن می‌کنند. با این حال، اگر بخواهید آن‌ها را برای یک موقعیت روزمره و راحت بپوشید، می‌توانید کفش‌های پاشنه‌بلندتان را کنار بگذارید و در عوض، یک جفت کفش کتانی سفید راحت بپوشید! کفش‌های کتانی سفید بهترین گزینه برای تلفیق کردن یک استایل شیک دخترانه با یک ظاهر روزمره و راحتی هستند. و از آنجایی که جدیدترین ترند در حال حاضر، شلوارهای چرمی قهوه‌ای هستند، اگر نظرتان را از مشکی به قهوه‌ای برگردانید، گزینه‌های باب مد بیشتری در اختیار خواهید داشت. به نظر می‌رسد که کفش‌های کتانی سفید فالکون آدیداس در ترند بعدی «کفش‌های کتانی بزرگ» پیشرو باشند. و شاید دلیلش آن باشد که این کفش‌ها، ترکیب هوشمندانه‌ای از یک کفش راحتی و کفش‌های یک مربی ورزشی هستند. این کفش‌ها در سایت‌های مختلف با سرعت بالایی در حال فروش رفتن هستند و شاید الان بهترین زمان برای خرید آن‌ها باشد، قبل از آن که فصل تابستان و زمان اصلی فروش آن‌ها برسد!

کفش کتانی سفید با لگ چرمی

کفش‌های کتانی سفید و شلوارهای جین گشاد

شلوارهای جین گشاد در فصل حاضر یکی از بزرگ‌ترین ترندها هستند، پس باید بدانید که دقیقاً چه کفش‌ها و یا پوتین‌هایی به بهترین شکل با این ترند مد همخوانی دارند. اول از همه، باید بدانید که پوشیدن هر گونه کفش پاشنه‌بلند یا لژدار با شلوارهای جین گشاد می‌تواند خطرناک باشد، زیرا هنگامی که از پله‌ها بالا یا پایین می‌روید، ممکن است لبه‌های پاچه‌های شلوارتان زیر پایتان گیر کند و باعث افتادنتان شود. بنابراین بهترین، ایمن‌ترین و باب مدترین گزینه، پوشیدن آن‌ها با یکی از انواع مختلف کفش‌های کتانی سفید است. اگر قدتان بلند است، مدل کفش کتانی تخت ورزشی برای شما بسیار مناسب است. اگر قدتان کوتاه است، باید از یک کفش بلندتر استفاده کنید که در کنار شلوارهای گشادتان، هماهنگی لازم حفظ شود. بنابراین یک جفت کفش کتانی لژدار سفید بهترین ظاهر ممکن را به شما خواهد داد. این کفش‌ها با همه رنگ‌های طیف آبی هماهنگ می‌شوند و ظاهری هوشمندانه، اما راحت دارند که دقیقاً همان چیزی است که در زمان پوشیدن شلوار جین انتظار آن را دارید. این امر در مورد انواع شلوارهای جین دمپاگشاد، دمپا زنگوله‌ای، راسته، بالونی و پاکتی هم صدق می‌کند. بنابراین شما می‌توانید کفش‌های کتانی سفید قبلی‌تان را هنوز در کمد لباس‌هایتان نگه دارید، اما احتمالاً لازم شود که یک جفت کتانی سفید لژدار جدید هم بخرید تا با استایل‌های جدیدتر و ترندی‌تر، همخوانی بیشتری داشته باشند.
Converse Chuck Taylor All Star Lugged High Top یک کفش کتانی سفید با زیره ضخیم است که به خانم‌های قد کوتاه ظاهری بلندقد‌تر می‌بخشد و هارمونی و تعادل لازم با شلوارهای جین گشاد را فراهم می‌کند. این کفش‌های ترکیبی بین یک جفت کفش کتانی و یک جفت بوت تا قوزک پا هستند، و به کفش‌های کلاسیک چانکی، یک ظاهر زنانه‌تر بخشیده‌اند. ما عاشق راحتی بی‌اندازه و بلندتر شدن نامحسوس قد در زمان پوشیدن این کفش‌ها هستیم و این که همراه با هر چیزی، ظاهر مناسبی دارند!

کفش کتانی سفید با شلوار جین گشاد

مناسب‌ترین کفش‌های کتانی سفید برای همراهی با پیراهن

اگر شما هم از دلباختگان کفش‌های کتانی سفید هستید، و به جز پوشیدن آن‌ها برای تمرینات ورزشی روزانه‌تان، در زمان‌های دیگر هم حاضر نیستید آن‌ها را کنار بگذارید و کفش‌های «سخت‌تری» بپوشید، پس باید بدانید که چطور این کفش‌ها را با پیراهن‌هایتان همراه کنید. به زودی فروشگاه‌ها شروع می‌کنند به عرضه انواع پیراهن‌های مختلف، و از آنجایی که این پیراهن‌ها پارسال خیلی پرطرفدار بودند، به نظر می‌رسد که امسال هم همچنان جزو ترندهای راحت و جذاب تابستانی باشند. ما کماکان عاشق شلوارهای جین راسته‌مان هستیم، اما به نظر می‌رسد که امسال تابستان باید یک مجموعه کاملا جدید و متفاوت باب مد را به کمد لباس‌هایمان اضافه کنیم. و پوشیدن کفش‌های کتانی همراه با پیراهنی که با کفش‌های پاشنه‌بلند یک ظاهر رسمی دارد، به شما ظاهری راحت و باحال می‌دهد.
Adidas Superstars یک کفش کتانی سفید بسیار متنوع و کاربردی است که می‌تواند آن را بدون جوراب هم بپوشید. این کفش‌ها یکی از بهترین گزینه‌های کفش‌های کتانی هستند که می‌توانید آن‌ها را با پیراهن بپوشید و تقریباً با همه انواع پیراهن‌های امروزی و مدرن همخوانی دارند. این کفش‌ها تقریباً چانکی هستند، بنابراین با هر تیپی همراه می‌شوند و یک ظاهر در عین حال کلاسیک و ترندی دارند. و کفش‌های Asics Gel-Kinsei OG’s هم یکی دیگر از کفش‌های کتانی سفید بسیار محبوب برای داشتن یک ظاهر راحت و مدرن است. توصیه می‌شود که این کفش‌ها را برای تمام طول روز، و همراه با ژاکت‌های جین ملوانی گشاد، بلوزهای ابریشمی و پیراهن‌های شب بپوشید. و اگر هنوز پیراهن‌های تابستانی امسالتان را نخریده‌اید، برای امتحان کردن یک تیپ جدید می‌توانید یک پیراهن چسبان با رنگ تیره همراه با یک سوییت شرت یا ژاکت ملوانی‌تان را امتحان کنید که دور کمرتان گره خورده است، و البته، کفش‌های کتانی سفیدتان!

کفش کتانی سفید با پیراهن

کفش‌های کتانی سفید و ژاکت‌های خاکستری چهارخانه

امسال ژاکت‌های چهارخانه و شطرنجی در خط قدم آخرین ترندها قرار دارند؛ و ژاکت‌های سیاه و سفید چهارخانه همیشه همراه با یک تاپ سفید، یک دامن نوک مدادی، و یک جفت کفش کتانی سفید معرکه می‌شوند! رنگ‌های اصلی برای چهارخانه‌ها معمولاً رنگ‌های طیف خاکستری ملایم و طیف قهوه‌ای روشن هستند، که بهتر است برای داشتن یک ظاهر شیک و رسمی، آن‌ها را با کفش‌های تیره بپوشید، و برای داشتن یک ظاهر راحت اما هوشمندانه، آن‌ها را با کفش‌های کتانی سفید همراه کنید! برای تابستان، گزینه‌های چهارخانه و شطرنجی بی‌شماری وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بر روی دامن‌های بسیار کوتاه و بانمک تنیس بپوشید، و برای آن که ظاهر پرتحرک و بازیگوشانه آن‌ها حفظ شود، باید آن‌ها را با کتانی‌های سفید بپوشید، نه کفش‌های پاشنه‌بلند. بهتر است از کفش‌های کتانی سفید برند Converse استفاده کنید. این کفش‌ها رنگ‌های ساده‌ای دارند و در آن‌ها از کتان‌های مخصوصی استفاده می‌شود که به شکلی طراحی شده‌اند که زمانی که در فضای باز هستید، در برابر اشعه ماوراءبنفش واکنش نشان می‌دهند و در نتیجه، به رنگ‌های طیف صورتی و بنفش تغییر رنگ می‌دهند! این کفش‌ها برای یک ظاهر بامزه، و برای شروع کردن یک گفتگو عالی هستند!

کفش کتانی سفید با کت چهارخانه

کفش‌های کتانی سفید و ژاکت‌های بلند

هنوز مدت زیادی مانده است تا از آب و هوای تابستانی لذت ببریم، بنابراین بهتر است بر روی ترند ژاکت‌های بلند با رنگ‌های قهوه‌ای روشن، شتری، برنزی و خاکی تمرکز کنیم. اگر انتخاب شما یک رنگ روشن باشد، می‌توانید این ژاکت کاربردی و همه‌کاره را با یک جفت کفش کتانی سفید همراه کنید تا با شلوار یا جین تیره رنگتان، تضاد زیبایی ایجاد کنند. کفش‌های کتانی کاملا سفید Huarache برند نایک زیره‌های خیلی ضخیمی دارند که امسال به کمک خانم‌های کوتاه قدی آمده است که دوست دارند شلوارها یا جین‌های گشاد بپوشند. از آنجایی که این استایل برای خانم‌ها و آقایان مشابه است، می‌توانید برای الهام گرفتن هم از عکس‌های زنانه استفاده کنید و هم مردانه. این کفش‌ها برای همراه شدن با یک پیراهن مخملی، یک دست لباس ورزشی و یا یک شلوار پاچه زنگوله‌ای هم به همین اندازه مناسب هستند!

کفش کتانی سفید با کت بلند

کفش‌های کتانی سفید و تاپ‌های بالانافی آستین پفی

و وقتی که هوا به اندازه‌ای گرم شد که می‌توانستید ژاکت‌های بلندتان را کنار بگذارید، وقت آن می‌رسد که تاپ‌های بالانافی آستین پفی با رنگ‌های ملایم پاستیلی دوست‌داشتنی را با جین‌های پاچه پاکتی رنگ روشنتان همراه کنید. برای تکمیل کردن این ظاهر واقعاً تابستانی و راحت، هیچ صندل یا کفش دیگری به اندازه کفش‌های کتانی سفید مناسب نیست! برای داشتن یک جفت کفش بی‌نهایت سبک، می‌توانید به سراغ کفش‌های کتانی Zoom Gravity از برند نایک بروید که برای مسافرت یا جابجایی‌ها بسیار مناسب هستند. این کفش‌ها برای بسته‌بندی شدن عالی هستند و یک ظاهر به روز و ورزشکاری دارند. از آنجایی که در فصل تابستان آخرین چیزی که به دردتان می‌خورد یک جفت کفش ورزشی سنگین است، این کفش‌ها یک گزینه عالی برای تیپ تابستانی‌تان هستند.

کفش کتانی سفید با نیم تنه آستین پفی

تیپ شلوغ و کفش‌های کتانی سفید

یکی دیگر از کفش‌های کتانی سفیدی که زنان جوان احساس می‌کنند می‌توانند آن را تقریباً با هر تیپ و ظاهری همراه کنند، کفش‌های کتانی Women’s Club C 85 Vintage برند ریبوک است. این کفش‌های سبک و بسیار راحت، برای زنانی مناسب است که می‌خواهند آن‌ها را هر روز بپوشند. و جدای از این که این کفش‌ها چقدر ظاهر خوبی دارند، باید به شما یادآوری کنیم که این روزها باید تا جایی که می‌توانیم پیاده‌روی کنیم! خوب، با داشتن یک جفت کفش کتانی سفید راحت که با همه تیپ‌های شما سازگار می‌شود، احتمال آن که برای پیاده‌روی بیرون بروید هم بیشتر می‌شود! و این به آن معنا است که شانس بیشتری دارید تا امسال تابستان، کمی از این اضافه‌وزن را از بین ببرید! به هر حال، اگر یکی از مواردی که در زمان انتخاب کفش‌های کتانی سفید به آن اهمیت می‌دهید این است که تمیز کردن و مرتب نگه داشتن این کفش‌ها چقدر آسان است، شاید دانستن این نکته این نکته به شما کمک کند که پاک کردن این کفش‌های کتانی ساخته شده از چرم و کرباس سفید بسیار سریع، آسان و بی دردسر است!

کفش کتانی سفید با کت خاکستری

کفش کتانی با شلوار گرمکن

کفش کتانی سفید با لگ جین

کفش کتانی سفید با شلوار جین

کفش کتانی سفید با شلوار جین مشکی


چگونه کفش‌های کتانی چرمی سفید را تمیز کنیم؟


وسایل مورد نیاز: حوله کاغذی- صابون رخت‌شویی (چون ارزان‌ترین نوع صابون است) – پنبه – پاک‌کن‌های جادویی Mr. Clean

مراحل انجام کار:

  • ابتدا رویه‌ی کفش‌های کتانی‌تان را به آرامی دستمال بکشید تا لکه‌های گل و گرد خاک آن پاک شود. سپس بگذارید برای مدت 10 دقیقه خشک شوند.
  • زیره کفش را با استفاده از پاک‌کن جادویی پاک کنید. برای این کار به سادگی پاک‌کن را روی زیره کفش بکشید تا همه لکه‌ها و آلودگی‌ها ناپدید شوند.
  • و در آخر، گلوله پنبه‌ای را خیس کنید و به صابون آغشته کنید. با استفاده از آن رویه‌ی چرمی کفش‌ها را پاک کنید تا دوباره رنگ سفید یکدست و تمیزشان را به دست آورند.
  • با استفاده از یک دستمال باقیمانده صابون را پاک کنید و بگذارید کفش‌های کتانی‌تان به مدت 10 دقیقه در هوای آزاد خشک شوند.

چگونه کفش‌های کتانی کرباسی را تمیز کنیم؟


وسایل مورد نیاز: جوش شیرین و سرکه سفید، پارچه پنبه‌ای یا یک مسواک قدیمی

مراحل انجام کار:

  • یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و دو قاشق غذاخوری سرکه سفید را با یک فنجان آب تمیز مخلوط کنید.
  • با استفاده از پارچه پنبه‌ای یا مسواک قدیمی، این مخلوط را روی کرباس کفش‌هایتان بسابید تا لکه‌ها و آلودگی‌ها را پاک کنید.
  • وقتی که لکه‌ها از بین رفتند، بگذارید کفش‌ها کمی خشک شوند. جوش شیرین به سرعت خشک می‌شود و شما می‌توانید مقدار اضافی آن را به سادگی از کفش‌هایتان پاک کنید و سپس اجازه بدهید که کفش‌ها در هوای آزاد کاملا خشک شوند.
  • اگر همه این مواد را برای پاک کردن کفشتان در دسترس نداشتید، همیشه می‌توانید از آب گرم و صابون استفاده کنید. بنابراین از پوشیدن کفش‌های کتانی سفید راحت، زیبا و بسیار ترندی‌تان همراه با تیپ‌های باب مد امسال لذت ببرید!

بیشتر بخوانید: کفش‌هایی که می‌توانید با هر پیراهن تابستانه بپوشید

مطالب مرتبط