50طرح ایده‌آل و زیبا برای ناخن‌های بهاری

50طرح ایده‌آل و زیبا برای ناخن‌های بهاری

12 اردیبهشت 1400

اگر سعی دارید برخی از ایده‌های جدید و جذاب ناخن را با رنگی تند و درخشان پیدا کنید، 50 ایده زیبا برای ناخن های بهاری وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. شما می‌توانید با هریک از ظاهر بهار  مورد علاقه خود مطابقت داشته باشید. ناخن‌های شما برای کار بسیار زیبا به نظر می‌رسند، با طرحی زیبا و جذاب روی آن. در این مقاله 50 ایده عالی، مرسوم، مدروز و زیبایی وجود دارد که می‌توانید در خانه انجام دهید و شما را برای بهار آماده کند. هرکسی دوست دارد در این زمان از سال بهترین ظاهر خود را داشته باشد، ایده‌های بسیار خوبی برای ناخن بهاری وجود دارد که شما را برای هرچیز آماده میکند.


50 طرح ایده آل و زیبا برای ناخن‌های بهاری


1. نوارهای رنگی شکل به صورت U

 

این طراحی ناخن به شما امکان می‌دهد ناخن‌های خود را به‌شکل U شکل‌ دهید. پس‌از آن نیازی نیست که کل ناخن‌ها را رنگ کنید. نوار‌های رنگی از نوک ناخن‌ها شروع می‌شود. انعطاف پذیری طراحی باعث می‌شود که رنگ‌های مختلف نئون بتوانند باهم برای یک‌ ظاهر با نشاط و جسورانه کار کنند.

2. طرح ناخن نقطه پولک راه‌راه

 

این مدل ناخن اگر ناخن‌های کوتاه‌تری داشته باشید به بهترین شکل به‌نظر می‌رسد و به شما اطمینان می‌دهد که برای طراحی آنها همیشه به ناخن‌های بلند نیاز ندارید. رنگ پایه سفید است و با سایه‌های مختلف نقطه‌های پولکی و یا راه‌راه های رنگی کشف می‌شود. شما می‌توانید نقطه‌ها را تک رنگ نگه دارید یا رنگ‌های مختلف را به دلخواه خود بردارید، و رنگ سفید را با سایه‌های پاستلی متعادل کنید تا ظاهر ظریف به‌نظر برسد.

3. طراحی ناخن منحنی بهار روشن

 

این طراحی ناخن در ناخن‌های خمیده با اندازه متوسط شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. می‌توانید این کار را روی طراحی U شکل‌هم نیز امتحان کنید. رنگ‌پایه سفید است که سه چهارم ناخن را می‌پوشاند. این طرح‌های سه رنگ برای هرناخن منحصر به‌فرد است و از مخلوط پررنگ صورتی، نارنجی، سیاه و سفید خامه‌ای استفاده می‌شود. حتی خجالتی‌ترین شخصیت‌ها نیز می‌توانند با این نگاه جسارت دهنده احساس جسارت کنند.

4. طراحی ناخن با طرح گل

 

اگر می‌خواهید دستتان با ناخن‌های مختلف باشد، این می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با طرح‌های معمولی اما متفاوت. انگشتان دست شما با مشکی مات پوشیده شده و چنان جلوه زیبایی به شما داده است که آن را با رنگ آبی تیره عمیق اشتباه بگیرید. برای ایجاد نمای شیک، دو انگشت میانی دارای یک رنگ پایه هلویی و یک طرح گل دربالا جذابیت بسیار زیادی دارد.

5. طراحی ناخن دودی

 

این طرح برای ناخن‌های نوک تیز بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد و یک قله را تشکیل می‌دهد. این طرح به‌نظر می‌رسد که بر روی هر سطح ناخن پاشیده شده و نوارهای ظریف آبی کمرنگ، بنفش‌روشن و صورتی‌پاستلی را بپیچاند. این طرح چند رنگ می‌تواند رنگ را به جلوه ظریف‌تری برساند.

6. طراحی گل با رنگ پاپ

 

با رنگ زمینه به لطافت طلوع آفتاب بهار، ناخن‌های شما تازه و آماده برای هوای گرم‌تر به‌نظر می‌رسند. افزودن چند شکوفه صورتی طرحی عاشقانه به آن بخشیده و کل روز شمارا تضمین می‌کند.

7. طرحی روشن و درخشان

یک رنگ روشن، کمی درخشش و یک ناخن برای یک فصل کامل بهار کافی است. استفاده از این رنگ‌ها و سبک‌ها در کنارهم تقریبا برای هر مناسبت جواب می‌دهد و به راحتی می‌توان آن را از بالا و پایین پوشاند.

8. طرح آبی تیره و یک گل برافراشته

این ناخن‌ها نوک گرد، براق و دوست‌داشتنی هستند. بعضی اوقات آبی‌های تیره همیشه با هوای بهار ارتباط برقرار نمی‌کنند. اما وقتی کاملا با رنگ صورتی و سفید جفت شوند ظاهری پویا ایجاد می‌کند که کاملا موثر است.

9. طرح شکوفه‌ها با رنگ بهاری

 

انتخاب این رنگ صورتی برای درخشیدن بسیار عالی است. ناخن‌های این طرحی نمای آبرنگی نرم و رنگارنگی دارند که بسیار منحصر به‌فرد و هنری است. بسیاری از طرح‌های ناخن مانند این زیبایی را در آنجا نخواهید دید.

10. ناخن برهنه صورتی با درخشش

 

صورتی رنگ رژگونه، رنگ ناخن مخصوص بهار است. با روشنایی ملایم، صورتی روشن جالب و سرگرم کننده است اما همچنان نرم و عاشقانه است. اگر به نظر می‌رسد که ظاهر ناخن ساده برای سلیقه شما کمی ساده است. با یک ناخن طلایی براق به آن جلوه دهید.

11. ناخن با طرح آبی روشن

اگر می‌خواهید سبک خنک خود را در یک ظاهر ناخن که برای بهار مناسب است وارد کنید، این طراحی یک روش عالی  برای انجام آن است. با یک نوار نقره‌ای برجسته و ناخن برجسته سنگ مرمر، و یک رنگ آبی خنک طرحی زیبا مخصوص بهار است.

12. ناخن‌های صورتی دخترانه

این ظاهر یک سبک عالی و آسان است که می‌توانید در خانه با ناخن‌های طبیعی برای یک سرگرمی بهاری به آن برسید.

13. ناخن‌های آبی روشن

 

این ناخن‌های روشن و شاد شباهت به یک صبح آبی روشن در یک روز  شگفت‌انگیز بهاری دارد. خود را درحالی که در چمن خوابیده‌اید تصور کنید این همان چیزی است که ناخن‌ها تجسم میکنند. برای اضافه کردن کمی سحر و جادو و یک ناخن سفید روشن برای تکمیل رنگ‌های گل‌مروارید خود قرار دهید.

14. رنگ و طرح ساده هلویی

 

بدون رفتن به سالن، دستیابی به ناخن‌های باشکوه درخانه آسان است. فقط مطمئن شوید که وقت خودرا صرف می‌کنید، لاک و رنگ مناسب انتخاب کنید و شما می‌توانید ناخن‌هایی به همین اندازه زیبا درخانه داشته باشید. هلو و طلا یک ترکیب عالی برای یک شخصیت روشن و شاد است.

15. طرح بنفش تیره با گل‌های زیبا

 

اگر بیشتر فردی عمیق و غنی هستید، روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید این رنگ ها را به صورت بهاری جلوه دهید. یکی از راه‌ ها همانطور که در این‌جا دیده می‌شود، پرتاب رنگ های روشن با اضافه کردن یکی از گل های موردعلاقه خود است.

16. آبی روشن با گل‌های بهاری

 

وقتی نمی‌توانید بین یک رنگ آبی ملایم و یک طرح گل‌گلی یکی از این‌ها را انتخاب کنید، پس تصمیم خود را سمت هر دو طرف ببرید و ترکیب هردو را استفاده کنید. کمی پاپ از رنگ ثابت در طرح گل کمک می‌کند تا همه‌ آنها را باهم گره بزنید.

17. ناخن‌های ساده بهاری دخترانه

 

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند ناخن‌های خود را ساده نگه دارند. اگر این شما هستید اما هنوز به دنبال راهی برای ترکیب بهار هستید، نگاهی شبیه یه این را امتحان کنید. با رنگ آمیزی صورتی و سفید بسیار ظریف، فقط رنگی به چشم می‌خورد اما همچنان جلوه‌ای گرم و عاشقانه به آنها می‌بخشد.

18. طرح صورتی روشن و سبز گل‌دار

 

اگر زمانی دارید که باید به هنر طراحی ناخن اختصاص دهید، این قطعه عالی برای شروع است. رنگ صورتی ظریف با داشتن یک تک ناخن بر روی هر دست زیبایی دست را بیشتر می‌کند.

19. طرح هلویی کم‌رنگ با طلایی

 

ناخن های مات بسیار مرسوم و مدروز هستند، با درخششی ساده و بدون هیاهو. این مجموعه از رنگ هلو برای ناخن‌های برجسته، لکه‌های طرح دار برجسته را ارائه می‌دهد.

20. طرح پاستلی

اگر هدف شما بازیگوشی است، این ناخن ها همان چیزی است که به دنبال آن بوده‌اید.

21. طرح آبی روشن و بنفش پاستلی

بهتر است بهترین پالت‌های رنگی را برای بهار روشن و پاستلی تهیه کنید و آنها را در یک ظاهر زیبا قرار دهید که با رنگ و سرگرمی بهاری شکوفا شده‌ است. این ظاهر با سبز‌آبی مایل به آبی و بنفش پاستلی که هردو به‌طرز ماهرانه‌ای به عنوان گل در یک ناخن تعادل خوبی ایجاد می‌کند.

22. طرح هندوانه‌ای

 

این ناخن‌ها مطمعنا لبخند را به لب هرکسی می‌اندازد. در نگاه اول ممکن است فقط دو رنگ روشن بهار را ببینید اما بعد وقتی ناخن میانی را پیدا کردیدن اخن‌ها به طرح هندوانه‌ای آب‌دار تبدیل می‌شود.

23. طرح پرزرق و برق مخصوص شب

 

گل‌های روشن در زمینه تیره، اکنون یک روند عظیم مد است و این ظاهر آن را در برمی‌گیرد. قسمت اصلی این ناخن‌ها یک طرح دوست‌داشتنی و با گل های صورتی و زمینه خاکستری تیره است.

24. طرح رنگ روشن با نمایش پولک

 

اگر عاشق عید پاک هستید یا فقط طرفدار اسم حیوان دست‌آموزهای کرکی زیبا هستند، این ظاهر کاملا زیباست و انگار خرگوش سفید کافی نیست، ناخن های دیگر دارای نقاط کوچک سفید هستند.

25. صورتی طرحی جذاب برای بهار

این ظاهر یک تغییر قابل کنترل به سمت چیزی است که کمی بیشتر درگیر هنر است.

26. طرح صورتی روشن با درخشش خاکستری

این ناخن‌ها با ظاهری براق می‌درخشند و برق می‌زنند، این نگاه تعادل بسیار خوبی دارد. دو ناخن میانی دارای رنگ‌های نسبتا ملایم و درخشش های سرگرم کننده در بالا هستند در حالی که ناخن‌های خارجی از هیچ زرق و برقی استفاده نمی‌کنند اما آن را با رنگ صورتی براق جبران می‌کنند. این ظاهر برای کسی که می‌داند چگونه سرگرم شود عالی است.

27. طرح ناخن درخشان

این ناخن‌ها ترکیبی خارق العاده از سبک‌ها و ترند‌ها هستند که در کنار هم ظاهری کاملا بهاری برای شما ایجاد می‌کند. استفاده از این دو ناخن ساده بین این طرح تعادل خوبی برقرار می‌کند.

28. زرد روشن با طرح راه راه

این طراحی مخصوص یک روز در ساحل است.

29. طرح آبی پاستیلی براق با برگ‌های ریز

این ظاهر با خطوط تمیز و لکه‌های پولکی روش خوبی برای جشن بهار در حالی که حرفه‌ای به نظر  می رسد است.

30. ناخن با طرح سبزآبی

طرحی با طیف رنگی سبز و گل‌های آفتاب گردان است.

31. ناخن طرح بالرین

ناخن‌های کشده و بلند با رنگ یاسی و بنفش روشن در اوج سادگی جذابیت و زیبایی خودرا حفظ کرده است.

32. طرح دسته گل

برخی از طراحی‌های مدرن ناخن بر خطوط دقیق و لطیف تاکید دارند که به نظر می‌رسد از چاپ لیزری استفاده شده است.

33. ناخن طرح گل شفاف

این طرح هم سادگی خود را حفظ کرده است و هم هنوز زیبایی و جذابیت خودرا دربر دارد.

34. طرح گلبرگ گل

یافتن یک طرح اصلی می‌تواند یک چالش باشد، با داشتن هر رنگ ناخن متفاوت طرح به طرز بازی گوشانه‌ای متنوع است.

35. طرح شیشه‌ای

این یک طرح زرد شیشه‌ای است که بسیار زیبا و جذاب است، که در انگشت اشاره و در انگشت حلقه خاصیت شیشه‌ای بودن ناخن‌ها دیده می‌شود.

36. ناخن بادام پاستیلی

ناخن‌هایی با یک‌گراند سبز تیره که روی آن‌هارا با گل و مرغ پوشانده‌اند طرحی جذاب مخصوص روز‌های بهاری است.

37. طرح برگ‌گل‌های ملایم

چرخش ملایم آبی روشن و سبز کاملا روی ناخن رنگ گرفته است. همانطور که در عکس دیده می‌شود برای برخی دیگر از ناخن‌ها یک روکش مات و برای برخی دیگر از ناخن‌ها یک روکش براق‌تر در نظر بگیریدتا ظاهر آن‌ها متفاوت باشد.

38. طرح گلبرگ‌های رنگارنگ

رنگ‌های مورد علاقه خودرا در بهار انتخاب کنید و آنهارا به صورات ماهرانه‌ای روی ناخن‌های خود بزنید.

39. ناخن‌هایی بلند و پر زرق و برق

این طرح برای کسانی که به دنبال چیزی هستند که بتوانند روی ناخن‌های طبیعی رنگ کنند بسیار مناسب است.

40. ناخن‌های مربع آهک بلند

فصل بهار همیشه با رنگ سبز همراه‌ بوده، وقتی به دنبال رنگی برای نمایش زمان سال روی ناخن‌های خود هستید، رنگ جدیدی که در همه‌جا بوجود می‌آید یک انتخاب عالی است.

41. ناخن‌های بادامی زرق و برق‌دار

این ناخن‌های درخشان و براق در یک روز گرم بهاری که می‌توانند درست مثل جواهرات بدرخشند بسیار زیبا و جذاب به‌نظر می‌رسند.

42. طراحی رنگ‌رنگی

رنگ‌های شاد و روشن بهاری، هر ناخن یک رنگ، ساده و بدون طرح اما زیبا و چشمگیر است.

43. ناخن‌های کوتاه با گل و بوته

اگر عروسی بهاری برای شرکت در آن دارید، انتخاب خوبی است. رنگ مات پس‌زمینه را با لباس خود مطابقت دهید.

44. طرح زرد خورشیدی

ناخن‌های کوتاه زرد رنگ با کمی اکلیل نقره‌ای برا جذابیت بیشترآن، مثل طلوع آفتاب در یک روز بهاری زیبا است.

45. ناخن‌های سرتیز صاف شده

در صبح یک روز بهاری هنگام طلوع آفتاب و درخشش آن با این رنگ طلایی براق هم‌خوانی جذابی در بر دارد.

46. طرح گل‌های بهاری

اگر خوب نگاه کنید هریک از دست‌ها عناصر خاص خودشان را دارند. در فصل بهار از این نگاه پر زرق و برق همه لذت ببرید.

47. ناخن‌های تابوتی کوتاه

هریک از انگشتان یک رنگ است. رنگ‌های شاد بهاری جلوه‌ای زیبا و جذاب به آن بخشیده است مخصوصا وقتی که از رنگ‌ها به صورت طیف رنگی استفاده می‌شود.

48. ناخن‌های تابوتی با طرح های مختلف

طراحی حالت چیریک ناخن‌ها، جذابیت سنگینی به آن‌ها داده است، تزئین آن‌ها با مهره و زنجیر طلایی و استفاده از رنگ‌های شاد بهاری زیبا ترین طرح را در یک ناخن ساخته است.

49. طرح گل‌های آویز بهار

یک ایده عالی برای ناخن‌های بهاری این طرح است، این طرح گل‌های سه بعدی را روی یک ناخن که به نظر می رسد دقیقا روی ناخن شکوفا شده‌اند جلوه‌ای جذاب به دست‌ها می بخشد.

50. طرح گل رز

با داشتن هر انگشت با یک گل متفاوت مطمئن باشید دوستان شما جذب ناخن‌‌های شما می‌شوند و غبطه دستان شما را می‌خورند.

بیشتر بخوانید: 30 طراحی ناخن سه بعدی

مطالب مرتبط