19 مدل دیزاین ناخن ساده و جذاب

19 مدل دیزاین ناخن ساده و جذاب

29 اردیبهشت 1400

1. ناخن خورشید گرفتگی


جین سون چوی این نگاه را "خورشید گرفتگی" می‌نامد. درست مثل ماه که خورشید را می‌پوشاند، شما در طول 5 میخ یک رنگ را پوشاندهاید.


2. جزئیات پرستاره


اگر واقعاً می‌خواهید ناخن برهنه خود را به طرز ظریفی بپوشانید، سعی کنید یک یا دو برگ برگ برگ ستاره را روی یک انگشت هر دست بچسبانید.


3. لهجه های طلا


ما به دلیل تضاد بسیار زیاد بین ناخن مات و فلزی، این ناخن‌ها را از Paintbox دوست داریم. مثلثی که از کناره به بیرون نگاه می‌کند پیچ ​​و تاب جالبی است.


4. گریزها


برای یک نگاه ناخن سر چرخشی که برای ایجاد آن به زمان زیادی احتیاج ندارد، این مانی با ورقه ورقه ورقه ای را بررسی کنید. ناخن های خود را با یک براق کننده براق رنگ کنید. همچنین یک سایه چشم متناسب دریافت خواهید کرد تا بتوانید از سر تا نوک انگشتان یک زیبایی تک رنگ ایجاد کنید.


5. راه‌راه


اگر چیزی کمی خنک‌تر می‌خواهید، خط را منحنی کنید. بگذارید به جای پایین از بالای ناخن شروع شود و تا آخر آن را بیرون نکشید.


6. آبی خنک


ما با فلزات آبی عمیق وسواس داریم. آن‌ها به تنهایی زرق و برق‌دار هستند، یا زمینه خوبی برای فال یا هنر ناخن با مضمون فضا ایجاد می‌کنند.


7. محافل هم‌پوشانی


این در مورد هنر ناخن ساده حداقل است اما به روشی زیبا و سرگرم کننده است. کل لاک ناخن خود را بگذارید به جز دو دایره که در کنار، بالا یا پایین ناخن شما با‌هم هم‌پوشانی دارند.


8. لاک‌پشت


این راه یکی از راه‌های بسیاری برای تصور مجدد مانیکور کلاسیک فرانسوی در نظر بگیرید. اگر درخشش ظریف می‌خواهید یک خط طلایی نازک در امتداد لبه طرح اضافه کنید.


9. اشکال انتزاعی


این شکل گرافیکی یک سینک برای ایجاد است. از گوشه برخی نوارها برای ایجاد یک شابلون برای لبه‌های مربع استفاده کنید، یا اگر احساس اطمینان می‌کنید آن را آزاد کنید. مهر و موم همه چیز را با یک کت بالا و


10. نقاط قنادی


ال ناخن‌های شیرینی است، پاسخ همیشه مثبت است. با بقیه ناخن‌های خود در یکی از رنگ‌های شیرینی، یک ناخن لهجه‌ای بزنید یا واقعاً به دنبال آن بروید و مهمانی را در هر ده نوک انگشت بگذارید.


11. مد به جلو


این میخ‌های ساده شانل چندین جعبه را بررسی می‌کنند. برای اولین بار، آن‌ها مینیمالیست هستند. آن‌ها همچنین بدون رنگ آمیزی ناخن‌های کامل شما از روند ناخن رنگین کمان استقبال می‌کنند. برای ایجاد این ظاهر، یک خلال دندان را به رنگ‌های لاک انتخابی خود آغشته کرده و به طور مرتب هرجزئیات منحنی را رنگ آمیزی کنید.


12. نوارهای ابرقهرمان


این ناخن‌های راه‌راه فلزی طلایی و قرمز دارای فاکتور ضخیم بودن فضای براق و منفی هستند. هنگام ساخت راه‌راه از نوک ناخن خود شروع کنید


13. درخشش پراکنده


انجام این کار شیک و براق کننده براق نمی‌تواند آسان‌تر باشد. ما عاشق طلای جفت شده با آبی کم رنگ غیر متعارف هستیم.


14. بیانیه برق می‌زند


این ناخن‌های برهنه کلاسیک و چشم نواز هستند و زرق و برق‌های نقره‌ای و طلایی آن‌ها را به یک درجه می‌رساند. خوشبختانه، آن‌ها بسیار راحت هستند. با یک پایه برهنه شروع کنید و آن را با یک زرق و برق طلایی و یک طرف دیگر آن را لایه لایه کنید.


15. کارامل و سایه‌های آبی


برای داشتن یک ظاهر ناخن آسان و شیک، کارامل غنی را در برابر بلوزهای تسکین دهنده مخلوط کرده و مطابقت دهید.


16. عمبره


یک روش سریع است که به نظر می‌رسد شما بیشتر از وقت خود را صرف ناخن‌های خود کرده‌اید. یک لایه پایه دلخواه خود را ببندید ، 2-3 رنگ را روی یک اسفنج آرایشی مخلوط کنید، آن را محکم روی ناخن بچسبانید، سپس در حالی که ناخن هنوز مرطوب است، یک لایه رویی بزنید تا ترکیب بین سایه‌ها صاف شود.


17. نقطه لهجه سفید


این طرح بسیار جالب و خلق شده است. بعد از رنگ‌آمیزی رنگ پایه دلخواه خود ما سیاه شیکی را که در اینجا نشان داده شده است دوست داریم با استفاده از برس جزئیات یک نقطه کنتراست سفید اضافه کنید..


18. نقش پلنگی


زیبایی چاپ پلنگ در این است که لکه‌ها بهم ریخته و بهتر به نظر می‌رسند. ما عاشق این الگو گرفتن هستیم.


19. نقاط افقی مقیاس‌دار


نکته بسیار خوبی در مورد این قرار دادن نقاط وجود دارد که اندازه آن‌ها در سراسر ناخن اندازه می‌گیرد، و طراحی به صورت عمودی نیز عالی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: ناخن با طرح قلبی شکل

مطالب مرتبط