تاثیر ناخن روی استایل بانوان

تاثیر ناخن روی استایل بانوان

16 مرداد 1400

اهمیت آرایش ناخن با لاک


آرایش ناخن و طراحی ناخن در هر زمان و شرایطی که باشید می‌تواند زیبایی ناخن را چند برابر می‌کند. همچنین تأثیر روی فرم و استایل ناخن دارد و باعث می‌شود تا ناخن‌های شما جذاب‌تر جلوه کند. طراحی ناخن احساس خوبی را برایتان ایجاد می‌کند، پس بهتر است که از طراحی‌های ناخن مختلف که بسیار ایده‌آل و مناسب هستند کمک بگیرید و ناخن‌های خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید. بنابراین نیاز است زمان طراحی و آرایش ناخن‌ها حساسیت و دقت لازم را داشته باشید.


انواع مدل ناخن


دست و ناخن قسمتی از بدن است که در ظاهر خیلی مؤثر است و از طرف خانم‌ها برای زیبایی و آرایش مورد توجه قرار می‌گیرد. هنگامی‌که می‌خواهید ناخن‌ها را مانیکور کنید، باید به انگشتان دست توجه داشته باشید که بهترین و مناسب‌ترین مدل ناخن برای شما چیست.

در ادامه مدل‌های مختلف ناخن را معرفی می‌کنیم و در انتخاب مدل ناخن مناسب به شما کمک خواهیم کرد. انواع مدل‌های محبوب ناخن شامل:

مدل ناخن بادامی: ناخن بادامی یکی از مدل‌های ناخن پرطرفدار است. در این مدل بالای ناخن باریک‌تر است. مدل ناخن بادامی برای انگشتان باریک و بلند مناسب است. برای ناخن‌های کوتاه جلوه خوبی ندارد. پس اگر انگشتانی باریک و بلند دارید حتماً این مدل ناخن را امتحان کنید. رنگ لاک برای این مدل ناخن به صورت کمرنگ و خنثی به کار می‌رود.

مدل ناخن بادامی تیز: این مدل ناخن در بین هنرمندان محبوب است. این مدل برای انگشتان لاغر و ناخن‌های کوتاه کاربرد دارد. اضلاع ناخن را به‌صورت مساوی و موازی سوهان کشی کنید و به سمت نازک کردن نوک ناخن پیش ببرید تا به‌اندازه موردنظرتان برسید.

مدل ناخن گرد: این مدل ناخن در بین افرادی که مدل ناخن کوتاه و طبیعی دوست دارند، دیده می‌شود. این مدل انگشتان شمارا باریک و بلندتر نشان می‌دهد و برای افرادی که انگشتان کوتاه و پهن دارند، مناسب است. مدل ناخن گرد کوتاه است و احتیاج به مراقبت زیاد ندارد و همچنین محدودیت در انتخاب لاک ندارید و امکان انتخاب هر رنگ لاک رادارید.

مدل ناخن مربع: مدل ناخن مربع نسبت به مدل‌های دیگر استقامت بیشتری دارد و برای انگشتان کوتاه مناسب است. برای انتخاب لاک برای این مدل از رنگ‌های روشن و جیغ و براق می‌توانید استفاده کنید.

مدل ناخن بیضی- مربع: این مدل ناخن ظاهری ظریف دارد. به کمک سوهان مدل بیضی و مربع باهم ادغام می‌نمایند. این مدل ناخن برای افرادی که ناخن و انگشتان بلند و باریک دارند، مناسب است. برای این مدل هر رنگ لاک، از رنگ کمرنگ و ملایم تا رنگ‌های جیغ و پررنگ می‌توانید استفاده کنید.

مدل ناخن بالرین: این مدل ناخن از کفش رقاصه‌های بالرین الهام گرفته‌شده است. در این مدل از سوهان زدن بیشتر بر روی لبه‌های بیرونی ناخن استفاده می‌شود و لبه‌های بیرونی ناخن باریک‌تر می‌شود.

مدل ناخن بیضی تیز: این مدل هم برای انگشتان کوتاه و پهن و هم برای انگشتان بلند و کشیده مناسب است. تقریباً شبیه به مدل بادامی است اما باید قسمت بالای آن را پهن‌تر سوهان بکشید. برای انتخاب لاک مناسب، از لاک‌های رنگ پاستیلی می‌توانید انتخاب کنید.

مدل ناخن مستطیلی: مدل مستطیلی مانند مدل مربعی است که به مدل گلدانی هم معروف است. این مدل سر صافی دارد ازنظر قدی بلندتر از مدل مربعی هست. به دلیل بلندی ناخن و سطح کم نوک ناخن، احتمال شکنندگی بالایی دارد.

مدل ناخن تیز: مدل ناخن تیز طرفداران زیادی دارد. این مدل برای افرادی که انگشتان و صدف ناخن کوچکی دارند مناسب است اما به افرادی که انگشتان کشیده دارند، توصیه نمی‌شود. این مدل ناخن شکننده است و به محافظت بیشتری احتیاج دارد.

مدل ناخن دشنه‌ای: مدل ناخن دشنه‌ای انگشت را بسیار بلند نشان می‌دهند. این ناخن نیاز به مراقبت زیادی دارد. این مدل ناخن موردتوجه افراد ماجراجو، پرهیجان و گرم‌مزاج است.

مدل ناخن رژ مانند: این مدل ناخن تیز و لبه‌دار است و از نظر شکل شبیه رژ است.


زیباترین مدل‌های کاشت ناخن


برای انتخاب مدل کاشت ناخن باید در مرحله اول به فرم انگشت خود توجه داشته باشید تا در نهایت نتیجه بهتری از کاشت ناخن خود داشته باشید:

برای ناخن و انگشت پهن مدل بیضی و مربع مناسب است. اگر باریک است، از مدل مربع استفاده کنید. مدل گرد را برای ناخن‌های کوتاه مناسب است. اگر ناخن‌هایتان مسطح هستند، مدل مربع یا بیضی مربع برای شما مناسب است. مانیکور و طراحی ناخن در کنار زیبایی ناخن شما باعث تقویت روحیه می‌شود. بعضی افراد عاشق رنگ‌های صورتی هستند و یا لاک قرمز می‌پسندند. این افراد ممکن است که کمتر از رنگ‌های دیگر برای طراحی و دیزاین استفاده کنند. پیشنهاد می‌کنیم که رنگ و دیزاین‌های ناخن‌هایتان را متفاوت از همیشه انتخاب کنید. مطمئن باشید که حس و حال شما را تغییر می‌دهد.

طرح ناخن با جزئیات گرافیکی: این مدل ناخن برای فصل تابستان قابل‌استفاده است. برای این مدل ناخن برای اینکه جزییات بیشتر نمایان شود از رنگ‌های متضاد استفاده می‌شود. اگر از طرفداران رنگ ملایم هستید می‌توانید این طرح را با رنگ‌های ملایم دیگر همزمان با استفاده از طرح‌های گرافیکی استفاده کنید.

طرح ناخن به رنگ CD: این مدل طراحی از رنگ‌های دلنواز که باعث انعکاس نور است استفاده می‌شود.

طرح ناخن زیگزاگی: این طراحی خیلی پیچیده است اما وقتی روی ناخن طرح کشیده می‌شود، یک طرح عالی نمایان می‌گردد. این مدل طراحی ناخن برای روزهای تابستانی مناسب است.

طرح مرمری: طرح جذاب و پرطرفداری است که در تابستان مورداستفاده قرار می‌گیرد و روی یک یا دو ناخن معمولاً طراحی این مدل را انجام می‌دهند.

طراحی ناخن متالیک: طرح ناخن متالیک درخشش خیره‌کننده‌ای دارد. بهتر است این مدل را روی ناخن‌های کمی بلندتر از حالت معمول باشد.

طراحی ناخن کهکشانی یا گلکسی: این طرح از فضا الهام گرفته‌شده است و یک مدل طراحی پرطرفدار برای تابستان ۲۰۲۱ تبدیل‌شده است.

طرح ناخن آمبره یا سایه‌ای: این طرح به کمک یک براش یا اسفنج انجام می‌شود و می‌توانید رنگ لاک موردنظر را روی نوک انگشت خود به حالت سایه‌ای انجام دهید.

طرح ناخن نئونی: این طرح جلوه خاص و متفاوتی روی رنگ ساده و کلاسیک به وجود می‌آورد.

فرنچ رنگی ناخن: فرنچ معمولاً با رنگ سفید زده می‌شود. فرنچ بارنگ‌های متنوع و جذاب یک پیشنهاد عالی در سال ۲۰۲۱ است.


طرح‌های جدید لاک ناخن


لاک زدن و طراحی ناخن یک امر هیجان‌انگیز است. طراحی کردن در هر زمان و موقعیتی که باشد می‌تواند زیبایی ناخن را چند برابر نشان دهد و همچنین استایل و ظاهر ناخن را جذاب‌تر می‌کند. اگر تمایل به طراحی روی ناخن هستید بهتر است مطابق‌ ترند سال و فصلی که هستید، برای طراحی های خود از انواع لاک بدون سرب و گیاهی استفاده کنید.

رنگ‌های پاستیلی و لایت: این طیف رنگی به دلیل ظرافت و زیبایی که در تنوع رنگ‌هایشان دارند، بسیار ترند و مد هستند.

فرنچ خاص و رنگی: فرنچ رنگی یک مدل طراحی روی ناخن به کمک رنگ‌های مختلف لاک است که زیبایی ناخن شما را چند برابر می‌کند.

لاک قهوه‌ای از رنگ کمرنگ به پررنگ: رنگ قهوه‌ای جز رنگ‌های پرطرف‌دار در فصل پاییز و زمستان است.

لاک صورتی و هم‌خانواده‌های آن: این رنگ بسیار زیبا است و در هر فصلی‌ترند و مد است و جلوه طبیعی و خاص به دست شما می‌دهد.

لاک آبی در طرح ابروبادی‌ها: کاربرد رنگ آبی به همراه ترکیب لاک ابر و بادی در ناخن شما ترکیب زیبایی است.

رنگ سیاه‌وسفید به همراه طرح‌های ابر و بادی: رنگ سیاه‌ و سفید همیشه رنگ مورد علاقه مد و زیبایی بوده است و در همه فصل‌ها هم قابل ‌استفاده است.


طراحی ناخن پا


در فصل تابستان خانم‌ها از صندل‌های جلوباز استفاده می‌کنند. در زمان استفاده از صندل رسیدگی به‌ ظاهر ناخن پا اهمیت بالایی دارد. طرح‌های متنوعی برای ناخن پا هست که شما می‌توانید به زیبایی ناخن‌های پا بیفزایید. در ادامه جدیدترین مدل‌های طراحی ناخن پا را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: ناخن‌های انتزاعی ترند در تابستان 2022

مطالب مرتبط