خبرهای هیجان‌انگیز برای طرفداران کیف‌های لویی ویتون

خبرهای هیجان‌انگیز برای طرفداران کیف‌های لویی ویتون

21 خرداد 1399

خانم‌هایی که شیفته کیف‌های دستی لویی ویتون هستید، کمی صبر کنید زیرا بخش زنانه کیف‌های لویی ویتون در حال متحول شدن است. شرکت لویی ویتون در فرانسه از انتصاب جان کوکا، مدیر سابق و خلاق مالبری، به عنوان مدیر بخش اجناس چرمی زنان خود خبر داد. این طراح اسپانیایی کار خود را در کنار نیکولاس گسکوئیر، مدیر خلاق قسمت پوشاک زنانه، در تاریخ دو ژوئن سال 2020 آغاز خواهد کرد. این اولین باری نیست که کوکا در آتلیه‌های لویی ویتون کار می‌کند. او بعد از فارغ التحصیل شدن از بو آرت و مدرسه هنری بول در رشته هنر کاربردی در پاریس کار خود را در رابطه با فشن و مد به عنوان طراح اجناس چرم در مزونی بزرگ آغاز کرد. گسکوئیر در بیانیه مطبوعاتی برند خود که در 26 مه پخش شد، گفت: «من بسیار خوشحال هستم که کوکا در این سفری که از چند سال پیش شروع شده است، به من می‌پیوندد. من و تیم همراهم مشتاقانه منتظر کار کردن با او در دنیای پر از الهام و انگیزه لویی ویتون هستیم.»

دلفین آرنو، نایب رئیس اجرایی برند لویی ویتون، از فرد استخدامی خود به دلیل داشتن هارمونی بی‌نقص با حال و هوای لویی ویتون ستایش کرد. او گفت: «کوکو انرژی ما برای خلاقیت بیشتر می‌کند و توانایی ما را برای نوآوری افزایش می‌دهد.» جاه طلبی او باعث شد که بعد از بالا کشیدن خود در برند سلین که تحت نظر فویو فولیو مدیریت می‌شد، کار خود را در سال 2014 در برند مالبری آغاز کند. او نیز شغلی مشخص در سازمان میراث انگلیس داشت که تلاشی بود برای رقابت با برندهای سوپر لوکس که البته شکست خورد، زیرا قبل از راه اندازه مجدد امضای خود برای کیف بایزواتر منسوخ شد.

برند مالبری با لوگویی جدید، دو کلکسیون جدید کیف به نام‌های آمبرلی و آیریس و سرویس بازخرید و تعمیر برای مشتریان، قابلیت‌های بازار برای برند‌های کم فعالیت را دوباره رواج داد. پیروزی‌های کامل و بی‌نقص آن که شامل اقامت موقت در توکیو، پیش نمایش در سالن‌های مستقر در پاریس و همچنین مدل‌های آماده‌ی همین الان ببینید و بخرید می‌شود، پیشینه این برند را به عنوان بازیکنی جدی در صنعت مد به نمایش می‌گذارد. جدای از همه اینها و بعلاوه رشد چشمگیرش در آسیا داشت، برند مالبری از خسارت 11 میلیون دلاری خود در ماه نوامبر سال 2019 خبر داد. این برند و کوکا راه خود را در مارچ 2020 از یکدیگر جدا کردند. کوکا مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید زندگی خود است. او در ملاقتش گفت: «من بسیار افتخار می‌کنم که به این مزون معتبر برگشته‌ام که نمادی از حرکت و دعوت به رویا است، جایی که تخیل با نوآوری و بالاترین استانداردهای تعالی روبه‌رو می‌شود. ملحق شدن به من به نیکولاس گسکوئیر و تیم لویی ویتون برای گسترش بیشتر کلکسیون کیف‌های دستی زنانه افتخاری بزرگ است. برای من این سفر در حال حاضر در جایی کامل شده است که آنقدر خوش شانس بوده‌ام که شوق و اشتیاق دست اول خودم را شکل بدهم و اصول صنایع دستی چرم را در آتلیه‌های آنِیق بیاموزم... آزمایشگاهی فوق‌العاده که میراث و مدریته را با یکدیگر ترکیب می‌کند.»

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

کیف‌ دستی لویی ویتون

بیشتر بخوانید: جانی کوکا مدیر کالاهای چرمی لویی ویتون می‌شود

برچسب‌ها: اخبار_مد_فشن
مطالب مرتبط