5 چیزی که باید در مورد کلکسیون شنل کروز 2021 بدانید

5 چیزی که باید در مورد کلکسیون شنل کروز 2021 بدانید

21 خرداد 1399

نمایش شنل کروز سال 2021 – دومین مکان تفرجگاه طراحی شده توسط ویرجین ویارد، جانشین کارلی لاگرفلد - در ابتدا برای کاپری، جزیره‌ای در ایتالیا، طراحی شده بود. اما ویروس همه گیر کویید 19 برنامه‌هایی دیگر در سر داشت. بنابراین این برند بعد از ارائه کلکسیون‌های خود برای سه سال گذشته در پاریس که بر سبک تعطیلات متمرکز بود و به عنوان حرکتی اتحاد آمیز به دنبال حملات تروریستی سال 2015 در این شهر در نظر گرفته شده بود، مزون برند شنل به صورت مجازی به نمایش گذاشته شد. ویترین مجازی Balade en Méditerranée - سفری در حوالی دریای مدیترانه – چیزی کمتر از همیشه برای ارائه به علاقه مندان به سفر ندارد. در این مقاله 5 چیزی باید در مورد کلکسوین شنل کروز بدانید را گردآوری کرده‌ایم.

آتلیه همگام با زمان

ویارد در مورد محدودیت‌های اعمال شده برای قرنطینه به دلیل بیماری همه گیر کویید 19 می‌گوید: «باید خودمان را با این شرایط تطبیق بدهیم. نه تنها ما تصمیم گرفتیم که از پارچه‌های موجود در مزون استفاده کنیم بلکه این کلکسیون سفر خود را به عنوان سفری در حوالی مدیترانه به جای سفری به دور جزیره کاپری تغییر داد.» ویارد به افراد مدرنی که تعطیلات تابستانه خود را صرف قایق‌رانی در آب‌ها نمی‌کنند، فکر نمی‌کند. از جمله این افراد اشخاصی مانند جِنِر کارداشیان است. بلکه ویارد فکرش درگیر بازیگرهای خانم و افسانه‌ای دهه 60 است. در هرکدام از کت‌های تنگ و شرتک‌های فاق بلندی که توسط میکا آرگساراز و کامیل هورل در کاتالوگ به نمایش گذاشته شده و عکس‌هایش توسط کریم سدلی در پاریس گرفته شده است، شما می‌توانید کمی از سبک تعطیلات آدری هپبورن و بریژیت باردوت را در آنها ببینید.

کت‌های تنگ و شرتک‌های فاق بلندی کلکسیون شنل

سفر آسان ماجراجویان شنل

بر اساس گفته‌های این برند چمدان‌های دستی فقط مناسب اشخاصی نیست که به سبک شنل سفر می‌کنند. یعنی کسانی که می‌توانند کمد لباس خود را در چمدانی کوچک و چرخدار حمل کنند و به همراه یک خریدار و یک کیف دستی گلدوزی شده به تعطیلات بروند. ورژن بسته بندی کوچک که شامل تکه‌های متنوع و همه کاره می‌‍شود و می‌تواند برای کارهای زیاد مورد استفاده قرار بگیرد نیز این امکان را به شما می‌دهد. از جمله رویه‌های زیبا، مشکی و شفاف برای بیکینی که می‌توانید آن را روزها روی بیکینی خود بپوشید و یا آن را با یک تاپ کوچک و شلوار جین برای گذراندن شب در جزیره‌هایی که مملو از بوی اکالبپتوس هستند، استفاده کنید.

تاپ و شورتک برند شنل

رنگ صورتی خاطره آمیز

رنگ صورتی گل‌های کاغذی که رنگ این فصل نیز هست، در لباس‌های چرم به چشم می‌خورد که بر اساس گفته‌های ویارد آنقدر نرم هستند که روی بدنتان احساسی مانند پوست دوم به شما می‌دهند. البته هنگامی که می‌خواهید لب ساحل از قایق پیاده شوید، پارچه‌ها نخی نازک به پوست برنز شده شما آزادی بیشتری برای حرکت می‌دهند.

کیف صورتی برند شنل

جرقه‌ای برای زنجیرهای نقره‌ای

چمدان مشریان شنل شاید کوچک باشد اما به لطف زنجیرهای دستی که برای داشتن ظاهری ساحلی نیاز است، به هیچ وجه سست و ضعیف نیست. فرقی نمی‌کند که زنجیر را روی بالا تنه خود برای جذاب کردن یک لباس دکلته بندازید و یا زنجیری نازک را از گردن خود آویزان کنید، زنجیرهای نقره‌ای درهم بافته شده همیشه جایی در جواهرات کروز 2012 دارند. چه چیزهای دیگری را می‌توان به عنوان اکسسوری با بیکینی پولک دوزی شده استفاده کرد؟

زنجیرهای نقره‌ای برند شنل

کیف دستی جدید به سبک ترکیبی فرانسوی

کیف کلاچ نرم که مانند سگی پشمالو نرم هستند، شاید به جایی نرسد (در اسلاید چهارم ورژن‌های جدید کیف‌های نرم و پشمی را ببینید) اما افراد زیادی در سراسر دنیا از این  کیف دستی در کلکسیون کروز 2021 به سبک فرانسوی استقبال کردند. قسمتی از این کیف استایل دستی شیک و قسمت دیگر آن مدل زیبای رافیای ساحلی دارد که با یک سبد کوچک در قسمت پایین، سبکی کاملاً مطابق با جین بیرکین را برای این اکسسوری جعبه مانند ایجاد می‌کند. 

کیف کلاچ نرم برند شنل

بیشتر بخوانید: کیف‌های دستی بهار و تابستان 2020 که حسابی تِرند شدند

برچسب‌ها: اخبار_مد_فشن
مطالب مرتبط