15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

25 خرداد 1399

مدل فرنچ آمبره این روزها بسیار پرطرفدار است، قسمتی از آن به دلیل پیشرف فناوری ناخن است و باید از آن ممنون باشیم. با ابداع شدن ناخن‌های کاشت آکرلیکی داشتن ناخن‌هایی مرتب و زیبا دیگر غیرممکن نیست. همچنین ناخن‌کارهای حرفه‌ای از این نوآوری‌ها در فناوری ناخن الهام گرفتند که ما این روزها مدل طراحی‌های زیبای بسیار زیادی را در اینترنت می‌بینیم. اگر شما هنوز هم تحت تاثیر طراحی‌ها ناخن قرار نگرفته‌اید و از زیبایی آنها حیرت زده نشده‌اید، بگذارید من اینکار را برای شما انجام بدهم.

فرنچ آمبره مرمری

چیزی در مورد دیزاین مرمر وجود دارد که مجذوب کننده است، شاید بخاطر دیزاین طبیعی خود سنگ مرمر است. این دیزاین مرمر که در همه جای ناخن دیده می‌شود، مجذوب کننده و زیبا است.

فرنچ ناخن آمبره به رنگ سفید صورتی

فرنچ آمبره سفید مشکی

این دیزاین باشکوه سراسر درخشندگی و زیبایی را به ناخن شما می‌دهد. این مدل را با رنگ زمینه‌ای خنثی مانند هلویی یا آمبره سفید سِت کنید و برای نوک ناخن‌ها از آن دیزاین سفید مشکی استفاده کنید.

فرنچ ناخن آمبره سفید مشکی

فرنچ آمبره با دیزاین پرنسسی

استفاده کامل از دانه‌های مروارید روی فرنچ آمبره بسیار ایده جالبی است. این دیزاین بسیار با سلیقه انجام شده و حال و هوای جوانی دارد که برای پرنسس‌های مدرن بسیار مناسب است.

فرنچ آمبره ناخن با دیزاین اکلیل و سنگ

فرنچ الماسی

آمبره نود زمینه‌ای عالی برای دیزاین‌های با سنگ و براق است. تاثیری که دیزاین آمبره بر این مدل ناخن گذاشته است، این مدل فرنچ را بسیار زیبا و تحسین برانگیز کرده است.

فرنچ آمبره ناخن با دیزاین سنگ تزیینی

فرنچ رنگین کمانی

این فرنچ آمبره ماهرانه و خلاقانه لایق جای گرفتن در این لیست است. توجه کنید که تاثیر آمبره را فقط روی نوک ناخن می‌بینید.

فرنچ ناخن با رنگ های مختلف

فرنچ آمبره براق

درخشش ایجاد شده با هولوگرافیک‌های کوچک بسیار چشمگیر هستند مخصوصاً هنگامی که آنها را روی نوک ناخن‌هایی که فرنچ سفید دارند، به کار ببرید. اگر می‌خواهید این دیزاین را کمی بیشتر شلوغ کنید، می‌توانید برای آن از هولوگرافیک‌های با سایز بزرگتر استفاده کنید.

فرنچ آمبره ناخن با اکلیل سفید

فرنچ آمبره با دیزاین جواهرات

قطعاً این یکی از دیزاین‌های مورد علاقه من در این لیست است. این دیزاین زیبا که با استفاده از جواهرات چند رنگ درست شده است و زمینه آن آمبره کم‌رنگ است، همیشه زیبا و چشمگیر است.

فرنچ آمبره ناخن با تزیین سنگ

فرنچ آمبره عروس

گل‌های کار شده در این دیزاین بلافاصله ما را یاد استایل شیک عروس‌ها می‌اندازد. واقعاً این فرنچ آمبره، اثر هنری مناسب برای خانم‌هایی است که می‌خواهد در سالن عروسیشان راه بروند.

فرنچ آمبره ناخن رنگ هلویی و اکلیل

فرنچ آمبره هلویی براق

پوشش هلویی براق بر روی نوک این ناخن‌ها که فرنچ آمبره تمیز و مرتب دارند، روش خوبی برای چشمگیر کردن این دیزاین است. استفاده کردن از این دیزاین روی قسمت‌های مختلف ناخن، ظاهری ترکیبی اما منسجم به ناخن‌ها شما می‌دهد.

فرنچ آمبره هلویی با اکلیل

فرنچ آمبره کلاسیک

بگذارید این مقاله را با با یک فرنچ کلاسیک شروع کنیم. این مدل مرتب و زیبای آمبره با نوک‌های فرنچ شده ناخن سادگی و زیبایی باهم را دارد.

فرنچ آمبره به رنگ سفید صورتی

فرنچ آمبره آبی آسمانی

این آبی آسمانی، دیزاین‌های آمبره تک رنگ نمونه‌ای زیبا از زیبا شناختی آینده‌تکر است. ناخن‌کار با محو کردن رنگ آبی به سمت نوک ناخن زیبایی فوق‌العاده‌ای به این دیزاین داده است.

فرنچ آمبره ناخن به رنگ آبی آسمانی

فرنچ آمبره صورتی روشن

با وجود ظرافت و زیبایی که این دیزاین دارد، چگونه می‌توانم این طراحی ناخن فرنچ بسیار ساده اما کاملاً شیک و جذاب را توصیف کنم. اضافه کردن یک دیزاین براق تک بر روی انگشت حلقه باعث ایجاد تنوع و ظاهر به روز می‌شود.

فرنچ ناخن به رنگ صورتی روشن

فرنچ آمبره زرد

این آمبره با در نظر گرفتن رنگی که روی ناخن است، زرد مناسبی را استفاده کرده است. این رنگ شباهت خیلی زیادی به رنگ غروب آفتاب در ساحل دارد.

فرنچ ناخن با آمبره زرد

فرنچ آمبره مات و لوکس

این دیزاین ناخن من را به یاد آسمان دوست داشتنی و مناظر و صدای زیبای شهر پاریس میندازد. ناخن‌کار این دیزاین معرکه را با استفاده از لاک ناخن سفید و آبی-خاکستری درست کرده است. البته احتیاجی به گفتن ندارد که دیزاین ناخنی که در اینجا می‌بینید، بسیار زیبا است.  

آمبره مات ناخن

فرنچ آمبره غروب آفتاب

این دیزاین فرنچ با تن گرم و زیبا، ظاهری جدید و تازه به دیزاین آمبره داده است. شما می‌توانید این دیزاین را با ترکیب رنگ‌های گرم روی ناخن‌هایتان اما با الگوی یکسان جالب و کامل کنید.

فرنچ ناخن به رنگ غروب آفتاب

بیشتر بخوانید: 30 مدل فرنچ ناخن برای خوش‌ سلیقه‌ها!

مطالب مرتبط