10 مدل موی عالی و ترند شده که باید آنها را امتحان کنید

10 مدل موی عالی و ترند شده که باید آنها را امتحان کنید

25 خرداد 1399

مدل‌های مو دائماً در حال تغییر و تکامل پیدا کردن هستند و گاهی همراهی کردن با آنها می‌تواند سخت باشد. بهترین نکته در مورد مو این است که شما می‌توانید آنها را تغییر دهید تا با استایل یا خلقیات شما سازگار شوند اما فقط در صورتی که ایده‌هایتان برای مدل موی جدید تمام شده است، ما 10 مدل موی عالی و ترند شده را در این مقاله برای شما گردآوری کرده‌ایم تا آنها را برای انتخاب کردن در نظر بگیرید.

مدل موی جمع شده دو گوشی

مدل موی جمع شده دو گوشی مدتی است که ترند شده‌ و همچنان هم با تنوع‌هایی که به آن اضافه و با آن ترکیب می‌شوند، خیلی مطابق روز است. این مدل به دلیل داشتن گیس‌هایی از پایین به بالا برای هر دو طرف که در پشت ایجاد شده و روی سر خوابیده، بسیار خلاقانه است!

موی گوجه ای دو گوشی

رنگ موی رزگلد

اگر شما واقعاٌ می‌خواهید مدل متفاوتی برای موهای خود انتخاب کنید پس این موی رزگلد ترند شده ممکن است کاملاً برایتان مناسب باشد. این رنگ مو برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهد متفاوت و چشمگیر باشد اما ما به شما توصیه می‌کنیم که این رنگ را تنها یک رنگ‌کار حرفه‌ای روی موهایتان بگذارد زیرا اگر این کار را اشتباه انجام دهید دیگر این رنگ زیبا نخواهد بود.

مدل موی صاف رو به عقب شانه شده

اگر می‌خواهید شیک‌ترین و زیباترین فرد در میان دوستانتان باشید پس باید این استایل موی رو به عقب و ژل زده را حتماً امتحان کنید. از آنجایی که بسیاری از طراحان مد و مدل‌ها این استایل مو را در کت واک‌ها انتخاب می‌کنند، این مدل مو بسیار محبوب شده است و در نتیجه شبیه سازی کردن از آن بسیار آسان است. تنها کافی است اسپری آب را آنقدر روی موهایتان اسپری کنید تا خیس شود سپس با استفاده از یک برس معمولی موها را رو به عقب شانه کنید و همچنین از اسپری مو برای فیکس کردن آن استفاده کنید.

موی رو به عقب کشیده شده

مدل موی دم اسبی 

این مدل مو که بازهم در کت واک‌ها بسیار استفاده می‌شود، برای کار یا مراسم‌های خودمانی عالی است. به راحتی خودتان می‌توانید این مدل مو را درست کنید اما اگر نمی‌توانید این پیچش زیبا را به مو بدهید، یک هدبند اینکار را برای شما انجام می‌دهد.

موی دم اسبی که در پایین بسته شده

مدل موی چتری

من خودم به شخصه رابطه‌ای میان عشق و نفرت با چتری دارم، گاهی این مدل مو عالی به نظر می‌رسد و خُب گاهی اوقات هم من را شبیه آدم فضایی‌ها می‌کند. هرچند اگر می‎توانید از پس مدل موی چتری بربیایید، به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً آن را امتحان کنید زیرا روش‌های بسیاری برای امتحان کردن این استایل ترند وجو دارد. فرقی نمی‌کند که موهای شما بلند یا کوتاه، صاف یا حالت‌دار و حتی مدل باب یا دم اسبی باشد، چتری با تک تک آن استایل‌ها سِت می‌شود.

موی چتری بلوند

موی جمع شده دهه 80

باید بدانید که موی جمع شده دهه 80 برگشته‌اند و با آن همه طرفدار و سلبریتی‌های که آن را امتحان می‌کنند انگار به سال 1980 برگشته‌ایم! اینبار شما انتخاب‌ها، رنگ‌ها و استایل‌های زیادی برای تغییر دادن این مدل مو دارید.

مدل موی بلوند جمع شده در بالا

موی پیکسی با رنگ بلوند یخی

این مدل مو برای آن دسته‌ای از خانم‌هایی مناسب است که می‌توانند ریسک کنند و بیایید قبول کنیم که امتحان کردن این مدل مو واقعاً هم یک ریسک است. این مدل موی پیکسی با رنگ بلوند یخی قطعاً بسیار تحسین برانگیز است و رنگ و استایل آن برای نگهداری به مراقبت فروان احتیاج دارد.

رنگ موی بلوند یخی با مدل موی پیکسلی

موی بهم ریخته بلند

بیایید صادقانه صحبت کنیم، این مدل موی بلند بهم ریخته براب همه مناسب نیست اما آنقدر زیبا به نظر می‌رسد که همه شما احتمالاً یک وقتایی دلتان می‌خواهد آن را امتحان کنید. نحوه کوتاهی و رنگ مو نقش‌های اساسی در این استایل دارند، پس شما قطعاً برای این مدل به آرایشگری عالی احتیاج دارید.

مدل موی بلند و به هم ریخته

موی دم اسبی سه تکه

مدل موی دم اسبی بالا و 3 تکه بسته شده با کش

موی گوجه بالرینی

موی گوجه بالرینی با ربان

بیشتر بخوانید: بهترین مدل مو برای فرم صورت شما

مطالب مرتبط