7 مدل موی جمع شده، برای هر روز هفته!

7 مدل موی جمع شده، برای هر روز هفته!

07 تیر 1399

مدل موی جمع برای روزهایی که موهایمان خوش حالت نمی‌شود و روزهایی که موهایمان خوش حالت است، برای کار، مدرسه و بازی کردن و بسیاری دیگر از موقعیت‌ها مناسب و راحت است. شما هرگز درباره انتخاب این مدل مو اشتباه نخواهید کرد و ما امروز 7 مدل موی جمع برای هر روز از هفته را برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مدل موی جمع شده در دو طرف

این مدل موی بسیار زیبا مخصوص تابستان است، این مدل موی جمع شده در دو طرف تنها 2 دقیقه زمان می‌برد. موهایتان را به دو دسته تقسیم کنید و به مو به گونه‌ای پیچش دهید که روی سر خوابیده باشد، برای هر دو طرف اینکار را انجام دهید. با استفاده از کش مویی پلاستیکی پایین دو طرف مو را ببندید و سپس پایین موها را که باز و آزاد است به صورت گوجه بپیچانید و جمع کنید، حالا آنها را با گیره مویی محکم کنید.

مدل موی جمع شده عروس

ما رسماً در فصل عروسی هستیم و این مدل مو برای آن روز خاصی مناسب است که شما خود عروس و یا حتی ساقدوش عروس باشید. کمی فر کردن مو و مقداری گیره مویی همه چیزهایی است که برای درست کردن این مدل مو احتیاج دارید. چند تار مو را از قسمت جلویی بیرون بیاورید تا صورت شما را قاب بگیرد و دیگر موی شما برای عروسی کامل شده است.

شینیون عروس جمع شده در پشت سر​​​​​​

مدل موی گیس جمع شده

نمی‌توانم دروغ بگویم این مدل کمی سخت است اما این عکس آموزشی که در پایین می‌بینید، درست کردن این مدل مو را به مراحل ساده تبدیل کرده است. درست کردن این مدل مو واقعاً خیلی پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. این مدل مو هم برای مهمانی‌های غیر رسمی و هم برای آن شب لاکچری و شیکی مناسب است که می‌خواهید در آن بدرخشید.

آموزش مرحله به مرحله گوجه‌ای کردن مو

مدل موی جمع شده با هدبند

من واقعاً شیفته این مدل موی جمع شده هستم که می‌تواند با یک هدبند رنگی بسیار تغییر کند. این انتخاب شما است که آیا مدل موی جمع شده خیلی بالا داشته باشید یا مدل مویی که در بیشتر در مرکز سر شما است. موهایتان را به صورت دم اسبی ببندید، سپس دم موهایتان را به صورت محکم یا آزاد دور کش موهایتان بپیچید سپس با انتخاب هندبند این مدل موی جمع را بسیار زیباتر کنید. اگر موهایتان کوتاه است، این مدل موی برایتان عالی است زیرا موهای کوتاه با هدبند سرجای خود می‌مانند.

رنگ موی بلوند وجمع شده در پشت سر به همراه توربان

موی نیمه جمع بهم ریخته

این مدل برای آن روزهایی است که وقت زیادی برای درست کردن موهایتان ندارید اما هنوز هم می‌خواهید که شیک و زیبا به نظر برسید. تنها کافی است موهای قسمت بالایی سر را جدا کنید، آن را با کش مویی بزرگ ببندید و سپس دم موهای بسته شده را دور کش مو بپیچید تا مدلی جمع و بهم ریخته داشته باشد. با استفاده از دست کمی گوجه مو را بهم ریخته کنید تا خیلی مرتب به نظر نرسد.

رنگ موی آمبره نصفه جمع شده

مدل موی جمع شده در بالا

مدل مویی بسیار ساده برای یک روز عادی مناسب است. باید کارتان را با موهای تمیز و فر شده شروع کنید. موهایتان را به صورت دم اسبی بالا محکم ببندید و دم موها را به صورت بهم ریخته دور کش مو بپیچید تا بالای سرتان یک گوجه بهم ریخته درست کنید.

رنگ موی قهوه‌ای جمع شده در بالای سر

مدل موی جمع شده در پایین

این مدل مو بسیار شیک است. این مدل موی جمعِ براق، استایلی مناسب برای همه مناسبت‌ها است چه مناسبتی رسمی و لاکچری باشد و چه مناسبتی غیررسمی.

مدل موی جمع شده در پایین گردن

بیشتر بخوانید:  آموزش بستن مدل موی گوجه‌ای با کش و جوراب

مطالب مرتبط