جسارت رنگ موی رنگین‌کمانی برای پاییز را داشته باشید

جسارت رنگ موی رنگین‌کمانی برای پاییز را داشته باشید

08 مرداد 1399

پاییز امسال با تمام پاییزهایی که تا به حال گذرانده‌ایم، متفاوت است. درست است که به دلیل قرنطینه‌ها و طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال پاییز زمان کمتری را خارج از منزل می‌گذرانیم، اما این به آن معنی نیست که شما نباید قدری رنگ به زندگی‌تان اضافه کنید. برای گذراندن فصل رنگارنگ پاییز، آیا ایده‌ای زیباتر از داشتن یک موی رنگارنگ وجود دارد؟ کافی است اندکی جسارت به خرج داده و اجازه دهید موهایتان با رنگ‌های مختلف بدرخشد. انتخابتان هر کدام از مدل‌های رنگ موی رنگین‌کمانی که باشد، می‌توانید مطمئن باشید که این رنگ‌های درخشان باعث تفاوت شما با سایرین خواهند شد. مانند همه مدل‌های موی محبوب اینستاگرامی، رنگ موی رنگین‌کمانی هم نیازمند صرف هزینه، وقت، توجه و مراقبت زیادی است. پس قبل از آنکه این رنگ موی متفاوت و زیبا را امتحان کنید، مطمئن شوید که توان صرف این موارد را دارید.


رنگ موی رنگین‌کمانی چیست؟


رنگ موی رنگین‌کمانی ترکیبی از همه رنگ‌های موردعلاقه شما در یک ظاهر یکپارچه است. رنگ موی رنگین‌کمانی کلاسیک از ترکیب رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش تشکیل شده است، اما امکاناتی که در اختیار دارید بی‌پایان‌اند و می‌توانید بنا به انتخاب خودتان هر رنگی که دوست دارید را حذف کرده و یا رنگ دیگری را به آن اضافه کنید. اگر شما هم از طرفداران رنگ‌های پاستیلی هستید، می‌توانید رنگ‌های روشن را وارد رنگ موی رنگین‌کمانی‌تان کنید، مثلاً صورتی یا یاسی. اگر رنگ‌های خانواده سبز، آبی و بنفش را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در رنگ موی رنگین‌کمانی‌تان فقط از این طیف رنگی استفاده کنید. به طور کلی تا زمانی که رنگ موی شما ترکیبی از رنگ‌های مختلف به جز بلوند، مشکی و قهوه‌ای باشد، می‌توانید آن را یک رنگ موی رنگین‌کمانی جذاب به‌شمار آورید.


چطور می‌توان رنگ موی رنگین‌کمانی را در خانه امتحان کرد؟


اگر به دنبال داشتن یک رنگ موی رنگین‌کمانی ایده‌آل و بدون نقص هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به یک متخصص بسپارید! به احتمال خیلی زیاد آرایشگرتان مجبور می‌شود قبل از رنگ موی رنگین‌کمانی، یک دور موهایتان را دکلره کند، مگر آنکه موی طبیعی خودتان بلوند روشن باشد. باید توجه داشته باشید که پروسه رنگ‌بری همیشه آسیب‌رسان است، اما زمانی که این کار را یک فرد متخصص انجام می‌دهد، میزان آسیب به حداقل رسیده و نتیجه کار بهتر می‌شود.


چرا رنگ موی رنگین‌کمانی را امتحان کنیم؟


به نظر می‌رسد که دنیا به سمت رنگ‌های خنثی حرکت می‌کند. کتانی‌های سفید، تی‌شرت‌های مینیمالیست، سبک‌های آرایشی طبیعی و یا بدون آرایش، همه و همه این روزها طرفداران زیادی دارند. در دنیایی که با نگاه کردن به ظاهر افراد احساس می‌کنید همین لحظه از سلول‌های زندان فرار کرده‌اند، تعجبی ندارد که گرایش به سمت رنگ موهای درخشان و پرجلوه، روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. تا کنون رنگ موی رنگین‌کمانی را امتحان نکرده‌اید؟ یا ایده‌ای ندارید که چه تنوع بی‌پایانی از گزینه‌ها را در اختیار دارید و یا از دکلره کردن موهای بلوند تیره‌تان می‌ترسید. فرقی ندارد که رنگ زمینه موهایتان چه رنگی است و یا بلندی موهایتان به چه اندازه است، ما مدل‌های مختلفی از رنگ موی رنگین‌کمانی را جمع‌آوری کرده‌ایم و مطمئناً یکی از آن‌ها مناسب شما هم هست.

بیشتر بخوانید: 32 ایده جالب از رنگ موی آبی و بنفش


چطور از رنگ موهای رنگین‌کمانی‌مان مراقبت کنیم؟


این که از آرایشگرتان بخواهید یک شاهکار رنگ موی رنگین‌کمانی را روی موهای شما پیاده‌سازی کند تنها نیمی از مسیر است. اگر می‌خواهید رنگ موی زیبایتان تا جایی که ممکن است ماندگارتر باشد، باید روتین مراقبتی از رنگ مو‌های رنگین‌کمانی را به طور کامل و دقیق انجام دهید. این شما و این هم چند قدم ساده که به شما کمک می‌کند هم مدت زمان ماندگاری رنگ موی رنگین‌کمانی‌تان را بیشتر کنید و هم آن‌ها را سالم‌تر نگه‌دارید. وقتی نوبت به شستن موهایتان می‌رسد، کلید داشتن موهایی درخشان و با رنگ‌های شاداب، شستشوی موها با استفاده از آب سرد است. آب سرد در زمان شست‌وشو کوتیکول‌های مو را بسته نگه می‌دارد و باعث می‌شود که رنگ مو مدت زمان بیشتری روی موهای شما دوام بیاورد. شاید شستن موهایتان با آب سرد ناراحت‌کننده باشد، اما مطمئن باشید ارزش داشتن موهایی درخشان و سالم را دارد. شامپویی که استفاده می‌کنید هم بر روی سلامت موها و نیز مدت زمان ماندگاری رنگ مو، اثر بسیار مهمی ‌دارد. استفاده از سری شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای آسیب‌دیده و رنگ‌شده کمک می‌کند تا موهای شما سالم‌تر باشد، شاداب‌تر به نظر برسد و رنگ‌های آن درخشان‌تر باشند. مراقبت کردن از رنگ موی رنگین‌کمانی‌تان برای داشتن یک ظاهر خیره‌کننده و جذاب در فصل پاییز بسیار حیاتی است.


بهترین ایده‌های رنگ موی رنگین‌کمانی


چتری‌های رنگین‌کمانی

اگر به دنبال آن هستید که موهای رنگین‌کمانی‌تان واقعاً خیره‌کننده باشد، یکی از بهترین ایده‌هایی که می‌توانید امتحان کنید آن است که چتری‌های موهایتان را رنگین‌کمانی کنید. به این ترتیب می‌توانید صرف نظر از فرم کلیه صورتتان و یا بافت مویتان، رنگ موی رنگین‌کمانی را تجربه کنید.

  • ترفند تخصصی: بسیاری از سالن‌ها کوتاه کردن چتری را به رایگان انجام می‌‌دهند، پس به محض آنکه سالن‌های آرایشی بازگشایی شدند، یک وقت کوتاهی مو رزرو کنید.

مدل موی چتری‌ با رنگ موی رنگین ‌کمانی

موهای کوتاه فرفری با رنگ رنگین‌کمانی

اگر می‌‌خواهید از محدوده امن همیشگی‌تان خارج شوید، شاید دوست داشته باشید که یک مدل موی کوتاه فرفری را امتحان کنید. این روزها زنان بیشتر و بیشتر این مدل مو را امتحان می‌‌کنند و ترکیب کردن این مدل موی محبوب با رنگ موی رنگین‌کمانی ایده بسیار جالبی است. داشتن یک موی کوتاه فرفری با رنگ موی رنگین‌کمانی برای کسانی مناسب است که جسارت و اعتماد به نفس درخشیدن در هر جمعی را داشته باشند.

رنگ موی رنگین ‌کمانی با موهای فرفری پسرانه

رنگ موی رنگین‌کمانی بافته شده

بافتن موهای با رنگ رنگین‌کمانی یک روش ساده و جذاب برای نشان دادن عمق و ظرافت این رنگ‌های متنوع و زیبا است. انواع مختلفی از بافت‌های مو وجود دارند که می‌توانید امتحان کنید، از یک بافت ساده مانند عکس بالا گرفته تا بافت‌های یک‌طرفه و بافت‌های دم ماهی.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی بافته شده

موی فر با رنگ موی رنگین‌کمانی پاستیلی

رنگ موی رنگین‌کمانی پاستیلی روشن، جسورانه و زیبا است. کافی است به این معادله موهای فرفری را اضافه کنید تا چنان مدل موی جذابی به دست بیاید که باعث می‌شود همه سرشان را به سمت شما بگردانند تا بتوانند فقط یک نظر موهایتان را ببینند.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی پاستیلی روی موی فر

رنگ موی آمبره پاستیلی

اگر در حال خواندن این مطلب هستید یعنی به دنبال یک رنگ موی آمبره کلاسیک از تیره به روشن نیستید. این رنگ موی آمبره رنگین‌کمانی پاستیلی، رنگ‌های صورتی، نارنجی، زرد، سبز، آبی و بنفش را با هم ترکیب کرده و یک ظاهر خیره‌کننده به شما می‌بخشد.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی پاستیلی

رنگ موی رنگین‌کمانی پاستیلی

اگر به دنبال داشتن یک رنگ موی پاستیلی چشم‌نواز هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک ترکیب رنگ موی پاستیلی رنگین‌کمانی را امتحان کنید که در آن از ترکیب رنگ‌های روشن‌تر و تیره‌تر در کنار هم استفاده شده باشد. هر رنگی که دوست دارید را بردارید و کمی از آن را به موهایتان بزنید. مطمئن باشید که از رنگ موی مینیمالیسم نهایی خوشتان می‌آید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی پاستیلی

موهایی به رنگ غروب آفتاب

منظره‌ای باشکوه‌تر از غروب آفتاب یک روز داغ تابستانی وجود ندارد و شما می‌توانید این حس زیبا را با استفاده از یک رنگ موی به رنگ غروب آفتاب، به روزهای پاییزی‌تان منتقل کنید. از آنجایی که این رنگ مو شامل طیف رنگی گسترده‌ای از بنفش تیره گرفته تا رنگ اجری می‌شود، مطمئن شوید که قبل از پیاده‌سازی آن، به طور مفصل با آرایشگرتان صحبت کرده باشید و دقیقاً بدانید که ظاهر نهایی موهایتان شامل چه رنگ‌هایی می‌شود.

رنگ موی مسی- قرمز

رنگ موی رنگین‌کمانی پررنگ و لعاب در پایین موها

اگر شما هم از آن دسته زنان جسوری هستید که از جلب توجه دیگران لذت می‌‌برید، از این فرصت استفاده کنید و چند ترند جدید پرطرفدار را امتحان کنید. یکی از گزینه‌هایی که می‌توانید برای روزهای پاییزی امسال در نظر بگیرید استفاده از رنگ موی رنگین‌کمانی در پایین موهایتان است. از آرایشگرتان بخواهید که تنها یک‌سوم پایینی موهایتان را با استفاده از رنگ‌های غلیظ و پررنگ و لعاب، به شکل رنگین‌کمانی رنگ کند. این ظاهر بسیار جالب‌توجه و تأثیرگذار است. چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟

 رنگ موی رنگین ‌کمانی در پایین موی بلوند

رنگ موی پشمکی

رنگ موی پشمکی چند سال پیش به عنوان یک ترند ترکیبی از دو ترند پرطرفدار قبلی در رسانه‌های مجازی مطرح شد تا موج جدید و قدرتمندی در رنگ موهای همیشگی ایجاد کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید زندگی‌تان را بدون رنگ‌های صورتی و آبی تصور کنید، به رنگ موی محبوب جدیدتان سلام کنید. در استایل رنگ موی پشمکی، موهای نرم و ابر مانند صورت شما را احاطه می‌‌کنند. در این استایل به جای آن که دسته‌های رنگی مو کاملاً مشخص و مجزا باشند، رنگ‌های پاستیلی با هم ترکیب شده و در هم محو می‌شوند. اگر رنگ موی پشمکی به درستی اجرا شود نتیجه نهایی آن یک رنگ موی ملایم و زیبا است. اگر تصمیم دارید این استایل موی دوست‌داشتنی و غافلگیرکننده را در منزل امتحان کنید، مطمئن شوید که کار را بر روی پایه موی خیلی روشن شروع می‌کنید. هرچه زمینه موهای شما روشن‌تر باشد کارتان ساده‌تر است و نتیجه آن جذاب‌تر می‌شود.

رنگ موی صورتی آبی

رنگ موی رنگین‌کمانی قایم‌موشکی

اگر به دنبال آن هستید که بدون آنک توجه زیادی را به خودتان جلب کنید، رنگ موی رنگین‌کمانی جذابی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما یک رنگ موی رنگین‌کمانی قایم‌موشکی است که در عین حال، هم ظاهر متین و ملایمی دارد و هم رنگ‌های موردعلاقه‌تان را. برای پیاده‌سازی این استایل جالب کافی است به اندازه یک دم‌اسبی نیمه، از موهایتان را جدا کنید و بقیه موهایتان را به رنگ رنگین‌کمانی دلخواهتان رنگ کنید. به این ترتیب کافی است اجازه بدهید که قسمت دم‌اسبی پایین بیاید تا رنگ موی رنگین‌کمانی شما را کاملاً مخفی کند و تا زمانی که انگشتانتان را در موهایتان فرو نکرده باشید، کسی متوجه آن نمی‌شود.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی قایم باشکی

موی رنگین‌کمانی لیمویی

دراماتیک‌تر از کسی که موهایش را به رنگ رنگین‌کمانی با پایه قالب لیمویی درآورده است وجود ندارد. اگر این ترکیب رنگی برایتان جالب است، حتماً آن را برای فصل زیبای پاییز امتحان کنید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی زرد

موهای پری دریایی

وقتی که می‌گوییم صنعت مد در حال از دست دادن عقلش و استفاده از مخلوقات داستان‌های جن و پری است، شوخی نمی‌کنیم. یک نمونه بسیار چشمگیر و جالب‌توجه از این دسته، رنگ‌موی پری دریایی است که ترکیبی از رنگ‌های سبز و آبی اقیانوسی و نارنجی حنایی است. پس دیگر نیازی نیست که در اقیانوس زندگی کنید و آوازهای وسوسه کننده بخوانید! کافی است یک آرایشگر باتجربه و موهای بلند مواجی داشته باشید و روی آن‌ها یک رنگ موی رنگین‌کمانی پری دریایی را پیاده کنید! برخلاف رنگ موی رنگین‌کمانی کلاسیک، در رنگ موی رنگین‌کمانی پری دریایی دسته‌های مو با ریشه سبز و آبی شروع می‌شوند که باعث می‌شود کل موها حالتی رویایی و اقیانوسی داشته باشد. اگر ترجیح می‌دهید رنگ‌های روشن‌تر را امتحان کنید، می‌توانید مطمئن باشید که نتیجه نهایی باز هم به همین زیبایی خواهد بود، فقط در نظر داشته باشید که جلوگیری از محو شدن و یکدست شدن رنگ‌های روشن نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارد. پس قبل از آن که روی صندلی آرایشگاه بنشینید، حتماً در مورد میزان وقت و توجهی که می‌توانید صرف نگهداری از موهایتان کنید با آرایشگرتان صحبت کنید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی پری دریایی

موهای نئونی رویایی

مطمئناً این ترکیب رنگ مو برای هر کسی مناسب نیست. وقتی که در حال انتخاب رنگ برای رنگ موی رنگین‌کمانی‌تان هستید، گزینه‌ای چشمگیرتر و پررنگ و لعاب‌تر از رنگ‌های نئونی وجود ندارد. از این سبک خوشتان می‌‌آید؟ مطمئن شوید که در زمان مراجعه به آرایشگاهتان حتماً عکسی از رنگ موی موردعلاقه‌تان به همراه دارید تا پیش از کار به آرایشگرتان نشان بدهید تا دقیقاً بداند که نتیجه نهایی موردعلاقه شما چه چیزی است.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی نئونی

موهای روشن پری‌وار

وقتی می‌توانید موهای رنگین‌کمانی روشن پری‌وار داشته باشید، چرا موهایتان را هایلایت کنید؟ برای داشتن این رنگ موی جذاب کافی است که رنگ‌های رنگین‌کمانی موردعلاقه‌تان را بدون رعایت هیچ ترتیب خاصی به قسمت‌های مختلف موهای خیلی روشنتان بزنید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی با رنگ‌های روشن

رنگ موی تک‌شاخی

خبر رسمی: موجودات افسانه‌ای رسماً صنعت مد را در دست خود گرفته‌اند. شاید هنوز بسیاری از افراد با این استایل‌های مو احساس راحتی نکنند، اما موهای الهام گرفته شده است موجودات افسانه‌ای روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. رنگ موی تک‌شاخی در اصل از زیرشاخه‌های رنگ موی رنگین‌کمانی نیست. این استایل رنگ موی شاد و رنگارنگ، بیشتر شبیه رنگ‌ موهای یک شخصیت کارتونی دهه نود، با استفاده از رنگ‌های متنوع و روشن است.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی

موج‌های رنگین‌کمانی موج‌دار

وقتی که نوبت به انواع موج‌های مو می‌رسد، باید در نظر داشته باشید که کدام مدل به بهترین شکل ممکن رنگ موهای زیبای شما را به نمایش می‌‌گذارد. برای شما که وقت و هزینه زیادی را صرف موهای رنگین‌کمانی فوق‌العاده‌تان کرده‌اید، استفاده از یک موج کلاسیک هالیوودی برای نمایان ساختن زیبایی موهایتان بهترین گزینه ممکن است.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی

موهای با ریشه رنگین‌کمانی

عاشق این موهای رنگین‌کمانی شده‌اید؟ تنها شما نیستید. تمام دنیا در حال کشف این هستند که موهای با ریشه رنگین‌کمانی چقدر زنانه و در عین حال باشکوه است. کمی از چهارچوب‌های ذهنی‌تان درباره رنگ موهای متعادل و یکنواخت فاصله بگیرید و یک مدل موی کاملاً جدید و جذاب را امتحان کنید. با استفاده از رنگ موی رنگین‌کمانی در ریشه موهایتان، به جای آنکه ظاهر یک پری‌دریایی کلاسیک را داشته باشید، یک ظاهر مدرن و شیک و امروزی خواهید داشت. علاوه بر این، تمام دنیا با زنی که به اندازه‌ای جسور است که ریشه موهایش را رنگین‌کمانی می‌کند، مهربان‌تر برخورد می‌کنند. به ما اعتماد کنید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی در ریشه مو

موهای آمبره رنگین‌کمانی

گفته می‌شود که دختران بلوند باحال‌ترین دخترهای دنیا هستند، پس چرا یک رنگ موی آمبره رنگین‌کمانی خیلی روشن را امتحان نکنیم؟ پیاده کردن یک آمبره رنگین‌کمانی روی زمینه موهای بلوند روشن و یا دودی بسیار روشن، هم بسیار زیبا می‌شود و هم کمتر از حالتی که تمام موها به رنگ رنگین‌کمانی درآمده باشند شلوغ می‌شود. برای آن که مطمئن باشید که ظاهرتان هنوز هم برای محل تحصیل و یا محل کارتان مناسب است، از آرایشگرتان بخواهید که در قسمت رنگین‌کمانی موهایتان از رنگ‌های پاستیلی روشن استفاده کند. به این ترتیب هم رنگ موی رنگین‌کمانی زیبایی دارید و هم بر تمام موهای شما غالب نشده است.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی با تکنیک آمبره

رنگ موی طاووسی

اگر شما هم مانند بیشتر افراد سبزه‌ای که ما می‌شناسیم باشید، احتمالاً تمام دوران بزرگ‌سالی‌تان را در حال فکر کردن به این گذرانده‌اید که موهایتان را دکلره کنید و با رنگ‌های آن ماجراجویی کنید، اما جرات آن را پیدا نکرده‌اید. خوشبختانه رنگ موی طاووسی خیر دو جهان است! دسته‌های جواهرگونه و درخشانی از رنگ‌های بنفش، آبی و سبز که روی زمینه تیره‌ای کار می‌شوند. بنابراین به جای آن که مجبور باشید تمام موهایتان را دکلره کنید، فقط به دسته‌های کوچکی از موهایتان آسیب می‌رسانید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی طاووسی

رنگ موی رنگین‌کمانی متالیک

رنگ موی متالیک یک ترند جدید است که فضای مجازی را به شکلی طوفانی، به تسخیر خود درآورده است. بعضی از فعالان در عرصه صنایع آرایشی با این ترند جدید موافق نباشند، اما این دلیل نمی‌شود که شما آن را امتحان نکنید. به جای استفاده از رنگ‌های نئونی روشن و یا پاستیلی، در این تکنیک جدید، رنگ‌های آبی، سبز و بنفش با استفاده از دست، روی قسمت‌های مختلف مو اعمال می‌شوند؛ مانند نور تابلوهای تبلیغاتی، این موهای زیبای رنگین‌کمانی متالیک هم سه‌بعدی و پرتلالو دارند.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی متایک

موهای رنگین‌کمانی راه‌ راه

یکی از چیزهایی که همیشه در مورد رنگ‌ مو تحسینش می‌کنیم آن است که همیشه می‌شود روش جدیدی برای اعمال رنگ موهای مختلف پیدا کرد. اگر دوست ندارید موهایی یکدست و روشن با رنگ‌های پاستیلی داشته باشید، می‌توانید جسورانه انتخاب کنید و به جای داشتن زندگی یک پری دریایی، مدل رنگ موی رنگین‌کمانی راه‌راه را انتخاب کنید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی لایه لایه افقی

موهای رنگین‌کمانی باحال

اگر مدل موهای هولوگرافیک را در نظر داشته باشیم، موهای رنگین‌کمانی باحال دخترخاله آبی-بنفش آن به حساب می‌آید. در این تکنیک لایه‌های انعکاسی رنگ‌های مختلف بر روی زمینه موهای نقره‌ای پیاده‌سازی می‌شود. نتیجه نهایی آن موهای کاملاً درخشان و متالیک و خیره‌کننده خواهد بود. این رنگ مو بر روی تنالیته‌های مختلف رنگ پوست ظاهر جذابی دارد و با موهای بلندتر، زیباتر می‌شود. بلندی بیشتر موها به شما فضای آن را می‌دهد که به راحتی با رنگ‌های مختلف بازی کنید. علاوه بر آن می‌توانید انتهای موها را کمی کوتاه کنید تا موهای سالم‌تری داشته باشید.

 رنگ موی رنگین ‌کمانی

بیشتر بخوانید: رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

مطالب مرتبط