رنگ موی قهوه‌ای-قارچی، رنگ موی مورد علاقه سوپرمدل‌ها!

رنگ موی قهوه‌ای-قارچی، رنگ موی مورد علاقه سوپرمدل‌ها!

12 مرداد 1399

در سال گذشته رنگ موهای پررنگ و لعاب مانند رنگ‌های نئونی و متالیک، توجهات را از رنگ‌های سنتی و کم جلوه تر به خود جلب کرده‌اند - اما این روند به زودی تغییر خواهد کرد. موج‌های جدیدتر رنگ موهای مورد توجه در دنیای مد و زیبایی، تیره‌تر و عمیق‌تر از رنگ‌های پیش از این هستند. با رنگ موی قهوه‌ای قارچی آشنا شوید، یک رنگ موی خیره‌کننده طبیعی که مطمئناً پس از دیدنش از آن خوشتان می‌آید، و هم‌خانواده رنگ بلوند قارچی محسوب می‌شود. آیا می‌خواهید بین رنگ موهای بلوند دودی و بلوند چرک انتخاب کنید؟ پیشنهاد ما آن است که در عوض، به رنگ موی قهوه‌ای قارچی یک شانس امتحان بدهید. اگر آمادگی آن را دارید که خانواده رنگ‌های بلوند را پشت سر گذاشته و وارد طیف رنگ موهای طبیعی شوید، رنگ قهوه‌ای قارچی می‌تواند یک گزینه ایدئال برای شروع کارتان باشد. ادامه مطلب را بخوانید تا همه اطلاعاتی که در رابطه با این رنگ مو و نحوه نگهداری از آن، مورد نیازتان است را کسب کنید. علاوه بر این، با ۱۸ ایده برای رنگ موهای قهوه‌ای قارچی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که مطابق با نظر متخصصان رنگ مو تنظیم شده‌اند که پس از دوران قرنطینه، آماده بازگشت به سالن‌هایشان هستند.


قهوه‌ای قارچی چه رنگی است؟


شاید رنگ موی قهوه‌ای قارچی واقعاً از قارچ الهام گرفته شده باشد، اما خیالتان راحت باشد که خالدار نیست. ایده اصلی این رنگ مو از قارچ‌های پورتوبلو گرفته شده است. درست مانند این قارچ‌های خوشمزه، رنگ موی قهوه‌ای قارچی هم در نظر اول مانند رنگ موی قهوه‌ای طبیعی به نظر می‌رسد، اما با یک نگاه دقیق‌تر و رگه‌های رنگ خاکستری و قهوه‌ای روشن خودشان را در آن نشان می‌دهند.


تنالیته رنگ موی قهوه‌ای قارچی سرد است یا گرم؟


در حالی که بیشتر رنگ‌های خانواده قهوه‌ای تنالیته بسیار گرمی دارند، مانند قهوه‌ای شکلاتی و قهوه‌ای طلایی، رنگ قهوه‌ای قارچی به دلیل داشتن رگه‌هایی از رنگ خاکستری، تنالیته خنثی و در بعضی موارد تنالیته سردی دارد.


چطور موهایمان را به رنگ قهوه‌ای قارچی دربیاوریم؟


اگر می‌خواهید مطمئن باشید رنگ نهایی موهایتان یک رنگ یکدست و قابل قبول از کار درمی‌آید، توصیه ما آن است که حتماً با یک آرایشگر متخصص رنگ مو مشورت کنید. قبل از آن که به سالن آرایشگاه مراجعه کنید، حتماً تعداد قابل قبولی از رنگ مو‌های موردعلاقه‌تان را در گوشی تلفنتان ذخیره کنید تا بتوانید متخصص رنگ مویتان نشان بدهید که دقیقا چه تنالیته و رنگی مد نظرتان است. با این که متخصصان رنگ مو دقیقا می‌دانند که چگونه باید یک رنگ قهوه‌ای قارچی را ترکیب کنند، اما به دلیل داشتن رگه‌هایی از رنگ خاکستری، تنالیته‌های رنگ قهوه‌ای قارچی بسیار متنوع‌اند و شما باید دقیقا بدانید که چه چیزی می‌خواهید. اگر ترجیح می‌دهید که یک رنگ روشن از خانواده قهوه‌ای قارچی را امتحان کنید، از متخصص رنگ مویتان بخواهید که زمینه موهایتان را به رنگ قهوه‌ای روشن درآورده و در آن هایلایتهای بلوند طلایی بیاندازد. اما اگر خواهان داشتن رنگ موی قهوه‌ای قارچی تیره‌تری هستید، متخصص رنگ مویتان باید زمینه قهوه‌ای شکلاتی را با واریاسیون دودی ترکیب کند. زمانی که دقیقا تصمیم گرفتید که کدام تنالیته رنگ قهوه‌ای قارچی را می‌پسندید، متخصص رنگ موی شما کار را با ترکیب رنگ شکلاتی و دودی روی پایه موهایتان شروع می‌کند. سپس بر اساس تصویر رنگی که به او نشان داده‌اید، و رگه‌هایی از هایلایت و لولایت در موهایتان ایجاد می‌کند تا به موهایتان حجم و بافت دلخواهتان را بدهد.


موهای قهوه‌ای قارچی به چه میزان نگهداری نیاز دارند؟


رنگ موی قهوه‌ای قارچی هم مانند بسیاری دیگر از رنگ‌های خانواده قهوه‌ای، به نگهداری و مراقبت کمی نیاز دارد. اما اینکه این رنگ مو نیاز به مراقبت کمی دارد به آن معنی نیست که با داشتن این رنگ مو نیاز به ایجاد هیچ تغییری در روتین مراقبت از موهایتان وجود ندارد.

  • اگر رنگ موی طبیعی شما به رنگ قهوه‌ای قارچی نزدیک باشد، می‌توانید بین جلسات ترمیم رنگ مویتان تا هفته‌ها و گاهی حتی ماه‌ها فاصله بیاندازید. همچنین رنگ موی قهوه‌ای قارچی به دلیل آن که حاوی رنگ خاکستری دودی است، یک انتخاب ایدئال برای پوشش دادن موهای فلفل نمکی شما به حساب می‌آید و می‌تواند تارهای موی سفید شما را در میان رگه‌های خاکستری‌اش به خوبی محو کند.
  • اگر رنگ طبیعی پایه موهای شما به رنگ قهوه‌ای قارچی نزدیک نیست، و یا می‌خواهید موهایتان همیشه در بهترین حالت ممکن باشد، جوری برنامه‌ریزی کنید که هر ۶ تا ۸ هفته یک‌بار برای رنگ زدن ریشه موهایتان به آرایشگاه مراجعه کنید. اگر مطمئن نیستید که هرچند وقت یک‌بار برای مراجعه به آرایشگاه مناسب است، متخصص رنگ مویتان می‌تواند شما را در رابطه با برنامه زمانی ترمیم رنگ مویتان راهنمایی کند.
  • برای آن که در فاصله بین قرار‌های اصلی رنگ مویتان، موهای شما هم چنان ظاهر شاداب و جذابی داشته باشد، بهتر است در این فاصله در جلسات رنگساژ شرکت کنید. در این جلسات متخصص رنگ موی شما با استفاده از رنگ موهای نیمه دائمی، واریاسیون دودی خاکستری و رنگ‌های مات، رنگ قهوه‌ای قارچی موهای شما را تجدید می‌کند. استفاده از رنگ موهای نیمه دائمی ماد علاوه بر آنکه به تجدید رنگ قهوه‌ای قارچی موهای شما کمک می‌کند با اضافه کردن رنگ‌های خاکی و زمینی باعث از بین رفتن تنالیته ناخواسته گرم موهای شما می‌شود. اگر می‌خواهید رگه‌های موی‌ سفیدتان را مخفی کنید، از متخصص رنگ مویتان بخواهید که از رنگ موهای کم آمونیاک قهوه‌ای خاکستری استفاده کند. این نوع رنگ مو علاوه بر آن که پوشش دهی مناسبی برای موهای سفید و خاکستری شما دارد، نگرانی‌های شما را از اثرات بالا رفتن سن بر روی موهایتان، مانند ریزش مو، کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: با رنگ موی قهوه‌ای خاکستری خودتان را زیبا کنید


محصولاتی که برای داشتن موی قهوه‌ای قارچی به آن‌ها نیاز دارید


درست است که جلسات رنگساژ در سالن آرایشگاه بسیار مهم است، اما روتین مراقبتی شما در خانه هم می‌تواند به ماندگاری رنگ موهایتان کمک شایانی کند، به خصوص در مورد رنگ‌هایی با تنالیته دودی مانند قهوه‌ای قارچی. وقتی که نوبت به نگهداری از رنگ موی قهوه‌ای قارچی در خانه می‌رسد، هدف اصلی از روتین مراقبتی‌مان آن است که تنالیته خاکستری دودی زیبای رنگ موها را حفظ کنیم و جلوی محو شدن آن در رنگ پایه قهوه‌ای را بگیریم. به همین دلیل به یک شامپوی رنگ کننده مو و یک نرم‌کننده مخصوص موهای رنگ شده نیاز دارید. این شامپوها و نرم‌کننده‌ها که باعث تقویت تنالیته آبی رنگ موها می‌شوند، به ماندگاری تنالیته دودی در زمینه رنگ طبیعی قهوه‌ای و همچنین، به حفظ سلامتی قسمت‌های هایلایت شده مو کمک می‌کنند. فرمولاسیون این دسته از شامپوها و نرم‌کننده‌ها به نحوی است که در عین حال که در زمان شست‌وشو باعث تمیز و درخشان شدن موها می‌شوند، اما رنگ موها را پاک نکرده و تنالیته دودی زیبای رنگ موی شما را از بین نمی‌برند. اگر تاکنون از شامپوهای رنگ کننده مو استفاده نکرده‌اید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم تا بدانید چگونه این دسته از شامپوها را در روتین مراقبتی رنگ مویتان قرار دهید. یک یا دو بار در هفته، شامپوی مخصوص موهای رنگ شده و نرم‌کننده موهای آسیب‌دیده‌تان را کنار بگذارید و به جای آن‌ها از شامپوی رنگ کننده مو استفاده کنید. دسته‌های مو را به شامپو آغشته کنید و بسته به اینکه می‌خواهید چه مقدار رنگ مویتان را احیا کند، اجازه بدهید که شامپو به مدت ۳ تا ۵ دقیقه روی موهایتان باقی بماند. موهایتان را با آب فراوان بشویید و بلافاصله از نرم‌کننده مو استفاده کنید. با این که برای پیاده‌سازی رنگ موی قهوه‌ای قارچی معمولاً نیازی به دکلره کردن موها وجود ندارد، اما دفعات متعدد رنگ مو هم باعث می‌شود که موهای شما خشک‌تر و شکننده‌تر از حالت معمول شود. برای بازگرداندن لطافت موهای خشک‌شده‌تان، در روتین هفتگی مراقبتی از موهایتان، از یک ماسک موی آب‌رسان قوی استفاده کنید. ماسک‌های آب‌رسان امیر معمولاً جوری طراحی می‌شوند که اثرات درمانی و احیاکنندگی را داشته باشند و به طور اختصاصی برای موهای آسیب دیده از رنگ مو فرموله شده‌اند.


بهترین استایل برای امتحان کردن رنگ موی قهوه‌ای قارچی کدام است؟


با آن که رنگ موی قهوه‌ای قارچی به قدری زیبا است که با هر مدل و اندازه مویی، ظاهر خیره‌کننده‌ای به شما می‌بخشد، اما پیشنهاد ما آن است که این رنگ مو را با موهای بلند امتحان کنید، زیرا موهای بلند به شما این امکان را می‌دهد که رگه‌های خیره‌کننده هایلایت و لولایت دودی خاکستری را به نمایش بگذارید و عمق و حجم کار را به شکل بهترین نمایش می‌دهد. داشتن موهای بلند به رنگ موی قهوه‌ای قارچی شما اجازه درخشیدن می‌دهد. اگر هنوز هم مطمئن نیستید که کدام استایل و تنالیته رنگ موی قهوه‌ای قارچی برای شما مناسب است، در اینجا مجموعه‌ای از مدل‌های مختلف با استفاده از رنگ موی قهوه‌ای قارچی را جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید با دیدن آن‌ها الهام بگیرید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی یخی

 اینجا در سایت؟ ما تقریباً هر روز با رنگ موهای جدید و به روز سر و کار داریم. این امر باعث می‌شود که ترندهای دنیای رنگ مو و آرایش و فشن به صورت روزانه در اختیار ما باشد، با این وجود بعضی از رنگ‌های مو برای خود ما هم جذاب‌ترند و نمی‌توانیم تصور کنیم که این رنگ مو‌های مورد علاقه‌مان را کنار بگذاریم. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که پیش از ترند شدن رنگ موی قهوه‌ای قارچی، این رنگ مو را انتخاب کرده‌اید و اکنون به دنبال راهی برای احیای رنگ موی موردعلاقه‌تان می‌گردید، پیشنهاد ما آن است که رنگ موی قهوه‌ای قارچی یخی را امتحان کنید. وجود این دسته‌های هایلایت بلوند پلاتینی در میان زمینه قهوه‌ای قارچی موهای شما باعث روشن‌تر شدن ظاهر کلی موها می‌شود. همچنین این ظاهر برای کسانی مناسب است که تمام عمرشان رنگ موهایی در خانواده قهوه‌ای داشته‌اند و همیشه دوست دارند بدانند ظاهرشان با موهای بلوند چطور می‌شود. بدون آن که واقعاً بلوند کنید ظاهر بلوند را امتحان کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی یخی

رنگ موی قهوه‌ای قارچی طلایی

وقتی که به رنگ موی قارچی فکر می‌کنیم ناخودآگاه تصویر یک قارچ خالدار به ذهنمان خطور می‌کند. اما کافی است به یاد قارچ‌های برشته شده روی پیتزایتان بیفتید تا رنگ متفاوتی از قارچ در ذهنتان متبادر شود. منظورمان آن است که زمانی که می‌خواهید تنالیته رنگ موی قهوه‌ای قارچی‌تان را انتخاب کنید، طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف را در اختیار دارید. اگر انتخاب شما یک رنگ موی قهوه‌ای قارچی با تنالیته طلایی باشد که ظاهر آن کمتر به تنالیته دودی گرایش دارد، پس انتخاب شما همان قهوه‌ای قارچی طلایی است. این تنالیته طلایی که همخوانی بسیار خوبی با رنگ موی قهوه‌ای قارچی دارد، در واقع همان رنگ پایه قهوه‌ای قارچی است که به آن هایلایت‌های طلایی روشن اضافه شده است و ظاهر کلی آن یادآور فصل پاییز است.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی طلایی

رنگ موی قهوه‌ای قارچی بریان

اگر از رنگ موی قهوه‌ای قارچی طلایی خوشتان می‌آید اما خواستار یک تنالیته کمی قهوه‌ای‌تر و عمیق‌تر هستید، رنگ موی قهوه‌ای قارچی بریان مناسب شما است. این نسخه اندکی گرم‌تر از رنگ موی قهوه‌ای قارچی، به اندازه قارچ بریانی که همین الان از اجاق‌گاز بیرون آورده باشید خوشمزه است، بدون آن که نیاز به پخت و پز داشته باشد.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی تیره‌تر

رنگ موی قهوه‌ای قارچی در ریشه موها

اگر شما موهای با رنگ قهوه‌ای طبیعی دارید اما در ته ته دلتان می‌دانید که دوست دارید بلوند باشید این رنگ مو برای شما مناسب است. داشتن موهای بلوند با رنگ ریشه موی قهوه‌ای قارچی به شما اجازه می‌دهد که زیبایی و جذابیت موهای بلوند را بدون نیاز به ترمیم مداوم تجربه کنید. در حالی که با داشتن موهای کاملاً بلوند مجبورید حداکثر ۶ تا ۸ هفته یک‌بار برای ترمیم رنگ ریشه موهایتان به سالن‌های آرایشی مراجعه کنید، اما با داشتن قهوه‌ای قارچی، می‌توانید بین جلسات ترمیم رنگ مویتان تا ۱۲ هفته فاصله بیاندازید. علاوه بر آن، یک بالیاژ دودی بر روی موهای بلوندتان، آن‌ها را به خوبی با ریشه‌های قهوه‌ای قارچی هماهنگ می‌کند.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی در ریشه مو

آمبره سیاه به قهوه‌ای قارچی

اگر موهای طبیعی شما سیاه رنگ است، هنوز هم می‌توانید با رنگ موی ترندی قهوه‌ای قارچی خوش بگذرانید. به جای آن که چند جلسه رنگبری روی موهایتان اعمال کنید تا بتوانید زمینه آن‌ها را برای رنگ موی قهوه‌ای قارچی آماده کنید، یک آمبره سیاه به قهوه‌ای قارچی را انتخاب کنید. با این که نوک موهای آمبره شده‌تان به ظاهر شما گرمی و شادابی اضافه می‌کند، اما نیازی نیست که نگران رشد مداوم ریشه سیاه موهایتان باشید.

آمبره قهوه‌ای قارچی و مشکی

قهوه‌ای قارچی پورتوبلو

بهترین چیز در مورد رنگ موی قهوه‌ای قارچی آن است که در تمام دنیا قارچ‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید برای رنگ موهایتان از آن‌ها الهام بگیرید. قارچ‌های پرتوبلو تنها بزرگ‌ترین گونه از قارچ‌های خوراکی نیستند، بلکه یک منبع برای الهام گرفتن در رنگ مویتان هم محسوب می‌شوند. از متخصص رنگ مویتان بخواهید که موهایتان را به این رنگ قهوه‌ای قارچی دودی در بیاورد که بیشتر از قهوه‌ای، به سمت تنالیته دودی گرایش دارد.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با تنالیته دودی

بالیاژ قهوه‌ای قارچی

اگر آمادگی آن را ندارید که تمام موهایتان را به رنگ قهوه‌ای قارچی در بیاورید، می‌توانید از بالیاژ قهوه‌ای قارچی برای تغییر ظاهرتان استفاده کنید. در این تکنیک رنگ مو که با دست اجرا می‌شود، تنالیته رنگی موهای شما به آرامی از رنگ طبیعی موهایتان در ریشه تا رنگ قهوه‌ای قارچی در نوک موهایتان تغییر می‌کند.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با تکنیک بالیاژ

هایلایت و لولایت قهوه‌ای قارچی

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، قارچ‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها الهام بگیرید. پس چرا خودتان را به یک قارچ مشخص محدود کنید؟ اگر نمی‌توانید مشخص کنید که کدام یکی از تنالیته‌های رنگ قهوه‌ای قارچی را بیشتر دوست دارید و یا این که کدام یک همخوانی بیشتری با پوست شما دارد، از متخصص رنگ مویتان می‌خواهید که در موهایتان هایلایت‌ها و لولایت‌های مختلفی با تنالیته‌های مختلف رنگ موی قهوه‌ای قارچی دربیاورد.

هایلایت و لولایت قهوه‌ای قارچی


بهترین مدل‌های مو و کوتاهی‌های برای موی قهوه‌ای قارچی


رنگ موی قهوه‌ای قارچی با موهای پیچیده فرانسوی

می‌توان مدل موی پیچیده فرانسوی را به عنوان دخترعموی مدل دوقلوی فرانسوی در نظر گرفت. این شینیون در واقع همان مدل جمع شده گرد ساده کلاسیک است که اندکی آشفته‌تر شده و برای موقعیت‌های مختلفی مناسب است، از همراهی کردن با یک آقا با لباس رسمی و کراوات مشکی گرفته تا شرکت در یک قرار میان وعده.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی شینیون شده پشت گردن

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با بافت هلندی دم خوکی

مدل‌های مختلف بافت موی سر یک روش عالی برای به نمایش درآوردن رنگ موهای جدید است و هرچه از زیبایی این مدل بافت هلندی بگوییم کم است. برای آن که این استایل بافت مو را کمی به روز‌تر کنید، کافی است که قسمت رها شده پایان بافت را کمی بلند‌تر در نظر بگیرید تا رنگ مویتان هم جلوه بیشتری داشته باشد.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با بافت هلندی خرگوشی

جمع کردن نیمه بالایی موهای آمبره قهوه‌ای قارچی

اگر تنها چند دقیقه برای حالت دادن و جمع کردن موهایتان فرصت دارید، این مدل برای موهای آمبره قهوه‌ای قارچی شما بسیار مناسب است. کافی است تنها نیمه بالایی موهایتان را جمع کنید و آن را دور خودش بپیچید و در کمتر از ۲ دقیقه آماده‌اید تا از خانه بیرون بروید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با تکنیک آمبره و جمع کردن قسمتی از آن

موهای موج‌دار هالیوودی قهوه‌ای قارچی

وقتی که در مورد یک مدل موی باشکوه هالیوودی فکر می‌کنیم، معمولاً اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند رنگ موی بلوند است. اما این مدل مو ثابت می‌کند که رنگ موی قهوه‌ای قارچی هم می‌تواند به همان اندازه باشکوه و خیره‌کننده باشد.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با فر هالیوودی

موهای قهوه‌ای قارچی ابریشمی و درخشان قهوه‌ای قارچی

موهای قهوه‌ای قارچی‌تان را ابریشمی و براق کنید تا به کانون توجه افراد در هر جمعی تبدیل شود. هر چقدر هم که مدل‌های لخت مو را دوست داشته باشیم، اما باید به یاد داشته باشیم که گاهی استفاده از روش‌های گرمایی برای صاف کردن موها باعث می‌شود که ظاهر خشک و زننده‌ای پیدا کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، از یک اتوی موی مناسب با درجه حرارت مناسب استفاده کنید و پس از اتمام اتوکشی موهایتان، از روغن مو و یا سرم موی دوفاز برای درخشان کردن موهایتان استفاده کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی صاف

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با مدل موی مصری مدرن تابدار

اگر به تازگی موهایتان را به رنگ قهوه‌ای قارچی درآورده‌اید و به دنبال یک مدل موی مناسب می‌گردید تا درخشش خیره‌کننده آن را به نمایش بگذارد، مدل موی مصری مدرن تابدار برای شما مناسب است. این مدل مو که در سال‌های اخیر در تمام دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است، با تنالیته‌های مختلف رنگ مو و فرم‌های مختلف صورت همخوانی مناسبی دارد. این استایل موی تابدار و متنوع باعث می‌شود که حتی اگر با بهترین دوستتان، مادرخوانده‌تان و یا رئیستان مدل موی یکسانی داشته باشید، اما با داشتن تنالیته رنگ مو و چین و شکن‌های متفاوت، ظاهر نهایی موهایتان کاملاً متفاوت به نظر برسد.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی با مدل موی مصری

موهای قهوه‌ای قارچی فرفری

از پشت سرتان شروع کنید و هر بار یک دسته حدوداً ۲ سانتیمتری از موهای تمیز و خشکتان را جدا کنید. به هر دسته از موهایتان واکس موی مخصوص فر کردن مو و یا اسپری سرم موی دوفاز بزنید و سپس آن را دور یک موی فر کننده با قطر یک اینچ بپیچید. سپس بسته به جنس و ضخامت موهایتان، هر دسته مو را بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه دور فر کننده نگه دارید و سپس آن را به آرامی از دور اتوی موی فر کننده باز کنید. با همین دسته‌های ۲ سانتی‌متری به فر کردن موهایتان ادامه دهید تا تمام موهای سرتان را فر کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی فرفری

شینیون پایین سر با موهای قهوه‌ای قارچی

این شینیون باکلاس برای موقعیت‌های رسمی مناسب است. برای اجرای این شینیون کار را با جمع کردن موهایتان بالای گردنتان شروع کنید. اول، موهایتان را به شکل یک دم‌اسبی ساده کمی بالاتر از خط پایین رویش موی سرتان جمع کنید. رشته‌های موی جلوی سرتان را آزاد بگذارید تا صورتتان را قاب کنند. سپس دم‌اسبی پشت سرتان را به آرامی و بدون فشار، دور خودش گرد کنید و انتهای آن را با استفاده از چندین سنجاق سر محکم کنید. پس از آن که از محکم بودن موهای جمع شده‌تان مطمئن شدید می‌توانید هر تزیینی که دوست دارید به موهایتان اضافه کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی شینیون شده پایین سر

موهای چتری با رنگ قهوه‌ای قارچی

اگر همیشه دوست داشته‌اید که موهای چتری را امتحان کنید اما مطمئن بوده که به صورتتان می‌آید یا نه، پیشنهاد ما آن است که مو‌های چتری بلند را امتحان کنید. در این استایل، چتری‌ها آن قدر کوتاه هستند که به شما حس چتری بودن موها را بدهند، اما در عین حال آن قدر بلند هستند که می‌توانید در صورت عدم رضایت، آن‌ها را با لایه‌های بلندتر مو مخلوط کرده و پنهانشان کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی

موهای متوسط صاف با رنگ قهوه‌ای قارچی

موهای صاف با بلندی متوسط تقریباً به هر کسی می‌آید، اما برای کسانی که به طور طبیعی موهای نرم و صافی دارند، واقعاً ایده‌آل است. در این استایل، موها آن قدر بلند هستند که ظاهر باکلاسی داشته باشید، اما آن قدر بلند نیستند که باعث سنگینی سرتان بشود و صاف بودن تارهای مو باعث می‌شود که موهایتان ضخیم‌تر و پرپشت‌تر به نظر برسد. هر وقت که تصمیمتان را گرفتید، خوشحال می‌شویم که رنگ موی قهوه‌ای دودی‌تان را ببینیم. برای به اشتراک گذاشتن عکس رنگ موهایتان از هشتک #رنگ_موی_قهوه‌ای_قارچی استفاده کنید.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی برای موهای لخت

بیشتر بخوانید: 14 رنگ موی قهوه‌ای طلایی که عاشقش میشی!

مطالب مرتبط