طرح‌های زیبا و ساده از فرنچ

طرح‌های زیبا و ساده از فرنچ

05 شهریور 1399

نوک ناخن سفید بدون شک یکی از سمبل‌های استایل کلاسیک به شمار می‌رود؛ اما حتی ایده‌آل‌ترین سمبل‌های کلاسیک هم بعد از مدتی خسته‌کننده می‌شوند. به همین دلیل ما این ایده‌های ترندی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا اگر شما هم از طرفداران این مانیکور کلاسیک هستید، بتوانید از روش‌های طراحی جدیدتر با استفاده از نوک ناخن‌های سفید لذت ببرید!

ناخن‌های سفید با لاک اکریلیک

 بدون شک مانیکور فرانسوی ساده یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و پرطرفدارترین مانیکورهای دنیا است، اما می‌توانید برای ترندی کردن این مانیکور کلاسیک، از لاک سفید آکریلیک استفاده کنید. اگر این طراحی برای شما زیادی ساده است، می‌توانید به جای مانیکور فرانسوی، از آمبره سفید استفاده کنید و به آن کمی پودر طلایی اضافه کنید.

مانیکور فرنچ با دیزاین سنگ تزیینی

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

مانیکور آمبره با دیزاین طلایی

ناخن‌های صورتی دوست‌داشتنی با نوک ناخن سفید

 طرح‌های سفید ناخن تقریباً با هر چیزی سازگار می‌شوند. برای مثال رنگ لاک صورتی که همیشه یادآور زنانگی و لطافت بوده است، در ترکیب با مانیکور فرانسوی سفید عالی می‌شود. مزیت دیگر این ترکیب که ظاهری لوکس و ترندی دارد آن است که با هر استایلی و برای هر رویدادی مناسب است.

مانیکور فرنچ روی لاک صورتی

مانیکور فرنچ روی لاک صورتی

مانیکور فرنچ روی لاک صورتی

طرح‌های نوک ناخن فرانسوی با سنگ‌های تزیینی

 فقط یک نگاه به این تصاویر بیندازید، طرح‌هایشان بسیار بسیار دخترانه است! ترکیب آمبره فرانسوی سفید و سنگ‌های درخشان، صرف نظر از فرم و بلندی ناخن‌ها، همیشه جذاب و دوست‌داشتنی است. علاوه بر آن، هر جا که می‌روید می‌درخشید!

مانیکور فرنچ با دیزاین سنگ‌های تزیینی

مانیکور فرنچ با دیزاین سنگ‌های تزیینی

طرح‌های خیره‌کننده ناخن با نوک سفید

کافی است یک نگاه به تصاویر زیر بیندازید تا شما هم تایید کنید که مانیکور فرانسوی سفید هر چیزی هست به جز خسته‌کننده. نظرتان در مورد استفاده از طرح بر روی خود مانیکور فرانسوی چیست؟ به نظر سرگرم‌کننده می‌رسد، نه؟ بعدی که به سالن آرایشی می‌روید، به ناخن کارتان اجازه بدهید که روی ناخن‌های شما یک شاهکار هنری خلق کند!

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

مانیکور فرنچ

طراحی‌های دوست‌داشتنی با نوک ناخن سفید

 به تصاویر زیر دقت کنید، هیچ جزئی از طراحی اضافی نیست. ترکیب نوک ناخن سفید و طرح‌های مرواریدی ذهن خیالمان را به پرواز در می‌آورند عکس از بهترین طراحی‌ها

مانیکور فرنچ با دیزاین مرواریدی

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

مانیکور فرنچ با دیزاین مرواریدی

با استفاده از مانیکور فرانسوی

 این طراحی با استفاده از مانیکور فرانسوی واقعاً فوق‌العاده است. برای زنان با اعتماد به نفسی که از جلب توجه دیگران لذت می‌برند یک گزینه ایده‌آل به حساب می‌آید. ترکیب لاک زمینه یاسی رنگ و مانیکور فرانسوی محو شونده و گل‌های سفیدی که روی آن طراحی شده است، واقعا دلنشین و زنانه شده است. این طراحی ناخن از آن ترکیباتی نیست که هر روز و روی دست افراد مختلف، شاهد آن باشید!

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

 مانیکور فرانسوی با دیزاین قلب

طراحی‌های باحال با نوک ناخن سفید

 این طراحی در نگاه اول شبیه به مانیکور فرانسوی کلاسیک به نظر می‌رسد، اما تفاوت آن در خط نقره ای آن است. با کمی دقت متوجه می‌شوید که دقیقاً زیر نوک سفید ناخن، یک خط ظریف نقره‌ای کشیده شده است. علاوه بر آن، به جای آن که این مانیکور فرانسوی خاص، روی زمینه صورتی یا لاک ساده اجرا شده باشد، رنگ لاک زمینه آن خاکستری اکلیلی است. دوست ندارید چیزی شبیه به این را امتحان کنید؟

 مانیکور فرانسوی

 مانیکور فرانسوی

 مانیکور فرانسوی با دیزاین سنگ تزیینی

بیشتر بخوانید: 30 مدل فرنچ ناخن برای خوش‌ سلیقه‌ها!

مطالب مرتبط