میکاپ ماهرانه به این میگن

میکاپ ماهرانه به این میگن

25 شهریور 1399

بسیاری از خانم‌ها عاشق ورق زدن مجله‌های مد و فشن و دیدن میکاپ‌های جسورانه روی صورت مدل و سلبریتی‌ها هستند که ظاهر آنها را معرکه کرده است! خب خیلی از خانم‌ها این آرایش‌ها را می‌بینند اما هرگز آنها را برای خودشان امتحان نمی‌کنند. در حال حاضر ما وقت اضافی بسیار زیادی در خانه در اختیار داریم که این روزها را تبدیل به موقعیتی مناسب برای امتحان کردن آرایش‌های جدید می‌کند! این روزهای موقعیتی عالی برای تمرین تغییر روتین آرایشی است. نه تنها کسی شما را نمی‌بیند، بلکه می‌توانید در یک روز چند آرایش را امتحان کنید. تمام پالت‌های آرایشی مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و برای آرایش کردن آماده شوید!

1. میکاپ اکلیلی

اگر شما به دنبال درخشیدن هستید، امتحان کردن میکاپ اکلیلی می‌تواند بسیار جالب باشد. این آرایش جسورانه می‌تواند چشمان شما را به میزان زیادی پرجلوه کند و تعریف و تمجیدها از شما را افزایش دهد. شما به براق‌ترین سایه خود برای شروع کردن این میکاپ نیاز دارید. اکلیل‌های براقی که به عنوان سایه خود استفاده می‌کنید می‌تواند هر رنگی داشته باشند که شما ترجیح می‌دهد. سپس شما می‌توانید جهت داشتن آرایشی جسورانه اکلیل را با هر رنگ دیگری ترکیب کنید. به همراه این آرایش از مقداری هایلایتر استفاده کنید تا به درخشندگی محض برسید. اگر می‌خواهید شب بیرون بروید، این میکاپ برای شما عالی خواهد بود، همچنین شما می‌توانید لباس‌های خود را با آن هماهنگ کنید. اگر هرگز قبلاً این آرایش امتحان نکردید، حالا وقت مناسب آن فرا رسیده است. این میکاپ را امتحان کنید تا برای دفعه بعدی که می‌خواهید بیرون بروید آن را بی‌نقص انجام دهید.

میکاپ اکلیلی

2. چشم‌های اسموکی

همه عاشق داشتن چشم‌های اسموکی زیبا هستند و انجام دادن آنها هم بسیار ساده است. این آرایش جلوه‌ای بی‌نقص و جسورانه‌ به ظاهر شما می‌دهد. ماهر شدن در انجام این میکاپ می‌تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که شما در دوران خانه ماندن خود انجام می‌دهید. این میکاپ جسورانه می‌تواند با لباس‌ها و موقعیت‌های زیادی سِت شود. رنگ‌های تیره درون پالت سایه خود را امتحان کنید، آنهایی که هرگز تا به حال آنها را لمس نکردید! ممکن است از اینکه چقدر با این آرایش خوب به نظر می‌رسید، شوکه شوید. شما می‌توانید آرایش چشم‌های اسموکی را با رژلبی نو سِت کنید تا چشم‌هایتان را پرجلوه کنید! این آرایشی است که شما حتماً باید آن را امتحان کنید.

سایه چشم‌ اسموکی

3. تم رنگی

انجام دادن میکاپ با تم رنگی می‌تواند برای انجام دادن بسیار جالب باشد! از بین همه آرایش‌های جسورانه، این یکی می‌تواند هنرمند درونی شما را به نمایش بگذارد. یک رنگ پررنگ مانند نارنجی یا آبی پیدا کنید و رنگ‌های مختلف سایه چشم را با هم ترکیب کنید. با این کار چشمانی جسورانه خواهید داشت که باعث می‌شود چشمان شما پرجلوه شود. اگر می‌خواهید ظاهری فانتزی داشته باشید، می‌توانید خط چشمی با همان رنگ نیز به آرایش خود اضافه کنید. این رنگ را با رنگ رژلب خود سِت کنید که با چشمان شما هماهنگ است، همچنین اضافه کردن مقداری هایلایتر ظاهری فوق العاده جالب و زیبا به شما می‌دهد. این رنگ می‌تواند با لباسی که دوست دارید مطابقت داشته باشد یا اینکه فقط می‌توانید جهت سرگرمی آن را امتحان کنید.

میکاپ نارنجی

 4. ظاهر طبیعی

آرایش طبیعی می‌تواند بسیار قدرتمند باشد. برخی از مردم در مورد میکاپ می‌گویند: «حتی آرایش کم هم زیاد است.» اگر شما به دنبال داشتن ظاهری طبیعی هستید، این جمله برای شما هم درست است! به جای داشتن چشمانی تیره یا رنگارنگ، می‌توانید رنگ برنزی متناسب با رنگ پوست یا حتی برخی از برنزها را به عنوان سایه چشم امتحان کنید. کانتور روشن باعث می‌شود پوست شما با برخی از هایلایترها بدرخشد. این ظاهر را با یک برق لب خنثی کامل کنید و دیگر آرایش شما کامل است. اگرچه این آرایش میکاپی طبیعی است، اما هنوز هم ظاهری جسورانه دارد که چشمان شما را پرجلوه کرده و پوست شما را شگفت انگیز نشان می‌دهد.

میکاپ طبیعی با رنگ‌های نود

5. چشمان رنگین کمانی

اگر می‌خواهید جیمز چارلز درونی خود را بیرون بیاورید، می‌توانید آرایش چشم رنگین کمانی را امتحان کنید! از بین همه آرایش‌های جسورانه، این یکی خلاقانه‌ترین‌ها است. شما می‌توانید تمام رنگ‌های سایه چشم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آنها را با هم دور چشم خود ترکیب کنید تا به چشمان خود سایه رنگین کمانی بدهید. این ظاهر جسورانه برای امتحان کردن در خانه و آزمایش ترکیب رنگ‌ها بسیار مناسب است. شما می‌توانید در هنگام اضافه کردن خط چشم و ریمل مژه‌های خود خلاقیت زیادی به خرج دهید.

میکاپ رنگین کمانی

 6. خط چشم گربه‌ای

اگر در کشیدن خط چشم گربه‌ای مهارت ندارید، اکنون بهترین زمان برای تمرین است! این میکاپ ظاهر جسورانه به چشم‌ها می‌دهد که باعث می‌شود میکاپ شما به سطح بالاتری برود. آموزش‌های آنلاین بسیاری در زمینه چگونه کشیدن خط چشمی بی‌نقص وجود دارد. تمرین این روش‌ها می‌تواند شما را به یک حرفه‌ای تبدیل کند! خط چشم گربه‌ای با سایه چشمی به انتخاب خودتان و یک رژلب قرمز پررنگ می‌تواند در کنار هم بسیار عالی باشد. با این میکاپ به محض دیدن دوستانتان، آنها را تحت تاثیر قرار خواهید داد!

خط چشم گربه‌ای با رنگ آبی

7. میکاپ الهام گرفته شده از سلبریتی‌ها

چه چیزی سرگرم کننده‌تر از تلاش برای انجام آرایش سلبریتی مورد علاقه شما است؟ میکاپ مورد علاقه فرد مشهور خود را پیدا کرده و آن را امتحان کنید! به نظر می‌رسد بیشتر آرایش های جسورانه از افراد مشهور الهام گرفته شده است، بنابراین امتحان کردن میکاپ سلبریتی مورد علاقه خودتان می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد! افراد مشهور می‌توانند از نظر مد و آرایش بسیار الهام بخش باشند و آزمایش برخی از بهترین آرایش‌های جسورانه آنها می‌تواند اعتماد به نفس شما را در رابطه با آرایش بیشتر کند.

 میکاپ صورتی سلنا گومز

8. لب‌های قرمز

آیا شما از آن دسته کسانی هستید که فکر نمی‌کنید بتوانید یک رژلب قرمز جسورانه را امتحان کنید؟ خب، پس باید دوباره فکر کنید! داشتن لب‌های قرمز می‌تواند برای کسی که عادت به انجام میکاپ جسورانه ندارد، ترسناک باشد. کار خود را با امتحان رنگ‌هایی روشن‌تر از خط لب قرمز شروع کنید تا رژ مناسب خود را پیدا کنید. حتی می‌توانید برق لب قرمز را امتحان کنید که خیلی جیغ نیست. هر چیزی که به شما کمک کند تا با رژلب قرمز احساس راحتی بیشتری کنید، مفید است. همه باید این آرایش لب‌های قرمز ترند را امتحان کنند. این آرایش باعث می‌شود که لب‌های شما در چشم بیایند و همه از ظاهر شما تعریف کنند. هنگامی که اعتماد به نفس کافی برای انجام این میکاپ را پیدا کنید، دیگر دلتان می‌خواهد هر روز این آرایش را روی صورت خود داشته باشید. از بین همه میکاپ‌های جسورانه، این یکی از مواردی است که اعتماد به نفس شما را تقویت کرده و کل آرایش شما را درخشان می‌کند!

رژلب قرمز

9. ابروهای جسورانه

اگر هنوز ترند ابرو جسورانه را امتحان نکردید، اکنون زمان مناسب آن فرا رسیده است! مدادهای ابرو مورد علاقه خود را برداشته و کار خود شروع کنید. این آرایش توسط بسیاری از مدل‌های مد و افراد مشهور دیده شده است. شما قادر خواهید بود این میکاپ را مطابق با علاقه خود تغییر دهید که انجام آن را جالب‌تر می‌کند. اگر اولین بار است که این میکاپ را امتحان کنید، استفاده از پودر ابرو می‌تواند ظاهر ملایم‌تری به شما بدهد. رنگ قهوه‌ای پررنگ برای ابرو می‌توانند تکمیل کننده سایه چشم شما باشد و آرایش شما را تمیزتر نشان دهند. همچنین باعث برجسته شدن چشمان شما می‌شود و به صورت شما ساختار منسجم‌تری می‌بخشد!

 ابروهای قوه‌ای پررنگ

10. خط چشم رنگی

خط چشم رنگی ممکن است شبیه آن چیزهایی باشد که شما فکر می‌کردید هرگز آن را امتحان نخواهید کرد اما این نوع خط چشم می‌تواند جالب‌ترین تاثیر را به ظاهر آرایش شما بدهد! به جای استفاده از رنگ مشکی، سعی کنید از خط چشم سفید توی چشم خود استفاده کنید تا چشمانتان را پرجلوه شود. سپس می‌توانید کار خود را با انتخاب رنگی پررنگ ادامه دهید. خط چشم پررنگ می‌تواند ظاهر آرایش شما را تحسین کند! شما می‌توانید به راحتی رنگ‌ها را با یک سایه چشم ترکیب کنید تا زیبایی و جلوه به آرایش خود ببخشید.

خط چشم رنگی

بیشتر بخوانید: 8 سایه ترند: زیبایی دقیقاً به همین سادگی است!

مطالب مرتبط