5 ترفند استفاده از مایع لنز برای میکاپ: واقعا به کارت میاد

5 ترفند استفاده از مایع لنز برای میکاپ: واقعا به کارت میاد

10 آبان 1399

استفاده از مایع لنز برای آرایش کردن؟ مطئنم که این ایده شما را شوکه کرده است، اینطور نیست؟ ما همیشه دوست داریم که نکات و ترفندهای خاصی را با شما به اشتراک بگذاریم که به بهترین نحو ممکن به شما کمک می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که نحوه استفاده از یک مایع لنز ساده به 5 روش مختلف برای میکاپ خود را یاد بگیرید. لوازم آرایش و مایع لنز خود ر ا برداشته و این ترفندها را امتحان کنید. از اینکه چقدر یک مایع لنز می‌توانند پر کاربرد باشد، شگفت زده می‌شوید! حالا دیگر می‌توانید با این ترفندهای آرایشی که در آنها از مایع لنز استفاده شده چیزهایی بیشتری به زیبایی خود اضافه کنید:

1. درست کردن ریمل خشک شده

یک ریمل گران قیمت خریده و بدون اینکه بدانید در آن را نیمه بسته رها می‌کنید. کمی بعد که متوجه اشتباه خود می‌شوید، مواد ریمل شما خشک شده و بهم چسبیده است. در این شرایط چکار می‌کنید؟ برخی افراد به آن کمی روغن بچه یا آب اضافه می‌کنند تا انسجام مواد آن را برگردانند. اما اینکارها ریمل شما را خراب می‌کند. اکثر ما احتمالاً در چنین شرایطی قرار داشتیم، اینطور نیست؟ حالا دیگر با این ترفند می‌توانید ریمل خود را نجات دهید! مایع لنز خود را برداشته و 5 قطره از آن را به مایع ریمل خود اضافه کنید. اگر ریمل شما چند ماه است که قدیمی و سفت شده است پس اضافه کردن 8 قطره مایع لنز می‌تواند به شما کمک کند. با انجام اینکار، مواد خشک شده ریمل به خوبی آب شده و مانند قبل می‌شود. لطفاً فراموش نکنید که نباید مقدار زیادی مایع لنز به ریمل خود اضافه کنید زیرا ممکن است که به میزان زیادی مواد ریمل شما را چسبناک و رقیق شود. در نتیجه، متوجه خواهید شد که ریمل شما از روی مژه‌هایتان ریخته، محو شده و سریعتر از قبل روی پلکتان پخش می‌شود. حالا دیگر در ریمل خود را محکم ببندید. مایع نرم و مرطوب مایع لنز به شما کمک خواهد کرد تا مقداری رطوبت به مواد ریمل خشک شده خود اضافه کنید.

2. غلیظ کردن سایه چشم

عاشق آرایش چشم با سایه چشم‌های براق، غیظ و نرم هستید اما از رنگ کدر سایه چشم‌های خود روی پلکتان خسته شدید؟ آرزو می‌کردید که ای کاش می‌توانستید آرایش چشم خود را غلیظ‌تر و براق‌تر کنید؟ پس به راحتی براش سایه خود را با مایع لنز مرطوب کرده و با آن سایه مورد علاقه خود را بزنید. لطفاً فراموش نکنید که نباید براش سایه خود را خیلی با مایع لنز خیس کنید. در غیر این صورت سایه چشم شروع به ریختن از روی پلک شما می‌کند. تنها کافیست تا آن را با مایع لنز نم‌دار کنید. اینگونه سایه چشم شما ظاهری براق‌تر و غلیظ‌تر خواهد داشت.

3. درست کردن مواد خشک شده خط چشم

آیا نمی‌توانید خط چشمی با ظاهری نازک، دقیق و تمیز بکشید؟ شاید مواد آن خشک و پوسته پوسته شده است. به سادگی مواد آن را با اضافه کردن 3 قطره مایع لنز احیاء کنید. آنها را به آرامی ترکیب کنید و در آخر مواد خط چشم مایع شما آنقدر نرم، تازه و کرمی می‌شود که به صورت یکسان روی پلک شما کشیده خواهد شد.

4. درست کردن خط چشم رنگی

آیا عاشق استفاده از خط چشم‌های رنگی مختلف روی چشمانتان هستید اما به دلیل صرفه جویی در هزینه‌ها دیگر چیزهای جدید نمی‌خرید؟ پس این ترفند آرایشی شما را شگفت زده خواهد کرد. به سادگی رنگ سایه چشم‌های مورد علاقه خود را با مقداری مایع لنز در ظرفی تمیز ترکیب کنید. اینگونه شما خط چشمی رنگی، مایع، معرکه و غلیظ خواهید داشت. سایه چشم‌های سبز، صورتی، آبی یا بنفش بلافاصله می‌توانند تبدیل به خط چشم شما شوند! بهترین نکته در مورد این ترفند این است که شما حتی می‌توانید از سایه چشم‌های بیهوده و شکسته خود برای درست کردن خط چشم استفاده کنید.

5. پاک کردن داخل چشم برای سرمه

به سادگی یک پنبه گرد را در مقداری مایع لنز فرو کنید. حالا مایع لنز را درون چشم خود ریخته تا قبل از استفاده از سرمه به خوبی آن قسمت را تمیز کند. مهمترین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که چند ثانیه صبر کرده و اجازه دهید تا مایع لنز به صورت کامل درون چشمانتان خشک شود. حالا سرمه درون چشمان شما براق‌تر به نظر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: 29 اشتباه آرایشی که ندانسته مرتکب می‌شوید!

مطالب مرتبط