هایلایت بلوند، جذاب‌ترین رنگیه که این روزها مُد شده!

هایلایت بلوند، جذاب‌ترین رنگیه که این روزها مُد شده!

16 آبان 1399

رنگ بلوند همه چیز را بهتر می‌کند، یا حداقل این چیزی است که ما دوست داریم باور کنیم. این رنگ شاداب هم تابستان را وارد هر خانه‌ای کرده و هم چهره‌های شما را روشن‌تر و زیباتر می‌کند. هرچند ممکن است دوستانتان به شما بگویند که رنگ موهایتان خیلی یک دست نیست، احتیاج به تونر صورت دارید یا باید استفاده از مرطوب کننده را شب‌ها شروع کنید. کاری که شما باید انجام می‌دهید، هایلایت کردن موهایتان به رنگ بلوند است. با اینکار شما تکبر را به هر قدم خود اضافه می‌کنید، فرقی نمی‌کند که رنگ موهایتان بلوند خاکستری یا قهوه‌ای قارچی است، اینگونه رنگ موهایتان را از معمولی به کاملاً زیبا تغییر می‌دهید. فرقی نمی‌کند که موهای شما چه رنگی دارد، ما در اینجا هایلایت‌های بلوندی را گردآوری کردیم که به راحتی با رنگ فعلی موهای شما سازگار است!


بهترین هایلایت‌های بلوند برای موهای روشن


سفید نقره‌ای

نقره‌ای خواهر تناژ سرد رنگ بلوند معمولی است و باعث می‌شود تا هر مدل مویی کمی شیک‌تر به نظر برسد. اگر شما به دنبال رنگ مویی هستید که بدون احتیاج به خرج کردن پول زیاد شیک و باکلاس به نظر برسد، نقره‌ای بهترین رنگ برای شماست.

رنگ موی سفید نقره‌ای

بلوند یخی

اگر به دنبال راهی هستید تا موهای بلوند خود یا تناژ قهوه‌ای آن را زیباتر کنید، پلاتینیوم ایده عالی برای شماست. برخلاف اشتباهی که در سال‌ها بسیار دور در زمینه زیبایی می‌کردیم باید از آرایشگر خود بخواهید که هایلایت را به صورت یک دست روی موهایتان پخش کند، هیچکس نمی‌خواهد هایلایت روی موهایش بدون هیچ برنامه‌ای خاصی انجام شود.

رنگ موی بلوند یخی

بلوند خاکستری

افرادی که موهای بلوند یخی و خاکستری دارند، معمولاً موهایشان یک نواخت و بی‌روح به نظر می‌رسد که البته به این دلیل که خاکستری رنگی مات و خنثی است، این مسئله کاملاً قابل درک است. هرچند این مسئله بدان معنی نیست که هیچ راهی برای هیجان انگیر کردن موهایتان وجود ندارد.

رنگ موی بلوند خاکستری

بلوند خورشیدی

بلوند خورشیدی شاید همان رنگی باشد که شما انتظارش را می‌کشیدید. روی موهای بلوند خاکستری یا تیره، رنگ شنی زیبا و ملایم به نظر می‌رسد. اگر شما واقعاً به دنبال ترکیب کردن این رنگ هستید، سعی کنید رنگ شنی را با شکلاتی تیره یا کاراملی به عنوان آمبره استفاده کنید، این رنگ مو در عین جوان پسند بودن دلربا نیست هست.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند طبیعی

قانونی ناگفته در دنیای رنگ مو این است که همه به دنبال ترندترین و نمایشی‌ترین رنگ مو موجود در بازار نیستند. در سالن آرایشگاهی که پر از دختران دارای موهای بنفش نئون است، افراد کمی وجود دارند که تنها به دنبال رنگ مویی طبیعی هستند، رنگ مو طبیعی خودشان برای آنها بهترین انتخاب است.

رنگ موی بلوند طبیعی

بلوند شنی

شاید به خاطر اسمش است اما به نظر می‌رسد که بلوند شنی همیشه رنگی کمتر دوست داشتنی از خانواده رنگ موهای بلوند است. این رنگ چیزی میان بلوند روشن و قهوه‌ای روشن است و حال و هوای غیررسمی و شیک به هر رنگ مویی اضافه می‌کند.

رنگ موی بلوند شنی

بلوند نارگیلی

هنگامی که نوبت به هایلایت‌های بلوند نارگیلی می‌رسد، ما از طرفداران پر و پا قرص این رنگ هستیم که به گونه‌ای نزدیک به رنگ خاکستری است. اگر می‌خواهید رنگ مو خود را شنی یا قهوه‌ای بژ کنید، رنگ نارگیل تُست شده بهترین دوست جدید شما خواهد بود. از آرایشگر خود بخواهید تا هایلایت‌ها را پایین موهایتان انجام دهد.

رنگ موی بلوند نارگیلی

بلوند طلایی

هر چیزی که رنگ طلایی درخشنده دارد، لزورماً زیورآلات نیست. موهای شما هم می‌توانند چنین رنگی داشته باشند. بلوند گرم رسماً به دنیای ترندها بازگشته است.

رنگ موی بلوند طلایی

هایلایت ضخیم

بیایید با هایلایت‌های ضخیم به حال و هوای زمان‌های گذشته برگردیم! همیشه برگشت به مد و ترندهای گذشته لذت بخش است، پس این نوع هایلایت حتماً ارزش امتحان کردن را دارد.

هایلایت بلوند تکه‌ای

هایلایت بالیاژ

چشمگیر، کرمی و دلنشین! این رنگ مو معرکه را از دست ندهید.

هایلایت بلوند با تکنیک بالیاژ

بیشتر بخوانید: 10 روش برای هایلایت قهوه‌ای تیره


بهترین هایلایت‌های بلوند برای موهای تیره


بلوند نقره‌ای

هایلایت‌های بلوند سفید که براق و کمی متعجب کننده هستند، قدرتی غیرقابل باور در دنیای رنگ موها دارند. درست است که ما موهای زیادی به رنگ خاکستری و پاستیلی می‌بینیم اما کم پیش می‌آید خانم‌هایی را ببینیم که خودشان را به روتین مراقبت برای نگهداری از هایلایت‌های سفید متعهد کردند.

رنگ موی بلوند نقره‌ای

بلوند ملایم

از آریشگر خود هایلایت‌هایی به رنگ بلوند ملایم روی موهای قهوه‌ای خود بخواهید، حتماً مطمئن شوید که آرایشگر شما از روش‌های رنگ‌ محو برای انجام اینکار استفاده می‌کند. بیبی لایت را امتحان کنید، روشی ملایم و محو که رنگ موهای شما را مانند موهای طبیعی کودکان می‌کند یا بالیاژ که در آوردن هایلایت با دست و به گونه‌ای طبیعی در میان موها است.

رنگ موی بلوند روی موی فر

بلوند آفتابی

ما سعی می‌کنیم که خیلی متعصبانه نظر ندهیم اما این هایلایت‌های بلوند آفتابی واقعاً جای خاصی در قلب شما دارد. رنگ مو بلوند تیره در این رنگ موهای شما را به گونه‌ای نشان می‌دهد که گویی خودش با آفتاب روشن شده است و حالتی سالم و شاداب به ظاهر شما می‌دهد.

رنگ موی بلوند آفتابی

بلوند طلایی

زیبا و همیشه به روز، رنگ مو بلوند طلایی از آن دسته رنگ‌هایی است که به صورت تضمینی به همه خانم‌ها می‌آید. رنگ بلوند روشن آن شما را مطمئن می‌کند که هیچگاه رنگ موهای شما خسته کننده یا یک نواخت به نظر نخواهد رسید و حال و هوایی هیجان انگیز به موها می‌دهد. به همین دلیل است که این رنگ مو طلایی به عنوان هایلایت روی همه موها زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند کاراملی

جهت اضافه کردن کمی کارامل به زندگیتان، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که کار خود را با بلوند تیره، بروند یا قهوه‌ای متوسط شروع کنید. این رنگ به موهای شما عمق و جلوه داده و به شما کمک می‌کند تا موهایتان ضخیم و حجیم‌تر به نظر برسند.

رنگ موی بلوند کاراملی

بلوند آلبالویی

اگر تا به حال رنگ رزگلد، صورتی پاستیلی یا حتی نارنجی بلوند را امتحان کرده باشید، می‌دانید که این رنگ‌های فانتری ملایم تنها برای یک روز عالی به نظر می‌رسند. بعد از آن شما هر روز از بین رفتن پیگمنت‌های رنگ را از روی موهایتان تجربه می‌کنید تا آنجایی که رنگ موهایتان یک نواخت بشود. به جای عزاداری کردن برای رنگ موهای فانتزی خود با اضافه کردن هایلایت‌های بلوند صورتی به آن جانی دوباره ببخشید. رنگ‌های روشن‌تر بدون از بین بردن حالت پویایی و شادابی رنگ به موهای شما جلوه می‌دهند. با این حال هنوز هم امتحان کردن رنگ بلوند صورتی ارزش یک روز رفتن به سالن آرایشگاه را دارد.  

رنگ موی بلوند آلبالویی

بلوند عسلی

درست به روشی که عسل هر نوع نوشیدنی که با آن ترکیب می‌شود را شیرین می‌کند، این رنگ مجلل برای موهای سر شما نیز همین کار را می‌کند. رنگ‌های طلایی و نت‌های قهوه‌ای هایلایت عسلی، استفاده از آن را در طیف وسیعی از رنگ موهای قهوه‌ای بسیار آسان می‌کند.

رنگ موی بلوند عسلی

رزگلد

اگر شما آماده و مایل به امتحان کردن این رنگ هستید (برای راهنمایی کامل با آرایشگر خود مشورت کنید)، باید به شما بگوییم که ما نمی‌توانیم از جلوه هایلایت‌های رزگلد روی موهای تیره سیر شویم. این رنگ جسورانه اما زیبا است.

رنگ موی رزگلد

بلوند بژ

حالا به هایلایت بژ می‌رسیم که معمولاً توجه‌های زیادی را به خودش جلب نمی‌کند. اما روی رنگ مو تیره واقعاً قضیه تغییر می‌کند. تکه‌های روشن هایلایت به رنگ مو جان می‌دهد به شما مویی با چند تناژ می‌دهد که واقعاً چشمگیر است. با این رنگ مو همه از شما می‌پرسند که رنگ موهایتان را کجا انجام دادید.

رنگ موی بلوند بژ

بلوند توت فرنگی

رنگ بلوند توت فرنگی کاملاً قرمز نیست اما کاملاً هم طلایی سفید نیست. این رنگی به گونه‌ای ترکیبی از بهترین قسمت‌های هر دو رنگ است. اگر شما عاشق رنگ بلوند توت فرنگی رو تمام موهای هستید، تنها تصور کنید که احتمال هایلایت‌های بلوند توت فرنگی چقدر می‌تواند روی موهایتان هیجان انگیز باشد.

رنگ موی بلوند توت فرنگی

بلوند آمبره

اگر شما پیش از این هم تنها قسمتی از موهایتان را هایلایت کردید، دیگر وقت آن رسیده تا آن را برای تمام موهای خود انجام دهید! با انجام روش آمبره دیگر نیازی نیست تا در مورد درآمدن ریشه موهای خود نگران باشید.

رنگ موی بلوند با تکنیک آمبره

هایلایت‌های اطراف صورت

ویژگی‌های زیبای صورت خود را با هایلایتی ساده اما چشمگیری به رخ دیگران بکشید که صورت شما را قاب می‌گیرند

هایلایت بلوند


بهترین هایلایت‌های بلوند برای موهای قرمز


بلوند سفید

اگر موهای شما قرمز است باید بدانید که با بلوند سفید یکی از آن اندک رنگ‌های است که عملاً شما را زیبا و چشمگیر می‌کند. حتماً باید از آرایشگر خود بخواهید که روش بالیاژ را برای شما انجام دهد تا موهایتان مانند پوست ببر نشود.

رنگ موی بلوند سفید

زنجبیلی روشن

اگر می‌خواهید روی موهای خود از رنگ رزگلد یا مسی استفاده کنید، زنجبیلی روشن راهی زیبا برای اضافه کردن جلوه به موهایتان بدون نیاز به عوض کردن رنگ موهای فعلی شما است. این هایلایت همچنین روی موهای قهوه‌ای روشن و مسی زیبا به نظر می‌رسد.

رنگ موی زنجبیلی روشن

بیشتر بخوانید: اگه به دنبال رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو انتخاب کن

مطالب مرتبط